TomTom « Terug naar discussie overzicht

TOMTOM SEPTEMBER 2015

4.651 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 229 230 231 232 233 » | Laatste
[verwijderd]
1
Alvast een nieuw draadje voor september. ..met veel nieuws:

2/3 septemeber:

TomTom

Een naam die wij ook niet hadden verwacht om te noemen is TomTom, bekend van de navigatiesystemen in auto’s. Het bedrijf heeft laten weten een perspresentatie te zullen houden tijdens IFA 2015, maar heeft nog niet laten doorschemeren wat het zal presenteren. TomTom werkt inmiddels ook op andere apparaten dan alleen in de auto en de mogelijkheid bestaat dat het bedrijf iets wil doen in de categorie ‘sport’, waardoor een aankondiging van een wearable heel waarschijnlijk lijkt. Het zou in elk geval een verrassing zijn tijdens de beurs.

15/16september:
TomTom Automotive at New Mobility World

Come and meet TomTom Automotive at the upcoming IAA Frankfurt Motor Show 2015!

Discover our latest and greatest developments and find out how we can help you equip your customers with the best connected navigation experience.

This year, TomTom Automotive will be part of the exciting, brand new concept called New Mobility World, that focuses around such hot topics as the connected car and highly automated driving. On our booth, you will be able to witness compelling demonstrations, such as TomTom’s vision on future HMI and our cloud-based, multi-platform seamless navigation experience.

TomTom CEO, Harrold Goddijn, will be present at a Press Conference on Tuesday 15th September at 10:30 am.

automotive.tomtom.com/en/events/trade...

Dat september maar een goed nieuws maand mag worden voor tomtom. ..succes een ieder!!!

P.s.als er nog meer evenementen zijn, die ik vergeten ben, schrijf het hier...
[verwijderd]
1
TomTom: A new wearable?
TomTom has told us it will be holding a press conference at IFA, but it has not given any hints as to what we might see at it. TomTom has already updated its navigation devices and launched the Bandit action camera. We suspect it will be another device in the sports category, perhaps some sort of wearable.
It's worth noting that TomTom hasn't really had a presence at IFA before, so whatever it's planning, it's looking for a big international audience.

www.pocket-lint.com/news/134924-ifa-2...
loesje62
1
Verwachten jullie in de maand september nog iets wat de koers boven de 11 euro kan brengen? Zo niet dan kan ik mijn september calls9.50 beter verkopen. Er is nu twee derde van de waarde uitgelopen en ik heb een koers van boven de 11 € nodig om kiet te spelen.

Loesje
CJX
1
quote:

loesje62 schreef op 30 augustus 2015 23:26:

Verwachten jullie in de maand september nog iets wat de koers boven de 11 euro kan brengen? Zo niet dan kan ik mijn september calls9.50 beter verkopen. Er is nu twee derde van de waarde uitgelopen en ik heb een koers van boven de 11 € nodig om kiet te spelen.

Loesje
Ik verwacht dat de koers onder de 8.5 zakt, ben gewaarschuwt!
[verwijderd]
0
quote:

loesje62 schreef op 30 augustus 2015 23:26:

Verwachten jullie in de maand september nog iets wat de koers boven de 11 euro kan brengen? Zo niet dan kan ik mijn september calls9.50 beter verkopen. Er is nu twee derde van de waarde uitgelopen en ik heb een koers van boven de 11 € nodig om kiet te spelen.

Loesje
Zou kunnen, maar dan moet je wel het geluk aan je zijde hebben. Is NU doorrollen naar oktober een optie voor jou?
[verwijderd]
0
quote:

loesje62 schreef op 30 augustus 2015 23:26:

Verwachten jullie in de maand september nog iets wat de koers boven de 11 euro kan brengen? Zo niet dan kan ik mijn september calls9.50 beter verkopen. Er is nu twee derde van de waarde uitgelopen en ik heb een koers van boven de 11 € nodig om kiet te spelen.

Loesje
Er zit wel wat nieuws in september aan te komen, maar of dat zorgt dat we boven de 11 komen, ik denk het niet. Het sentiment is momenteel nou ook niet om te zeggen van....Oké. ...
[verwijderd]
3

wat mij helemaal niet zint is dat de Duitsers voor een defensieve move op Here vervelend strategisch bezig zijn en dat terwijl ze officieel nog niet eens eigenaar zijn.
dat hebben we hier op t forum allemaal zwaar verkeerd gelezen

ik denk dat Goddijn de tent prima heeft gedraaid, maar zwaar te kort komt op strategisch niveau, ik hoop dat de adviezen die hij krijgt ter harte neemt en zich niet vergaloppeert , er kan zo maar een 2e Google periode aankomen voor TT als hij niet oppast.
TT moet nu ijzersterke allianties aangaan en niet op contract basis, maar op equity basis, een contract means shit, die hebben allemaal een houdbaarheidsdatum.
TT zal vooralsnog als Hedge voor autofabrikanten gebruikt worden die nog niet zeker zijn of ze met Here zullen meedoen, maar hoe meer zich aansluiten bij de Duitsers, hoe moeilijker TT het gaat krijgen.

TT neemt een mega risico door niet van dit momentum in de sector gebruik te maken het aandeel naar een hoger plateau te tillen, zodat er een buffer ontstaat, ik hoop dat JdM dit inziet.

voorlopig ligt er een betonnen dak boven het aandeel op 10 euro, dat is de penalty als je uit een range breekt en Ja , niet aan de bovenkant zoals wij allen hadden verwacht, Neen aan de onderkant.

dat dak gaan we niet breken met een Geit met een nieuw fitness bandje om zijn poot of een selfie van breedlachende aandeelhouders op een Beurs.
[verwijderd]
1
quote:

R8GT schreef op 31 augustus 2015 08:29:

wat mij helemaal niet zint is dat de Duitsers voor een defensieve move op Here vervelend strategisch bezig zijn en dat terwijl ze officieel nog niet eens eigenaar zijn.
dat hebben we hier op t forum allemaal zwaar verkeerd gelezen

ik denk dat Goddijn de tent prima heeft gedraaid, maar zwaar te kort komt op strategisch niveau, ik hoop dat de adviezen die hij krijgt ter harte neemt en zich niet vergaloppeert , er kan zo maar een 2e Google periode aankomen voor TT als hij niet oppast.
TT moet nu ijzersterke allianties aangaan en niet op contract basis, maar op equity basis, een contract means shit, die hebben allemaal een houdbaarheidsdatum.
TT zal vooralsnog als Hedge voor autofabrikanten gebruikt worden die nog niet zeker zijn of ze met Here zullen meedoen, maar hoe meer zich aansluiten bij de Duitsers, hoe moeilijker TT het gaat krijgen.

TT neemt een mega risico door niet van dit momentum in de sector gebruik te maken het aandeel naar een hoger plateau te tillen, zodat er een buffer ontstaat, ik hoop dat JdM dit inziet.

voorlopig ligt er een betonnen dak boven het aandeel op 10 euro, dat is de penalty als je uit een range breekt en Ja , niet aan de bovenkant zoals wij allen hadden verwacht, Neen aan de onderkant.

dat dak gaan we niet breken met een Geit met een nieuw fitness bandje om zijn poot of een selfie van breedlachende aandeelhouders op een Beurs.
De komende twee maanden gaat een hoop duidelijk worden wies. September moet de maand van de orders worden...en oktober de maand van de cijfers...hopelijk!!!

P.s. hopelijk met een beter sentiment allemaal....
harryhol
1
Misschien dat iedereen even het perspectief moet blijven bewaren: de overnameprijs ven Here, en het belang van De Mol zijn allebei nog maar zeer recent bekend; ofschoon de run-up vanaf januari, beweegt het aandeel zich nu ruwweg één op één gecorreleerd met de index, ondanks een veel hogere beta. Ik denk dat men een beetje te veel verwacht. Ik denk ook dat "Sweet spot" Goddijn wel weet dat ie nu moet handelen, maar dit soort dingen kost tijd, en meestal meer dan de meeste beleggers kunnen verdragen...
[verwijderd]
1
[verwijderd]
1
We gaan voorlopig 2 weken van nieuws in. Dat is iets wat we sinds Q2 niet meer kennen. Ik denk persoonlijk dat je minimaal in DIE weken er toch wel echt in wilt zitten. Maar ik ik zou het bizar vinden als HG achter de schermen niet druk actief is met de waarde van TomTom verder te optimaliseren. Maar dat zou natuurlijk doorgaan op eigen kracht kunnen zijn, samen met Bosch. En Tesla/Apple/UBER?

Overigens kan ik in het officiële programma geen persconferentie van TomTom ontdekken.

b2b.ifa-berlin.com/de/Presse/Pressete...
[verwijderd]
1
quote:

xynix schreef op 31 augustus 2015 09:00:

We gaan voorlopig 2 weken van nieuws in. Dat is iets wat we sinds Q2 niet meer kennen. Ik denk persoonlijk dat je minimaal in DIE weken er toch wel echt in wilt zitten. Maar ik ik zou het bizar vinden als HG achter de schermen niet druk actief is met de waarde van TomTom verder te optimaliseren. Maar dat zou natuurlijk doorgaan op eigen kracht kunnen zijn, samen met Bosch. En Tesla/Apple/UBER?
Tuurlijk zijn ze bezig met de handel en wandel van TomTom. Daar zullen alle scenario's de revue passeren en ik ga er van uit dat zij, met het inzicht dat ze hebben omtrent het orderboek, de aanvragen, de kennis van de inhoud van de contracten met oa Apple, het momentum bij TT, Telematcs en consumer, een beter oordeel kunnen vellen dan handelaren die maar 1 ding voor ogen hebben, namelijk de hoogst mogelijke koers.
Het moeilijkste kunststukje, namelijk de turnaround, hebben ze voor elkaar gekregen en dan zullen ze zich nu de kaas van het brood laten eten door de Dutsers die Here nog niet eens in hun bezit hebben en naar verluidt een technische achterstand hebben waardoor de kostprijs voor onderhoud vele malen hoger is.

Ik wacht het allemaal rustig af, geen haast en heb vertrouwen in het oordeel van de mensen die aan het roer staan.

Xynix ik ben het dus met jou eens.
[verwijderd]
1
Weer een wearable dus hardware zou ik slecht nieuws vinden. Dat moet weer gepromoot worden met weer marketingkosten. Bovendien willen ze toch een software bedrijf zijn?
[verwijderd]
0
Tom3
1
Kijk zo kan het ook: Syngenta weerstaat Monsanto. Geschatte directe schade voor aandeelhouders ca $ 20 miljard. Ze vergeten natuurlijk dat de koers van Syngenta flink was opgelopen na het bod van Monsanto. Ik denk dat de directie van Syngenta beducht was voor het oordeel van Brussel en dat daardoor een te hoog bedrijfsrisico zou ontstaan. Zo wordt ook weer aangetoond dat de meeste Amerikaanse bedrijven actief streven naar een monopolieachtige positie. Iets waar alle regulators een broertje dood aan hebben. Moet nog zien welke eisen Brussel stelt aan de verticale integratie van Here en het Duitse consortium. Iedereen kijkt natuurlijk met enige angst naar het 80% marktaandeel binnen automotive. Lijkt me een kans voor Tom2.

www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/24429...
dipity
0
Duitse winkelverkopen stijgen, ik verwacht dat er stijging van tomtom nieuwste pnd's bij zit in duitsland autoland, os vanwege superieure traffic en flitsmeldingen
[verwijderd]
0
quote:

dipity schreef op 31 augustus 2015 09:31:

Duitse winkelverkopen stijgen, ik verwacht dat er stijging van tomtom nieuwste pnd's bij zit in duitsland autoland, os vanwege superieure traffic en flitsmeldingen
En ook MyDrive is onderscheidend, net als de UI die vrijwel unaniem als "topklasse" wordt aangemerkt. Met de laatste ronde PND's heeft TomTom zich in de top van het segment gepositioneerd. Zeker de Rider is een regelrechte hit in de motorwereld, mede dankzij de vernieuwende "kronkelroutes", die laaiende reviews oplevert.

Maar ook mensen die een connected PND handig vinden (oude wagen of afgeknapt op de ingebouwde navigatie, zelfs bij topmodellen) hebben met de nieuwe PND's een prima optie om navigatie op topniveau relatief goedkoop aan te schaffen. Wel nog een generatie auto te gaan met zo'n stomme zuignap.

Maar er zijn vervelender zaken in de wereld, zoals navigatiesystemen van Mercedes, BMW en Audi, zoals die hun klanten de afgelopen 5 jaar door de strot hebben geduwd voor heeeeeeel veel geld.
[verwijderd]
0
Man iedereen navigeert met een telefoon van 5 inch of meer. Sygic world heb je al voor 20 euro met levenslange updates. Zie er zoveel mensen met rijden. Tomtom zal voor eeuwig een bedrijfje blijven waarvan Wesley Sneijder zou zeggen ik verdien zelfs nog meer.
4.651 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 229 230 231 232 233 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 18 apr 2024 17:35
Koers 5,980
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 6,230
Laag 5,980
Volume 668.949
Volume gemiddeld 304.081
Volume gisteren 668.949

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront