Koffiekamer « Terug naar discussie overzicht

Microsoft.

274 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12 13 14 » | Laatste
[verwijderd]
0
Microsoft heef momenteel nieuwe potentie.

Momenteel is de béta versie van windows 7 gratis te downloaden,wij hebben het hier geprobeert,een verademing vergeleken met Vista.
Nooit eerder kregen wij zo snel alles werkend.

Onze P4 3ghz heeft er moeite mee,maar de snellere dual core en Quadcore genieten van een soepel werkend programma.
Mogelijk gaat dit een nieuwe kaskraker voor microsoft worden.
Haal op dat programma het is nu gratis tot juli.

mvrgr jo jo
[verwijderd]
0
jojo

gratis?

Ik geloof er niks van

Niks is gratis in de wereld

quote:

jojobuitenzorg schreef:

Microsoft heef momenteel nieuwe potentie.

Momenteel is de béta versie van windows 7 gratis te downloaden,wij hebben het hier geprobeert,een verademing vergeleken met Vista.
Nooit eerder kregen wij zo snel alles werkend.

Onze P4 3ghz heeft er moeite mee,maar de snellere dual core en Quadcore genieten van een soepel werkend programma.
Mogelijk gaat dit een nieuwe kaskraker voor microsoft worden.
Haal op dat programma het is nu gratis tot juli.

mvrgr jo jo
[verwijderd]
0
CEO Steve Balmer van Microsoft heeft tijdens zijn CES-toespraak de bèta van Windows 7 aangekondigd. De testversie is bedoeld voor enthousiastelingen en experts en is volgende week beschikbaar voor het grote publiek.

Het betreft hier buildnummer 7000, welke al eerder uitlekte op verschillende torrentsites en usenet. De build is per direct beschikbaar op Technet en op de Microsoft connect website voor MSDN ontwikkelaars. Het grote publiek zal nog even een dagje moeten wachten, want 9 januari zal de build pas voor iedereen te downloaden zijn.

Het bedrijf uit Redmond is echter van plan om het aantal downloads tot 2,5 miljoen te beperken. Ook zal deze bèta online geactiveerd moeten worden en is deze bruikbaar tot 9 augustus. Wat er volgens nog niet bevestigde geruchten erop kan duiden dat Microsoft van plan is om Windows 7 nog dit jaar te lanceren.

Er komt een 32-bit- en 64-bit-versie online, welke beide zestien gigabyte groot zullen zijn. Dit komt voornamelijk door alle meegeleverde drivers, want Windows 7 zelf is maar 2,5GB groot. De build zal kunnen worden gedownload in het Engels, Duits, Japans, Arabisch en Hindi. De systeemeisen zijn nog niet bekend, maar er wordt van uit gegaan dat die hetzelfde zijn als van Vista: een pc met een 1GHz-cpu, 1GB werkgeheugen en een videokaart met Directx 9-ondersteuning en 128MB ram.

De huidige build kan alleen als upgrade vanuit Vista SP1 worden geïnstalleerd, of als geheel nieuwe installatie. De bug waarbij MP3-bestanden kunnen worden beschadigd zal worden opgelost door middel van een update die uitgerold zal worden via Windows Update. Technet-, Msdn- en Microsoft Connect-leden kunnen vanaf 8 januari ook aan de slag met de eerste bèta van Windows Server 2008 R2, beter bekend als Windows Server 7.
[verwijderd]
1
quote:

zzzaai schreef:

Maar het is based on vista, hoe kan het dan beter zijn?
Goede vraag! Omdat het haast niet slechter kon?!
[verwijderd]
0
Jazeker Wishbone gratis na juli als het officieel uitkomt mag je het kopen als je er mee door wil gaan.
Als je het installeert blijft je oude besturingssysteem staan het wordt een dualbootversie, je kunt dus elke keer bij opstarten kiezen.
Maar wat ik bedoel aan te geven,Microsoft heeft na dat ellendige Vista een nieuwe kaskraker nodig,dit gaat het waarschijnlijk worden.

mvrgr jo jo
[verwijderd]
0
quote:

jojobuitenzorg schreef:

Jazeker Wishbone gratis na juli als het officieel uitkomt mag je het kopen als je er mee door wil gaan.
Als je het installeert blijft je oude besturingssysteem staan het wordt een dualbootversie, je kunt dus elke keer bij opstarten kiezen.
Maar wat ik bedoel aan te geven,Microsoft heeft na dat ellendige Vista een nieuwe kaskraker nodig,dit gaat het waarschijnlijk worden.

mvrgr jo jo
Dualboot heb ik met de oude windows en XP destijds ook een aantal maanden gehad, erg irritant! Kan me voorstellen dat je pc met een quadcore dit nog wel trekt, maar dual wordt al een probleem. Daarbij zie ik het deinstalleren al gebeuren in augustus, als dat ala windows gebeurt kun je je pc formateren. Het zal er toch op gebaseerd zijn dat de 'testers' het besturingssysteem gaan aanschaffen m.a.w. problemen met verwijderen, bestanden die blijven staan/verdwijnen, kinderziektes in het systeem. Ik wacht nog even af! Wel goed van Microsoft overigens, de testversie was in China enkele maanden geleden al uitgelekt via een draagbare HD die een medewerker had meegenomen. Om algehele verspreiding via Torrents te voorkomen moet het op deze manier.
[verwijderd]
0
quote:

zaag schreef:

[quote=zzzaai]
Maar het is based on vista, hoe kan het dan beter zijn?
[/quote]
Goede vraag! Omdat het haast niet slechter kon?!
Volgens mij is dat min of meer het antwoord dat hier ook verwoord is:
xkcd.org/528/
[verwijderd]
0
quote:

sypkens schreef:

[quote=zaag]
[quote=zzzaai]
Maar het is based on vista, hoe kan het dan beter zijn?
[/quote]
Goede vraag! Omdat het haast niet slechter kon?!
[/quote]
Volgens mij is dat min of meer het antwoord dat hier ook verwoord is:
xkcd.org/528/
Heel goed! haha..
Robin Good
1
quote:

jojobuitenzorg schreef:

Microsoft heef momenteel nieuwe potentie.

Momenteel is de béta versie van windows 7 gratis te downloaden,wij hebben het hier geprobeert,een verademing vergeleken met Vista.
Nooit eerder kregen wij zo snel alles werkend.

Onze P4 3ghz heeft er moeite mee,maar de snellere dual core en Quadcore genieten van een soepel werkend programma.
Mogelijk gaat dit een nieuwe kaskraker voor microsoft worden.
Haal op dat programma het is nu gratis tot juli.

mvrgr jo jo
In welke zin is Windows 7 een verademing?

Vista werkt prima, maar is door de consumenten de grond in geboord omdat men dit systeem zonodig in elk soort krakkemikkige computer wil proppen, die daar meestal niet op berekend is.
Mensen verwachten met een nieuw besturingssysteem de capaciteiten van een gemiddelde middenklasser op te kunnen schroeven naar de snelheid van een ferrari.
Software stelt steeds hogere eisen aan de hardware.
Hiervoor zul je moeten investeren.
Als je dat niet wil, moet je lekker XP, windows 2000 of mijn part 98 blijven gebruiken.
Natuurlijk, Microsoft mist inkomsten omdat iedereen in XP blijft hangen.
Ik ben daarom benieuwd of bij Windows 7 de snelheid niet ten koste van de stabiliteit gaat.
Lijkt me gewoon een uitgeklede Vista te gaan worden.
Ik wacht wel op de reacties.
Vista draait bij mij prima (Intel Core2 Quad 6600).
[verwijderd]
0
quote:

Floris Fortuin schreef:

[quote=jojobuitenzorg]
Microsoft heef momenteel nieuwe potentie.

Momenteel is de béta versie van windows 7 gratis te downloaden,wij hebben het hier geprobeert,een verademing vergeleken met Vista.
Nooit eerder kregen wij zo snel alles werkend.

Onze P4 3ghz heeft er moeite mee,maar de snellere dual core en Quadcore genieten van een soepel werkend programma.
Mogelijk gaat dit een nieuwe kaskraker voor microsoft worden.
Haal op dat programma het is nu gratis tot juli.

mvrgr jo jo
[/quote]

In welke zin is Windows 7 een verademing?

Vista werkt prima, maar is door de consumenten de grond in geboord omdat men dit systeem zonodig op elk soort krakkemikkig systeem willen proppen, die daar meestal niet op is berekend.
Mensen verwachten met een nieuw besturingssysteem de capaciteiten van een gemiddelde middenklasser op te kunnen schroeven naar de snelheid van een ferrari.
Software stelt steeds hogere eisen aan de hardware.
Hiervoor zul je moeten investeren.
Als je dat niet wil, moet je lekker XP, windows 2000 of mijn part 98 blijven gebruiken.
Natuurlijk, Microsoft mist inkomsten omdat iedereen in XP blijft hangen.
Ik ben daarom benieuwd of bij Windows 7 de snelheid niet ten koste van de stabiliteit gaat.

Denk je daadwerkelijk dat we de hardware moeten aanpassen aan de software of zou het eens anderom moeten?! Wat je zegt klopt precies, echter om meer pc`s te verkopen zul je krachtigere software moeten maken, precies wat MS doet!
De snelheid gaat ten koste van alle onzin die er in Vista (en waarschijnlijk ook in 7) zitten. Simpel voorbeeld, gebruik je de functie 'tussen vensters schakelen' meer dan 'ALT-TAB'? 'Media-Center'? Leuk en aardig, word door het meerendeel niet gebruikt omdat het te omslachtig is. MS zou eens hun software moeten aanpassen aan de systemen i.p.v. andersom.
[verwijderd]
1
quote:

Floris Fortuin schreef:

[quote=jojobuitenzorg]
Microsoft heef momenteel nieuwe potentie.

Momenteel is de béta versie van windows 7 gratis te downloaden,wij hebben het hier geprobeert,een verademing vergeleken met Vista.
Nooit eerder kregen wij zo snel alles werkend.

Onze P4 3ghz heeft er moeite mee,maar de snellere dual core en Quadcore genieten van een soepel werkend programma.
Mogelijk gaat dit een nieuwe kaskraker voor microsoft worden.
Haal op dat programma het is nu gratis tot juli.

mvrgr jo jo
[/quote]

In welke zin is Windows 7 een verademing?

Vista werkt prima, maar is door de consumenten de grond in geboord omdat men dit systeem zonodig in elk soort krakkemikkige computer wil proppen, die daar meestal niet op berekend is.
Mensen verwachten met een nieuw besturingssysteem de capaciteiten van een gemiddelde middenklasser op te kunnen schroeven naar de snelheid van een ferrari.
Software stelt steeds hogere eisen aan de hardware.
Hiervoor zul je moeten investeren.
Als je dat niet wil, moet je lekker XP, windows 2000 of mijn part 98 blijven gebruiken.
Natuurlijk, Microsoft mist inkomsten omdat iedereen in XP blijft hangen.
Ik ben daarom benieuwd of bij Windows 7 de snelheid niet ten koste van de stabiliteit gaat.

Voordat je onzin schrijft adviseer ik probeer eerst maar en kom dan met content.
Ik heb het over een drama met Vista op een quadcore 2,4 ghz.
Vista is een drama voor mensen die uit hun computer willen halen wat er mogelijk is,niet die alleen wat internetten en mailen.

mvrgr jo jo
Robin Good
0
quote:

jojobuitenzorg schreef:

Voordat je onzin schrijft adviseer ik probeer eerst maar en kom dan met content.
Ik heb het over een drama met Vista op een quadcore 2,4 ghz.
Vista is een drama voor mensen die uit hun computer willen halen wat er mogelijk is,niet die alleen wat internetten en mailen.

mvrgr jo jo
Hoezo onzin, ik trek geen conclusies uit de werking van Windows 7, dat is afwachten.
Daarom ook mijn vraag waarom Windows 7 een verademing is.
Wat ik wel beweer is dat Vista bij mij prima werkt en nu heb ik er behoorlijk wat aan hangen.
Ik weet niet op welk systeem dat jij draait, maar ik heb de ervaring dat de problemen bij Vista in een groot aantal gevallen aan de hardware ligt of dat het probleem tussen het beeldscherm en de rugleuning van de bureaustoel zit.
Robin Good
0
Naast mijn vraag in welke zin Windows 7 een verademing is, zou ik ook wel eens willen weten wat jij uit Vista wil halen en er niet uit krijgt.
[verwijderd]
0
Hm hoor net dat Bas distributie, het moederbedrijf van Mycom en Vobis ook in de problemen zit, t krediet droogt op, ook door foute inkopen van deze bedrijven zelf, nou ik koop er niks meer
[verwijderd]
0
Is het de mensen wel op gevallen dat het gaat om een beta versie?
En niet de finale die uit gebracht gaat worden
Als je zakelijk met je computer bezig bent is het af te raden om een beta versie te installeren

groet,

[verwijderd]
0
Hoe is de driver support voor deze versie?
Normaal duurt dat een paar maanden voordat dat voor alle hardware op orde is, en deze versie is slechts een Beta..?
[verwijderd]
0
quote:

McGringo schreef:

Hoe is de driver support voor deze versie?
Normaal duurt dat een paar maanden voordat dat voor alle hardware op orde is, en deze versie is slechts een Beta..?
Alle drivers zijn aanwezig,je installeerd hem als tweede besturingssysteem dus bij storing mik je hem zo weer er af en ga je met je oude door wat onbeschadigd blijft.

mvrgr jo jo
[verwijderd]
0
274 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12 13 14 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
874,79  +8,28  +0,96%  18:05
 Germany40^ 18.149,70 +1,62%
 BEL 20 3.890,71 +0,71%
 Europe50^ 5.012,93 +1,54%
 US30^ 38.491,46 +0,63%
 Nasd100^ 17.467,05 +1,49%
 US500^ 5.069,70 +1,05%
 Japan225^ 37.908,71 +0,49%
 Gold spot 2.329,44 +0,09%
 EUR/USD 1,0698 +0,43%
 WTI 82,93 +1,07%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

VIVORYON THER... +26,32%
BAM +4,73%
PROSUS +3,52%
ASMI +3,14%
JUST EAT TAKE... +3,10%

Dalers

RANDSTAD NV -7,22%
Akzo Nobel -6,93%
FASTNED -4,65%
NSI -3,89%
ArcelorMittal -2,65%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront