Pharming (AEX:PHARM)

Reageer  Pagina:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  Vorige 

donderdag 3 februari 2011 14:52

Kopje koffie dan maar, bedankt Robert.

Ja, ik heb het ook gehoord van die doopceellichting.

Nou begreep ik wel van dominee Hendrix dat het de doopceel betreft van een persoon die zelf ook een bekend lichter is.
Ja... lade-doopceel- en op/in-lichter.

groetjip

Dat excuus dat heeft nogal pijn gedaan he Jipke.

Geeft niks licht wellicht aan de vorm van opvoeding?
Jij mag dat allemaal zeggen het neemt niks weg.
Ook al probeer je het duizend keer je haalt die indruk nooit meer weg.

Mensen zwart maken is ook een kwaliteit, bedenkelijke maar het is er een.
Wat moet je met Zwart als er geen Wit is Groen zonder Rood.
Goed zonder Kwaad.

Natuurlijk is een ieders verlies te danken aan het clowntje die is toch zo positief dat stinkt.
Accepteren dat andere hun verlies anders verwerken is ook een kwaliteit.
Helaas voor jou bezit je die niet.

Prettige middag Jipke.

Ruud..
donderdag 3 februari 2011 15:13
Waarom pak jij dit alles altijd zo zwaar op Decle!

Lach er toch is om man! voel je niet zo snel op je pikkie getrapt!

Word toch eens volwassen man, vat toch niet elk plagen op als pesten.

Het ene moment zeg je; het is alles maar virtueel (als jij iets over een ander zegt) en het andere moment vind het het bloedserieus (als iemand iets over jou zegt). Heb je aandacht tekort ofzo?

Misty geef de man een groot bier!

groetjip
donderdag 3 februari 2011 16:25
Goede middag allemaal in de oude vertrouwde gezellige Inn. Hier kan je teminste komen zonder dat je aldoor moet wachten. Zo, Misty doe mij maar Pilsje en geef de rest ook maar wat.

Jip, persoonlijk vind ik de vete tegen declan, ruud, decle, of de clown of welke namen hij hier nog meer heeft erg irritant en kan ik begrijpen dat hij daar niet om kan lachen. Ik ben zelf ook van mening dat hij een erg roze zonebril op heeft, maar het is hier wel een forum waar iedereen een mening mag hebben. Als je het niet eens bent met die mening kan je inhoudelijk aangeven waarom ietst te rooskleurig of wat dan ook volgens jou is en je eigen mening aangeven, daarbij hoef je dan niet constant die persoon aan te vallen. Dat gaat nu dus erg irriteren. Ik heb ooit eens als grap een draadje aangemaakt met de naam de clown om al die aanvallen dan maar daar in te zetten. Dus hierbij het verzoek als je persoonlijke aanvallen hebt tegen declan zet ze dan in het draadje de clown en laat het in de Inn gewoon gezellig blijven. (nog beter geen persoonlijke aanvallen, maar dat is voor sommige mensen volgens mij onmogelijk).
donderdag 3 februari 2011 16:51
Pietje, heb je nou werkelijk niet in de gaten dat het probleem niet ligt bij een rooskleurige bril?
Ik vind dit soort oproepen goedkoop. Want wie wil nou niet wat je zegt?
donderdag 3 februari 2011 17:00
Pietje heeft daar wel een punt vindt ik.
Nu heeft Ruud geen steun nodig, want hij lost het zelf keurig netjes op.
Maar Pietje wil jullie alleen onder de aandacht brengen, dat mede forum gebruikers het een beetje zat zijn om die man steeds aan te vallen op het verleden.
Er zijn nog meer gebruikers op dit forum.

Laten we hopen dat jullie het eveneens zeer keurig oplossen.

Piet, ab-tje van mij.

Mvg GR€€D
donderdag 3 februari 2011 17:01

Lekker Pietje! proost.

Maar Pietje... ik ervaar, en bedoel, het op satirische wijze op de hak nemen van de roze brillen groep (waarvan Decle toch wel als spreekbuis en woordvoerder mag worden gezien) niet als het uitvechten van een vete.
Daarvoor houd ik te veel van hen (hem).

Als ik ze echt zou haten dan kwam ik hier niet meer.
We kijken slechts op een verschillende manier met verschillende verwachting naar het aandeel Pharming.

In de tijd dat er over Pharming niets te melden of te delen is kiften we een beetje en gooien elkaar één en ander voor de voeten, dat dat dan wel eens te ver gaat... ja, daar heb je dan wel weer gelijk in.
Dan is een excuus wel op z'n plaats.

Misty... vijf uur, happy hour, laat maar lopen die pomp.

groetjip

donderdag 3 februari 2011 17:01
dik verdiend dat AB°tje :P

Daar moet op gedronken worden.
Tapjuffouw, doe deze kroeg nog een wat van mij.

Mvg GR€€D
donderdag 3 februari 2011 17:10
MOD

DEZE KROEG MAG DICHT
donderdag 3 februari 2011 17:11

MOD

DEZE KROEG MAG DICHT

Ik dacht van niet!! Wie ben jij om dit te bepalen? :-(
donderdag 3 februari 2011 18:05
Misty, hoor ik het goed? Gratis drinken omdat ik zo'n trouwe fan ben?
Okidokie, geef nog maar zo'n liter pul. :-)
Ja, laat die andere gasten maar in die andere tent.
Als penningmeester kan ik vertellen dat er nog genoeg geld in kas zit (in tegenstelling tot Pharming, maar dat is weer een heel ander verhaal).

Proost, en neem zelf ook nog wat. Sijmen betaalt.

PS:

Ik hoor de Mod er al aankomen met wat sloten voor die andere kroegen.
De drankvergunning schijnt niet in orde te zijn. :-)
donderdag 3 februari 2011 23:03
Zet er voor mij nog maar zo'n grote pul op de bar. Dat nieuwe pandje is niets. De locale slotenplaatser is even de weg kwijt, ja ja, zo klein is dat pandje. Komt nog wel, slechts een klein momentje en het is zo ver.

ya mas!
vrijdag 4 februari 2011 15:41

Zet er voor mij nog maar zo'n grote pul op de bar. Dat nieuwe pandje is niets. De locale slotenplaatser is even de weg kwijt, ja ja, zo klein is dat pandje. Komt nog wel, slechts een klein momentje en het is zo ver.

ya mas!

Zo, ik ziet dat de slotenplaatser aan het werk geweest is. Had ook eigenlijk niet anders verwacht (heb zelf geen enkele aktie hiervoor ondernomen).

Misty, ik zie je glimmen van plezier. Ja, die oude stamgasten komen wel weer terug. Geef mij maar weer zo'n lekkere pul! Ik heb dorst!
vrijdag 4 februari 2011 16:26

[...]
Zo, ik ziet dat de slotenplaatser aan het werk geweest is. Had ook eigenlijk niet anders verwacht (heb zelf geen enkele aktie hiervoor ondernomen).

Misty, ik zie je glimmen van plezier. Ja, die oude stamgasten komen wel weer terug. Geef mij maar weer zo'n lekkere pul! Ik heb dorst!

och ,voda
in deze moeilijke economische tijd zullen de nieuwe kroegje's het niet lang volhouden.
je betaald je helemaal scheel aan de pacht en de overeenkomst met de brouwer.
in deze tijd overleven alleen de ouwe kroegje's waarvan de beheerder tevens eigenaar is .
misty een brand biertje voor voda en mij.
vrijdag 4 februari 2011 16:27
Waarom is het wachtlokaal weer dicht?
Zijn we onderhevig aan dictatuur?

Mvg GR€€D
vrijdag 4 februari 2011 16:29

[...]
misty een brand biertje voor voda en mij.

Proost, en Misty, zet er nog maar 2 volle glazen naast.
vrijdag 4 februari 2011 22:54
Tjongejonge, wat een tumult buiten Misty, het lijkt wel Egypte buiten.

Allemaal gekakel, en er gebeurt niet zo veel. Oja, ik zie bromsnor weer aankomen met wat handboeien en wat modlocks. :-)
Zet maar zo'n pitcher op de tafel, en komen dadelijk wat geknakte ego's binnen, die snel een flinke slok nodig hebben.
vrijdag 4 februari 2011 23:23
Ja ben geknakt Voda, doe maar driedubbele!

Die Mods hebben geen begrip voor de rechten van de mens, er staan nog wat persoonlijke spullen van mij binnen bij barretje Phamring, o.a. een doosje met condooms, maar ik mag er niet meer in.
Straks ga ik er nog even naar toe, en rol dan wel een handgranaat naar binnen!

Wat mij ook bijzonder verdriet is dat neef Nurks niet meer in de kroeg komt.
Ik heb te doen met die meid van em, het mens moet nu niet alleen al die flessen organiseren maar ook nog hem.

Komop Misty... zet ze maar allemaal op tafel.

groetjip

vrijdag 4 februari 2011 23:29
Kom op JIP!!!! Ik ken je, en jij bent uit het betere hout gesneden.

Niet mieze mauwen, drinken (of beter gezegd zuipen).

Keep on smiling!

vrijdag 4 februari 2011 23:31
Whoehahahahhabahanaan!
zaterdag 5 februari 2011 13:13
JJJIIIPPPP !!
zaterdag 5 februari 2011 15:47
Ja Ghijs, wat is er?

groetjip
zaterdag 5 februari 2011 16:01
Ik heb het idee, dat we samen overblijven.
Ruud heb alweer een ban gekregen van de iex, tenminste dat schrijf hij bij EE.
Camobs is zwaar beledigd, die hou ook voorlopig even rust.
Ik denk dat de wijze man naar Shares verhuisd.
Greed zit daar al en Beur is daar ook al waargenomen.

En natuurlijk wat er nog volgt.

Misty geef deze twee dorstige kelen nog maar wat te drinken.

Ghijs
zaterdag 5 februari 2011 16:16
rondje van mij misty,wordt wel goedkoop zo.
ik zou de bovenste plank nog maar een tijdje handhaven.
ik denk dat de meesten die geen ban hebben, bij nieuws wel terugkomen.
al is het maar voor je lekkere bittergarnituur en natuurlijk voor jou,'k
zag laatst je foto ,mmmmwwwwwwauw.
zaterdag 5 februari 2011 16:32
't zal maar gebeuren dat je 't zal maar gebeuren helemaal vergeet.
Nou kerel daar ga je.

Proost
zaterdag 5 februari 2011 16:40
Nou jongs... proost dan maar!

Is niet leuk meer zo, als het waar is dat Deckle weer een ban heeft vind ik dat ook heel erg jammer, sommigen schijnen te denken dat ik em haat ofzo, dat komt dan zeker omdat ik hem altijd op de hak neem en we voortdurend kissebissen.
Natuurlijk is ie gloeiend irritant! en moet ie niet zo pumpen, maar echt waar, ik hou wel van em.

En Camobs dan! man wat ben ik daar van gaan houden! Briljante vent trouwens.

Ach en zo kan ik het hele rijtje van poster hier wel langsgaan, ik hou van jullie allemaal!

Toch ben ik ook wel beetje IEX moe. Nou ja, ik ga maandagochtend weer voor een paar dagen naar het buitenland en heb dan toch geen tijd om hier te zijn.

We zien wel.

groetjip
zaterdag 5 februari 2011 17:05
we worden denk ik gewoon allemaal een beetje pharming moe,hoeveel goed nieuws er ook gekomen is ,er is geen beweging te krijgen in dit aandeel, behalve down.
laten we hopen dat het tij snel keert en we af en toe flink up gaan en natuurlijk is het gevolg daarop ,what gho's up, must come down ,als het aandeel maar weer tot leven komt.
en de zo verguisde daytraders, laat ze maar komen ,want de lage aantallen van de laatste tijd zijn dodelijk voor elk fonds.
kijk eens naar een fonds als arcelor mittal ,heerlijk volatiel,daar zit tenminste spanning in en ja mensen die alleen maar voor de lange termijn beleggen ,ik zou zeggen doe dat bij shell of zo (divident)
beleggen doen we allemaal om er beter van te worden, 't maakt mij uit wat de koers maandag is en niet wat die over 2 jaar doet.

Pagina:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  Vorige 
IEX ONE market monitor

IEX iPhone App
Jobs " Tranfers door IEXProfs.nl
Gesponsorde links

Zoek op Alfabet:

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Meest actieve discussies

41.591
37.324
19.869
18.534
8.061