Discussie - Koffiekamer - Komt hij er ? Hoe groot is die komende Crash

Reageer  Pagina:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  Vorige 

vrijdag 1 oktober 2010 10:18
emguluma kun je ons nog een keer uitleggen wat een dubbele top betekent? Je had het daar een maand geleden heel vaak over bij vopak. Nu hoor ik je er nooit meer over?

emguluma schreef:

dubbele top voor vopak op 33,5 vandaag.gaan echt wat beleven aan de downzijde voor dit aandeel.
vrijdag 1 oktober 2010 10:38
vopak, blijftn op 24 euro mt en 7,50 euro lt.daar had ik het gisteren nog over.
vrijdag 1 oktober 2010 10:40
137,12 euro/dollar en de aex neigt nog steeds omlaag met deze 335 laag, onvoorstelbaar wat een angst nu in de markt.
vrijdag 1 oktober 2010 10:42
137,22 en een aex van 335,3.oei oei aex,dit gaat heel fout aflopen vandaag.
vrijdag 1 oktober 2010 10:46
ook al gaat de aex naar 245 en vopak naar 24 euro dan krijg ik toch te horen dat ik dit al zo vaak roep dat ik eens gelijk moet krijgen,zo voorspelbaar hier.eenvoud siert de mens.
vrijdag 1 oktober 2010 10:48
Ben jij nu de vervanger van Emguluma omdat hij in het buitenland zit of ben je Emguluma zélf?
vrijdag 1 oktober 2010 11:24
emguluma schreef:

ook al gaat de aex naar 245 en vopak naar 24 euro dan krijg ik toch te horen dat ik dit al zo vaak roep dat ik eens gelijk moet krijgen,zo voorspelbaar hier.eenvoud siert de mens.

Weet je wat de mens ook siert? Het toegeven van fouten en een zelfingenomen persoon als jou heeft hier duidelijk nog nooit van gehoord. Zodra je wordt gewezen op foute voorspellingen of slechte analyses negeer je deze altijd door over de MT en LT te beginnen... zo voorspelbaar bij jou.

Als je af en toe nou is gewoon toegeeft dat je er op de KT naast zat (de MT en LT zijn voorlopig oncontroleerbaar) dan nam ik je al veel serieuzer.

Bijvoorbeeld zeggen dat je er naast zat met de dubbele top van Vopak, maar nog wel geloofd in een daling naar de 24 op MT.
vrijdag 1 oktober 2010 12:35
Labyrint schreef:

Ben jij nu de vervanger van Emguluma omdat hij in het buitenland zit of ben je Emguluma zélf?

Dit is de enige echte.
Dat kun je aan zijn onnozel gepost wel zien...
vrijdag 1 oktober 2010 12:49
Gezien de omvang van het draadje is de vraag naar het juiste moment om short te gaan opportuun.
Maar eerst nog een massieve stijging van de aandelen en edelmetalen door de wegglijdende USD (in EUR neutraal). Daarna komt een correctie richting 300- 290.
vrijdag 1 oktober 2010 13:32
emguluma schreef:

mooi detail: 195 was op 9-3-2009 een belangerijke bodem.nu dus op 3-9-2010 332,50 als top.

????
zondag 3 oktober 2010 23:25
Morgen maar eens door de 340 denk ik.
China die Griekenland gaat helpen moet toch positief zijn..
maandag 4 oktober 2010 01:14
twister schreef:

worden ierland en portugal ook geholpen? jippie!
maandag 4 oktober 2010 19:27
morgen 325 openen en dalen naar 318.ik voorspelde de 318 voor begin deze week eind vorige week bij 338
maandag 4 oktober 2010 19:37
emguluma schreef:

morgen 325 openen en dalen naar 318.ik voorspelde de 318 voor begin deze week eind vorige week bij 338

Ja en jij voorspelde ook de 245 voor de augustus expi.
maandag 4 oktober 2010 20:24
twister - 3 okt 10, 23:25 | Reageer | Quote | Dit is niet OK | Aanbevolen:0

zal me met deze copy ook maar eens even als een gefrustreerde kleuter gedragen zoals bovenstaand persoon (misschien is hij wel een kruising van een chinees en een griek)hier dikwijls doet.eenmalig want het is energieverspilling.
maandag 4 oktober 2010 21:00
emguluma schreef:

twister - 3 okt 10, 23:25 | Reageer | Quote | Dit is niet OK | Aanbevolen:0

zal me met deze copy ook maar eens even als een gefrustreerde kleuter gedragen zoals bovenstaand persoon (misschien is hij wel een kruising van een chinees en een griek)hier dikwijls doet.eenmalig want het is energieverspilling.

Ik geef het gewoon toe als ik fout zit hoor.
Ik heb jou ook niet "gewaarschuwd" dat we door de 340 zouden gaan.
Jij zit de meeste tijd fout maar geeft het nooit toe.
maandag 4 oktober 2010 21:30
in new york begint het te regenen.
maandag 4 oktober 2010 21:35
IceCoMan schreef:

in new york begint het te regenen.

Moet ook want anders gaan we morgen niet openen op 325...
dinsdag 5 oktober 2010 12:24
emguluma schreef:

?????
dinsdag 5 oktober 2010 15:25
Toch weer richting de 340.
En nou hoor je dhr. E niet meer..
dinsdag 5 oktober 2010 15:46
Die zit in De Efteling en maakt zich nergens druk om ;-)
dinsdag 5 oktober 2010 16:00
ouwebeursrot schreef:

Die zit in De Efteling en maakt zich nergens druk om ;-)

Oh ja hij gelooft in sprookjes....
woensdag 6 oktober 2010 09:01
blijf bij mijn stelling dat de aex een enorme daling ondergaat tot oktoberexpi.de reden van de stijging van gisteren is dat de fed 27 billion dollar bonds kocht.dat soort kamikaze acties kan ik natuurlijk niet voorzien,maar ik hou me gewoon aan mijn grafiek.
woensdag 6 oktober 2010 09:02
de daling xal werkelijk vreselijk zijn.niemand die er nog wat van gaat snappen eind volgende week.
woensdag 6 oktober 2010 09:05
als mensen daar in stinken door dankzij actie van de fed nu long te gaan zijn ze super naief
woensdag 6 oktober 2010 09:08
zal nu ook niet meer posten tot volgende week vrijdag.de ferme daling gaat voor zich spreken en iedereen verbijsterd achterlaten..
woensdag 6 oktober 2010 09:10
emguluma schreef:

blijf bij mijn stelling dat de aex een enorme daling ondergaat tot oktoberexpi.de reden van de stijging van gisteren is dat de fed 27 billion dollar bonds kocht.dat soort kamikaze acties kan ik natuurlijk niet voorzien,maar ik hou me gewoon aan mijn grafiek.

Waarom zou die daling nu wel komen?
Die daling die je ook al voorspelde voor juni,juli en augustus is ook niet gekomen...Hoe vaak moeten we dit nog aanhoren??
woensdag 6 oktober 2010 09:21
Denk eerder dat het een kwestie van logies nadenken is , tuurlijk hebben we af en toe een goed berichtje over de economie , maar het meeste nieuws is toch slecht.
KIjk eens naar de dollar , dat is gewoon slecht nieuws voor Europa en kijk eens naar goud , die stijgt niet , door dat beleggers denken dat alles zo goed gaat.

woensdag 6 oktober 2010 09:24
twister schreef:

Hoe vaak moeten we dit nog aanhoren??

Tot het beroemde en vreselijke zinnetje "Ziet u wel, ik zei het u toch" kan verschijnen. LOL.............
woensdag 6 oktober 2010 09:24
twister schreef:

Waarom zou die daling nu wel komen?
Die daling die je ook al voorspelde voor juni,juli en augustus is ook niet gekomen...Hoe vaak moeten we dit nog aanhoren??

Daar reageert hij toch niet op. Leeft in zijn eigen (beurs)wereldje waar hij alwetend is.

Ik heb al vaker aangegeven dat wat hij doet onder spam valt. Hij plaatst 4 soort gelijke berichten in 5 mins om zijn "crash" topic te bumpen. Hij reageert nooit inhoudelijk op andere posters, blijft alleen maar zijn eigen beurs "wijsheden" herhalen/aanpassen en probeert angst te zaaien.

Emguluma komt vast wel weer uit zijn grot gekropen zodra er een tijdelijke daling plaats vindt, want niks gaat in een rechte lijn en dan zal meneer weer gaan prediken en zijn gelijk te halen.
woensdag 6 oktober 2010 09:42
chsrter ik ben een loser dat weet je toch?ga jij maar lekker letten op verschillen van mensen i.p.v overeenkomsten.
woensdag 13 oktober 2010 16:51
emguluma schreef:

Mag het nu onderhand wel gaan dalen want het is al bijna oktoberexpi...
donderdag 14 oktober 2010 16:53
Was hier ook niet iemand die zei dat Vopak naar de 24 euro zou gaan?

dinsdag 26 oktober 2010 19:23
[Modbreak IEX]: Gelieve op de inhoud van uw berichten te letten, bericht is bij dezen verwijderd.]
vrijdag 5 november 2010 09:36
emguluma schreef:

Is dus niet gekomen die enorme daling.
Hoe is het met jou Vopak putjes die naar de 24 euro zou gaan volgens jou?
vrijdag 5 november 2010 11:47
Natuurlijk komt die crash er niet.

Afgezien van de financials gaat het helemaal niet slecht met de bedrijven op de beurs. Het gaat slecht met overheden en consumenten. En bedrijven hebben ook laten zien dat ze zich heel snel kunnen aanpassen aan de nieuwe situatie.

En we zitten ook nog op de top van de huidige Kitchin cyclus dus 2011 en gedeelte van 2012 ziet het er nog goed uit.

Timing heren/dames daar komt het op aan en dus niet roepen na de crash dat er weer een crash komt.
vrijdag 5 november 2010 19:02
Diegene die hier vanaf juni al elke maand een mega daling voorspelde laat zich hier ook al niet meer horen.Hij zou hem sieren om toe te geven dat hij er naast zat maar ben bang dat hij dat niet doet.Zit met zijn Vopak putjes in zijn maag denk ik.
vrijdag 5 november 2010 23:03
Ik denk dat je een verschil moet maken tussen , langetermijnbeleggers en de korte , op kortetermijn kun je altijd wel wat verdienen op de beurs , maar blijf wel met je vinger op de verkoop knop zitten , wil je beleggen en er verder een tijd niet naar omkijken , ja dan blijft het toch link , zo is ook te lezen dat de particulieren beleggers nog steeds niks doen , als 10 jaar geleden vol in aandelen was gegaan had je nu 0.0 verdiend , het blijft dus oppassen.
Mensen die hadden voorspelt dat er een 2e dip zou komen , hebben in mijn ogen toch wel gelijk gekregen , ze hadden alleen nooit verwacht dat de VS gewoon weer een bak geld er tegen aan zouden gooien , zouden ze dat niet doen , nou dan waren de standen nu heel anders.

Forse daling orders Duitse industrie.
Detailhandelsverkopen in eurozone dalen.
Uitkeringsaanvragen VS stijgen met 20.000.

Maar dit nieuws gaat nog wel een staartje krijgen.
vrijdag 5 november 2010 23:17
henk38 schreef:

Ik denk dat je een verschil moet maken tussen , langetermijnbeleggers en de korte , op kortetermijn kun je altijd wel wat verdienen op de beurs , maar blijf wel met je vinger op de verkoop knop zitten , wil je beleggen en er verder een tijd niet naar omkijken , ja dan blijft het toch link , zo is ook te lezen dat de particulieren beleggers nog steeds niks doen , als 10 jaar geleden vol in aandelen was gegaan had je nu 0.0 verdiend , het blijft dus oppassen.
Mensen die hadden voorspelt dat er een 2e dip zou komen , hebben in mijn ogen toch wel gelijk gekregen , ze hadden alleen nooit verwacht dat de VS gewoon weer een bak geld er tegen aan zouden gooien , zouden ze dat niet doen , nou dan waren de standen nu heel anders.

Forse daling orders Duitse industrie.
Detailhandelsverkopen in eurozone dalen.
Uitkeringsaanvragen VS stijgen met 20.000.

Maar dit nieuws gaat nog wel een staartje krijgen.

Dat is nog niet zo zeker , Met die dure Euro was dat eerste wel verwacht ,zo supergoed is die duitse marchandise nu ook weer niet tegen elke prijs , met vadertje staat die zich uiteindelijk begint terug te trekken als voornaamste betaalde bezigheidtherapie verlener in EU en het laatste dat zal we verbeteren met de Us in de solden :)

Het grote werk ligt nu in de EU er moeten er uiteindelijk nog een paar van de molen op de EUkermis :))dat is genau unvermeitlich
zaterdag 6 november 2010 00:41
Het is simpel elke stijging word gevolg door een daling
Nu we zo hard doortrekken op alle fronten gaat dat zeker weer een keer gebeuren
Maar voorlopig zie ik de obligaties meer en meer zakken dus het kan nog wel een beetje harder op de beurs
Vrij logisch is dat bij een eventuele daling de hardst gestegen aandelen het hardst dalen door winstnemingen
vrijdag 19 november 2010 11:01
emguluma schreef:

wel nog 40 puts okt 300 ad 1,90 en 18 vopakputs nov 32 ad 0,95

Jij zal wel erg in de put zitten nu denk ik??
vrijdag 19 november 2010 11:08
Laatste bezoek Emguluma 6 oktober.

Ouwe koe die je bent ;-)

vrijdag 19 november 2010 11:17
ouwebeursrot schreef:

Ouwe koe die je bent ;-)

Wat is er mis met ouwe koeien?
Je hebt ook ouwe beursrotten..
Het is geen ouwe koe want het is nu november...
vrijdag 19 november 2010 11:18
ouwebeursrot schreef:

Ouwe koe die je bent ;-)

Fout ouwe, moet ouwe hoer zijn!
vrijdag 19 november 2010 11:21
twister schreef:

Wat is er mis met ouwe koeien?

Niks, behalve dan die uit de sloot :)
woensdag 31 augustus 2011 23:13

Leer eens lezen!!!
Ga eens naar het UVA en leer.
Daar staan in de examens dit allemaal pressies voorspelt.
Ze wisten dit allang dat ze deze crisis gingen maken.
Deze crisis is gemaakt.
Fantasie...
Maar ja laten we nog maar meer in de romantiek leven.
Want daar houden wij van.
Crisis is facke.

Maarja ik ben gelukkig dom.
Dus dat scheelt.

Nog steeds dom of al wat bij geleerd ondertussen?

Pagina:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  Vorige 
IEX ONE market monitor

IEX iPhone App
Jobs " Tranfers door IEXProfs.nl
Gesponsorde links

Zoek op Alfabet:

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Meest actieve discussies

39.947
30.282
30.152
25.131
10.279