AMG (AEX:AMG)

Reageer  Pagina:  1  2  3  4  Vorige 

woensdag 8 september 2010 23:35
amgwatcher schreef:

6,38 rt, ik twijfel, denk dat de 6,30 wederom getest gaat worden.

Dat zou je wel willen he? Morgen mag je boven de 6.50 terug kopen. En ook dat is overigens nog steeds spotgoedkoop want volgende week betaal je er 7,xx voor!
dinsdag 14 september 2010 12:39

Weinig animo voor aandelen AMG tot nu toe.
Gaat dit veranderen, als de AEX door de 343 uitbreekt??
Er is ook helemaal geen nieuws te melden, dat het aandeel AMG eventueel een positieve richting zou kunnen geven.
In plaats van in de etalage, staat het aandeel alweer langdurig in de wachtkamer.
Kom op Heinz Schimmelbusch en maak je dikke salaris eens waar!!!!

Groet van Gerrit
dinsdag 14 september 2010 23:01
Futures zakken ineens hard weg en nu wil ik het wel eens zien met AMG. Wat gaat dit aandeel doen mochten we weer richting de onderkant van de zijwaardse trend gaan.
woensdag 15 september 2010 13:02

Waar blijf je nou, beste Heinz Schimmelbusch, want mijn vertrouwen in U (jou) neemt met iedere dag verder af, als ik naar het koersverloop kijk???

Groet van Gerrit
woensdag 15 september 2010 17:43
Slotkoers 6,27 mensen. We zijn onder de steun van 6,30 gesloten. Wat zegt dit technisch gezien?
woensdag 15 september 2010 18:09
amgwatcher schreef:

Slotkoers 6,27 mensen. We zijn onder de steun van 6,30 gesloten. Wat zegt dit technisch gezien?

Dat je nu goedkoop kan kopen en binnenkort flink kunt oogsten. Wsl zijn nog niet alle Safeguard aandelen op de markt want wie verkoopt er nu op dit niveau? Ik heb vandaag in ieder geval nog een partijtje gekocht, ik geloof nog steeds in AMG. De AEX is 2 dagen zo'n beetje gelijk gebleven om wat af te koelen van de laatste stijgingen. Let maar op, de komende dagen zal de stijging verder doorzetten. Overigens is de Dow Jones ook weer verder aan het stijgen.
donderdag 16 september 2010 12:46

De steun op 6,30 houd het nog steeds, maar daar is alles mee gezegd.
Deze kritische grens moet wel stand houden en dit moet ook weer niet te lang duren, anders zakken we er echt een keer doorheen.
Ik heb nog steeds de stille hoop dat de AEX door de 343 heen zal breken, maar dan moet Wall Street wel meewerken en flink boven de 10.600 uit stijgen.
Zolang het management van AMG niet in staat is om het bedrijf eens wat meer in de etalage te plaatsen, blijft het sukkelen met dit aandeel.

Groet van Gerrit
donderdag 16 september 2010 16:27
gerrit 69 schreef:

De steun op 6,30 houd het nog steeds, maar daar is alles mee gezegd.
Deze kritische grens moet wel stand houden en dit moet ook weer niet te lang duren, anders zakken we er echt een keer doorheen.
Ik heb nog steeds de stille hoop dat de AEX door de 343 heen zal breken, maar dan moet Wall Street wel meewerken en flink boven de 10.600 uit stijgen.
Zolang het management van AMG niet in staat is om het bedrijf eens wat meer in de etalage te plaatsen, blijft het sukkelen met dit aandeel.

Groet van Gerrit

Het is niet alleen AMG. De AEX blijft zo'n beetje rond de 335 hangen. Morgen nog wat expiratiebelangen. Ik denk dat de koersen vanaf maandag weer omhoog kunnen. Niet afgeven op het aandeel. AMG is ondanks alles nog steeds een mooi bedrijf. Helaas heeft Safeguard zijn aandelen moeten verkopen waardoor de koers onder druk stond/staat. Dit heeft ook voordelen, je kunt nu goedkoop instappen. Als de Safeguard aandelen een nieuwe eigenaar hebben gekregen zal de koers ongetwijfeld omhoog gaan. Vergeet niet dat er een boel aandelen naar de "eigen" medewerkers zijn gegaan. Natuurlijk voor een zo laag mogelijk bedrag. Ook zij willen natuurlijk hun aandelen op een gegeven moment met winst verkopen. Ik verwacht dan ook dat de koers nu op de bodem ligt. Gewoon nog even geduld hebben en niet te snel treuren. Het komt echt wel goed met dit aandeel!
donderdag 16 september 2010 18:26
Guus, je houdt in ieder geval de spirit er in. Het aandeel AMG moet denk ik nog een week of 2 uitrazen in de range 6,20 - 6,40. Na de dump door Safeguard zijn natuurlijk veel aandelen in "tijdelijke" handen terecht gekomen. Die moeten dus ook weer een vastere plaats vinden. Daarna kan het aandeel weer omhoog. Of er moet natuurlijk al eerder goed nieuws komen.
donderdag 16 september 2010 19:27
Bobo schreef:

Guus, je houdt in ieder geval de spirit er in. Het aandeel AMG moet denk ik nog een week of 2 uitrazen in de range 6,20 - 6,40. Na de dump door Safeguard zijn natuurlijk veel aandelen in "tijdelijke" handen terecht gekomen. Die moeten dus ook weer een vastere plaats vinden. Daarna kan het aandeel weer omhoog. Of er moet natuurlijk al eerder goed nieuws komen.

Geloof me, ik heb mijn nickname niet voor niets. Ik ga binnenkort rentenieren dankzij mijn AMG aandelen! Over een tijdje zeggen de doemdenkers hier "die Guus was toen zo stom nog niet, had ik toen ook maar AMG gekocht!". Het is op het moment bijna gratis geld maar je moet wel een beetje lef hebben. We praten later over een tijdje verder. Maar dan moeten ze wel internet hebben op de Fiji Islands!
donderdag 16 september 2010 19:54
Guus_Geluk schreef:

Geloof me, ik heb mijn nickname niet voor niets. Ik ga binnenkort rentenieren dankzij mijn AMG aandelen! Over een tijdje zeggen de doemdenkers hier "die Guus was toen zo stom nog niet, had ik toen ook maar AMG gekocht!". Het is op het moment bijna gratis geld maar je moet wel een beetje lef hebben. We praten later over een tijdje verder. Maar dan moeten ze wel internet hebben op de Fiji Islands!

Haha, hij is leuk. Kan jij die Schimmelbusch niet vervangen. Bij AMG hebben ze nog een echte visionair nodig.
donderdag 16 september 2010 20:10
Bobo schreef:

[quote=Bobo]

Haha, hij is leuk. Kan jij die Schimmelbusch niet vervangen. Bij AMG hebben ze nog een echte visionair nodig.
[/quote]

Bedankt Bobo dat je meteen aan mij denkt.
Ik ben al bezig met een e-mail naar Schimmelbusch. Ik zal deze groep op de hoogte houden.
donderdag 16 september 2010 20:27
Guus_Geluk schreef:

[quote=Guus_Geluk]
[quote=Bobo]

[/quote]

Bedankt Bobo dat je meteen aan mij denkt.
Ik ben al bezig met een e-mail naar Schimmelbusch. Ik zal deze groep op de hoogte houden.
[/quote]

Heb je dat idee echt van mij gejat van het AMT forum. Foei. CEO wordt je niet door het gedrag van anderen te copieren. Of toch wel?
donderdag 16 september 2010 20:36

Ha ha, hij is leuk.
Kan jij die Schimmelbusch niet vervangen.
Bij AMG hebben ze nog een echte visionair nodig.
======

Ik mag dan hopen dat Guus_Geluk niet zo,n zakkenvuller word als Heinz, zodat er tenminste meer winst overblijft voor de aandeelhouders.
Trouwens voor een-tiende deel van zijn salaris wil ik ook wel visionair worden.

Groet van Gerrit
maandag 20 september 2010 19:27
Wat positief is is dat de grondstofprijzen blijven stijgen. Als de beurs en grondstofprijzen door hun weerstanden breken, kan het inderdaad wel eens hard gaan met AMG. Laten we de moed er in houden.
maandag 20 september 2010 19:52
Bobo schreef:

Wat positief is is dat de grondstofprijzen blijven stijgen. Als de beurs en grondstofprijzen door hun weerstanden breken, kan het inderdaad wel eens hard gaan met AMG. Laten we de moed er in houden.

De AEX moet even door de 342 heen. Zo gauw dat gebeurt, kan het inderdaad hard met AMG gaan. Ik denk dat dat de komende dagen al gaat gebeuren.
Succes iedereen!
maandag 20 september 2010 21:13

De AEX moet even door de 342 heen. Zo gauw dat gebeurt, kan het inderdaad hard met AMG gaan. Ik denk dat dat de komende dagen al gaat gebeuren.
Succes iedereen!
[/quote]

Ik denk dat je je naam eer aan gaat doen de komende dagen (ervan uitgaan dat je in het bezit bent van aandelen AMG :))

Groet
dinsdag 21 september 2010 00:23
buna! schreef:

Succes iedereen!

Ik denk dat je je naam eer aan gaat doen de komende dagen (ervan uitgaan dat je in het bezit bent van aandelen AMG :))

Groet
[/quote]

Ja, ik zit er dik in. Heb vrijdag zelfs nog bijgekocht. Ik geloof er in en verwacht een flinke stijging de komende dagen. Dow Jones vanavond ook flink in de plus, altijd goed voor het sentiment.
dinsdag 21 september 2010 09:08
@Guus: Voor hoeveel gemiddeld zit je erin? :)
dinsdag 21 september 2010 09:19
Ook ik heb net aangekocht op 6,32. Ik geloof echt in dit aandeel en een stijging van zo'n 15% zit de komende weken echt in het verschiet. Is achtergebleven bij de rest en zo slecht doen ze het echt niet!

Daling is alleen maar ontstaan door begin deze maand door Safeguard. Die moesten extra kapitaal/cash zodoende.
dinsdag 21 september 2010 10:16
Het volume is tot nu toe in ieder geval aardig: ruim 65.000 stuks in de eerste 5 kwartier van de handel.
dinsdag 21 september 2010 10:19
Laatste moment om goedkoop in te stappen is aangebroken.
Na 11:00 uur is koers boven de 6.40 euro. Daarna zal het hard omhoog geaan de komende dagen. Nog deze week de 8,- euro
dinsdag 21 september 2010 10:50
Donateur schreef:

Na 11:00 uur is koers boven de 6.40 euro. Daarna zal het hard omhoog geaan de komende dagen. Nog deze week de 8,- euro

Zolang iedereen die laat blijft volproppen zie ik dat nog niet gebeuren. Maar goed, ik hoop dat je gelijk krijgt.
dinsdag 21 september 2010 11:22
Bobo schreef:

Zolang iedereen die laat blijft volproppen zie ik dat nog niet gebeuren. Maar goed, ik hoop dat je gelijk krijgt.

Ondanks die volle laat blijft AMG goed liggen. Er komt een punt dat de verkopers klaar zijn, en dan gaat het hard (omhoog)!
dinsdag 21 september 2010 13:03
buna! schreef:

Ondanks die volle laat blijft AMG goed liggen. Er komt een punt dat de verkopers klaar zijn, en dan gaat het hard (omhoog)!

zo is dat.

precies hetzelfde koersverloop zag je tot gisterenochtend bij bijv. WAVIN.
daar mocht de koers ook nog niet omhoog totdat de grote jongens genoeg aandelen hadden geaccumuleerd.
nu gaat WAVIN vrijuit omhoog zonder nog een keer te corrigeren.

ik denk dat met AMG (en een aantal andere zwakke fondsen die nog niet zijn meegegaan met het goede beurssentiment) hetzelfde gaat gebeuren.

tot nu toe lijkt de koers nog steeds te worden gedrukt bij AMG, al brak deze vanochtend al wel even uit het dalende trendkanaaltje van de afgelopen weken.

je zult zien dat ook bij AMG net als bij WAVIN de koers er ineens vandoor zal gaan wanneer de grote spelers genoeg hebben.

ik heb iig nog wat AMG bijgekocht vanochtend.
woensdag 22 september 2010 18:25
Inverted hammer schreef:

@Guus: Voor hoeveel gemiddeld zit je erin? :)

Mijn gemiddelde is 6.332. Ik denk dat dit niet ver van de huidige bodem is. En onder de 7.50 gaan ze er bij mij niet uit. Heb overigens net als Gerrit een partijtje BAM aangeschaft, dat aandeel heeft ook nog een flinke groeipotentie.

Pagina:  1  2  3  4  Vorige 
IEX ONE market monitor

IEX iPhone App
Jobs " Tranfers door IEXProfs.nl
Gesponsorde links

Zoek op Alfabet:

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Meest actieve discussies

40.791
40.742
25.825
18.688