Topper schreef:
VS-FUTURES: DJIA en Nasdaq openen hoger
03-09-2010 11:59:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--De futures van de Amerikaanse beurzen geven rond 12.00 uur aan dat de Dow Jones Industrial Average (DJIA) en de Nasdaq een hogere opening tegemoet gaan.
De S&P 500 futures staan 1,00 punten hoger op 1.091,5. Afgezet tegen de fair value, zal de DJIA omgerekend 12,31 punten hoger openen.
De Nasdaq 100 futures staan 4,00 punten hoger op 1.845,25. Afgezet tegen de fair value, zal de Nasdaq omgerekend 0,72 punten hoger openen ten opzichte van de vorige slotstand.
Bron: Wallstreetweb.nl
Dow Jones Nieuwsdienst; +31-20-5715200;
amsterdam@dowjones.co-------------------------------------------------
Als om 14:30 uur het banenrapport positief uitpakt kunnen we wellicht een mooi einde van de middag tegemoet zien! Wat denken jullie, speelt er iets bij Wessanen gezien het verloop van de afgelopen dagen?
Er speelt altijd wel "iets" bij wessanen, maar de vraag of het deze keer een andere afloop heeft dan andere keren betwijfel ik.
Waar ik op doel?
Bekijk het verloop en volume:
26 maart t/m 31 maart
29 april t/m 3 mei
11 december t/m 17 december
En ik kan nog wel paar van dit soort stijgingen opnoemen het afgelopen jaar. De huidige stijging van de afgelopen dagen is niet bepaald bijzonder te noemen bij wesje.
Het is nu heel belangrijk dat deze stijging doorzet en het de komende weken (ruim) boven de €3 komt. Is dit niet het geval dan zie ik de komende maanden de koers alsnog onder de €2 duiken.