Broke-even schreef:
[quote=Broke-even]
[quote=KonVicT *G*]
mooi gezegd. Het aandeel heeft flink moeten lijden onder de fouten van Heijmans en heeft daarvoor een terechte straf gehad, maar op het moment dat het weer beter gaat zoals binnekort wel te verwachten is is een beloning ook meer dan terecht. Heijmans richting 100 euro is mogelijk maar dat gaat wel zon 5 jaar duren schat ik.
Nou, meer dan 700% rendement in 5 jaar. Ik teken er voor.
Die 20 moet binnen aanzienlijke tijd kunnen. Als je nagaat dat het eigen verm. per aandeel al 25 is.
neehoor, bouw en infra zal nog lange tijd op zich laten wachten (paar projecten in NL zitten meer partijen op). ritje onder de 10E zal dit jaar weer in beeld komen. Hey staat veel te hoog. Hey hoort naast Wavin te staan (is nu 9E). Ik ga er in ieder geval uit na jaren trouw. pas op!
[/quote]
Wavin heeft een eigen vermogen per aandeel van 1.9. Lijkt me dus niet echt logisch om Heymans en Wavin over 1 kam te scheren. Oppassen moet je natuurlijk altijd...
[/quote]
naar dubbel 9 moet je niet luisten want de ene keer is het een topaandeel en de andere keer een waardeloos aandeel. Eerst riep die nog we gaan naar de 14 en nu gaan we weer ineens naar de 9. Gewoon kopen en rustig afwachten. Stijgt vanzelf rustig door. Vandaag was een mooie dag. Rode beurs maar heijmans redelijk groen met mooie volumes. Denk zelf dat de volumes heel laag zijn omdat bijna alle stukken in vaste handen zijn. Niemand die ze stukken meer verkoopt en ook niemand die nog wil kopen. Let maar op als het dalijk beter gaat met de bouw. Dan lachen de vaste aandeelhouders.