Pharming (AEX:PHARM)

Reageer  Pagina:  1  2  3  Vorige 

vrijdag 3 september 2010 00:06
kaalaandeeltje schreef:

[quote=Waggle]
[quote=Declan.]
[quote=Waggle]
[quote=ciddix]
Veilig tot 1 October. Tenminste als Yorkville nu aan de ketting wordt gelegd.
Garantie heb je evenwel niet.
Je zou denken, de obligatielening van Januari is nu de wereld uit en Yorkville kan terug in zijn hok.

Sinds wanneer is Yorkville ingeschakeld om de bonds af te lossen. Leg eens uit..

Hummm, ik wacht ook want dit is een zeer interessante ontwikkeling.
Dit zou ik ook wel uitgelegd willen zien.
Werpt een geheel ander licht op de zaak.

Ruud..
[/quote]

Ik verwacht niet dat de "rekenmeester" met een goed antwoord komt.
[/quote]

Wachten duurt lang, maar ook ik ben benieuwd naar je antwoord.

Gijs
[/quote]

Hij kan bijna Ciddix, we gaan slapen.

Gijs
[/quote]

Nou ik blijf wakker! Als het antwoord komt ga ik wel naar de Westminster om Ruud wakker te maken.
vrijdag 3 september 2010 06:03
Heren, u maakt zich druk om zaken die geen invloed hebben op de koers en zou bijna uw nachtrust eraan opofferen.
Houd u nu maar bezig met de EC en Epar. Dit ligt zoals vaak het geval is met voorspelingen(bv USA) niet op schema.
Er is geen datum genoemd. Wat ik weet is dat het begin September zou kunnen zijn.
Ik heb ook andere berekeningen gelezen op een ander forum , die zelfs uitgingen van eind September of October.
Het zijn maar berekeningen en dat kan soms verschillen.

Die converteerbare obligatie uit Januari , is omgewisseld in aandelen en niet in cash. Wat ik weet dat er ook rente werd betaald en mij is niet duidelijk of dat in cash was of in aandelen.
Omdat ik Yorkville bij de laatste persberichten zie staan, die weer geld heeft opgehaald, al een paar keer 750000 euro en in datzelfde persbericht ook de aflossing van de obligatie ter sprake komt, vraag ik mij af waarom dat in hetzelfde persbericht moet worden vervat, Yorkville en de aflossing van de obligatie.
Misschien dat het niet zo is en alles in aandelen wordt afgehandeld.
In kwestie maakt het niet veel uit maar om duidelijk te zijn naar degenen ,die gisterenavond laat wilden opblijven voor een niet halsbrekende zaak, lees antwoord, laat ik maar uitgaan van, dat Yorkville gewoon geld ophaalt en er inmiddels 1,5 miljoen is gestort in de kas van de Zwd, ik bedoel in de kas van Pharming.
Het is nog vroeg in de morgen maar ik wens iedereen een heugelijke dag toe indien vandaag de EC goedkeuring er eventueel komt.
vrijdag 3 september 2010 08:02
ciddix schreef:

Heren, u maakt zich druk om zaken die geen invloed hebben op de koers en zou bijna uw nachtrust eraan opofferen.
Houd u nu maar bezig met de EC en Epar. Dit ligt zoals vaak het geval is met voorspelingen(bv USA) niet op schema.
Er is geen datum genoemd. Wat ik weet is dat het begin September zou kunnen zijn.
Ik heb ook andere berekeningen gelezen op een ander forum , die zelfs uitgingen van eind September of October.

Die converteerbare obligatie uit Januari , is omgewisseld in aandelen en niet in cash. Wat ik weet dat er ook rente werd betaald en mij is niet duidelijk of dat in cash was of in aandelen.
Omdat ik Yorkville bij de laatste persberichten zie staan, die weer geld heeft opgehaald, al een paar keer 750000 euro en in datzelfde persbericht ook de aflossing van de obligatie ter sprake komt, vraag ik mij af waarom dat in hetzelfde persbericht moet worden vervat, Yorkville en de aflossing van de obligatie.
In kwestie maakt het niet veel uit maar om duidelijk te zijn naar degenen ,die gisterenavond laat wilden opblijven voor een niet halsbrekende zaak, lees antwoord, laat ik maar uitgaan van, dat Yorkville gewoon geld ophaalt en er inmiddels 1,5 miljoen is gestort in de kas van de Zwd, ik bedoel in de kas van Pharming.
Het is nog vroeg in de morgen maar ik wens iedereen een heugelijke dag toe indien vandaag de EC goedkeuring er eventueel komt.

Blijf ik daar nu de hele nacht voor wakker..... ;-)
Moraal van het verhaal lijkt me dat bonds zijn geconverteerd in aandelen en dat York daar weinig mee te maken heeft.
vrijdag 3 september 2010 08:49
Wat Pharming met al dat geld moet is de belegger duidelijk geworden.

Ophaaldienst bij Pharming:

11,3 miljoen d.m.v emissie(Mei)
3 miljoen milestone van de Zweden
1,5 miljoen via Yorkville
-----------------------------------------
= 15,8 miljoen euro

Kaspositie 30/6: 9,8 miljoen euro incl de 3 miljoen euro milestone van de Zweden.
Hoe hangt de vlag er bij op 1 Sepember bij Pharming?
Zeg dat er 5 miljoen euro is verbruikt in 2 maanden, dan zit er in kas 4,8 miljoen euro op 1 September.
Wanneer is die kas leeg? Op 1 November als er geen toevoegingen zijn.
Begrijpelijk dat Yorkville in aktie is gekomen en 1,5 miljoen bijelkaar heeft geschraapt over de ....
Dan kom ik uit op 6,3 miljoen euro op 1 September, wat ongeveer de kasinhoud is op dit moment.
Daar kan men met vooruit tot eind November.

Wat heeft Pharming eigenlijk tekort op dit moment?
Zeg ik het goed, 22 miljoen euro , om te overleven?
Al zit ik door een gitzwarte bril te turen, ik denk dat ik nog gelijk heb ook.
vrijdag 3 september 2010 08:50
[Modbreak IEX]: Gelieve elkaar niet persoonlijk aan te vallen, bericht is bij dezen verwijderd.]
vrijdag 3 september 2010 09:09
Declan. schreef:

Bonds afgelost door York waar haal je het vandaan eikel.

Ruud..

Zo, dat is niet okay
vrijdag 3 september 2010 09:12
Declan. schreef:

[quote=ciddix]

Blijf ik daar nu de hele nacht voor wakker..... ;-)
Moraal van het verhaal lijkt me dat bonds zijn geconverteerd in aandelen en dat York daar weinig mee te maken heeft.

Ja Waggle,
Om de reden dat deze draaikont gewoon niet weet waar hij mee bezig is ben ik maar gegaan vannacht.
Zonde van alle tijd.

Ciddix is een grappig mannetje dat maar wat aan moddert en als het te warm wordt weg is of ergens anders over begint zoals nu Epar ect.

O kijk daar is hij weer rekenen en rekenen je moet al die berekeningen eens naast elkaar zetten je ligt krom

Ciddix je liegt en bedriegt laat dat voor eens en voor altijd duidelijk zijn na vanacht.
Bonds afgelost door York waar haal je het vandaan eikel.

Ruud..

Ruud.. en hij heeft nog mensen die hahaha te gek.
[/quote]

Blaas nu niet zo hoog van de toren alsof je met je voorspellingen het er beter afbrengt dan ik in 2010.
Richt je nu op de belangrijkste zaken, die maar niet in het nieuws willen komen terwijl ze er al hadden moeten zijn volgens onze profeet.
Nu maakt het niet zoveel uit of het in September of in October uitkomt dat persbericht over de EC of Epar.
Hoogstens zou de koers een paar centjes kunnen stijgen op die positieve berichten.
Als men gaat vertellen dat die obligatie van October niet behoeft te worden afgelost eind Oct maar dat er voor een andere optie is gekozen door de obligatiehouders, is er nog wat hoop op iets hogere koersen dan 18 cent.
Is dat niet het geval ,die andere optie dan zouden er wel eens 150 miljoen aandelen of meer bijgedrukt moeten worden.
vrijdag 3 september 2010 12:04
Nou vooruit welk bericht had jij gedacht komt het eerste EC of Epar?
Nou kom maar op welke heeft het meeste kans als eerste te komen Ciddix.

Ruud..
vrijdag 3 september 2010 12:08
Declan. schreef:

Ruud..

Maakt dat iets uit dan?

Voorlopig is er geen enkel bericht, maar..........................je weet het nooit
vrijdag 3 september 2010 12:30
Kom net weer thuis en zie dat de koers de 0,164 geraakt heeft, wat de laatste dagen niet gebeurt is.

Het zegt nog niets maar het zal hoopgevend zijn als vanmiddag de 0,164 voor eens en altijd als sneeuw voor de zon zou verdwijnen.:~)

vriendelijke groet lucas D
vrijdag 3 september 2010 12:32
JanK1 schreef:

Ruud..

Maakt dat iets uit dan?

Voorlopig is er geen enkel bericht, maar..........................je weet het nooit

Mischien wordt het tijd voor een Terminologiedraadje waarin de verschillende termen besproken worden...

YA
EC
EPAR
RHC1inh
etc.
vrijdag 3 september 2010 12:35
Pietje precies schreef:

[quote=Declan.]

Ruud..

Maakt dat iets uit dan?

Mischien wordt het tijd voor een Terminologiedraadje waarin de verschillende termen besproken worden...

YA
EC
EPAR
RHC1inh
etc.

[/quote]

We zijn al verder we hebben draadjes voor
Ciddix
Jip de wip Kip
Camobs
Pietsje meer net niet precies
Voda + Hvd Bildt + Als het maar niet regent ect
Declan.

Je vroeg er zelf om.
Ach in essentie heb je wel een puntje ;-)

Ruud..
vrijdag 3 september 2010 12:37
De aandelenpers heeft gezorgd dat de teller nu op 355 miljoen aandelen staat.
De obligatie van Januari is weggewerkt d.m.v 70 miljoen(?) aandeeltjes op 12 cent.
Nu ben ik niet de boekhouder van Pharming en weet niet of al die aandeeltjes op 12 cent zijn weggezet.
Die obligatiehouders kregen ook nog rente over hun inleg.
Het maakt niet zoveel uit of je nu precies weet, wat er betaald is in de vorm van aandelen of eventueel nog wat cash als rente vergoeding.
Het totaal aandelen is van 277 miljoen naar 355 miljoen gelopen incl 5 miljoen stukken voor de Strijker.

Wat is het volgende hoofdstuk? Er staat een BAVA op de agenda om toestemming te vragen ,om het totaal aantal aandelen op te voeren naar 500 miljoen.
Op dit moment is er nog ruimte voor 45 miljoen aandelenuitgifte.
Dat brengt nog ruim 5 miljoen euro op in de knip.
Pharming zou 31/12 gewoon op zijn sloffen kunnen halen als men Yorkville dit karweitje laat opknappen.
Daarnaast ontvangt Pharming een milestonebetaling van 5 miljoen euro + 1 miljoen euro uit voorraadoverdracht= 6 miljoen euro.
Tevens ontvangt het bedrijf waarschijnlijk nog een paar miljoen uit verkoop van het medicijn in het vierde kwartaal.
Dat is dan 8 miljoen euro ter versterking van de balans, lees kas.

Was dit het maar. Laat die obligatiehouders naar de maan lopen met hun claim en laat ze in 2012 die komen verzilveren.
Sijmen zit met rode wangen achter zijn bureau en zit er mee in zijn maag. Rookt de ene sigaar na de andere.
Heeft intussen zijn investeerders weer uitgenodigd en dat belooft weinig goeds in October.
Deze bloedhonden staan weer klaar, om de kleine belegger als een citroen uit te persen.
Zover is het nog niet, er kan zich nog een mirakel voordoen maar wat mij zelf betreft, zal ik naar Lourdes moeten afreizen, om een mirakel te zien want ik geloof het niet dat dit bij Pharming staat te gebeuren.
Hoop het wel maar eerst zien en dan.....
vrijdag 3 september 2010 12:51
[Modbreak IEX]: Gelieve elkaar niet persoonlijk aan te vallen, bericht is bij dezen verwijderd.]
vrijdag 3 september 2010 12:55
ciddix schreef:

De obligatie van Januari is weggewerkt d.m.v 70 miljoen(?) aandeeltjes op 12 cent.
Nu ben ik niet de boekhouder van Pharming en weet niet of al die aandeeltjes op 12 cent zijn weggezet.
Het maakt niet zoveel uit of je nu precies weet, wat er betaald is in de vorm van aandelen of eventueel nog wat cash als rente vergoeding.
Het totaal aandelen is van 277 miljoen naar 355 miljoen gelopen incl 5 miljoen stukken voor de Strijker.

Wat is het volgende hoofdstuk? Er staat een BAVA op de agenda om toestemming te vragen ,om het totaal aantal aandelen op te voeren naar 500 miljoen.
Pharming zou 31/12 gewoon op zijn sloffen kunnen halen als men Yorkville dit karweitje laat opknappen.
Daarnaast ontvangt Pharming een milestonebetaling van 5 miljoen euro + 1 miljoen euro uit voorraadoverdracht= 6 miljoen euro.
Tevens ontvangt het bedrijf waarschijnlijk nog een paar miljoen uit verkoop van het medicijn in het vierde kwartaal.

Was dit het maar. Laat die obligatiehouders naar de maan lopen met hun claim en laat ze in 2012 die komen verzilveren.
Sijmen zit met rode wangen achter zijn bureau en zit er mee in zijn maag. Rookt de ene sigaar na de andere.
Heeft intussen zijn investeerders weer uitgenodigd en dat belooft weinig goeds in October.
Deze bloedhonden staan weer klaar, om de kleine belegger als een citroen uit te persen.
Zover is het nog niet, er kan zich nog een mirakel voordoen maar wat mij zelf betreft, zal ik naar Lourdes moeten afreizen, om een mirakel te zien want ik geloof het niet dat dit bij Pharming staat te gebeuren.

Als je iets van tevoren weet kan je er toch rekening mee houden?
Je doet nu net of het onverwacht komt.

Noot: De verwoording over "de aandelenpers" is niet juist, in feite heeft Pharming door extra aandelen uit te geven de obligaties geconverteerd en daarme dus het financiele plaatje beter gemaakt.

Klink niet alleen beter maar is feitelijk ook de enige juiste beschrijving.

vrijdag 3 september 2010 13:22
ciddix schreef:

Op naar Lourdes....wie gaat mee?
vrijdag 3 september 2010 13:31
Ciddix maar die gaat niet mee die heeft alleen achteraf de verhalen.
Maar zou hij het nou weten wat eerst komt EC of Epar jij ook niet benieuwd Waggle?

Simpel vraagje toch.

Ruud..
vrijdag 3 september 2010 13:38
Declan. schreef:

Ciddix maar die gaat niet mee die heeft alleen achteraf de verhalen.
Maar zou hij het nou weten wat eerst komt EC of Epar jij ook niet benieuwd Waggle?

Simpel vraagje toch.

Ruud..

Zeker... :-)
vrijdag 3 september 2010 13:41
Waggle schreef:

Op naar Lourdes....wie gaat mee?

Moet je wel met de auto gaan. Als je dan door het water rijdt, krijg je 4 nieuwe banden.Vergeet ook niet de reserve band.
vrijdag 3 september 2010 14:59
je moet wel in dat wonder geloven, anders lukt het niet

;-)
vrijdag 3 september 2010 16:20
Declan. schreef:

Wat komt er nu eerst Ciddix.
Of weet je het gewoon niet.
Aan je volgende Lul verhaal te zien blijf je het antwoord verlegen.

Ruud..

Tragisch, beroerd en ellendig hoe die koers erbij ligt.
Of de AEX nu 3 of 6 procent stijgt, het heeft geen invloed op de koers van Pharming.
Hoe zou dat komen?
Ik steek lulverhalen af en ik wordt steeds weer bevestigd in mijn gelijk.
Dat is al vanaf Maart toen ik hier neerstreek.
Goed,het aantal uitstaande aandelen dat ik in 2010 voorspelde van 350 miljoen, is een misser want het zouden er wel eens 450 miljoen kunnen worden.

Sijmen is dan Pharming gezond aan het maken terwijl de beleggers zuchtend en piepend hun weg gaan bij dit oliebollen aandeel.
Alles wordt vrijwel betaald door de goedgelovige particulier.
Elke opwaartse potentie ontbreekt tot op heden.
Het komt goed hoor je links en rechts. Over een jaar, zegt men erbij.
Dit is beleggerswijsheid, dat je bij elk aandeel kan roepen.
Wessanen en Quirius staan over een jaar ook hoger.

Of nu Epar of de EC eerst komt, houd mij niet bezig, al zijn het belangrijke kwesties.
De datums kloppen al weer niet, dat krijg ik door of het moet a.s maandag of dinsdag zijn . Zou kunnen.
Begin September werd er gezegd in een bericht. Dat werd uiteraard weer vertaald door degenen die met roze pruik en brilletje voor hun computer zitten met 1 September.
Zelfs de dagen ervoor deed men de harten al kloppen. Het zou s avonds al om 23:00 verschijnen of te lezen zijn.
Maar niets daarvan.
vrijdag 3 september 2010 16:25
beste Ciddix.

De EC verleent de Epar.
EN dat de datums niet kloppen komt door geen info of niet de juiste.
Maar 1 dezer dagen komt hij.
En jij bewijs eens te meer geen fuckky van het proces nog het medicijn nog ok maar iets van Pharming te begrijpen je blijft een ordinaire stemming maker.

Beetje jammer maar het is gewoon zo.

Dag ciddix.

Ruud..
vrijdag 3 september 2010 16:31
lucas D schreef:

..

Noot: De verwoording over "de aandelenpers" is niet juist, in feite heeft Pharming door extra aandelen uit te geven de obligaties geconverteerd en daarme dus het financiele plaatje beter gemaakt.

Lucas,

Balans technisch is dit een goede "truc" om de solvabiliteit omhoog te "gooien".
Immers, er wordt Vreemd vermogen geruild voor Eigen Vermogen.
Op papier leuk, maar wel funest voor de zittende aandeelhouders! Dit feit laat je gemakshalve maar weg.

Voor meer info over solvabiliteit:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Solvabiliteit

Wie maakt de rekensom voor Pharming?

Groet,

Hans
vrijdag 3 september 2010 16:37
voda schreef:

..

Lucas,

Balans technisch is dit een goede "truc" om de solvabiliteit omhoog te "gooien".
Immers, er wordt Vreemd vermogen geruild voor Eigen Vermogen.
Op papier leuk, maar wel funest voor de zittende aandeelhouders! Dit feit laat je gemakshalve maar weg.

Voor meer info over solvabiliteit:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Solvabiliteit

Wie maakt de rekensom voor Pharming?

Groet,

Hans

Dat is te korte termijn denken, een gezond bedrijf is voor alle aandeelhouders een must.
De beleggers begrijpen dat, ondanks alle aandelen die er bij komen blijft de koers stabiel.
Na goedkeuring gaat de koers echter wel omhoog.
Noot: Ik laat gemakshalve niks weg, ik corrigeerde Cddx.

vrijdag 3 september 2010 16:39
Heb het hier al eens gezegd. Ik ben geen kenner van het medicijn, alleen wat oppervlakkig volg ik het ,die materie.
Ik begrijp niets van Pharming? Het meeste wat ik schrijf wil men niet horen en dat begrijp ik heel goed.
Het komt niet in hun straatje te pas.
Als je Sijmen en Pinto zalig verklaard hebt , komen mijn bijdragen wat ordinair over.
Al moet ik erbij zeggen dat Pinto meer leider was dan Sijmen met zijn mooie bakerpraatjes.
Alhoewel Pinto gezegd heeft dat een miljard omzet binnen bereik zou zijn in 2007.
Een miljard omzet, u hoort het goed.
Zondags na 12:00 kijk ik op Nederland 1 naar een programma van Jeroen Pauw.
Men nodigt iemand uit die 5 jaar geleden geinterviewd was en men kijkt dan wat er van zijn uitspraken terecht is gekomen.
Zou mooi zijn als Pinto eens plaats gaat nemen in dat programma.
vrijdag 3 september 2010 16:44
ciddix schreef:

Heb het hier al eens gezegd. Ik ben geen kenner van het medicijn, alleen wat oppervlakkig volg ik het ,die materie.
Ik begrijp niets van Pharming? Het meeste wat ik schrijf wil men niet horen en dat begrijp ik heel goed.
Als je Sijmen en Pinto zalig verklaard hebt , komen mijn bijdragen wat ordinair over.
Al moet ik erbij zeggen dat Pinto meer leider was dan Sijmen met zijn mooie bakerpraatjes.
Alhoewel Pinto gezegd heeft dat een miljard omzet binnen bereik zou zijn in 2007.
Men nodigt iemand uit die 5 jaar geleden geinterviewd was en men kijkt dan wat er van zijn uitspraken terecht is gekomen.

De een verklaart ze zalig de ander melaats. Allebij dooddoeners, hij moet gewoon het bedrijf draaiende te houden punt, dat doet hij met verve.

Ik waardeer je juist wel, maar geef je alleen niet op alle punten gelijk.

lucas D
vrijdag 3 september 2010 16:45
ciddix schreef:

Daarna ben jij aan de beurt.
vrijdag 3 september 2010 16:53
Declan. schreef:

beste Ciddix.

De EC verleent de Epar.
EN dat de datums niet kloppen komt door geen info of niet de juiste.
Maar 1 dezer dagen komt hij.
En jij bewijs eens te meer geen fuckky van het proces nog het medicijn nog ok maar iets van Pharming te begrijpen je blijft een ordinaire stemming maker.

Beetje jammer maar het is gewoon zo.

Dag ciddix.

Ruud..

" De EC verleent de Epar. " ???

Declan, even voor jou.

De EC verleent CMA.
De EPAR komt van CHMP.
De EPAR staat buiten de EC. In de EPAR staat waarom de CHMP een product goed- of afkeurt.
Bij de afwijzing van Rhucin was er ook een EPAR, maar er ging geen aanbeveling tot MCA van het CHMP naar de EC.
Bij goedkeuring van het CHMP gaat er wel een aanbeveling tot CMA naar de EC. En de EC gaat beslissen of die CMA versterkt mag / kan worden.

Dus niet zo’n grote mond aub.

groet Camobs
vrijdag 3 september 2010 18:06
lucas D schreef:

De een verklaart ze zalig de ander melaats. Allebij dooddoeners, hij moet gewoon het bedrijf draaiende te houden punt, dat doet hij met verve.

Ik waardeer je juist wel, maar geef je alleen niet op alle punten gelijk.

lucas D

Dat forumleden het op alle punten met elkaar eens zijn, komt zelden voor behalve als zich een leider opwerpt als Lou de Palingboer.
Dan krijg je slaafse volgelingen , die zelf niet meer meedenken maar alles voor waar houden wat leider spreekt.
In naam van de leider worden de critici natuurlijk aangevallen zonder onderbouwing.
Daar kan ik helemaal inkomen.
Ruud bedoelt het goed maar het is zo anders uitgepakt dan hij zich voorstelde in Maart, toen de koers nog op 40 cent stond.
Wat hij wel goed zag was dat Pharming veel geld nog nodig had en met nog een voormannetje maar dat was niet z on groot probleem na goedkeuring Rhucin.
Maar de zaken stonden er veel ernstiger voor dan gedacht werd en Sijmen de Vries haalde halsbrekende toeren uit, om zijn bedrijf nog te redden.

In het laatste persbericht, klonk een opgewekte de Vries.
Hij kijkt met tevredenheid terug op het laatste half jaar, denk ik.
Zijn salaris is in tact gebleven en de onderneming bestaat nog.
Maar het karwei is nog niet af zoals we weten.
U kent de slogan nog wel denk ik van de jaren negentig, laat Ruud zijn karwei afmaken.
Sijmen gaat op naar zijn volgende karwei en nu maar hopen dat hij geleerd heeft van zijn vorige capriolen, die ronduit slecht zijn uitgepakt voor de particulier.
vrijdag 3 september 2010 18:07
Nah, even in Jip en Janneke taal.

De CHMP kijkt puur medisch / wetenschappelijk naar het ingediende product.

WERKT het en is het VEILIG ( even beknopt ).

Niet, dan komt er afkeuring / afwijzing. Het waarom kunt u lezen in de EPAR van het CHMP.

Wel, dan gaat de procedure verder en gaat de EC beslissen of het op de markt mag komen ( CMA ).

Aha, en dan komen we nu tot de kern.

Zijn er marketing adders onder het gras.
En 99,99 % van de aanvraag tot MCA worden gehonoreerd omdat de INDIENER zijn ( marketing ) huiswerk goed gedaan heeft.

“Als we goedkeuring krijgen voor de orphan-drug status voor C1-inhibitors voor het acute segment, dan heeft Viropharma helemaal geen kans meer omdat wij marktexclusiviteit krijgen.”

Dus : Die EC ambtenaar ( laten we haar eens Neelie noemen ) snapt niets van wat die wetenschappers ( CHMP ) in hun EPAR schrijven.
Dat EPAR van die wetenschappers laat ze links liggen.

Het enige wat Neelie gaat nakijken is………... Juist.

Nog een prettig avondmaal toegewenst, iets met spekjes ofzo.

groet Camobs
vrijdag 3 september 2010 18:17
even nadenken,niks nelie
het gaat om mensen levens.
daar draait het om.
en dat is????????
gr Jose
vrijdag 3 september 2010 18:22
Mits het weer goedbleef schreef:

Niet, dan komt er afkeuring / afwijzing. Het waarom kunt u lezen in de EPAR van het CHMP.

Wel, dan gaat de procedure verder en gaat de EC beslissen of het op de markt mag komen ( CMA ).

En 99,99 % van de aanvraag tot MCA worden gehonoreerd omdat de INDIENER zijn ( marketing ) huiswerk goed gedaan heeft.

“Als we goedkeuring krijgen voor de orphan-drug status voor C1-inhibitors voor het acute segment, dan heeft Viropharma helemaal geen kans meer omdat wij marktexclusiviteit krijgen.”

Dus : Die EC ambtenaar ( laten we haar eens Neelie noemen ) snapt niets van wat die wetenschappers ( CHMP ) in hun EPAR schrijven.

groet Camobs

Als we dan toch pietluttig gaan doen, wat is het nou?
MCA, CMA of wellicht toch MAA?
Graag een bronverwijzijng zodat eenieder eea op z'n gemakje deze taaie stof door kan nemen.
vrijdag 3 september 2010 18:49
eu uversiteit en vele andere bronnen zoek en je komt veel gegevens tegen.
jammer dat het aandeel zo naar beneden word gepraat en dat kan ik mij voorstellen vele hebben hier verloren.
groet
vrijdag 3 september 2010 18:56
Neem van mij aan dat je een aandeel als Pharming niet omhoog kan praten.
vrijdag 3 september 2010 19:01
ik praat niks en niemand omhoog.
even verder kijken doe ermee wat je wil.
gr jose.
vrijdag 3 september 2010 19:12
ciddix schreef:

Neem van mij aan dat je een aandeel als Pharming niet omhoog kan praten.

Vertel 's, waarom zouden we iets van jou aan moeten nemen? Op het moment dat je een simpele vraag wordt gesteld braak je een diaree van niet terzake doende en niet onderbouwde info uit.

Ieder heeft zo zijn eigen mening over de toekomst van Pharming. De een ziet deze toekomst zonniger dan de ander, ieders goed recht.

Al je berekenigen en verhalen ten spijt blijven je pogingen ook slechts speculaties en zeker geen absolute waarheid.
vrijdag 3 september 2010 19:44
Mits het weer goedbleef schreef:

groet Camobs

gut o gut mobs,gaat nu behalve de bla fda nu ook de cma ec niet door :)
vrijdag 3 september 2010 20:52
" gut o gut mobs,gaat nu behalve de bla fda nu ook de cma ec niet door :)"

Een vraag beeindigen met een glimlach ?

Vrouwen. Ken er wel op liggen !
vrijdag 3 september 2010 21:15
kunnen wij vrouwen het ook eens omdraaien,
JE WEET NIET WAT............
prettig weekend.
groet.

Pagina:  1  2  3  Vorige 
IEX ONE market monitor

IEX iPhone App