lucas D schreef:
Heb het hier al eens gezegd. Ik ben geen kenner van het medicijn, alleen wat oppervlakkig volg ik het ,die materie.
Ik begrijp niets van Pharming? Het meeste wat ik schrijf wil men niet horen en dat begrijp ik heel goed.
Het komt niet in hun straatje te pas.
Als je Sijmen en Pinto zalig verklaard hebt , komen mijn bijdragen wat ordinair over.
Al moet ik erbij zeggen dat Pinto meer leider was dan Sijmen met zijn mooie bakerpraatjes.
Alhoewel Pinto gezegd heeft dat een miljard omzet binnen bereik zou zijn in 2007.
Een miljard omzet, u hoort het goed.
Zondags na 12:00 kijk ik op Nederland 1 naar een programma van Jeroen Pauw.
Men nodigt iemand uit die 5 jaar geleden geinterviewd was en men kijkt dan wat er van zijn uitspraken terecht is gekomen.
Zou mooi zijn als Pinto eens plaats gaat nemen in dat programma.
De een verklaart ze zalig de ander melaats. Allebij dooddoeners, hij moet gewoon het bedrijf draaiende te houden punt, dat doet hij met verve.
Ik waardeer je juist wel, maar geef je alleen niet op alle punten gelijk.
lucas D
Dat forumleden het op alle punten met elkaar eens zijn, komt zelden voor behalve als zich een leider opwerpt als Lou de Palingboer.
Dan krijg je slaafse volgelingen , die zelf niet meer meedenken maar alles voor waar houden wat leider spreekt.
In naam van de leider worden de critici natuurlijk aangevallen zonder onderbouwing.
Daar kan ik helemaal inkomen.
Ruud bedoelt het goed maar het is zo anders uitgepakt dan hij zich voorstelde in Maart, toen de koers nog op 40 cent stond.
Wat hij wel goed zag was dat Pharming veel geld nog nodig had en met nog een voormannetje maar dat was niet z on groot probleem na goedkeuring Rhucin.
Maar de zaken stonden er veel ernstiger voor dan gedacht werd en Sijmen de Vries haalde halsbrekende toeren uit, om zijn bedrijf nog te redden.
In het laatste persbericht, klonk een opgewekte de Vries.
Hij kijkt met tevredenheid terug op het laatste half jaar, denk ik.
Zijn salaris is in tact gebleven en de onderneming bestaat nog.
Maar het karwei is nog niet af zoals we weten.
U kent de slogan nog wel denk ik van de jaren negentig, laat Ruud zijn karwei afmaken.
Sijmen gaat op naar zijn volgende karwei en nu maar hopen dat hij geleerd heeft van zijn vorige capriolen, die ronduit slecht zijn uitgepakt voor de particulier.