Pharming (AEX:PHARM)

Reageer  Pagina:  1  2  Vorige 

maandag 6 september 2010 10:51
JanK1 schreef:

Wat een discussie over verstrekking van info welke door velen wordt gecopieerd en geplakt

Ik ben zelf geen kenner, maar ook diegenen die zich zo positief mogelijk trachten te profileren op het forum redden het daar niet mee

Leuk om interessant te doen maar zelfs diegenen die alles goed hebben bestudeerd zijn geen wetenschapper en "gokken" ook maar wat omdat ze heilig geloven in een goednieuwsshow en niets willen horen over risico's

De verwachtingen zijn geen zekerheden en naarmate de tijd verstrijkt zullen de twijfels toeslaan.

Waar tot voor kort grote winsten en hoge koersdoelen van de daken werden geschreeuwd is het nu een stuk rustiger geworden.

Lees vooral eens terug en zie al die ongenuanceerde brallerige kreten.

Het is nu gewoon gedwongen afwachten en ik wed, dat de roze brillendragers van weleer met gekromde tenen en angstzweet zitten te wachten.

Ik hoop ook dat het goed komt, maar de koerswinsten zullen zwaar tegenvallen en velen mogen al hardstikke blij zijn met een koers van €0,25 en dat is al behoorlijk

Ik ben geen basher maar wel een realist

Meneer JanK1, wat vind u van de mogelijkheid (het onderzoek) dat recombinant C1 inhibitor remmend werkt tegen borstkanker?
Daar hoeft u toch geen kenner voor te zijn?
maandag 6 september 2010 10:58
jan6307 schreef:

http://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=54067388

Pharming It Out

Clinical trial strategies to support product licensing

http://contractpharma.com/articles/2010/09/pharming-it-out

zullen we maar de maandag afwachten, ik zie het zonnig in, en daarnaast komt mijn vakantie er ook weer aan.

Komt goed uit nu.

Ik zie dit soort van wetenschappelijk knip en plakwerk al enkele jaren voorbij komen op dit forum.

Men ziet het woordje Pharming of C1 staan, en hup men gaat knippen en plakken en voorzien van onzin commentaar.

Het is jammer dat de posters er niet bij vertellen dat bv deze verhandeling over Pharming in het algemeen gaat en niet over de Pharming Group. Waarschijnlijk is dat omdat men geen of weinig kennis heeft van de Engelse taal.

groet Camobs
maandag 6 september 2010 11:01

De omzet loopt op, de grotere heren hebben de koffie op

10.00 omzet 185.762 trades 36
11.00 omzet 504.185 trades 58 totaal 689.947

Het lijkt positiever te worden +1.89%
maandag 6 september 2010 11:05
'veranderingen' gaan ALTIJD ten koste van gevestigde ordes; een sterke geloofsovertuiging kan maken dat men niet open staat voor een 'new world'...: en toch gaat het gebeuren...
maandag 6 september 2010 11:07
_?_ schreef:

Wat een discussie over verstrekking van info welke door velen wordt gecopieerd en geplakt

Ik ben zelf geen kenner, maar ook diegenen die zich zo positief mogelijk trachten te profileren op het forum redden het daar niet mee

Leuk om interessant te doen maar zelfs diegenen die alles goed hebben bestudeerd zijn geen wetenschapper en "gokken" ook maar wat omdat ze heilig geloven in een goednieuwsshow en niets willen horen over risico's

De verwachtingen zijn geen zekerheden en naarmate de tijd verstrijkt zullen de twijfels toeslaan.

Waar tot voor kort grote winsten en hoge koersdoelen van de daken werden geschreeuwd is het nu een stuk rustiger geworden.

Lees vooral eens terug en zie al die ongenuanceerde brallerige kreten.

Het is nu gewoon gedwongen afwachten en ik wed, dat de roze brillendragers van weleer met gekromde tenen en angstzweet zitten te wachten.

Ik hoop ook dat het goed komt, maar de koerswinsten zullen zwaar tegenvallen en velen mogen al hardstikke blij zijn met een koers van €0,25 en dat is al behoorlijk

Ik ben geen basher maar wel een realist

Meneer JanK1, wat vind u van de mogelijkheid (het onderzoek) dat recombinant C1 inhibitor remmend werkt tegen borstkanker?
Daar hoeft u toch geen kenner voor te zijn?

Nee natuurlijk niet en ik bedoel het niet verkeerd. Elkaar voorzien van informatie is prima, ook gesopieerd want we zijn hier geen wetenschappers.

Ik vind alleen, dat het met beide benen op de grond moet blijven als het gaat om koersverwachtingen. Na goedkeuring en het eventuele USA verhaal moeten beleggers de potentie gaan zien en vertrouwen in een bedrijf dat vette zwarte cijfers gaat schrijven.

Beleggers hebben geen gevoel bij de werking van medicijnen maar vooral bij de werking voor hun portemonnee, want al zou het allemaal stukken beter gaan dan nog laten beleggers het aandeel vallen als het onvoldoende voor hen oplevert

Weinig beleggers kopen aandelen uit passie voor de doelstellingen en de maatschappelijke (gevoels)waarde van een bedrijf.

Ik hoop, dat het allemaal goed komt en teleurstellingen worden voorkomen, maar zeker ben ik niet

gr. Jan
maandag 6 september 2010 11:10
slotkoers 0,159 ??
maandag 6 september 2010 11:14
Muisie de Kater schreef:

slotkoers 0,159 ??

Wat mij betreft 0,195 maar die 0,159 heeft denk ik meer kans.

je weet het nooit, ik ga vissen
maandag 6 september 2010 11:22
Declan. schreef:

[quote=_?_]
Human C1 inhibitor (C1 INH) belongs to the superfamily of serine protease inhibitors (serpins). It is the only known physiological inhibitor of C1s and C1r, therefore C1 INH plays an essential role as a regulator of complement classical pathway. C1 INH is also one of the major inhibitors of plasma kallikrein and activated factor XII of the kinin system. There is evidence that C1 INH can also inhibit the complement lectin pathway proteases, and the complement alternative pathway (C3b), plasminogen activator, activated factor XI, and kallikrein. A recent report indicated C1 inhibitor was significantly down-regulated in normal breast cells compared to malignant cell line. Thus, the major aim of this project is to study the effect of recombinant C1 inhibitor Ile379-Ala478 on human breast cancer cells. In this study, we constructed plasmid containing DNA fragment for C1 inhibitor C-terminal negion of Ile379-Ala478. Then the constructed plasmid was transferred into E.coli BL21(DE3) for expression. The recombinant protein was purifed by GST-affinity chromatography. Recombinant C1 inhibitor produced by E.coli was used to treat breast cancer cells (MDA MB 435s) to study its effect on cell proliferation and migration. Results showed that recombinant C1 inhibitor Ile379-Ala478 protein inhibited proliferation of MDA MB 435s cells after four, six or eight days, incubation in the presence of recombinant protein (1~100 nM). However, cell migration was inhibited only at 100 nM on 48 hrurs incubation..Our experimental data showed that the recombinant C1 inhibitor Ile379-Ala478 inhibited proliferation and migration of MDA MB 435s cells.

http://etd.lib.nsysu.edu.tw/ETD-db/ETD-search/view_etd?URN=etd-0902110-112528

Met dank aan meneer Jurpsy van het ErikErik.com forum

Ik zie dit soort van wetenschappelijk knip en plakwerk al enkele jaren voorbij komen op dit forum.

Men ziet het woordje Pharming of C1 staan, en hup men gaat knippen en plakken en voorzien van onzin commentaar.

Het is jammer dat de posters er niet bij vertellen dat bv deze verhandeling over C1 in het algemeen gaan en niet over Pharmings C1.

Veelal worden dit soort van onderzoeken verricht door Medische faculteiten in opdracht (gesponsord ) van de grote Jongens.

Het is dus opmerkelijk dat de grote Farmaceuten, die tot in detail weet hebben van de potentie van C1 geen boodschap aan Pharming hebben.

Denk dan ook dat men in de directiekamers van deze Farmaceuten besloten heeft , dat de Gen. Technologie ( Pharming, GTCB ) geen toekomst heeft.

groet Camobs

Ach Mobsje,'
Mag ik even een glimlach op je gezicht toveren.
Wat zal het de HAE patiënt een rot zorg zijn en straks de ontvanger van een nier!
Nee het interesseert ze geen zier.
Sterker maling hebben ze er aan.

Ruud..

[/quote]

Had Pharming er maar maling aan.

Denk zomaar van niet. Ze hebben in Leiden zwaar de pest in dat de Genetische Manipulatie voor menselijke geneesmiddelen via dieren niet is aangeslagen bij de grote Jongens. Geen licenties / partners, niets van dat al.

Punt is dat Pharming hierdoor in zware geldzorgen zit.
En het is gebleken dat Pharming nu maling heeft.

Aan de beleggers.

Straks weer 100 miljoen aandelen erbij tegen € 0,10 of lager.

groet Camobs
maandag 6 september 2010 11:23
JanK1 schreef:

slotkoers 0,159 ??

Vissen, moet je niet werken dan?
Of ben je al binnen met al die mooie beleggingen:-)
maandag 6 september 2010 11:33
Muisie de Kater schreef:

slotkoers 0,159 ??

Quote "Weet je wat het leuke is zowel de voor- als tegenstanders van Pharming op dit forum hebben pharmingaandelen. De een is gewoon wat teleurgesteld.
Wanneer je geen aandelen Pharming hebt en je loopt de boel gewoon af te kraken begrijp ik niet wat je hier doet, nee echt niet., dan heb je dus echt geen leven." UnQuote

ahum...
maandag 6 september 2010 12:22
Mits het weer goedbleef schreef:

Had Pharming er maar maling aan.

Denk zomaar van niet. Ze hebben in Leiden zwaar de pest in dat de Genetische Manipulatie voor menselijke geneesmiddelen via dieren niet is aangeslagen bij de grote Jongens. Geen licenties / partners, niets van dat al.

Punt is dat Pharming hierdoor in zware geldzorgen zit.
En het is gebleken dat Pharming nu maling heeft.

Aan de beleggers.

Straks weer 100 miljoen aandelen erbij tegen € 0,10 of lager.

groet Camobs

Had je er zo de pest in dat je ze verkocht?
Ja beetje jammer lager is nu niet mogelijk meer.
Ga ik je in de toekomst uitleggen.

Ruud..
maandag 6 september 2010 12:30
Ik had met iemand niet zo lang en soort weddenschap dat wij in die week niet op 12 ct zouden komen. Kwam hij ook niet maar daarna hoorde ik geen grote woorden meer. Hij (C) is ook van dat niveau. Lekker laten gaan en we kijken gewoon wat september/oktober gat doen.

Verder zit ik persoonlijk niet op die forumleden te wachten die als een soort schoolmeester o.a. mij gaan vertellen hoe slecht PH wel niet is.

Het waarschuwen wat hun doen onder het mom van kijk eens hoe bgaan wij met jullie zijn dient een heel ander doel. Helaas blijven ze door gaan dus heb ik zo van........................oftewel lekker belangrijk.
maandag 6 september 2010 12:36
Geronimo_69 schreef:

slotkoers 0,159 ??

Quote "Weet je wat het leuke is zowel de voor- als tegenstanders van Pharming op dit forum hebben pharmingaandelen. De een is gewoon wat teleurgesteld.
Wanneer je geen aandelen Pharming hebt en je loopt de boel gewoon af te kraken begrijp ik niet wat je hier doet, nee echt niet., dan heb je dus echt geen leven." UnQuote

ahum...

Dit is geen afkraken, 0,159 is gewoon realistisch. De praktijk van de laatste dagen leert dat gewoon.

Kijk als ik had gezegd de koers gaat naar de o,12 cent of iets in die trant dan had je een punt gehad.

Beetje jammer dat je zoveel graaf werk doet, probeer je iets te bewijzen?
maandag 6 september 2010 13:26
[Modbreak IEX]: Gelieve elkaar niet persoonlijk aan te vallen, een aantal berichten is verwijderd.]
maandag 6 september 2010 13:27
Jeffreybr schreef:

Was 6 September niet de datum van eventuele formule goedkeuring?

Wat zou er bij formele goedkeuring gebeuren met de koers?

Niets gebeurt met de koers ze eerst nog smeergelden betalen aan de goedkeurders.
maandag 6 september 2010 14:03
Droevig...
maandag 6 september 2010 14:25
heel erg... 0.163
maandag 6 september 2010 14:40
Nog 300K en we zitten op 0.165.

Gaat het herstel dan toch langzaam opstaan
maandag 6 september 2010 14:41
T-minus 1
maandag 6 september 2010 16:05
fissa schreef:

T-minus 1

Wat een stilte ineens op dit forum.
Stilte voor de storm ?

[Modbreak IEX]: Aangepast.]
maandag 6 september 2010 16:24
Gezellig hier?....
maandag 6 september 2010 16:27
tis weer een dolle boel hier, lachuhhhheeeee
maandag 6 september 2010 16:49
Gewoon straks hard lachen als ze weer melden er in te zitten.
Al wachten ze op de 12 komen doe hij er niet 17 ct straks.

Ruud.. Laters
maandag 6 september 2010 16:54
Muisie de Kater schreef:

[quote=Muisie de Kater]
slotkoers 0,159 ??

[/quote]

Ik kom net binnen en kijk altijd eerst maar eens op IEX

Ik kon met m'n 57e stoppen Muisie en behoefde daar nog geen 10% op in te leveren. Ik ben nu 62 en al 5 jaar geniet ik van de vrijheid. Helaas is het allemaal anders geworden , want eigenlijk zou iedereen na 40 jr. gewerkt te hebben moeten kunnen stoppen met een mooi pernsioen

Maar daartegenover zijn er ook die 40 jaar zijn en nog nooit hebben gewerkt en anderen voor gek verklaren. Die categorie is de grens van schaamte allang voorbij en dat is dan weer de slapte van de overheid om daar onvoldoende op te rageren

Ik ben er blij mee en je hebt dan maar één ding nodig en dat is gezondheid

Maar goed, Ph. nog licht in de plus in afwachting van.......................

maandag 6 september 2010 16:54
Zal de koers van Pharming eindelijk de cyclus doorbreken en nu eens ruim boven de 0,16 eindigen?

lucas D
maandag 6 september 2010 16:57
Het lijkt erop of iemand met orders van 100 stuks de koers probeert te manipuleren. En het lukt nog ook! Wie trapt daar nu in?
maandag 6 september 2010 17:02
MartinvM schreef:

Het lijkt erop of iemand met orders van 100 stuks de koers probeert te manipuleren. En het lukt nog ook! Wie trapt daar nu in?

Ik denk Ruud :-)
maandag 6 september 2010 17:07
MartinvM schreef:

dat een computer man; een marketmaker, met nadruk op maker, wordt daarvoor betaald ....
gr
maandag 6 september 2010 17:36
0,162 0,003 (1,89%) 17:35
maandag 6 september 2010 17:55
Dat is even schrikken. Weer 3 tiende ct erbij en dus is de weg naar 12 ct weer groter geworden ha ha.

Prettige avond en geniet van de groene kleur. Misschien is dit de trend voor de komende weken?
maandag 6 september 2010 21:25
superb04 schreef:

Dat is even schrikken. Weer 3 tiende ct erbij en dus is de weg naar 12 ct weer groter geworden ha ha.

Prettige avond en geniet van de groene kleur. Misschien is dit de trend voor de komende weken?

Zeker weten elke dag UP UP UP.
maandag 6 september 2010 22:56
knaap1 schreef:

Zeker weten elke dag UP UP UP.

Als we nu de komende weken eens 1 eurocent p/d gaan stijgen dan komen we toch ook wel wat verder

Iedereen is hier in V.erwachting en volgens mij over tijd

Dus de waarheid moet maar eens bekend worden, het wordt dus tijd
dinsdag 7 september 2010 07:10
JanK1 schreef:

[quote=JanK1]
[quote=Muisie de Kater]
slotkoers 0,159 ??

[/quote]

Ik kom net binnen en kijk altijd eerst maar eens op IEX

Ik kon met m'n 57e stoppen Muisie en behoefde daar nog geen 10% op in te leveren. Ik ben nu 62 en al 5 jaar geniet ik van de vrijheid. Helaas is het allemaal anders geworden , want eigenlijk zou iedereen na 40 jr. gewerkt te hebben moeten kunnen stoppen met een mooi pernsioen

Maar daartegenover zijn er ook die 40 jaar zijn en nog nooit hebben gewerkt en anderen voor gek verklaren. Die categorie is de grens van schaamte allang voorbij en dat is dan weer de slapte van de overheid om daar onvoldoende op te rageren

Ik ben er blij mee en je hebt dan maar één ding nodig en dat is gezondheid

Maar goed, Ph. nog licht in de plus in afwachting van.......................

[/quote]

Wat een heerlijkheid die vrijheid toch!!
Geniet er maar nog heel lang van.
Helaas ik moet nog even mijn arbeidsethos hoog houden:-(

Pagina:  1  2  Vorige 
IEX ONE market monitor

IEX iPhone App
Jobs " Tranfers door IEXProfs.nl
Gesponsorde links

Zoek op Alfabet:

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Meest actieve discussies

40.033
35.495