Mister Lucky schreef:
[quote=jacco.joli]
[quote=hvasd]
[quote=JanK1]
[quote=hvasd]
[quote=JanK1]
[quote=sjeroen]
Vooralsnog tomtom de op een na grootste daler weer. Echt jammer dat tomtom telkens de neiging heeft om naar beneden te vallen. Het goede nieuws was blijkbaar nog niet voldoende om er op voort te borduren. Misschien heeft men hier gelijk en moet je met een gedeelte overstappen naar bam.. maar ik twijffel nog.
Er wordt hier vooral gesproken over het gedeeltelijk overstappen naar BAM. Maar ook dat fonds geeft een risico zolang de bouwwereld nog dik in de zorgen zit
Ik zit zelf nu nog in 7 fondsen en zie wel betere aandelen dan Bam.
Arcelor Mittal,Akzo, Vopak, Unit4, Imtech, Aalberts etc zijn allemaal fondsen met een behoorlijk stijgingspotentieel
Let wel , dit is uiteraard geen beleggingsadvies,
Zekerheid heb je nooit maar kansen zijn er altijd
Allemaal fondsen met een hoog koersbedrag en dus geen dogs. Dan kan ik er nog wel een paar verzinnen. B.t.w. TT groen op dit moment.
[/quote]
Het gaat mij alleen maar om aan te geven, dat je vooral aan risicospreiding moet doen. Het is dus geen persoonlijke aanbeveling want ik zit NIET in al die fondsen.
Ik weet niet wat je precies bedoelt met een hoog koersbedrag, maar als je dat letterlijk bedoelt maakt het toch niets uit
Of ik nu 100 aandelen van € 10 heb of 10 van € 100
Er is dus geen verschil maar voor sommige beleggers lijken fondsen met lage koersbedragen aantrekkelijker
Die moeten dan vooral in de pennystocks gaan
Wat TT betreft heb ik nog steeds vertrouwen in betere tijden qua koers
[/quote]
Wat ik bedoel is dat bijv. de weg van 20 euro naar 1 euro veel meer verlies geeft dan van 4 euro naar 1 euro. Daarentegen is het opwaards potentieel veel groter. Van 4 naar bijv. 10 is 250% van 20 naar 30 slechts 50 %. Vele van jullie vinden dit allemaal krom maar zo beleg je in de Dogs van de beurs. En zeg nou eerlijk, hoeveel bedrijven gaan nou echt tot de 0,01. Niet veel dus. Je moet wel LT denken....
[/quote]
KPN Qwest, UPC, Getronics, Fokker om er een paar te noemen. Leer hier van de koers hoeft niet weer naar de 65€ omdat ie daar ooit gestaan heeft. De markt veranderd en raakt verzadigd. Voor T2 wordt het een lange weg, er zullen steeds meer mensenuitstappen en minder in. De grote jongens stappen niet in rotzooi, mijn ervaring is dat toch de grote fondsen het lekkerste lopen, koop eens een lange call deep in the money van bv AM, met een beetje geluk verdubbeld ie binnen een half jaar. Mijn voorbeeld van BAM was puur gebaseerd op een koers die dicht bij elkaar ligt. Ik zie in BAM een stabieler bedrijf , beter dan T2
[/quote]
Leuk om te lezen dat je een adept van mij bent. Ik voorspel al langere tijd een pennystockstatus voor T2. Sinds maart 2009 zijn we bezig met een technisch herstel maar straks gaan we weer hard omlaag, jammer genoeg heeft T2 onvoldoende hoogte gemaakt om de status van pennystock te ontlopen. Ik merk in mijn omgeving dat werkelijk iedereen een smartphone neemt oa voor de gratis navigatie.
[/quote]
Ik snap niet dat je dan eigenlijk verleden week wilde instappen. Misschien moet je eens wat minder twijfelen, en af en toe gewoon een gokje wagen. En ja, je zegt dat iedereen in je omgeving een smartphone heeft. Dat snap ik weer wel, want helaas kan je die zuignap van TT nog steeds niet op je fiets bevestigen.
[/quote]
Ik maak momenteel een leuke winst met AMG en ga op 335 vol in de puts.