Galapagos (BRU:t20925)

Reageer  Pagina:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  Vorige 

woensdag 23 mei 2012 11:05

MARKET TALK: Galapagos aantrekkelijke lange termijn belegging - TGB
23-05-2012 09:45:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--Theodoor Gilissen Bankiers (TGB) stelt te verwachten dat Galapagos (GLPG.BT) in staat is op eigen kracht in de komende jaren een leidende rol in de Europese biotech-industrie te gaan spelen, en noemt het aandeel "per saldo een aantrekkelijke lange termijn belegging." TGB sluit daarbij niet uit dat er in de tussentijd belangstelling zal bestaan om het bedrijf over te nemen. TGB hanteert een kopen-advies met een [b]koersdoel op EUR20,00[/b]. Omstreeks 9.40 uur noteert het aandeel vlak op EUR10,85.(EVG)

Vind het koersdoel van 20 euro niet zo gek, al "even geleden" kwam Marcel Wijma ook al op z'on waarde voor Galapagos.
20 euro is een marktwaarde van z'on 532 miljoen.
woensdag 23 mei 2012 11:12

Van mij een AB pensionado.

Overigens, is de Norske bank weer uit beeld? Ik mis ze op overzicht op site van Gala.

http://www.glpg.com/index.php/companyoverview/shareholder-information/major-shareholders/

Groet uit Grunn

dacht niet dat Norske bank een aandeel in Galapagos heeft gehad...
woensdag 23 mei 2012 11:28
Mo Ney schreef:

Van mij een AB pensionado.

Overigens, is de Norske bank weer uit beeld? Ik mis ze op overzicht op site van Gala.

http://www.glpg.com/index.php/companyoverview/shareholder-information/major-shareholders/

Groet uit Grunn

dacht niet dat Norske bank een aandeel in Galapagos heeft gehad...

In de war met AMG misschien??
woensdag 23 mei 2012 11:51

[...]
andersom willen ze misschien een nog wel groter belang hebben, free foat wordt steeds kleiner.

Reden voor deze opbouw is kans op overnamepremie natuurlijk. Met 5% heb je al dikke vinger in de pap. Vijandelijke overname wordt bijna onmogelijk.

overname voor een goede prijs,bedoel je toch!?
Galapagos wordt langzamerhand volwassen, de komende jaren kunnen ze winst maken en ook alles wat loopt financieren, toch wel erg comfortabel.
als de volgende premie($200 miljoen en das pure winst, nog maar niet te spreken over binnen te halen milestones..) in de deal met Abbott binnengehaald wordt zitten ze helemaal prettig en als 634 uiteindelijk op de markt zal komen, dan gaan ze echt geld verdienen.
de vraag is of er voldoende beleggers zijn die daarin geloven, het PB van vandaag is het eerste bewijs...
hopelijk wordt het een hete zomer met koersnivo waar Galapagos nu thuishoort(m.i. is 20 euro een mooi nivo...(even geduld zeker??)

woensdag 23 mei 2012 11:55
wat is dit?
de koers stijgt bij een dieprode beurs....
langzaam ontwaken zij....
woensdag 23 mei 2012 12:10
[quote alias=De Maanman id=6286892 date=201205231128]
[...]

Je hebt helemaal gelijk!!

Groet uit Grunn
woensdag 23 mei 2012 14:17
De handel is compleet stil gevallen en verder zit iedereen in de zon geloof ik, als we vandaag boven de 11 sluiten ben ik tevreden.
woensdag 23 mei 2012 16:12
Toch denk ik dat er op korte termijn een dag komt waarbij de koers explodeert. Een ieder die met een 20-75 cent boven de koers een limiet heeft staan wordt dan uitgenomen. Als er maar genoeg aandelen aangeboden worden zal de klap vallen. Daar is dus het wachten op. Maar als de klap gevallen is en we weer boven de 12 euro staan kun je er op rekenen dat de koers niet meer gaat terug vallen. De 20 euro wordt dan het doel waar naar gezocht gaat worden. Op dat niveau moet er duidelijkheid komen of er een overname plaats gaat vinden of dat we toch op eigen kracht op de beurs blijven.
woensdag 23 mei 2012 17:05

Toch denk ik dat er op korte termijn een dag komt waarbij de koers explodeert. Een ieder die met een 20-75 cent boven de koers een limiet heeft staan wordt dan uitgenomen. Als er maar genoeg aandelen aangeboden worden zal de klap vallen. Daar is dus het wachten op. Maar als de klap gevallen is en we weer boven de 12 euro staan kun je er op rekenen dat de koers niet meer gaat terug vallen. De 20 euro wordt dan het doel waar naar gezocht gaat worden. Op dat niveau moet er duidelijkheid komen of er een overname plaats gaat vinden of dat we toch op eigen kracht op de beurs blijven.

Enige event dat dit kan triggeren waren 492 en 187. Nu is dat alleen 187 en daar komt niet snel nieuws over. Tot het einde van het jaar is er dus weinig newsflow.....nieuws van vandaag is wel mooi.
woensdag 23 mei 2012 17:29
Verwacht je dan, het hele jaar door, geen enkel positief iets over de ca. 50 andere projecten in de pijplijn ??
woensdag 23 mei 2012 17:41

Verwacht je dan, het hele jaar door, geen enkel positief iets over de ca. 50 andere projecten in de pijplijn ??

uiteraard wel, maar geen enkele "verrassing". geen nieuwe alliantie die de koers euro`s hoger zet.
woensdag 23 mei 2012 18:26
Ik verwacht op korte termijn kennisgeving over een of meerdere nieuwe klinische kandidaten. Graham gaf bij de R&D update 2011 aan dat diverse kandidaten eind 2011 gereed zouden zijn. Kan me voorstellen dat GLPG aan het beoordelen is welke toepassing het meest geschikt is om de klinische pipeline aan te vullen.
woensdag 23 mei 2012 19:14

[...]

uiteraard wel, maar geen enkele "verrassing". geen nieuwe alliantie die de koers euro`s hoger zet.

Een verassing zie je niet aankomen en daarom is het een verassing.
woensdag 23 mei 2012 20:41

[...]

Vandaag mooi nieuws, de Amerikanen gaan zich ermee bemoeien en die hebben meer ervaring met succesvolle biotechs (met bijbehorende rendementen) en snappen dat Galapagos goed op weg is naar succes.
Eens kijken of de koers de komende maanden richting 20 euro zal gaan, you never know....
Wordt nu toch wel tijd?
donderdag 24 mei 2012 09:50

[...]

Is het begin van de verrassing in zicht?
donderdag 24 mei 2012 09:56
Een verrassing is het pas voor mij als de aasgieren dit aandeel met rust laten,en de "mogelijke" winsten in de toekomst aan de aandeelhouders van nu gaat toebehoren?
donderdag 24 mei 2012 09:59
Had net op forum BAM al een tekst gezet dat ze hun aandelen BAM in moeten gaan wisselen voor Galapagos. Een aandeel met potentie. Als we nu eens al die forums gaan bezoeken en reclame gaan maken?
donderdag 24 mei 2012 10:31
Absoluut op tegen !!
donderdag 24 mei 2012 10:32
ooievaar49 schreef:

Had net op forum BAM al een tekst gezet dat ze hun aandelen BAM in moeten gaan wisselen voor Galapagos. Een aandeel met potentie. Als we nu eens al die forums gaan bezoeken en reclame gaan maken?

Niet nodig hoor, gewoon ervoor zorgen dat Galapagos bij de Forum hotspots blijft staan, en beter nog bij meest gelezen, dan komt de belangstelling vanzelf wel.
donderdag 24 mei 2012 10:39

Richt een Galapagos-promotie team op, doe maar met alleen leuke dames!(sex sells...)
een hoop beleggers denken; biotech=hoog risico", Galapagos heeft het tegendeel allang bewezen met hun hybride-model.(waarschijnlijk wel hoog rendement in de toekomst..
"Heren" analisten hebben allemaal een dikke BUY staan voor Galapagos koersdoelen tussen de 15,50 en 20 euro, das nog een stukkie te gaan...

Pagina:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  Vorige 
IEX ONE market monitor

IEX iPhone App
Jobs " Tranfers door IEXProfs.nl
Gesponsorde links

Zoek op Alfabet:

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Meest actieve discussies

42.587
41.663
36.768
10.466
9.237