[...]
Dat klinkt gelukkig iets beter!
Ik weet het niet zo goed met TomTom. Ik heb er wel vertrouwen in dat het ze lukt om de draai te maken naar het echt minder afhankelijk worden van de losse kastjes. Geluk gehad met aanschaf rond de 2,65 en toen bij stijgende koers steeds wat bijgekocht. Vorige week aandelen verkocht en calls juni en december aangeschaft. Ik heb me niet genoeg verdiept om echt iets zinnigs over de cijfers te kunnen zeggen, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat de cijfers over kw4 lager liggen dan de gemiddelde analistenverwachting. Nu is het voor mij nog even spielerei, of het echt iets voor de lange termijn is gaat blijken uit de komende cijfers wat mij betreft.
In de afgelopen weken is in elk geval de goed nieuws machine aangezet en met nog een paar berichten kan er zo maar flink wat bijkomen.
Hmmm, analisten verwachten vaak meer dan het gemiddelde beursfonds waar kan maken, dat is waarom ik meestal hard verkoop bij een fonds waar analisten enthousiast over zijn.
Ik ben een overigens beetje verbaasd je in opties te zien, dat heeft bij mij toch altijd het idee van boven je macht beleggen, meer risico kopen dan het geld dat je inlegt.
Maar het sentiment heeft bij TT wel een behoorlijke klap gegeven, ik zal eens naar de cijfers kijken, de koers staat in elk geval ettelijke factoren lager als de vorige keer dat ik er naar keek.
:)