BAM (AEX:BAMNB)

Reageer  Pagina:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  Vorige 

woensdag 29 februari 2012 11:32
tuurlijk vinden banken (analisten) 5x ebitda een fraaie prijs voor Tebodin. Neemt niet weg dat Arcadis op 7x noteert nu. Banken dekken zich volledig in tav de woningmarkt en voorzien winstdaling BAM ook wel voor 2012
woensdag 29 februari 2012 11:38

AMSTERDAM (Dow Jones)--De verkoopprijs van EUR145 miljoen die BAM (BAMNB.AE) heeft ontvangen voor Tebodin is hoger dan de EUR125 miljoen die ING Research had verwacht. De analist merkt op dat de nieuwe CEO niet bang is om moeilijke strategische beslissingen te nemen, aangezien eind 2011 ook het minderheidsbelang in Van Oord van de hand werd gedaan. Volgens hem is het goed dat BAM zich concentreert op zijn algemene bouwactiviteiten in Europa. Het advies is buy met een koersdoel van EUR5,80. Omstreeks 11.20 uur noteert het aandeel 3,7% hoger op EUR3,56, terwijl de Midkap met 0,6% stijgt. (LDF)

Dow Jones Nieuwsdienst: +31-20-5715200; amsterdam@dowjones.com

(END) Dow Jones Newswires

February 29, 2012 05:20 ET (10:20 GMT)

Copyright (c) 2012 Dow Jones & Company, Inc.

Getuige mijn eerder posting van een persbericht van november 2011 was het dus ING die toen nog 160 miljoen verwachte en dan nu roepen dat je 125 miljoen verwachte.

Tja.
woensdag 29 februari 2012 11:41
3.60???? ik zie 3,806 als LT weerstand
woensdag 29 februari 2012 11:44

[...]

Getuige mijn eerder posting van een persbericht van november 2011 was het dus ING die toen nog 160 miljoen verwachte en dan nu roepen dat je 125 miljoen verwachte.

Tja.

dat klopt. half november verwachtte ING nog 160mln. Er is dus onder druk van de kredieten-afdeling door de analist even 35 mln bijgesteld.

Conclusie: als aandeelhouder BAM ben je nergens

woensdag 29 februari 2012 12:00

als je naar de laatste toppen kijkt in september en februari zie je dat de koers rond de 3.60 telkens weer terugviel.
Ik zie deze weerstand slechts doorbroken worden bij zeer goed nieuws en als de koers dan op het huidig koersnivo gebleven is. Dus bv als de komende kwartaal cijfers positief ontvangen worden.
woensdag 29 februari 2012 12:11
Check:

ING Corporate Investments Mezzanine Fonds B.V houdt de achtergestelde lening

ING Bank NV de kredietfaciliteit

woensdag 29 februari 2012 12:11
tis wat
woensdag 29 februari 2012 12:17

Hoe je het ook wendt of keert maar door de verkoop van Tebodin, wordt de financiële situatie van Bam verder verbeterd en groeit het vertrouwen van de markt. Beetje jammer dat Hochtief een verlies over 2011 heeft geroepen maar de vooruitzichten ( en dat willen we toch altijd want de rest is al in de koers verwerkt haha) is voor 2012 positief. Ik denk dat daarom de koers een beetje blijft liggen en nog niet verder door stijgt. Natuurlijk zal een positieve berichtgeving BAM verder laten stijgen maar bij een negatief verhaal zie ik Heijmans absoluut niet als graadmeter. BAM ligt er veel beter bij.
woensdag 29 februari 2012 12:25
wat verwacht men van de cijfers?
woensdag 29 februari 2012 12:29

Hoe je het ook wendt of keert maar door de verkoop van Tebodin, wordt de financiële situatie van Bam verder verbeterd en groeit het vertrouwen van de markt. Beetje jammer dat Hochtief een verlies over 2011 heeft geroepen maar de vooruitzichten ( en dat willen we toch altijd want de rest is al in de koers verwerkt haha) is voor 2012 positief. Ik denk dat daarom de koers een beetje blijft liggen en nog niet verder door stijgt. Natuurlijk zal een positieve berichtgeving BAM verder laten stijgen maar bij een negatief verhaal zie ik Heijmans absoluut niet als graadmeter. BAM ligt er veel beter bij.

Inderdaad, Heijmans wilde minder risico door zich terug te trekken op de NL-markt, maar dat werkt nu tegen ze. BAM kan zich nog voor een deel aan de malaise onttrekken door buitenlandse opdrachten. Natuurlijk is het nog niet overal hosanna, maar daarom staat de koers ook 3,50. Bovendien blijft BAM op deze koers een overnamekandidaat.
woensdag 29 februari 2012 12:29

BAM ligt er wel beter bij. Maar elke keer als er slecht nieuws van Heijmans af komt heeft dit ook invloed op de BAM koers.
woensdag 29 februari 2012 12:31
BAM is nu in principe geheel ontmanteld. Schuld is flink teruggebracht en wat resteert zijn de core activiteiten.
Beetje jammer voor BAM en haar werknemers dat de koers zo ver is achtergebleven. In feite is BAM door de huidige lage koers nu een hapklare brok voor de hoogste bieder.
woensdag 29 februari 2012 12:40

wat verwacht men van de cijfers?

De Vries : 120 miljoen
woensdag 29 februari 2012 12:44

[...]

Mee eens. Eventueel zou BAM morgen bij goede cijfers van Heijmans mee kunnen liften. Echter heeft Heijmans een paar weken geleden al een winstwaarschuwing gegeven en bekend gemaakt dat er een verlies bekend gemaakt zal worden. (Mede door afschrijving op grond)
Ik denk dan ook dat de weerstand van 3.60 de komende tijd te zwaar zal zijn.

Inderdaad Guus, ga ik er ook nog steeds vanuit dat een koers van € 3,60 een zware weerstand is.
Toch zie ik de druk op deze weerstand wel steeds toenemen en dan is het slechts een kwestie van tijd dat we daar doorheen drukken.
De maand maart kon wel eens een goede beursmaand worden voor veel aandelen en het meeste dividend word pas uitgekeerd in april.
Ook BAM zal dit jaar wel dividend gaan uitkeren, alleen is nog de vraag hoeveel het gaat worden.

Gerrit
woensdag 29 februari 2012 13:02
Een hele goede deal voor BAM en weer een stap de goede richting op. Ik Door binnen 3 maanden de schuldpositie met €300 miljoen te verlagen scheelt dat met 5-6% rente gelijk €15-€18 miljoen in je resultaat. Ik had zelf meer richting de €120 miljoen ingeschat en moet toegeven dat Hollestelle er dan toch dichter bij zat. Als ze dit jaar een winst van €120 miljoen hebben, dan hebben ze met deze verkoop al de helft van de winst van vorig jaar te pakken. Lekker bezig en hopelijk geven de cijfers ook de bevestiging die we zoeken, al blijft de huizenmarkt en het vastgoed wel prut.
woensdag 29 februari 2012 13:17

[...]

Je verkoopt een hoop onzin,door de verkoop van van Oord hebben ze 200 miljoen afgelost en zitten nu helemaal safe.
Ook zonder de verkoop van van Oord en Tebodin was er geen gevaar zolang er winst word geboekt.

Klopt. De verkoop van het van Oord deel was m.i. een overeenkomst met de banken. Dit heeft ook de herfinanciering mogelijk gemaakt. Het Tebodin onderdeel stond gewoon los van welke noodzaak dan ook. Ze wilde verkopen en ze moesten zeker niet. Ze zijn er nu vanaf en kunnen zich volledig gaan richten op hun kernactiviteiten. Leuk vooruitzicht, met volle zakken om je heen kijken. Misschien horen we straks opeens dat BAM een leuke vis heeft gevangen.

Je kan altijd blijven zeuren dat Tebodin in een betere markt meer had opgebracht. Of misschien met een beetje meer inzet dat Tebodin misschien toch een leuke toevoeging was op het BAM bedrijf. Laten we niet vergeten dat Bilfinger Berger een grote concurrent is van BAM en ook een bouwer is alla BAM. Waarom zien zij het dan wel als een interessante combi? Een bouwer en ingenieursbureau is niet per definitie water en vuur..

65 miljoen boekwinst is mooi! En daar kan je een hoop leuks mee doen. Je kan het investeren in nieuwe onderdelen of projecten mee voorfinancieren. Goed voor BAM, goed voor ons!
woensdag 29 februari 2012 13:32

[...]

65 miljoen boekwinst is mooi! En daar kan je een hoop leuks mee doen. Je kan het investeren in nieuwe onderdelen of projecten mee voorfinancieren. Goed voor BAM, goed voor ons!

Jammer dat je de optie niet noemt die het is geworden: schulden aflossen ;)
woensdag 29 februari 2012 13:59
Veel keus dan het liquideren van het bedrijf heeft men niet toen de leverage ratio in de zomer 2011 voor de zoveelste keer werd opgerekt. Weinig bedrijven hebben zo een trits aan financieringen (met effectieve rentes oplopend tot 9%!). Heel veel schulden die gewoon schulden zijn worden bij de convenanten niet meegeteld. Feit blijft dat BAM niet verder dan 200 mln EBITDA zal komen (zeker na deze liquidaties). Begrijpelijk dat een totaal vreemd vermogen van 7 mld op een eigen vermogen van 1,1 mld dan wel erg kielekiele is. (zie noot 19 jaarverslag)
woensdag 29 februari 2012 14:18
AMSTERDAM (Dow Jones)--Rabobank heeft het koersdoel voor BAM (BAMNB.AE) verhoogd naar EUR5,25 van EUR5,00 en houdt het advies op buy. BAM maakte woensdag bekend advies- en ingenieursbureau Tebodin voor EUR145 miljoen te hebben verkocht, wat meer was dan de EUR120 miljoen die de Rabobank analisten hadden voorzien. De recente desinvesteringen van BAM leiden ertoe dat de balans gezond is, wat volgens de analisten een pluspunt is in de huidige markt. Omstreeks 14.05 uur noteert het aandeel 3,5% hoger op EUR3,55, terwijl de Midkap met 0,3% stijgt. (LDF)

Dow Jones Nieuwsdienst: +31-20-5715200; amsterdam@dowjones.com

February 29, 2012 08:11 ET (13:11 GMT)

woensdag 29 februari 2012 14:19

[...]

Jammer dat je de optie niet noemt die het is geworden: schulden aflossen ;)

Scherp. Enige toelichting.

De verkoop zal voor BAM naar verwachting resulteren in een boekwinst van circa € 65 miljoen. BAM zal de overnamesom [b]vooral[/b] aanwenden voor het verlagen van de nettoschuld van de Groep.

Twee verschillende delen zijn dus wel beschikbaar. 1) deel Tebodin overnamesom 2) minder rentelasten op de schuld. Dus, een leuke overname welke BAM zijn kernactiviteiten sterker maakt zou leuk zijn. Voor BAM en voor ons ;-)
woensdag 29 februari 2012 14:21
Haha , als de analist van RABO het koersdoel met 0,25 verhoogt, dan zegt ie eigenlijk dat er meer aan rente werd betaald op de leningen dan dat er met Tebodin werd verdiend.

Ook schandalig dat ING "het een goede prijs vindt" > De Vries krijgt ook een veer in de reet: "is niet bang strategische beslissingen te nemen"

Nou ik weet wel beter!

woensdag 29 februari 2012 14:23

[...]

Scherp. Enige toelichting.

De verkoop zal voor BAM naar verwachting resulteren in een boekwinst van circa € 65 miljoen. BAM zal de overnamesom [b]vooral[/b] aanwenden voor het verlagen van de nettoschuld van de Groep.

Twee verschillende delen zijn dus wel beschikbaar. 1) deel Tebodin overnamesom 2) minder rentelasten op de schuld. Dus, een leuke overname welke BAM zijn kernactiviteiten sterker maakt zou leuk zijn. Voor BAM en voor ons ;-)

Het geld is al uitgegeven aan Zwitserland en Luxemburg uitbreiding...Zie laatste cijfers BAM
woensdag 29 februari 2012 14:25
hoog volume vandaag, versterkt het t.a.-beeld
woensdag 29 februari 2012 14:38
one&lonely schreef:

Veel keus dan het liquideren van het bedrijf heeft men niet toen de leverage ratio in de zomer 2011 voor de zoveelste keer werd opgerekt. Weinig bedrijven hebben zo een trits aan financieringen (met effectieve rentes oplopend tot 9%!). Heel veel schulden die gewoon schulden zijn worden bij de convenanten niet meegeteld. Feit blijft dat BAM niet verder dan 200 mln EBITDA zal komen (zeker na deze liquidaties). Begrijpelijk dat een totaal vreemd vermogen van 7 mld op een eigen vermogen van 1,1 mld dan wel erg kielekiele is. (zie noot 19 jaarverslag)

Van die 7 miljard zit wel ruim 6 miljard in PPS projecten,en dat zijn gewoon goede investeringen die winst werk opleveren.

Jij zit hier sinds kort alleen de boel af te kraken,door wie word je betaald hiervoor.
Ga ergens anders zitten zieken,in de koffiekamer zitten nog meer van jouw soort ga daar maar heen.
woensdag 29 februari 2012 14:48

[...]

Van die 7 miljard zit wel ruim 6 miljard in PPS projecten,en dat zijn gewoon goede investeringen die winst werk opleveren.

Jij zit hier sinds kort alleen de boel af te kraken,door wie word je betaald hiervoor.
Ga ergens anders zitten zieken,in de koffiekamer zitten nog meer van jouw soort ga daar maar heen.

jammer dat je niet wilt inzien dat BAM hetzelfde pad als Ordina bewandelt, namelijk volledig aan het infuus van ING. Okay, verschilletje is dat ING geen grote klant is van BAM. Zoals bij Ordina, resteert slechts een grijpstuiver voor de aandeelhouders.

Ik zal me hier niet meer laten zien hoor!
woensdag 29 februari 2012 15:12

[...]

Dit is de oprichter van het Heijmans Forum die een beetje zijn frustratie van het non presteren van zijn aandeeltjes zit af te reageren. Niet serieus op ingaan. Maar wie weet, voorlopig is Tebodin al meer waard dan Heijmans, dus misschien kopen we Heijmans wel van dat bedrag.
woensdag 29 februari 2012 15:22
ik twijfel om ze eruit te gooien vind de koers erg tegenvallen vandaag
morgen Heijmans met zwakke cijfers
dat kun je nu al aan de koers zien

trekt Bam weer mee

eff eruit lijkt me het slimst
woensdag 29 februari 2012 15:34

[...]

Inderdaad, dat was ook mijn conclusie : een hoop onzin! Men zou toch eens wat meer vertrouwen moeten schenken aan de Vries, die vrij consistent zich houdt aan zijn uitspraken. Op deze wijze krijgt hij weer direkt de aandeelhouders op zijn hand.

Helemaal mee eens. Hij is transparant, communiceert relatief veel en voegt tot nu toe nog steeds de daad bij het woord. Ik heb vertrouwen in die man.
woensdag 29 februari 2012 15:57
BAM sluit nieuwe financiering voor vijf jaar af

AMSTERDAM (Dow Jones)--Koninklijke BAM Groep nv (BAMNB.AE) heeft zijn schuld geherfinancierd door een bankfaciliteit van EUR500 miljoen en een achtergestelde lening van EUR125 miljoen af te sluiten, meldt het bouwbedrijf woensdag in een persbericht.

Het bedrijf uit Bunnik had een bankfaciliteit van EUR700 miljoen, maar na de verkoop van het 21,5%-belang in baggeronderneming Van Oord voor circa EUR200 miljoen, is de bankfaciliteit teruggebracht tot EUR500 miljoen.

De convenanten blijven onder de nieuwe overeenkomst ongewijzigd, maar de rente is hoger, aldus BAM. "Hoewel de rentemarge iets hoger is, denken wij de rentekosten te kunnen verlagen door de mogelijkheden voor efficienter liquiditeitsbeheer." licht financieel bestuurder Jan Ruis toe.

Door Robin van Daalen; Dow Jones Nieuwsdienst; +31 20 571 52 01; robin.vandaalen@dowjones.com

February 01, 2012 03:14 ET (08:14 GMT)

woensdag 29 februari 2012 16:17

[...]

Het geld is al uitgegeven aan Zwitserland en Luxemburg uitbreiding...Zie laatste cijfers BAM

Ik kan de passage niet vinden. Kan je hem posten? Vreemde gedachtegang, geld is al uitgegeven..
woensdag 29 februari 2012 16:19

[...]

jammer dat je niet wilt inzien dat BAM hetzelfde pad als Ordina bewandelt, namelijk volledig aan het infuus van ING. Okay, verschilletje is dat ING geen grote klant is van BAM. Zoals bij Ordina, resteert slechts een grijpstuiver voor de aandeelhouders.

Ik zal me hier niet meer laten zien hoor!

ING is helemaal weg bij Ordina. Ordina is middels een emissie en herfinanciering financieel erg sterk geworden. ING is geen onderdeel van de herfinanciering.

En BAM aan het infuus van ING.. Echt een domme opmerking..

[i]De bankfaciliteit stond onder leiding van ABN AMRO Bank N.V., ING Bank N.V. en Rabobank. Tevens nemen deel: KBC Bank NV, The Royal Bank of Scotland N.V., Société Générale SA, Lloyds TSB Bank PLC, Australia and New Zealand Banking Group Ltd, Unicredit Luxembourg S.A., BNP Paribas, Banque LBLux S.A., Friesland Bank N.V. en Commerzbank Aktiengesellschaft.

De achtergestelde lening is geleid door ABN AMRO Bank N.V., ING Corporate Investments Mezzanine Fonds B.V. en Rabobank met deelname van The Royal Bank of Scotland N.V. en Friesland Bank N.V.[/i]
woensdag 29 februari 2012 16:26

[...]

Ik kan de passage niet vinden. Kan je hem posten? Vreemde gedachtegang, geld is al uitgegeven..

je moet even de laatste conference call afluisteren
woensdag 29 februari 2012 16:28

[...]

ING is helemaal weg bij Ordina. Ordina is middels een emissie en herfinanciering financieel erg sterk geworden. ING is geen onderdeel van de herfinanciering.

En BAM aan het infuus van ING.. Echt een domme opmerking..

[i]De bankfaciliteit stond onder leiding van ABN AMRO Bank N.V., ING Bank N.V. en Rabobank. Tevens nemen deel: KBC Bank NV, The Royal Bank of Scotland N.V., Société Générale SA, Lloyds TSB Bank PLC, Australia and New Zealand Banking Group Ltd, Unicredit Luxembourg S.A., BNP Paribas, Banque LBLux S.A., Friesland Bank N.V. en Commerzbank Aktiengesellschaft.

De achtergestelde lening is geleid door ABN AMRO Bank N.V., ING Corporate Investments Mezzanine Fonds B.V. en Rabobank met deelname van The Royal Bank of Scotland N.V. en Friesland Bank N.V.[/i]

Ja logisch dat ING nu weg is na de herfinanciering Ordina. Daar wil ING ook naar toe bij BAM. Maar voordat dat gebeurt zal ING eerst haar 10% belang in BAM afbouwen. Het is een lang en sluipend proces Panza!

(sorry dat ik er weer ben, maar wordt keihard aangevallen)
woensdag 29 februari 2012 16:29
[quote alias=one&lonely id=6151976 date=201202291421]
Haha , als de analist van RABO het koersdoel met 0,25 verhoogt, dan zegt ie eigenlijk dat er meer aan rente werd betaald op de leningen dan dat er met Tebodin werd verdiend.

Ook schandalig dat ING "het een goede prijs vindt" > De Vries krijgt ook een veer in de reet: "is niet bang strategische beslissingen te nemen"

Nou ik weet wel beter!

[/quote

Jij wil zeker ook nog een keer laag instappen en bent bang dat je de boot hebt gemist
woensdag 29 februari 2012 16:46

[...]

Ja logisch dat ING nu weg is na de herfinanciering Ordina. Daar wil ING ook naar toe bij BAM. Maar voordat dat gebeurt zal ING eerst haar 10% belang in BAM afbouwen. Het is een lang en sluipend proces Panza!

(sorry dat ik er weer ben, maar wordt keihard aangevallen)

Aangevallen? En terecht. Jou beweringen zijn echt helemaal kolder! Er heeft een hele mooie herfinanciering plaats gevonden. ING is een onderdeel van deze herfinanciering. Dit doet ING omdat er vertrouwen is in het BAM bedrijf. ING is een LT groot aandeelhouder en het is helemaal niet in de lijn van ING om het BAM aandeel te verkleinen.

En als jij een andere mening hebt, dat kan, maar graag met een onderbouwing. En waarom moet in een CC gaan beluisteren om te horen dat het geld van Tebodin al is uitgegeven? Ik geloof geen woord van wat je allemaal aan het beweren bent.

Nogmaals, graag onderbouwen en bewijzen posten..

Succes!
woensdag 29 februari 2012 16:58

[...]

Aangevallen? En terecht. Jou beweringen zijn echt helemaal kolder! Er heeft een hele mooie herfinanciering plaats gevonden. ING is een onderdeel van deze herfinanciering. Dit doet ING omdat er vertrouwen is in het BAM bedrijf. ING is een LT groot aandeelhouder en het is helemaal niet in de lijn van ING om het BAM aandeel te verkleinen.

En als jij een andere mening hebt, dat kan, maar graag met een onderbouwing. En waarom moet in een CC gaan beluisteren om te horen dat het geld van Tebodin al is uitgegeven? Ik geloof geen woord van wat je allemaal aan het beweren bent.

Succes!
niets van aantrekken klopt niet wat hij zegt.
woensdag 29 februari 2012 17:03

Als ik eerlijk ben dan heb ik niet zo'n positieve verwachtingen voor Heijmans morgen maar mocht het toch meevallen, dan verwacht ik dat BAM echt gaat door stoten
woensdag 29 februari 2012 17:05

[...]

Succes!

haha ik die de CC heeft beluisterd en noot 19 van het jaarverslag heeft gelezen moet gaan onderbouwen?! Nou de wereld op zijn kop. Kom hier nooit meer terug op dit forum.
woensdag 29 februari 2012 17:08
one&lonely schreef:

[...]

je moet even de laatste conference call afluisteren

Je zou toch wegwezen,en je hier niet meer laten zien!!!

Je zit dus ook nog te liegen.
Oprotten ga maar na Heijmans
woensdag 29 februari 2012 17:28

[...]

haha ik die de CC heeft beluisterd en noot 19 van het jaarverslag heeft gelezen moet gaan onderbouwen?! Nou de wereld op zijn kop. Kom hier nooit meer terug op dit forum.

Gelukkig
woensdag 29 februari 2012 17:38
Ik had eigenlijk een hevigere reactie verwacht na de verkoop.. Hoop dat de cijfers van Heijmans morgen een beetje meevallen, anders trekken ze Bam vast weer iets mee en dat samen met winstnemingen...
Maar goed; zelfs als dat gebeurt zal de daling van korte duur zijn en gaan we daarna weer langzaam maar zeker naar de 4.
woensdag 29 februari 2012 18:03
Er was vandaag een grote verkoper actief,hij vulde de laat telkens als er wat uit was zodat er bijna 2 miljoen stukken verhandeld werden in een bandbreedte van 6,5 cent.
Normaal gesproken hadden we op 3,65 tot 3,75 moeten staan na deze verkoop.
Waarom deze verkoper niet meer voor zijn aandelen wil hebben snap ik ook niet.
woensdag 29 februari 2012 20:23

ik twijfel om ze eruit te gooien vind de koers erg tegenvallen vandaag
morgen Heijmans met zwakke cijfers
dat kun je nu al aan de koers zien

trekt Bam weer mee

eff eruit lijkt me het slimst

Wat ben jij toch een angsthaas.
Als ik zo moet beleggen zocht ik een andere hobby.

Gerrit
woensdag 29 februari 2012 20:32

Ben ik niet met je eens.
Weerstand ligt wel degelijk op de € 3,60
Daarboven komt aardig wat ruimte vrij voor het aandeel BAM om te stijgen naar de € 4,20
Zo hard als het aandeel BAM is gedaald, zo fors kan het ook weer stijgen naar mijn mening.
Boven de € 3,60 zie ik al gauw de mogelijkheid om 15 procent te stijgen, alvorens we weer op een flinke weerstand stuiten.
Wat ik wel als LT weerstand zie, is een koers rond de € 6,00

Groet van Gerrit
woensdag 29 februari 2012 21:54
BAM heeft nu een enorme zak met geld
Winst 2011 EUR 72 mln (60% van 120 mln)
verkoop Tebodin EUR 145 mln
verkoop van Oord EUR 200 mln (excl dividend)

In totaal dus ruim 400 mln aan harde cash. Hierbij heb ik het uit te keren dividend aan de aandeelhouders al afgetrokken.
En ja wat kun je met dat geld doen, de duurste leningen aflossen, kleine overname, aandeleninkopen, superdividend etc...
Een ding weet ik wel, binnenkort kun je deze stukken niet meer onder de 4.xx krijgen.
woensdag 29 februari 2012 22:21
Met deze laatste dg in februari, eindigt BAM net in de plus deze maand. Wat gaat maart geven?
woensdag 29 februari 2012 22:25

BAM heeft nu een enorme zak met geld
Winst 2011 EUR 72 mln (60% van 120 mln)
verkoop Tebodin EUR 145 mln
verkoop van Oord EUR 200 mln (excl dividend)

In totaal dus ruim 400 mln aan harde cash. Hierbij heb ik het uit te keren dividend aan de aandeelhouders al afgetrokken.
En ja wat kun je met dat geld doen, de duurste leningen aflossen, kleine overname, aandeleninkopen, superdividend etc...
Een ding weet ik wel, binnenkort kun je deze stukken niet meer onder de 4.xx krijgen.

het mooiste ben je vergeten:)
woensdag 29 februari 2012 22:27
Ben geen expert op technisch analyse, maar ik zie weerstand op 6, 9, 12, 16 en 21 (3,4,5 differentielen driehoek)
woensdag 29 februari 2012 22:37
Inderdaad, maar daar zal iedereen nog achter komen.

[...]het mooiste ben je vergeten:)
woensdag 29 februari 2012 23:18
Heb even een nieuw draadje aangemaakt voor een nieuwe maand. Ja, het is alweer (bijna) maart! ;-)

Pagina:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  Vorige 
IEX ONE market monitor

IEX iPhone App
Jobs " Tranfers door IEXProfs.nl
Gesponsorde links

Zoek op Alfabet:

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Meest actieve discussies

42.666
41.801
36.820
10.484
9.262