[...]
Toch lijkt het erop dat je een gefrusteerd mannetje ben.
Kijk ik ga niet roepen dat het hosanna is bij Pharming.
Maar ik probeer ook niet om believers weg te jagen.
Jij wil zogenaamd waarschuwen naar volwassen mensen om hierniet in te stappen. Stel je nou eens voor dat het wel gaat lopen, en er zijn erbij die door jou uitgestapt zijn.
Ik zal me dood schamen, jij niet want jij luisterd alleen maar naar jezelf.
Want je geeft ook bijna nooit iemand antwoord als het te moeilijk word.
Nog een goede nachtrust.
Gijs
Als het gaat lopen, kan iedereen die is afgehaakt in de trein stappen , die ik zogenaamd heb weggejaagd. Ik jaag geen beleggers weg, dat doet de Vries.
Je ziet op tv wel eens een commissie waarheidsbevinding , die mensen aan de tand voelt. De waarheid moet gezegd worden.
En ik geef iedereen antwoord , mijn kijk en visie op Pharming. Dat je daar niet vrolijk van wordt , kan ik inkomen.
Het is weer koren op mijn molen dat de Vries verzwijgt op hoeveel aandelen worden weggezet.
Men onthoudt beleggers relevante info. Dus koersgevoelige informatie met opzet.
De reden zou kunnen zijn, om Roth Capital winst te bezorgen, op de stukken. Dat zag je ook in Mei 2010.
Nu kan ik het begrijpen als er zoveel aandelen worden afgenomen, je er iets aan wilt overhouden als afnemer.
Omdat particuliere beleggers en beheerders het gelag telkens weer moeten betalen, had men die obligatie open moeten stellen voor particulieren vanaf 5000 euro op 0,04 euro.
En dan niet een obligatie van een halfjaar.
Zit nog wel met een vraag. Kan Roth Capital die stukken verkopen voor 15 Juli 2012?
Ik denk dat dit kan omdat er 39 miljoen aandelen + rente in aandelen is betaald begin Januari.
De constructie is ingewikkeld. Je neemt een obligatie af in Dec 2011 en in Januari 2011 ontvang je al rente over een bepaald bedrag.
Hoeveel rente is dat eigenlijk? Pharming spreekt dacht ik over 8% rente.
Lijkt wel een vooruitbetaling?