USG (AEX:UNTSG)

Reageer  Pagina:  1  2  3  Vorige 

vrijdag 3 februari 2012 18:33
Even ter aanvulling: Vuile ratten.
vrijdag 3 februari 2012 19:12
Hays uit de U.K.in twee dagen 16% erbij met omzetten 3x het dagelijks gemiddelde,gaat Adecco daar mee aan de haal,werd 1jr geleden ook genoemd,als prooi.
Zou toch een ramp zijn dat ze die rotzooi usg niet willen.
vrijdag 3 februari 2012 19:14
1 miljoen stukken, da's wel opvallend veel na ook een mooi volume op donderdag.
vrijdag 3 februari 2012 20:14
Natixis.

Natixis herhaalt het verkoopadvies voor USG

There s a rat in the kitchen.

Je zou bijna zeggen, dat Natixis, een bekemde van adecco, participant bij de uitgifte van de 900 miljoen Bonds, een tactische moment heeft uitgekozen,om USG belachelijk te maken.

We mogen gewoon, niet te veel stijgen van adecco, het moment supreme is nog niet aangebroken.

Je zou bijna willen, dat de volgende generaties terug naar de basics kunnen gaan.

Het wordt steeds gekker op deze wereld.

Dus alles uit de kast om de USG koers te bedwingen !!
vrijdag 3 februari 2012 20:52
Zorg er maar lekker voor dat je ze hebt Tatje (en het is nog steeds een mooi moment om bij te kopen als je kan).
Nog een jaartje geduld tot voorbij de converteerbare in oktober 2012 en dan gaan we echt boven E 17,50 omdat er tot die tijd een belang bij is om de koers in bedwang te houden (mijn mening).

Die 1 miljoen van vandaag en +/- 800K stukken van gisteren zijn niet voor jan doedel verhandeld.
vrijdag 3 februari 2012 23:20
Natixis, onbeduidend en nietszeggende partij of wat?!
Tatje, wat is de waarde van de uitspraken van deze boevenclub cq analist tov andere bekende analisten?
Volgens mij op de schaal van 1 tot 10 : het laagste een 1.

Als er een aandeel achter is gebleven en een upgrade verdiend is het USG wel, hoe kun je dan zo'n dom verkoop advies geven.?
zaterdag 4 februari 2012 00:06
RickBreda schreef:

Natixis, onbeduidend en nietszeggende partij of wat?!
Tatje, wat is de waarde van de uitspraken van deze boevenclub cq analist tov andere bekende analisten?
Volgens mij op de schaal van 1 tot 10 : het laagste een 1.

Als er een aandeel achter is gebleven en een upgrade verdiend is het USG wel, hoe kun je dan zo'n dom verkoop advies geven.?

zo net huis, 1mil stukjes en een stijging 1%.
\Kan 2 dingen betekenen cijfers zijn echt slecht of ......
zaterdag 4 februari 2012 00:42
scheelt weer voor maandag.
Omzet 1 milj nou dan hoef je maandag niet te kijken naar de koers want als de koers bij deze omzet niet omhoog wilt nou dan weet je het wel.

prettige weekend en veel ijsplezier.
zaterdag 4 februari 2012 01:09
De tent wordt gewoon verkocht; USG moet het spel noodgedwongen meespelen.
zaterdag 4 februari 2012 08:56
Op een dag dat de uitzenders met vele procenten stijgen,en Usg amper,zo ook vanaf het nieuwe jaar er de meeste uitzenders 20 tot 30% zijn gestegen
en dit aandeel amper,terwijl we verre weg de grootste klappen kregen het afgelopen jaar,kan het niet anders zijn dat het nog veel beroerder gaat als de meeste hier op het forum willen geloven,zo ook de mensen die deze week melden dat het intern een puinhoop is,nu ook weer een verkoop advies van natixis,die lui weten waarschijnlijk ook dat het bedrijf de zaak niet op orde krijgen ,waardoor usg fors omzet verlies lijd,het is voor mij duidelijk dat dit bedrijf er niet bovenop komt,wat overblijft is een overname,mits er nog intresse is of in delen,ik hoop zo snel mogelijk van de beurs deze rotzooi.
zaterdag 4 februari 2012 11:14
Je roept het al jaren Kusadasi. Waarom niet verkocht op 15 euro vorig jaar?
zaterdag 4 februari 2012 12:03
SAHR-0310 schreef:

De tent wordt gewoon verkocht; USG moet het spel noodgedwongen meespelen.

Cijfers zijn echt niet top,

Is gewoon afwachten of die toko voor een leuk bedrag wordt overgenomen.
Zit alleen te twijfelen om net voor de cijfers er even uitte stappen, maar na de laatste dump ging hij wel mooi omhoog.
Gelukkig net op tijd weer bij weten te kopen met jawel 0,02 cent verschil tussen aan en verkoop.
eindelijk dus een klein winstje alleen jammer dat het mijn gemiddelde niet echt helpt:)

Pagina:  1  2  3  Vorige 
IEX ONE market monitor

IEX iPhone App
Jobs " Tranfers door IEXProfs.nl
Gesponsorde links

Zoek op Alfabet:

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Meest actieve discussies

42.787
42.067
36.993
10.515