Moet een bekende zijn, maar verwoord het precies zoals het is :D
Mvg Greed
Goedemorgen allen. Lig niet te woelen in mijn nestje over Pharming maar ik ga gewoon zometeen naar mijn werk voor het geval er weer opmerkingen komen over dit tijdstip.
Die Agpeupel moet een bekende zijn als ik zijn bijdrage lees. Hij weet teveel over Pharming als nieuwkomer.
Met deelname aan de emissie voor particulieren kun je inderdaad twijfels hebben. Ik opperde hier ook deelnemen aan een obligatie vanaf 5000 euro.
Dan moet een bedrijf wel levensvatbaar zijn en goede vooruitzichten hebben.
En die vooruitzichten bestaan alleen in woorden voorlopig.
Men heeft bij Pharming de realiteit uit het oog verloren en die tientallen miljoenen omzet is toekomstmuziek.
Zeg niet dat het niet zou kunnen maar niet in 2011/2012.
Het is nu alle hens aan dek. Men probeert het vege lijf te redden.
Een kredietfaciliteit was een optie maar dan moet je kunnen laten zien dat je omzet op zal lopen binnen 3 jaar tot een miljoen of 30/40.
En daar wringt de schoen.
Vertrouwen op korte termijn op een milestonebetaling en een deal met een nieuwe partner, ontbreekt.
Dus worden er rigoreuze middelen uit de kast gehaald. Het bevoordelen van grote partijen zijn ... streken.
Hun verliezen werden in Mei 2010 gecompenseerd en de particulier heeft het gelag moeten betalen.
Dat de grote jongens in Mei 2010 de koers van 0,30 naar 0,40 euro hebben gezet, is mogelijk maar particulieren stapten ook massaal in na twee persberichten.
Die persberichten is de Vries zeer kwalijk te nemen. Daar had hij mee kunnen wachten tot iets na de emissie.
Een bedrijf maakt nog zelf uit op welk tijdstip men persberichten lanceert.