Pharming (AEX:PHARM)

Reageer  Pagina:  1  2  3  4  Vorige 

dinsdag 14 februari 2012 17:35

Grrrrrrrr.50k gekocht op 0,10.Kom ik thuis,net 0,8.Weer 1000E euris verdampt.kl.azooi.Weer te veel op die DECLAN afgegaan.brrrrr.

Zeg, kom op! Ruud is niet verantwoordelijk, jij koopt!!

PS:

Je bent al genoeg gewaarschuwd door velen hier. Niet achteraf gaan klagen...

dinsdag 14 februari 2012 17:38

Grrrrrrrr.50k gekocht op 0,10.Kom ik thuis,net 0,8.Weer 1000E euris verdampt.kl.azooi.Weer te veel op die DECLAN afgegaan.brrrrr.

Hij staat anders op 0,085 en niet op 0,08..dus geen 1000 verdampt maar 750
dinsdag 14 februari 2012 17:38

Grrrrrrrr.50k gekocht op 0,10.Kom ik thuis,net 0,8.Weer 1000E euris verdampt.kl.azooi.Weer te veel op die DECLAN afgegaan.brrrrr.Ten eerste: je overdrijft. Ten tweede: kopen na 25% stijging met de dag ervoor ruim 20% stijging en dan niet in de gaten houden en geen stoploss is niet heel slim.
dinsdag 14 februari 2012 17:40
YEP,750e,,thnx
dinsdag 14 februari 2012 17:46

U vertrouwt bij een aandeel als Pharming op het inzicht van Deccie en gaat rustig van huis?
U bent een bijzonder mens!
dinsdag 14 februari 2012 17:53
Wat zijn we al lang bezig he Beurri,Pharming cost You a lifetime.
dinsdag 14 februari 2012 17:58

Wat zijn we al lang bezig he Beurri,Pharming cost You a lifetime.

In ieder geval een stuk ervarener dan jij, Brombik, dat wijst zich wel duidelijk uit nu.
A lifetime? Welnee hoor: denk, schrijf en handel nou eenmaal erg snel.
En pik af en toe gezellig een ritje mee. Da's leuk hoor!
dinsdag 14 februari 2012 18:01

Ruudje heeft meer verstand van Feyenoord.Dat weet je toch onderhand wel?
dinsdag 14 februari 2012 18:05
Vroeger werd er anders altijd gezegd,de grootste zeur is Beur.Ook goeden avond.
dinsdag 14 februari 2012 18:09

Dat waren dan niet echt creatieve figuren.
Heb niet het genoegen jou te kennen overigens. Je lijkt me een hele gezellige jongen!
Eet ze Bik!
dinsdag 14 februari 2012 18:13

Die kende ik nog niet. Deze wel:
De verliezer van deze shuffle ben niet ik, maar bik. Smakelijk!
dinsdag 14 februari 2012 18:15
bik schreef:

YEP,750e,,thnx

dat is toch snel 250 euro verdiend :)
dinsdag 14 februari 2012 18:15

[...]

Ah,jij kent deze Bik,Bart?
Ach laat maar zitten ook.. Ik moet aan tafel. Mooie avond!
dinsdag 14 februari 2012 18:17
bart1805 schreef:

[...]

of deze:
heb je al geheur? u bent aan de beur Beur
dinsdag 14 februari 2012 18:57
Ondertussen hebben de criminele geldschieters toch maar weer mooi plusminus 200 miljoen van de 244 miljoen waardeloze aandelen aan de man gebracht en de naieve beleggers wederom een poot uitgertokken of beter gezegd beroofd :) Maar ja dan moet je maar eens een keer verdiepen in deze boevenbende. VEB en de AEX doen dat in ieder geval niet want die horen zelf ook bij een grote boevenorganisatie. Als grote crimineel valt er slechts veel te verdienen op de beurs. Soms kun je nog als een geluksvogel er tussendoor vliegen. Dat is waar ik op hoop. Pharming gaat dat niet brengen de 1e tijd uiteraard, want het 3e kwartaal is uitsluitend nog van evt belang. Gaan ze failliet of gaan ze door. Aug/Sept is het wachten op. Alle eerdere PB;s kun je gerust als lokkertjes zien waar je niets mee kunt.
dinsdag 14 februari 2012 19:18
zo 109 mil. stuks verhandeld en nu ?
dinsdag 14 februari 2012 19:25

zo 109 mil. stuks verhandeld en nu ?

Ik sta eigenlijk nog steeds versteld van het verhandelde aantal. Meer dan 100 miljoen stuks, is toch +- 1/6 van het totaal uitstaande pakket momenteel. Vraag me af wie er allemaal zo flink aan het schuiven is geweest??
woensdag 15 februari 2012 09:46

[...]

Ik sta eigenlijk nog steeds versteld van het verhandelde aantal. Meer dan 100 miljoen stuks, is toch +- 1/6 van het totaal uitstaande pakket momenteel. Vraag me af wie er allemaal zo flink aan het schuiven is geweest??

Een hedgefund koopt en verkoopt. En aan het einde van de handel blijkt dat men er 10 of 15 miljoen stukken minder in de portfolio heeft en een aardige winst heeft opgestreken.
Omdat er zoveel aandelen uitstaan bij Pharming, zullen ook andere partijen gisteren hebben deelgenomen aan de freeze.
Of ook mogelijk , er zaten een paar kopers tussen , die een belang opbouwde.
109 miljoen omzet, is wel veel voor Pharming begrippen.
Nu de VS pas echt mee gaat doen in 2014 , is het nog niet zeker of dit de laatste emissie was, een uitgifte van 300 miljoen aandelen in 2012 waarvan het grootste gedeelte 245 miljoen nog in de wachtkamer staan.
woensdag 15 februari 2012 10:01
en wat ik al eerder schreef; de ene 5 minuten heb je 6 mln in de bied en 5 min later 6 mln in de laat; wat een manipulatie ...
woensdag 15 februari 2012 10:33

[...]

Omdat er zoveel aandelen uitstaan bij Pharming, zullen ook andere partijen gisteren hebben deelgenomen aan de [b]freeze[/b][i][/i].

Je bedoelt [b]shuffle[/b][i][/i]? Een freeze is iets anders..
woensdag 15 februari 2012 10:36

[...]

Je bedoelt [b]shuffle[/b][i][/i]? Een freeze is iets anders..

Je zou wel eens gelijk kunnen hebben.
woensdag 15 februari 2012 10:40
nietleuk zo, met dat geswaffel steeds, down.
woensdag 15 februari 2012 14:05
-1000,
woensdag 15 februari 2012 14:40

-1000,
.

Sjeemig!

Ruud..
woensdag 15 februari 2012 15:16

-1000,

Peen met uien.
woensdag 15 februari 2012 15:41

[...]

Je zou wel eens gelijk kunnen hebben.

Als je in Twente al 3 x je gelijk hebt bewezen, hoor je: "Ie-könt wa's geliek hebb'n"
woensdag 15 februari 2012 17:01
Waar blijven de kopers morgen weer een rit omhoog.
woensdag 15 februari 2012 17:33

Morgen weer een berichtje,Knaap.Zo is het weken stil en nu regent het berichten.
woensdag 15 februari 2012 17:41
Sl€ut€l schreef:

Morgen weer een berichtje,Knaap.Zo is het weken stil en nu regent het berichten.

Morgen met of zonder bericht weer een plus.
woensdag 15 februari 2012 17:49
Zonder bericht niet snel omhoog vermoed ik...en als er een bericht moet komen zou ik zo 1,2,3 niet weten welke.

Alles is redelijk goed geregisseerd, al die berichten hadden namelijk ook ineens bij bv de bava genoemd kunnen worden, er is wel degelijk rekening gehouden met het feit dat er ook slecht nieuws verteld moest worden, en de laatste tijd is er bij elk slecht nieuws, 'goed nieuws'aan vastgeknoopt. Ja best goed gedaan...

Het enige goede nieuws wat ik nog zou verwachten is een redelijke verkoop van Ruconest, en met een half jaar goedkeuring FDA. Slecht nieuws is hetzelfde maar dan andersom. Verder lijkt het er ook op dat Pharming zijn uiterste best doet om zich de laatste tijd goed te presenteren, wellicht hopen ze zelf op een overname. Maar waarom zou dit juist nu gebeuren en niet bv een half jaar geleden... vragen vragen...

woensdag 15 februari 2012 18:25
RRR schreef:

Zonder bericht niet snel omhoog vermoed ik...en als er een bericht moet komen zou ik zo 1,2,3 niet weten welke.

Alles is redelijk goed geregisseerd, al die berichten hadden namelijk ook ineens bij bv de bava genoemd kunnen worden, er is wel degelijk rekening gehouden met het feit dat er ook slecht nieuws verteld moest worden, en de laatste tijd is er bij elk slecht nieuws, 'goed nieuws'aan vastgeknoopt. Ja best goed gedaan...

Het enige goede nieuws wat ik nog zou verwachten is een redelijke verkoop van Ruconest, en met een half jaar goedkeuring FDA. Slecht nieuws is hetzelfde maar dan andersom. Verder lijkt het er ook op dat Pharming zijn uiterste best doet om zich de laatste tijd goed te presenteren, wellicht hopen ze zelf op een overname. Maar waarom zou dit juist nu gebeuren en niet bv een half jaar geleden... vragen vragen...

Ja als we alles wisten waren we allemaal rijk.
woensdag 15 februari 2012 19:37
jou water zit vaak wel in de goeie richting :-) Wat denk je...nog een PBtje voor vrijdag?
woensdag 15 februari 2012 19:43

jou water zit vaak wel in de goeie richting :-) Wat denk je...nog een PBtje voor vrijdag?

Was dat de legendarische Pharming-Friday ?
woensdag 15 februari 2012 19:46
[quote=RRR]
[/quot

Ik denk het wel zo lang niks gehoord van Pharming komt nu alles te gelijk zal je altijd zien.
woensdag 15 februari 2012 20:28
Zie een hogere koers in het verschiet, wat er nu gebeurd is ongekend. De miljoenen aandelen die nu verhandeld worden in een tijdsbestek van soms minuten en dat al dagen achtereen duid op iets anders dan manipulatie.
Er zit duidelijk een wetenschap achter die niet bij iedereen bekend is.

Wat het ook moge zijn, je moet er bij zijn en blijven om er deelgenoot van te worden. Het kan weken duren voor bekend word waarom gebeurd wat er gebeurd, het kan ook met een paar dagen bekend worden.

Verwacht dat het heel positief is voor de aandeelhouder.

Waar ik zelf aan denk, maar eigenlijk veel eerder en nu niet meer verwachte is dat Pharming binnenkort wel eens van de beurs af kan gaan.:~)
woensdag 15 februari 2012 23:26

Lucas, ik denk dat je er volkomen naast zit.

Er worden nu gewoon miljoenen goedkoop verkregen aandeeltjes op de markt gedumpt. Kassa ! ( aankoopprijs € 0.04 ? ).
donderdag 16 februari 2012 09:19

Lucas, ik denk dat je er volkomen naast zit.

Er worden nu gewoon miljoenen goedkoop verkregen aandeeltjes op de markt gedumpt. Kassa ! ( aankoopprijs € 0.04 ? ).

Dumpen? Oké dat zou kunnen, maar bij dumpem gaat de koers toch omlaag en niet omhoog zoals nu?
Er zijn dus zelfs bij deze grote aantallen verhandelde aandelen gewoon meer kopers dan verkopers.
De koers staat ook nu nog altijd 20% hoger dan het slot op vrijdag.
Die 0,014 euro vertegenwoordigd dus wel gewoon 20% stijging.
donderdag 16 februari 2012 14:00
persoonlijk denk ik, als er een overname kandidaat zou zijn ( vreemd he dat het koersdoel in $ werd gegeven ;-)) dit dan een USA partij is.
waarbij je dus direct ook de indicatie hebt kunnen krijgen van de waarde.
en die is $0.35

Ruud.. MAar dat is geheel mijn idee...
donderdag 16 februari 2012 14:15
Op 23 december 2011 sloot Pharming een deal met enkele investeerders voor een cash injectie van €8 miljoen. De deal omvatte de volgende zaken:
- terugbetaling geschiedt tegen 8,5% rente in 6 termijnen van een maand tussen februari en juli 2012 en bedraagt tegen die tijd ongeveer €8,4 miljoen
- Pharming kiest of zij de betaling voldoet in cash of in aandelen
- als Pharming besluit de lening te converteren naar aandelen, dan gebeurt dit met een vaste prijs van €0,12 per aandeel
- de investeerders ontvangen in totaal 38,7 miljoen aan warrants met een geldigheidsduur van 5 jaar
- een warrant geeft het recht een aandeel Pharming te kopen voor €0,12

Mocht het aandeel binnen 5 jaar boven de €0,12 uitkomen, dan komen er dus sowieso ineens 38,7 miljoen aandelen bij. Blijft het aandeel onder de €0,12, dan zal Pharming alle aflossingen in aandelen doen, waardoor er 8,4/0,12 = 70 miljoen aandelen bij komen. Van deze 70 miljoen potentiële aandelen zijn er al 47,3 miljoen uitgegeven en op het moment staan er zo'n 537,3 miljoen aandelen uit tegen een prijs van €0,08. De markt waardeert het bedrijf dus ongeveer op €43 miljoen.

Stel nu dat Roth Capital Partners (RCP) gelijk heeft en het aandeel op korte termijn stijgt naar $0,35, oftewel zo'n €0,26. Laten we ook aannemen dat de warranthouders er net zo over denken als RCP en hun warrant dan ook uitoefenen bij €0,26. Pharming heeft dan 537,3 + 38,7 = 576 miljoen aandeelhouders. De marktkapitalisatie bedraagt in dat geval 576 * €0,26 ~ 150 miljoen, een stijging van 250%! Dan moet je wel heel hard geloven...
donderdag 16 februari 2012 14:20

Op 23 december 2011 sloot Pharming een deal met enkele investeerders voor een cash injectie van €8 miljoen. De deal omvatte de volgende zaken:
- terugbetaling geschiedt tegen 8,5% rente in 6 termijnen van een maand tussen februari en juli 2012 en bedraagt tegen die tijd ongeveer €8,4 miljoen
- als Pharming besluit de lening te converteren naar aandelen, dan gebeurt dit met een vaste prijs van €0,12 per aandeel
- de investeerders ontvangen in totaal 38,7 miljoen aan warrants met een geldigheidsduur van 5 jaar

Mocht het aandeel binnen 5 jaar boven de €0,12 uitkomen, dan komen er dus sowieso ineens 38,7 miljoen aandelen bij. Blijft het aandeel onder de €0,12, dan zal Pharming alle aflossingen in aandelen doen, waardoor er 8,4/0,12 = 70 miljoen aandelen bij komen. Van deze 70 miljoen potentiële aandelen zijn er al 47,3 miljoen uitgegeven en op het moment staan er zo'n 537,3 miljoen aandelen uit tegen een prijs van €0,08. De markt waardeert het bedrijf dus ongeveer op €43 miljoen.

Stel nu dat Roth Capital Partners (RCP) gelijk heeft en het aandeel op korte termijn stijgt naar $0,35, oftewel zo'n €0,26. Laten we ook aannemen dat de warranthouders er net zo over denken als RCP en hun warrant dan ook uitoefenen bij €0,26. Pharming heeft dan 537,3 + 38,7 = 576 miljoen aandeelhouders. De marktkapitalisatie bedraagt in dat geval 576 * €0,26 ~ 150 miljoen, een stijging van 250%! Dan moet je wel heel hard geloven...

niets maar dan ook niets is meer onmogelijk op deze hedendaagse Beurs, van logica is al jaren geen spraken meer, maar dat wisten we al ....toch ?
donderdag 16 februari 2012 14:35

De werkelijke waarde van Pharming ligt daar nog iets boven !!
Dus zo vreemd is het allemaal niet!

Ruud..
zaterdag 18 februari 2012 15:17

[...]

De werkelijke waarde van Pharming ligt daar nog iets boven !!
Dus zo vreemd is het allemaal niet!

Ruud..

De totale activa van Pharming bedroegen €37,3 miljoen in 2010. De winst is negatief en ligt al sinds 2007 onder de -€25 miljoen en in 2010 verdampte er zelfs €50 miljoen. De market cap was eind 2010 €90 miljoen, maar deze is kennelijk flink gedaald het afgelopen jaar. Dus hoe komt u bij een 'werkelijke waarde' van meer dan €150 miljoen?

Bron: http://pharming.nl/index.php?act=inv
zaterdag 18 februari 2012 17:21
Heb je wel naar de update gekeken van die website? Die dateert nog al.

mvg
zondag 19 februari 2012 00:41
@MR Topsecret
Heb je het nu tegen mij? Ik snap die opmerking niet. De jaarcijfers van 2011 zijn nog niet bekend, maar Pharming zal toch wel de juist informatie geven op haar eigen website? En ik noem toch de jaartallen erbij? Mijn punt was dat het mij nogal sterk lijkt dat een bedrijf dat in een tijdspanne van twee jaar normaliter meer dan €50 miljoen verlies draait, in diezelfde tijd in waarde zou stijgen van €90 miljoen naar meer dan €150 miljoen.
zondag 19 februari 2012 01:47
Phaedra is vermoedelijk qua koers niks waard, want er zullen nog wel veel aandelen bijkomen.

Maar ik zit nog long, dus hopelijk zien we eerst nog even 9 cent.
zondag 19 februari 2012 11:28

[...]
De totale activa van Pharming bedroegen €37,3 miljoen in 2010. De winst is negatief en ligt al sinds 2007 onder de -€25 miljoen en in 2010 verdampte er zelfs €50 miljoen. De market cap was eind 2010 €90 miljoen, maar deze is kennelijk flink gedaald het afgelopen jaar. Dus hoe komt u bij een 'werkelijke waarde' van meer dan €150 miljoen?

Bron: http://pharming.nl/index.php?act=inv

Maak uw keuze:

1) Uit de losse pols 2) Uit de hoge hoed 3) Uit de verzameling losse flodders

Pagina:  1  2  3  4  Vorige 
IEX ONE market monitor

IEX iPhone App
Jobs " Tranfers door IEXProfs.nl
Gesponsorde links

Zoek op Alfabet:

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Meest actieve discussies

41.568