Pharming (AEX:PHARM)

Reageer  Pagina:  1  2  3  Vorige 

dinsdag 14 februari 2012 11:51
Sijmen spreekt, let op 6:35, looking for non-dilutive financing:).
http://www.pharming.com/downloads/Pharming_devries.mp4
dinsdag 14 februari 2012 11:53

[...]

Ben geen koersen voorspeller, die exact weet waar een koers heengaat. Ik kijk meer naar de prestaties van het bedrijf.
Vanmorgen gaf ik het advies, om op 0,10 euro winst te nemen.
Er staan nog 245 miljoen aandelen in de wachtkamer en die zullen maandelijks moeten geabsobeerd worden want van stukken vasthouden hebben hedgefundsen nog nooit van gehoord.
Je komt straks te zitten op een berg van 805 miljoen aandelen. De omzet rechtvaardigd geen koersen op 0,12 euro bij zoveel aandelen.
Of de omzet is aan het accelereren achter de schermen maar ik zie alleen op dit moment dat de aandelen accelereren.
De koers overigens ook.

Nee bij Tomtom zat je er ook al goed naast met jou OpenTV gelul..
dinsdag 14 februari 2012 11:56

[...]

Aan de postings is aardig te merken,dat we dalende zijn.Kijk niet naar de koers,het onderling opbeuren en afstraffen is mijn koersgraffiek.
dinsdag 14 februari 2012 12:43

Sijmen spreekt, let op 6:35, looking for non-dilutive financing:).
http://www.pharming.com/downloads/Pharming_devries.mp4
Wat hij zegt is niet beroerd, maar hoe hij het zegt wel. Positief verhaal, maar hij klinkt alsof hij een faillissement aankondigt en zijn lichaamstaal zegt hetzelfde.
dinsdag 14 februari 2012 12:49

[...]

Wel grappig deze opmerking. Bedoel je de stijging van de laatste weken bij TT of heb je het over eerdere jaren?
En we zitten er allemaal wel eens naast. Je geeft je mening altijd bij de aanwezige info en daarna kan er info komen, die je niet voorzien hebt en de koers in beweging brengt.
De afslachting van TT van 12 euro naar 3 euro , is aan mij voorbijgegaan.
Ik had in deze crash geen aandelen TT.
dinsdag 14 februari 2012 12:53

[...]

Wel grappig deze opmerking. Bedoel je de stijging van de laatste weken bij TT of heb je het over eerdere jaren?
En we zitten er allemaal wel eens naast. Je geeft je mening altijd bij de aanwezige info en daarna kan er info komen, die je niet voorzien hebt en de koers in beweging brengt.
De afslachting van TT van 12 euro naar 3 euro , is aan mij voorbijgegaan.
Ik had in deze crash geen aandelen TT.

De stijging van de afgelopen weken natuurlijk..
Tomtom had toch ook maar 1 kastje volgens jou net als bij OpenTV?
En Tomtom zou de zelfde kant op gaan volgens jou?
dinsdag 14 februari 2012 12:55
Chiddix schreef:

Neem aan dat iedereen vanmorgen mijn advies heeft opgevolgd en is uitgestapt op 0,10 euro.

uiteraard :)
daarom zijn we vanaf de tien weer gaan dalen toch?! lol
dinsdag 14 februari 2012 12:56

[...]
De stijging van de afgelopen weken natuurlijk..
Tomtom had toch ook maar 1 kastje volgens jou net als bij OpenTV?
En Tomtom zou de zelfde kant op gaan volgens jou?
WELLES NIETES WELLES NIETES
dinsdag 14 februari 2012 13:05
Beur nog even dit : Toen had een ieder het betreffende bericht reeds gelezen.En nogmaals het bekritiseren van een ander zijn bericht is geen kunst en heeft niets met zijn werk te maken.Hij moet eens 1 x als eerste met nws komen.En zich verdiepen en dan met een advies komen.want er zijn zoveel kudde dieren die steeds overal op reageren ,je zag ineens de dip en vervolgens gaat hij weer high.maar ok jij mag respect voor hem hebben ik vind het allemaal blablabla trouwens van elke analist.
dinsdag 14 februari 2012 13:07
Ik vergelijk inderdaad de kastjes van TT met die van OPTV maar in de kastjes van TT zit veel meer waarde in. OPTV hield maar gemiddeld $6 a $7 per kastje over netto en dat zal bij TT heel wat meer zijn.
Ik wijk even af van Pharming. Kijk vannacht wel weer wat het geworden is met de koers.
dinsdag 14 februari 2012 13:12
inderdaad op de video zie je een gezicht dat veel stress tekenen vertoond o.a. exceem en rode vlekken in de hals/nek
dinsdag 14 februari 2012 14:04
filmpje (lijkt even heel snel in elkaar gezet) lijkt ultieme poging de koers door de 0,10 te drukken, helaas niet gelukt...15:30 verwacht ik een volgende poging, en anders weer PB deze week.

wat een show...GTST is er niets bij :-)
dinsdag 14 februari 2012 14:05
Zo, de konijnen zijn weer geslacht en de broodjes kroket zijn op. We kunnen weer!
dinsdag 14 februari 2012 14:06
gaan we weer of is er weer nieuws wat beter wordt.
dinsdag 14 februari 2012 14:09

gaan we weer of is er weer nieuws wat beter wordt.

Inderdaad de 0,09 word zo weer aangetikt.
dinsdag 14 februari 2012 15:17
Yep: in de aanloop naar half vier 'zó maar' weer 3.500.000 bied op 0.088...
dinsdag 14 februari 2012 15:19

Yep: in de aanloop naar half vier 'zó maar' weer 3.500.000 bied op 0.088...
yosti,die stond er al ff,dacht dat die bij de vorige pluk wel zou vallen.
dinsdag 14 februari 2012 15:33
Meer dan 100kk verhandeld nu.
dinsdag 14 februari 2012 15:46
wat een gedoe om 1,5 cent vooruit te komen, jesus, waar gaat dat naar toe ...........
dinsdag 14 februari 2012 15:48

wat een gedoe om 1,5 cent vooruit te komen, jesus, waar gaat dat naar toe ...........
Staat het nu stil of zo,al 9 min geen handel????
dinsdag 14 februari 2012 15:58
123 Schreef : wat een gedoe om 1,5 cent vooruit te komen, jesus, waar gaat dat naar toe ...........
Dat weet je toch ? ...35 cent maar niet in een dag. we moeten geduld hebben
dinsdag 14 februari 2012 16:54

Wat een onzin, de hoeveelheid die je hebt bepaalt jouw winst of verlies en 1,5 eurocent op deze koers is niet gering

Ongeduldig?

Pagina:  1  2  3  Vorige 
IEX ONE market monitor

IEX iPhone App
Jobs " Tranfers door IEXProfs.nl
Gesponsorde links

Zoek op Alfabet:

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Meest actieve discussies

41.568
40.687
35.776