USG People « Terug naar discussie overzicht

Donderdag 7 juni

42 Posts, Pagina: 1 2 3 » | Laatste
marathon 11
1
Ben zo vrij geweest om de heer Zandbergen te feliciteren met deze aankoop.

Goede morgen heer Zandbergen,

Proficiat met de aankoop van de eerste nieuwe haring van 2012. Een perfect signaal dat het weer goed gaat met Start People en dus ook met USG.

QUOTE:Uitzendbureau Start People koopt eerste vaatje nieuwe haring voor een recordbedrag van € 95.000,-

Het haringseizoen 2012 is vandaag met de veiling van het eerste vaatje in Scheveningen officieel van start gegaan. Het vaatje met de beste kwaliteit werd aangevoerd door de Wiron 5 van rederij Jaczon. Uitzendbureau Start People wist het vaatje voor een recordbedrag van € 95.000,- te bemachtigen, de hoogste opbrengst aller tijden. De opbrengst is geschonken aan het Jeugdsportfonds :UNQUOTE

Ik hoop wel dat het een goede investering zal blijken te zijn en dat we binnenkort ook weer eens een record bij de koers van USG zullen bereiken. Voorlopig toch nog steeds alleen maar extra koersdruk van partijen die daar blijkbaar een groot belang bij hebben. Zelfs op momenten dat de signalen op de beurs een klein beetje op groen staan kunnen we niet optimaal herstellen. Een koers van € 5.40 RT is toch een lachertje.
Kunnen we USG People ook niet eens in veiling brengen en hopen dat er dan ook een recordbedrag op geboden gaat worden. De change of Control is ook voor het bestuur van USG erg lucratief naar ik heb begrepen. Kortom, het is ongetwijfeld een doordachte en weloverwogen keuze om dit bod uit te brengen maar ik hoop dat u begrijpt dat er in de huidige situatie wel de nodige beleggers zijn die er zo hun bedenkingen bij hebben.
Een fijne dag verder en veel succes in jullie strijd om USG People weer op de kaart te zetten en het vertrouwen van de beleggers weer terug te winnen. Ik heb er alle vertrouwen in dat we het ongetwijfeld binnenkort in de beurskoers terug gaan zien.
[verwijderd]
0
de koers wordt vanmorgen duidelijk gedrukt. Net weer een poging met succes. Er is te weining koopdruk om dit tegen te gaan.
marathon 11
3
quote:

marathon 11 schreef op 7 juni 2012 09:19:

Ben zo vrij geweest om de heer Zandbergen te feliciteren met deze aankoop.

Goede morgen heer Zandbergen,

Proficiat met de aankoop van de eerste nieuwe haring van 2012. Een perfect signaal dat het weer goed gaat met Start People en dus ook met USG.

QUOTE:Uitzendbureau Start People koopt eerste vaatje nieuwe haring voor een recordbedrag van € 95.000,-

Het haringseizoen 2012 is vandaag met de veiling van het eerste vaatje in Scheveningen officieel van start gegaan. Het vaatje met de beste kwaliteit werd aangevoerd door de Wiron 5 van rederij Jaczon. Uitzendbureau Start People wist het vaatje voor een recordbedrag van € 95.000,- te bemachtigen, de hoogste opbrengst aller tijden. De opbrengst is geschonken aan het Jeugdsportfonds :UNQUOTE

Ik hoop wel dat het een goede investering zal blijken te zijn en dat we binnenkort ook weer eens een record bij de koers van USG zullen bereiken. Voorlopig toch nog steeds alleen maar extra koersdruk van partijen die daar blijkbaar een groot belang bij hebben. Zelfs op momenten dat de signalen op de beurs een klein beetje op groen staan kunnen we niet optimaal herstellen. Een koers van € 5.40 RT is toch een lachertje.
Kunnen we USG People ook niet eens in veiling brengen en hopen dat er dan ook een recordbedrag op geboden gaat worden. De change of Control is ook voor het bestuur van USG erg lucratief naar ik heb begrepen. Kortom, het is ongetwijfeld een doordachte en weloverwogen keuze om dit bod uit te brengen maar ik hoop dat u begrijpt dat er in de huidige situatie wel de nodige beleggers zijn die er zo hun bedenkingen bij hebben.
Een fijne dag verder en veel succes in jullie strijd om USG People weer op de kaart te zetten en het vertrouwen van de beleggers weer terug te winnen. Ik heb er alle vertrouwen in dat we het ongetwijfeld binnenkort in de beurskoers terug gaan zien.

En binnen 20 minuten een reactie van Rob Zandbergen terug en dat is perfect en getuigd van commitment!!!! Denk wel dat het goed is dat we hier op het USG Forum wten hoe deze vork in de steel zit dus heb ik besloten het antwoord hier ook te plaatsen. Het voorkomt veel ergenis en onbegrip en dat is in dit geval dus niet nodig.

Geachte heer ......., € 95.000 is erg veel geld en dus ook niet wat Start People heeft betaald. Het betrof een zogenaamde Amerikaanse veiling waarbij alle bedragen die zijn geboden worden opgeteld en worden betaald, dat was inderdaad €95.000. Het aandeel Start People betrof €12.000. Nog veel geld maar gezien goede doel en publiciteit een goede investering.

Kortom in de pers werd de indruk gewekt dat SP het bedrag alleen heeft betaald, dat is dus niet zo.

Vriendelijke groet,

[verwijderd]
0
quote:

disaurus schreef:

Deze bijdrage van Marathon verdient al mijn respect!!!!!!!!!
Vind ik ook hij wordt spekloper bij FIRST solar 21 /27 juni First solar gaat iedereen verrassen
Had liever voor dat geld LEFFE Gekocht .
Louis Pasciuto
0
Nou, nou, nou... wat een butt-aandeel blijft dit toch. Moeten ze een winstwaarschuwing doen door die uitgave van 12.000 euro?
[verwijderd]
0
quote:

disaurus schreef:

Uit welk vaatje tappen we vandaag?
Niet uit het Hollandse Nieuwe vaatje... Ze worden vandaag weer gepeopled ... :-)
[verwijderd]
0
quote:

alrob schreef:

tja, weer afwachten om bij te kopen
Inderdaad, ik koop ze net onder de vijf, rond 4,95 bijvoorbeeld. koop ik 4000 stuks of zo en maak dan een ritje naar 5,50. pak ik 2 k en ben dan weer weg. Ik wacht dus nog ff.
[verwijderd]
0
En ondertussen vallen er ontslagen bij USG...........leuk hoor!!! Hoop dat de haring zal smaken.........
[verwijderd]
0
quote:

Teleurgesteld schreef:

En ondertussen vallen er ontslagen bij USG...........leuk hoor!!! Hoop dat de haring zal smaken.........
de een zijn brood is de ander...
[verwijderd]
0
quote:

winsttrader schreef:

[quote=Teleurgesteld]
En ondertussen vallen er ontslagen bij USG...........leuk hoor!!! Hoop dat de haring zal smaken.........
[/quote]

de een zijn brood is de ander...
IK zet in op een koersherstel van Ten cate..

Zie ik meer brood in dan USG
SAHR-0310
0
quote:

Teleurgesteld schreef op 7 juni 2012 10:33:

En ondertussen vallen er ontslagen bij USG...........leuk hoor!!! Hoop dat de haring zal smaken.........
Voor 12.000 euro kunnen ze die medewerkers niet in dienst houden....
Pim de Waard
0
quote:

Teleurgesteld schreef op 7 juni 2012 10:33:

En ondertussen vallen er ontslagen bij USG...........leuk hoor!!! Hoop dat de haring zal smaken.........
Ik denk dat we met een teleurgestelde oud-werknemer hebben te maken. Veel sterkte met het vinden van een nieuwe baan.
Ik ken toevallig ook iemand die volkomen onverwachts te horen heeft gekregen dat het einde verhaal is. Iemand die bepaald niet in de laagste regionen zat en altijd tot tevredenheid heeft gewerkt.
Zuur.

En vandaag een steile streep naar beneden in het diagram.

Wat zou er nu weer aan de hand zijn, vraag je je af?

Prettige dag.

Pim
RVV
0
De voorspelde inhaalrace is nog steeds niet begonnen........
Randstad +1%
Brunel +3%
Usg -2%
[verwijderd]
0
quote:

SAHR-0310 schreef:

Randstad +1%
Brunel +3%
USG weer dik 2,5% lager.

Zit een luchtje aan ;-)
haringluchtje idd
[verwijderd]
0
quote:

winsttrader schreef op 7 juni 2012 10:38:

[...]

IK zet in op een koersherstel van Ten cate..

Zie ik meer brood in dan USG
Dat wordt dan geen broodje haring voor jou!

42 Posts, Pagina: 1 2 3 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
865,36  +0,01  +0,00%  18 apr
 Germany40^ 17.751,90 -0,48%
 BEL 20 3.826,58 +0,84%
 Europe50^ 4.919,39 -0,35%
 US30^ 38.013,46 0,00%
 Nasd100^ 17.548,80 0,00%
 US500^ 5.049,25 0,00%
 Japan225^ 38.001,71 0,00%
 Gold spot 2.375,21 -0,17%
 EUR/USD 1,0637 -0,32%
 WTI 82,08 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

VIVORYON THER... +11,51%
JUST EAT TAKE... +5,71%
Air France-KLM +4,18%
FASTNED +3,00%
RANDSTAD NV +2,65%

Dalers

Pharming -9,63%
ASMI -6,10%
Avantium -6,01%
PostNL -5,84%
TomTom -3,31%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront