Heijmans « Terug naar discussie overzicht

Heijmans - Juli 2012

540 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 23 24 25 26 27 » | Laatste
Guus_Geluk
0
Weer een nieuwe maand dus weer een nieuw draadje.
Aan het eind van het eerste halfjaar werd er nog even gedumpt, vanaf maandag gewoon weer verder omhoog? Er is in ieder geval wel duidelijk een nieuwe hogere bodem neergezet. (5.95)
Goedekans
0
Ben heel benieuwd wat juli gaat brengen. Wat er de afgelopen maand is gebeurd stemt niet tot vreugde.
Er werd met het aandeel Heijmans op een vreemde manier gehandeld. Prachtige opdrachten zijn er bij Heijmans binnengekomen en wat deed het aandeel? Iets klopt er niet en ik vrees dat er een agenda van het bedrijf of een grote aandeelhouder voor ons onzichtbaar blijft.
Inkoop eigen aandelen?? Hele lage volumes!! Wat speelt er?

quote:

Guus_Geluk schreef:

Weer een nieuwe maand dus weer een nieuw draadje.
Aan het eind van het eerste halfjaar werd er nog even gedumpt, vanaf maandag gewoon weer verder omhoog? Er is in ieder geval wel duidelijk een nieuwe hogere bodem neergezet. (5.95)
[verwijderd]
0
quote:

regenboog schreef op 1 juli 2012 13:24:

Ben heel benieuwd wat juli gaat brengen. Wat er de afgelopen maand is gebeurd stemt niet tot vreugde.
Er werd met het aandeel Heijmans op een vreemde manier gehandeld. Prachtige opdrachten zijn er bij Heijmans binnengekomen en wat deed het aandeel? Iets klopt er niet en ik vrees dat er een agenda van het bedrijf of een grote aandeelhouder voor ons onzichtbaar blijft.
Inkoop eigen aandelen?? Hele lage volumes!! Wat speelt er?

[...]
bij inkoop eigen aandelen zouden ze dat ook bekend moeten maken volgens mij en zou de koers ook stijgen. Maar zelfs nu is het aantal uitstaande aandelen met ruim 17 miljoen nog steeds zwaar weinig voor een bedrijf wat 2.4 miljard omzet draait...
Bij het einde van kwartalen zijn er vaak aandeelhouders die nog even dumpen om te laten zien van kijk ik heb geen bouwers in mijn porto. Maar als het dalijk economisch beter gaat (en dat zal in 2013 / 2014 toch gebeuren lijkt me ) wil iedereen juist bouwers hebben, let maar op!
Goedekans
0

Heijmans mag ons in de maand juli eindelijk wel weer eens positief verrassen.
Zo niet dan denk ik dat het beter is om afscheid van het aandeel te nemen.
Dan zal er gedurende een lange tijd met het aandeel door dan wel de firma Heijmans of de heer Heijmans zelf worden gespeeld. En die kunnen de koers bepalen!!
[verwijderd]
0
quote:

regenboog schreef op 2 juli 2012 00:17:

Heijmans mag ons in de maand juli eindelijk wel weer eens positief verrassen.
Zo niet dan denk ik dat het beter is om afscheid van het aandeel te nemen.
Dan zal er gedurende een lange tijd met het aandeel door dan wel de firma Heijmans of de heer Heijmans zelf worden gespeeld. En die kunnen de koers bepalen!!
En dat is wat ze willen, kleine beleggers bang maken!
[verwijderd]
0
Goedekans
0

Ze zijn weer begonnen met de koers te drukken.
Je kunt dat duidelijk aflezen aan de bied en laatkoersen die op een vreemde manier telkens worden aangepast en dan niet op de gebruikelijke wijze.
Dit belooft niet veel goed voor deze week.
Ook ik zal Heijmans maar eens een email sturen over de gang van zaken.
Het begint wat onprettig aan te voelen.
Op deze manier worden kopers afgeschrikt en daalt dus het volume, zoals de laatste weken het geval is, en kan men op een eenvoudige manier de koers daar houden of brengen daar waar men hem wenst.
Op zo'n manier heb je geen normale koersvorming.
Dit zal de aandeelhouder van Heijmans ontmoedigen om te kopen en dat is vrijwel zeker ook de opzet van de heren.
Guus_Geluk
0
quote:

regenboog schreef op 2 juli 2012 00:17:

Heijmans mag ons in de maand juli eindelijk wel weer eens positief verrassen.
Zo niet dan denk ik dat het beter is om afscheid van het aandeel te nemen.
Dan zal er gedurende een lange tijd met het aandeel door dan wel de firma Heijmans of de heer Heijmans zelf worden gespeeld. En die kunnen de koers bepalen!!
Niet zo negatief, Heijmans heeft nog heel veel in te halen.
Er is groeipotentie genoeg. De koers kon het afgelopen jaar heel hard naar beneden maar de koers kan ook weer heel hard omhoog.
Profiteer ervan!
Goedekans
0
Volg het boekje en je kunt zien dat er gespeeld wordt met de bied en de laat. Dit doet men enkel om de koers te drukken.
Soms laat men even de koers oplopen en dan komen er weer grotere aantallen in de laat tegen een lagere koers, dit om de koers te drukken.
Er zijn krachten bezig die een aparte agenda hebben.
Volg het enige tijd en het zal je opvallen.

quote:

Guus_Geluk schreef:

[quote alias=regenboog id=6356062 date=201207020017]
Heijmans mag ons in de maand juli eindelijk wel weer
eens positief verrassen.
Zo niet dan denk ik dat het beter is om afscheid van het aandeel te nemen.
Dan zal er gedurende een lange tijd met het aandeel door dan wel de firma Heijmans of de heer Heijmans zelf worden gespeeld. En die kunnen de koers bepalen!!
[/quote]

Niet zo negatief, Heijmans heeft nog heel veel in te halen.
Er is groeipotentie genoeg. De koers kon het afgelopen jaar heel hard naar beneden maar de koers kan ook weer heel hard omhoog.
Profiteer ervan!

[verwijderd]
0
quote:

Guus_Geluk schreef:

[quote alias=regenboog id=6356062 date=201207020017]

Heijmans mag ons in de maand juli eindelijk wel weer eens positief verrassen.
Zo niet dan denk ik dat het beter is om afscheid van het aandeel te nemen.
Dan zal er gedurende een lange tijd met het aandeel door dan wel de firma Heijmans of de heer Heijmans zelf worden gespeeld. En die kunnen de koers bepalen!!
[/quote]

Niet zo negatief, Heijmans heeft nog heel veel in te halen.
Er is groeipotentie genoeg. De koers kon het afgelopen jaar heel hard naar beneden maar de koers kan ook weer heel hard omhoog.
Profiteer ervan!

Ik moet zeggen Guus dat ik voor mijn vakantie met frustratie elke dag naar de koers zat te koekeloeren, maar naar mijn vakantie heb ik er allemaal weer wat vrede mee en laat ik mij niet gek maken de de groote? heren, laat ze maar met de koers spelen en het zooitje tegenhouden! Ik zal met regelmaat dan een plukje bijkopen in de volgende 2 a 3? jaren, en als die impuls eenmaal komt dan kunnen ze het toch niet houden. Ik heb geduld en houd mij aan mij plan. In dat opzicht geef ik je gelijk Guus "Profiteer ervan!"
Goedekans
0


Kijk hoe mooi de laat wordt volgestopt!!
Nu 4400 op €. 6,245
Verder nog 10.000 aandelen onder de
€. 6,27
We mogen niet hoger.Zo regel je je zaakjes.
Het is mooi geweest voor vandaag!
Guus_Geluk
0
quote:

regenboog schreef op 2 juli 2012 14:01:

Kijk hoe mooi de laat wordt volgestopt!!
Nu 4400 op €. 6,245
Verder nog 10.000 aandelen onder de
€. 6,27
We mogen niet hoger.Zo regel je je zaakjes.
Het is mooi geweest voor vandaag!
Morgen is er weer een dag! Volg de TA, dan zie je de trend en die is omhoog! Er wordt steeds weer een hogere bodem neergezet. En geloof me, langzaam zal de koers weer naar de 20 euro gaan.
Goedekans
0

We worden gepiepeld, elke dag weer!!!
En straks die vele euro's per aandeel kunnen we op onze buik schrijven.
Guus_Geluk
0
quote:

regenboog schreef op 2 juli 2012 17:53:

We worden gepiepeld, elke dag weer!!!
En straks die vele euro's per aandeel kunnen we op onze buik schrijven.

Onzin, Heijmans heeft het vandaag weer beter gedaan dan de AMX. Vergeet niet dat het aandeel 2 weken geleden nog op 5.25 stond! Alle TA berichten geven een koop signaal af.
Heijmans zit duidelijk in de uptrend en de komende tijd is het gratis geld.
Heijmans moet nog een boel inhalen dus er is groeipotentie genoeg.
Guus_Geluk
0
Het is geen NL maar toch:

Bouwuitgaven VS omhoog 16:32 2-7-2012

WASHINGTON (AFN) - De bouwuitgaven in de Verenigde Staten zijn in mei met 0,9 procent gestegen. Dat maakte het Amerikaanse ministerie van Handel maandag bekend.

Economen rekenden in doorsnee op een stijging met 0,2 procent. In april was er ook al sprake van een stijging met, een naar boven bijgestelde, 0,6 procent.

Met name de uitgaven in de private (bouw)sector gingen flink omhoog, met 1,6 procent. De overheid gaf juist 0,4 procent minder uit aan bouwprojecten.

Het totaal aan bouwuitgaven kwam uit op een geannualiseerd nivau van 830 mijard dollar, het hoogste niveau sinds december 2009.

beursgorilla.nl/nieuws-item.asp?titel...
[verwijderd]
0
quote:

Guus_Geluk schreef op 2 juli 2012 18:02:

[...]

Onzin, Heijmans heeft het vandaag weer beter gedaan dan de AMX. Vergeet niet dat het aandeel 2 weken geleden nog op 5.25 stond! Alle TA berichten geven een koop signaal af.
Heijmans zit duidelijk in de uptrend en de komende tijd is het gratis geld.
Heijmans moet nog een boel inhalen dus er is groeipotentie genoeg.

haha geloof je het zelf, het aandeel word doelbewust laag gehouden. We zijn in 2 dagen tijd 3.3% gestegen. Alleen de aex steeg al met ruim 4%... Dat er groeipotentie genoeg is geloof ik zeker, maar dat er manipuleerders zwaar actief zijn durf ik amen op te zeggen!
Guus_Geluk
0
quote:

KonVicT *G* schreef op 2 juli 2012 18:36:

[...]

haha geloof je het zelf, het aandeel word doelbewust laag gehouden. We zijn in 2 dagen tijd 3.3% gestegen. Alleen de aex steeg al met ruim 4%... Dat er groeipotentie genoeg is geloof ik zeker, maar dat er manipuleerders zwaar actief zijn durf ik amen op te zeggen!
Je moet het niet over 2 dagen bekijken. Wat ik al zei, een paar weken terug stond het aandeel intraday op een euro lager. De koers gaat verder echt wel omhoog. Gewoon een beetje geduld hebben.
[verwijderd]
0
quote:

Guus_Geluk schreef op 2 juli 2012 18:52:

[...]

Je moet het niet over 2 dagen bekijken. Wat ik al zei, een paar weken terug stond het aandeel intraday op een euro lager. De koers gaat verder echt wel omhoog. Gewoon een beetje geduld hebben.
ja en een jaar geleden stond het ruim 20 euro!
Guus_Geluk
0
540 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 23 24 25 26 27 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 24 apr 2024 17:35
Koers 17,560
Verschil +0,300 (+1,74%)
Hoog 17,560
Laag 17,200
Volume 75.328
Volume gemiddeld 115.741
Volume gisteren 65.328

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront