Daytraders « Terug naar discussie overzicht

Gezocht...

13 Posts
[verwijderd]
0
Is er iemand die mij misschien kan helpen in het daytraders vak? Weet zeker dat ik het wil doen en dat ik er een fulltime job van wil maken... Wil graag het een en ander weten over daytraden zoals; Wat voor een apparatuur. Welke online-broker. Welk bedrag je moet reserveren voor te beginnen. Uitleg van een scherm met al die kleuren. Waar je nou precies op moet letten ECN etc. Gezien ik maar een student ben wil ik hier best voor betalen voor iemand die mij van alles kan uitleggen over DAGHANDEL. Heb bijna de opleiding voltooid en wil me volledig storten op deze handel. Heb zelf al 3 jaar ervaring op beleggingsgebied... Wie o wie kan mij helpen? Mail dan naar sebastiaan1@chello.nl mvg, ps. De verhalen van, je weet niet waar je aan begint en 'mensen zijn daar mee alles kwijtgeraakt'die ken ik onderhand wel, weet zeker dat ik kan slagen op deze markt... Zet me er 110% voor in.
[verwijderd]
0
Beste Sebastian, Persoonlijk kan ik je niet helpen, maar je kunt natuurlijk altijd internet afstruinen. Via Google of beurs.pagina.nl/, bij de laatste staan in elk geval links richting daytraders cursussen. Overigens vind ik het aan te raden om ook eens na te denken over een baan als Market Maker, de belangrijkste bedrijven hiervoor in Nederland zijn IMC, On Floor en Optiver. Dan heb je in elk geval enige basis voordat je begint met daytraden. Hopelijk kun je verder met deze informatie en nog veel succes met het afronden van je studie. (Ik neem aan economie of bedrijfskunde?). MVG, Koos Burema
[verwijderd]
0
Twee opm. en een paar links m.b.t. daytraden. *de antwoorden op de vragen die je stelt, had je m.i. in die drie jaar dat je je nu bezig houdt met beleggen, allang zélf bij elkaar kunnen zoeken... *wellicht is Swifttrade iets voor jou:betaalde opleiding tot daytrader aan de Nasdaq. Omschrijving: SwiftTrade te Rotterdam is een bedrijf welke zich uitsluitend bezig houdt met elektronische daghandel op de NASDAQ (day-trading). SwiftTrade heeft geen contacten met klanten maar werkt uitsluitend met day-traders die op rekening van het bedrijf handelen. Op dit moment zijn wij op zoek naar een aantal day-traders. Wij zoeken niet zomaar day-traders, wij zijn opzoek naar toppers die al jaren interesse tonen in het handelen van aandelen. Ben jij minimaal 4 dagen in de week van 15.00 tot 22.00 beschikbaar lees dan verder. Er is geen ervaring vereist omdat je een volledige training krijgt teneinde je compleet voor te bereiden voor deze baan. Functie omschrijving: NASDAQ day-trader. Uitvoeren van daghandel activiteiten op de NASDAQ met duidelijke management richtlijnen. Toepassen van alle NASDAQ regels en goede beheersing van de engelse taal. Volgen van alle bruikbare reguleringen, principes van succesvol handelen en management handels strategieën. Begrijpen van de grondbeginselen van elektronisch day-traden, relevante software en geschikte toetsaanslagen. Wat wij zoeken: HBO/Academisch werk en denk niveau. Perfect toetsenbord beheersing en affiniteit met computers. Zelfstandig, onafhankelijk en razend snel beslisingen kunnen nemen. Leeftijd tussen de 19 en 26 jaar. Arbeidsovereenkomst: Een maand proeftijd met een halfjaar contract. Fulltime dienstverband. Werktijden zijn van 15.00 uur tot 22.00 uur. Dit in verband met openingstijden NASDAQ. Vooropleiding: HAVO VWO Anders Studierichtingen: Bedrijfskunde / Algemene Economie / Management / Marketing Financieel / Administratief / Bedrijfseconomie / Accountancy Employee Benefits SwifTrade biedt je een zeer uitdagende baan in een gezellige en informele werkomgeving. Je krijgt ruime mogelijkheden om met jouw ideeen en creativiteit bij te dragen aan een verdere ontwikkeling van het bedrijf. Met de on-the-job training kun je je steeds verder ontwikkelen. SwiftTrade biedt een zeer aantrekkelijk, marktconform salaris. verder info op www.swifttrade.nl *andere relevante sites: www.daytraderplaza.com www.beurstrade.nl www.dft.nl ->forum:daytradingtips Suc6.
[verwijderd]
0
Beste JSW, bedankt voor je reactie, maar dat is niet precies wat ik zoek, ik wil dus als het ware zelf aan de slag, dus niet voor een baas wil werken (swifttrader) vandaar dat ik een cursus wil volgen bij iemand die dat graag wil geven tegen betaling en dat ik zo met die kennis fulltime zelf aan de slag kan... heb ontzettend veel links verzameld over daytraden ook o.a die jij noemde, maar de meeste links zijn heel globaal. Weet dat er niet veel te vinden is op het internet omdat weinig mensen het maar doen. wat mij wel opviel was dat ik via de zoekmachine geen swifttrader had zien langskomen op mijn scherm. In die 3 jaar dat ik al beleg is misschien maar het laatste half jaar dat ik echt heb besloten om de daghandel te facen. Doe je zelf ook daghandel? mvg, sebastiaan
[verwijderd]
0
bedankt voor je reactie, zit zeker waardevolle informatie bij!! Mocht je nog wat binnen schieten dan wil ik dat graag van je horen... mvg, sebastiaan
[verwijderd]
1
Ga eens kijken bij onedaytrader aan het frederiksplein in amsterdam. Lijkt me precies wat je zoekt. Begeleiding in handel en apparatuur. Succes!
[verwijderd]
3
Enkele tips voor het zelf starten: - zorg dat je pc systeem in orde is, 2 schermen + noodaansluiting. - real-time koersinformatie noodzakelijk, dus niet via teletekst. - werk met professionele brokers, real-time streamingorderformulier, geen limiet aan de inlogsessie. - let op de vaste kosten, daytraden in aandelen is veelal hoge aantallen en lage marges. - maak keuzes in welke fondsen je handelt. - ontwikkel een concept, stoploss, handelsaantallen, leer te stoppen wanneer je er b.v. 2x achter elkaar wordt uitgestopt. - wellicht interessant om mee te beginnen is QQQ, indextracker Nasdaq 100. - begin met kleine aantallen bv. 200, stoploss $ 0.15, wanneer je op kleine basis geen kleine winsten maakt, is het zelfmoord om met grotere aantalen te werken. - vb. van een goede betaalbare broker: www.interactivebrokers.com SUCCES!
[verwijderd]
3
Niet precies wat je zoekt... Dat kan. Ik dacht:ze bieden een halfjaarcontract,in dat half jaar kun je (enorm)veel leren terwijl je er nog voor betaald krijgt ook...,daarna begin je voor jezelf met de kennis die je in dat half jaar opgedaan hebt... Maar OK, :-) Bij de links die ik je gaf zat o.a. ook Beurstrade van Rob Wessels:deze geeft cursussen Nasdaq-daytraden. Wat mijzelf betreft:ik daghandel wel,maar ben geen daytrader pur sang. AEX-indexopties, en wat aandelen betreft: alleen zwaar gevallen fondsen voor een rush up... Suc6.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
13 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
882,62  +3,52  +0,40%  17:14
 Germany40^ 18.493,60 +0,09%
 BEL 20 3.841,66 +0,23%
 Europe50^ 5.084,39 +0,05%
 US30^ 39.795,88 +0,09%
 Nasd100^ 18.260,20 -0,09%
 US500^ 5.251,47 +0,04%
 Japan225^ 40.313,16 -1,00%
 Gold spot 2.214,43 +1,02%
 EUR/USD 1,0797 -0,14%
 WTI 82,60 +1,14%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

NX FILTRATION +25,71%
EBUSCO HOLDING +4,15%
Accsys +4,11%
UMG +3,13%
Basic-Fit +2,59%

Dalers

RANDSTAD NV -5,63%
INPOST -4,29%
Galapagos -2,54%
BESI -1,73%
Sif Holding -1,30%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront