BAM Groep « Terug naar discussie overzicht

BAM December 2018. Feestmaand Super Strong Buy

3.411 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 ... 167 168 169 170 171 » | Laatste
Utreg1960
0
Dat halleluja gelul van KBC over Heijmans trappen beleggers ook niet meer in.
Nu nog ff dat negatieve slappe gelul van anaalist ING over BAM negeren en we kunnen weer up.
Utreg1960
0
ff geleend van POST forum.
Zelfde gedonder met AFM en krijgen ook geen antwoord.
Hebben hier het zelfde meegemaakt.

Geachte AFM,

In aanvulling van mijn eerdere klacht inzake aandelen PostNL, wil ik u erop attent maken dat ik vermoed dat meerdere partijen (grootbanken of andersoortige financiële instellingen) handelen met voorkennis of in samenspraak.

Ik wil uw aandacht vestigen op de partijen Norges Bank & BlackRock. Deze 2 partijen laten een grillig aan- en verkoop beleid zien als het gaat om hun positie in PostNL. Het lijkt er sterk op dat ze de koers manipuleren alsmede in samenspraak opereren. Dit om de koers van het aandeel naar een bepaald niveau te dirigeren waar ze via hefboom producten of opties veel geld verdienen over de rug van de particuliere aandeelhouder.

In januari van dit jaar alsmede in de afgelopen periode heb ik u gewezen op de rol van grootbank ING in relatie tot de koersadviezen rond PostNL. In januari heb ik een klacht ingediend aangaande handelen met voorkennis. In het afgelopen jaar en zeker de laatste paar maanden, ben ik erg sceptisch geworden ten aanzien van hun aanhoudende koopaanbevelingen. Dit terwijl het aandeel alleen maar lijkt te dalen. Verder wil ik bij u aanmerken dat huidige koersdoel van ING voor mij als particulier belegger niet te verklaren valt. Dit omdat PostNL voor de jaren 2019 en 2020 geen financiële voorspelling heeft gedaan. Hierdoor lijkt het mij onmogelijk om een koersdoel af te geven die 150% boven de huidige koers ligt. Welk doel dienen dergelijke adviezen en worden particuliere beleggers op deze manier niet op het verkeerde been gezet?

Tot op heden heb ik geen inhoudelijke reactie van u gekregen noch heb ik gemerkt dat de genoemde partijen zich iets aantrekken van de huidige beurswaarde van PostNL. Ofwel dat ze kunnen blijven handelen in het verlengde van de eigen belangen wat resulteert in een onevenwichtige balans op de financiële markt en waarvan de particuliere belegger de dupe is.

Ik ben erg benieuwd naar uw zienswijze en / of dat mijn schrijven resulteert in enig onderzoek van de AFM. In dit perspectief wil ik u ook graag wijzen op de rol van sociale media (beursfora) waarop naar mijn idee medewerkers van financiële instellingen actief zijn om misleidende informatie te delen.

Alvast bedankt voor uw aandacht. Met een vriendelijke groet,
[verwijderd]
0
quote:

Utreg1960 schreef op 20 december 2018 11:44:

Dat halleluja gelul van KBC over Heijmans trappen beleggers ook niet meer in.
Nu nog ff dat negatieve slappe gelul van anaalist ING over BAM negeren en we kunnen weer up.
Kijk uit, Bam meldt weer een kleine opdracht (in elk geval weer zonder financiële gegevens bekend te maken). Reden voor verdere daling. En dat gebeurt natuurlijk ook.
Beursi
0
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan, dat er steeds positieve berichten over werkzaamheden voor BAM(-dochters)in binnen- en buitenland (steeds meer grote opdrachten, nu weer een bouwproject in Oud-Beijerland), maar dat de aandeelwaarde maar blijft dalen?
[verwijderd]
0
quote:

Beursi schreef op 20 december 2018 12:12:

Kan iemand mij uitleggen hoe het kan, dat er steeds positieve berichten over werkzaamheden voor BAM(-dochters)in binnen- en buitenland (steeds meer grote opdrachten, nu weer een bouwproject in Oud-Beijerland), maar dat de aandeelwaarde maar blijft dalen?
Je moet veel kleine opdrachtjes binnenslepen om een groot verlies goed te maken.
Die communicatiegast van BAM meldde ooit eens dat ze alleen opdrachten van 50 miljoen of meer bekendmaken. Wat gelogen is. Nu is BAM al zover dat ze niet eens de financiële gegevens bekendmaken.
Marinus-86
0
quote:

Salus schreef op 20 december 2018 12:22:

BAM werkt zich gewoon failliet.
BAM gaat woningen Oud-Beijerland ontwikkelen
Dus kunnen we weer verder zakken..
OnoMatopee
0
quote:

popie schreef op 20 december 2018 12:29:

[...]
BAM gaat woningen Oud-Beijerland ontwikkelen
Dus kunnen we weer verder zakken..
is toch niet opwindend?

Gemeente Oud-Beijerland en AM sluiten overeenkomst voor duurzame en gasvrije ontwikkeling Spuifront
20 december 2018 11:41 - AM bv
Overeenkomst

Oud-Beijerland, 20 december 2018 - De gemeente Oud-Beijerland en gebieds- en vastgoedontwikkelaar AM hebben een overeenkomst gesloten voor de ontwikkeling van 48 appartementen, 22 grondgebonden woningen en 300 m² commercieel vastgoed voor het project Spuifront in Oud-Beijerland. De eerste woningen zullen naar verwachting vanaf 2020 worden gerealiseerd.
Van plan naar realisatie

Met de ondertekening wordt een begin gemaakt met de ontwikkeling van het plan, gelegen op een prachtige locatie aan de rivier het Spui, vlak bij het centrum van Oud-Beijerland. De locatie wordt ontwikkeld in samenspraak met inwoners, toekomstige bewoners en de gemeente. De woningen worden ontwikkeld passend bij het historische, dorpse karakter van Oud-Beijerland. Tevens is er de mogelijkheid om langs het water te recreëren en verblijven. Zo wordt er voorzien in een wandelpromenade en een horecagelegenheid aan het water. Het stedenbouwkundig plan is ontworpen door West 8.
Duurzaam en toekomstbestendig

Spuifront wordt duurzaam ontwikkeld. Alle woningen worden uitgevoerd met bodemwarmtepomp, hoogwaardige isolatie en zonnepanelen. Dit zorgt voor een zeer energiezuinige woning, die duurzaam en toekomstbestendig is. Een bodemwarmtepomp betekent een woning zonder gas en biedt de bewoners meerdere voordelen. Gasvrij wonen draagt bij aan een gunstig (binnen)klimaat, het verschaft een financieel voordeel en zorgt voor een grotere veiligheid binnenshuis. Tevens is er aandacht voor levensloopbestendigheid. Hierdoor zijn de toekomstige bewoners voorbereid op alle levensfasen, waardoor zij hier langer kunnen blijven wonen. Een levensloopbestendige woning is geschikt voor zowel mensen die fit en mobiel zijn, als mensen die dat niet zijn.
Gelukkig leven

Met dit project geeft AM invulling aan één van haar kernthema’s ‘Gelukkig leven’. Spuifront geeft bewoners een bijzondere woonbeleving met haar luxe appartementen en herenhuizen. Gelegen aan het Spui en vlak bij het centrum van Oud-Beijerland, biedt deze woonlocatie zowel het gemak van de nabijheid van het centrum en tegelijkertijd volop rust en privacy.

Meer informatie over dit project is te vinden op de website www.spuifront.nl
Nader informatie

AM, afdeling in- en externe communicatie, telefoon 030-6097222 of communicatie@am.nl.

Zie ook www.am.nl.
Illustraties in hoge resolutie zijn te downloaden bij het persbericht op www.am.nl
OnoMatopee
0
quote:

Adamz schreef op 20 december 2018 12:19:

[...]

Je moet veel kleine opdrachtjes binnenslepen om een groot verlies goed te maken.
Die communicatiegast van BAM meldde ooit eens dat ze alleen opdrachten van 50 miljoen of meer bekendmaken. Wat gelogen is. Nu is BAM al zover dat ze niet eens de financiële gegevens bekendmaken.
dat zou ik als klant ook niet willen
OnoMatopee
0
quote:

Salus schreef op 20 december 2018 12:22:

BAM werkt zich gewoon failliet.
je meent het
ze werken zich het lazarus daar.
OnoMatopee
0

Rail bonanza for Murphy, BAM Nuttall and Osborne
Grant Prior

Network Rail has announced the winners of one of its largest deals under the Control Period 6 period for 2019-2024.

Places on the South of England framework have gone to J Murphy & Sons (Anglia), BAM Nuttall Limited (South East) and Geoffrey Osborne Limited (Wessex).

Renewals and enhancements work under the five-year framework will be worth at least £4bn across the Anglia, South East and Wessex regions.

The multi-discipline framework will deliver projects of varying value, including stations, buildings and civils, electrifications, power, signalling, telecommunications and track.

BAM Nuttall and Geoffrey Osborne already work in the region and have delivered schemes including a 100-hour blockade to replace a life-expired bridge in Wandsworth and the upgrade of Shoreham Viaduct.


Cameron Burns, Commercial Director Southern region, said: “Over the last few years we have made a shift towards working more collaboratively and closer to fewer key contractors, which has allowed us to deliver major improvements for passengers successfully and safely.

“Given that we are delivering in some of Britain’s busiest stations and on some of the most used routes into the capital, our ability to upgrade the railway with minimal impact on passengers is increasingly important.

“We want to build on this success for CP6 and the relationships we have with our suppliers, and we look forward to working with them all going forward.”

John Dowsett, Managing Director for Infrastructure at Osborne, said: “Winning this CP6 framework is highly significant for us – it sees us further strengthening our rail portfolio and continuing to work with Network Rail, who recognise and value the collaborative approach we bring.”

John Murphy, CEO of J Murphy and Sons said: “We are excited to be part of Network Rail’s strategic partnership to deliver CP6.

“This award continues our long partnership with them in renewing and enhancing infrastructure throughout the UK and will give us the chance to work together and drive innovation and improvements.

“It was a real team effort across Murphy, and the framework will leverage our engineering and rail capabilities across our whole business.”

Huw Jones, BAM’s Rail Director said: “This confirmation of our continued involvement allows us to invest with confidence in developing skills, our innovation pipeline and technology.

“We look forward to playing our part, demonstrating BAM’s commitment to creating sustainable solutions that enhance lives – including rail passengers and the communities where we work.”
OnoMatopee
0

Winners chosen for £1.5bn NWCH as big names miss out
20 Dec 2018, 11:36 Charlie Schouten

The winning contractors have been chosen for the North West Construction Hub’s high-value framework, with new names featuring Bowmer & Kirkland, Eric Wright, and Seddon, while other high-profile contractors have missed out, Place North West understands.

Under the refreshed framework, the three lots are split by value: the first covers projects between £8m and £15m; the second covers works ranging between £15m and £35m; and the third includes works worth more than £35m.

The new deal replaces the existing high value framework which is held by Bam, Galliford Try, Kier, Laing O’Rourke, Morgan Sindall, and Wates, and covers projects across the North West worth more than £9m.

Some of these incumbents are understood to have missed out including Galliford Try and Morgan Sindall, which have both failed to secure a place despite bidding for all three lots. Laing O’Rourke only won a place on the lower value lot although like Morgan Sindall it also bid for all three.

Bam was also shortlisted for all three but only secured a place for the largest lot covering projects worth more than £35m. Graham is among the most successful having won a place on all three lots.

Other high-profile names to miss out are Interserve and Willmott Dixon, which both bid for lots one and two, while Robertson also failed to secure a slot on any of the lots it went in for.

New names to join the roster are Bouygues, which secured a place on lots two and three; Seddon, which has been chosen for lots one and two; and Bowmer & Kirkland, which won lots one and two. All three of these secured a place on all the lots they bid for.

It is understood the winners are:

Lot 1, £8-15m

Bowmer & Kirkland
Conlon
Eric Wright
ISG
Graham
Kier
Laing O’Rourke
Seddon
Wates

Lot 2, £15-35m

Balfour Beatty
Bouygues
Bowmer & Kirkland
Eric Wright
ISG
Graham
Kier
Seddon
Vinci

Lot 3, £35m+

Bam
Balfour Beatty
Bouygues
Graham
Kier
Vinci
Wates

The procurement for the refreshed framework was hit with some difficulty after tender documents had to be reissued in early February. This was understood to be due to issues with language used in the documents which would leave NWCH open to a legal challenge once any contracts were awarded.

Since its establishment in 2009, the NWCH has delivered around 300 projects for around 80 clients, covering a construction value of more than £1.5bn. Projects have been completed across Cumbria, Greater Manchester, Lancashire, Merseyside, and Cheshire through the framework.

NWCH is also re-procuring its medium value framework, which covers projects between £2m and £9m, after starting soft market testing earlier this year.

The contractors currently on the medium value framework are Bam, Conlon, Galliford Try, ISG, Keepmoat, Kier, Laing O’Rourke, Seddon, Vinci, Wates, and Willmott Dixon.

The North West Construction Hub declined to comment.
OnoMatopee
0
OnoMatopee
0
aanvulling:

Network Rail has announced the award of three multi-billion pound contracts for the South of England, worth up to £7bn

The framework for Control Period 6 (2019-2024), to deliver renewals and enhancements in Anglia, South East and Wessex has been awarded to J Murphy & Sons, BAM Nuttall and Geoffrey Osborne.

The multi-discipline framework will deliver projects of varying value, including stations, buildings and civils, electrifications, power, signalling, telecommunications and track. This is initially in place for a five-year period but has the option of three one-year extensions if required.

Two of the three successful bidders, BAM Nuttall and Geoffrey Osborne, already work in the region and have delivered schemes including a 100-hour blockade to replace a life-expired bridge in Wandsworth and the upgrade of Shoreham Viaduct.

Cameron Burns, Commercial Director Southern region, said: “Over the last few years we have made a shift towards working more collaboratively and closer to fewer key contractors, which has allowed us to deliver major improvements for passengers successfully and safely.

“Given that we are delivering in some of Britain’s busiest stations and on some of the most used routes into the capital, our ability to upgrade the railway with minimal impact on passengers is increasingly important.

“We want to build on this success for CP6 and the relationships we have with our suppliers, and we look forward to working with them all going forward.”

John Dowsett, Managing Director for Infrastructure at Osborne, said: “Winning this CP6 framework is highly significant for us – it sees us further strengthening our rail portfolio and continuing to work with Network Rail, who recognise and value the collaborative approach we bring.”

John Murphy, CEO of J Murphy and Sons commented: “We are excited to be part of Network Rail’s strategic partnership to deliver CP6. This award continues our long partnership with them in renewing and enhancing infrastructure throughout the UK and will give us the chance to work together and drive innovation and improvements.

“It was a real team effort across Murphy, and the framework will leverage our engineering and rail capabilities across our whole business. We are looking forward to getting started and delivering safely and efficiently to benefit rail passengers across the Anglia route.”

Huw Jones, BAM’s Rail Director added: “We’re proud of the contribution we’ve made and are excited to be continuing our collaboration with Network Rail, and our supply chain, for the safe delivery of exceptional rail infrastructure.

“This confirmation of our continued involvement allows us to invest with confidence in developing skills, our innovation pipeline and technology. We look forward to playing our part, demonstrating BAM’s commitment to creating sustainable solutions that enhance lives – including rail passengers and the communities where we work.”
Utreg1960
0
quote:

boldie schreef op 20 december 2018 13:43:

zoveel nieuws zo weinig koers
Volume is weer knudde dus met een paar aandeeltjes per tik zijn de MM en de shorters helemaal in controle.
Hoe hoger het volume hoe moeilijker het is om de koers te manipuleren.
boldie
0
quote:

Utreg1960 schreef op 20 december 2018 13:51:

[...]

Volume is weer knudde dus met een paar aandeeltjes per tik zijn de MM en de shorters helemaal in controle.
Hoe hoger het volume hoe moeilijker het is om de koers te manipuleren.
yep. nou laat mijn orders erin staan en zie het wek. iedereen in iedergeval fijne dagen en een goed gezondheid toegewenst waar daar draait het uiteindelijk om.
3.411 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 ... 167 168 169 170 171 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 18 apr 2024 17:35
Koers 3,830
Verschil +0,008 (+0,21%)
Hoog 3,868
Laag 3,782
Volume 705.352
Volume gemiddeld 1.427.326
Volume gisteren 943.988

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront