TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom Juuni 2017

3.395 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 ... 166 167 168 169 170 » | Laatste
[verwijderd]
1
quote:

TromDom schreef op 21 juni 2017 17:38:

Inderdaad...had het nu niet verwacht...maar die kut shorters zitten elke keer te fucken......hoop snel dat ze flink de bus in gaan.....klootz.akken......huft.rs....
Verkeerde forum?
[verwijderd]
12
[dateert van mei 2017]

"TomTom voert op dit moment ook testen uit met leasemaatschappijen Athlon en Leaseplan. Deze maatschappijen kunnen wellicht veel kosten besparen door beter inzicht te krijgen in het gebruik van hun lease-auto's. Een succes in dezen gaat over grote aantallen. Titulaer praat over 200.000 tot 400.000 voertuigen. Ik denk alleen wel dat de prijs per voertuig een fractie zal zijn van de huidige gemiddelde abonnementsprijs. Desalnuttemin zou een eventueel succes een mooie groeiversnelling betekenen voor TomTom. [stukje weggehaald]

Titulaer benoemde ook dat TomTom in dezen wel openstaat voor een goede bieding om met anderen te praten. Hij heeft de percentie dat de markt denkt dat TomTom daar niet voor open staat. Onterecht. Het is alleen geheel niet aan de orde. Vodafone of een andere partij tonen tot nu toe geen interesse".


Komt uit een analisten rapport. Lijkt er op dat ze inmiddels het woordje 'bieding' vervangen hebben door 'met andere partijen praten'. De genoemde leasemaatschappijen zijn dus goed voor 200.000 abonnees per stuk (2 namen: Athlon en Leaseplan en goed voor 200-400.000 abonnees).

NB
Ik ga niet mee in het ongeduld wat ik bij sommigen lees. Ik zie wel wanneer het komt. De prijs per voertuig zal lager zijn, maar het volume is huge. Vorig kwartaal had TomTom 723.000 abonnees en daar hebben ze jaren over gedaan om op te bouwen. Dat aantal kan dus met twee losse deals 50% groeien.
[verwijderd]
3
quote:

Rabow schreef op 21 juni 2017 17:47:

Dit is beurshandel.
Oh vandaar dat je 5 jaar lang op je handen bleef zitten met je aandelen op gemiddeld 53 euro!!
Beperktedijkbewaking
2
quote:

*Justin* schreef op 21 juni 2017 17:50:

"TomTom voert op dit moment ook testen uit met leasemaatschappijen Athlon en Leaseplan. Deze maatschappijen kunnen wellicht veel kosten besparek door beter inzicht te krijgen in het gebruik van hun lease-auto's. Een succes in dezen gaat over grote aantallen. Titulaer praat over 200.000 tot 400.000 voertuigen. Ik denk alleen wel dat de prijs per voertuig een fractie zal zijn van de huidige gemiddelde abonnementsprijs. Desalnuttemin zou een eventueel succes een mooie groeiversnelling betekenen voor TomTom. [stukje weggehaald]

Titulaer benoemde ook dat TomTom in dezen wel openstaat voor een goede bieding om met anderen te praten. Hij heeft de percentie dat de markt denkt dat TomTom daar niet voor open staat. Onterecht. Het is alleen geheel niet aan de orde. Vodafone of een andere partij tonen tot nu toe geen interesse".

Komt uit een analisten rapport. Lijkt er op dat ze het woordje 'bieding' intussen vervangen hebben door 'met andere partijen praten'. De genoemde leasemaatschappijen zijn dus goed voor 200.000 abonnees per stuk (2 namen: Athlon en Leaseplan en goed voor 200-400.000 abonnees).

NB
Ik ga niet mee in het ongeduld wat ik bij sommigen lees. Ik zie wel wanneer het komt. De prijs per voertuig zal lager zijn, maar het volume is huge. Vorig kwartaal had TomTom 723.000 abonnees en daar hebben ze jaren over gedaan om op te bouwen. Dat aantal kan dus met twee losse deals 50% groeien.
Bravo, laat ik de eerste zijn om je te quoten. Maar meen je wat je schrijft?
Focus jij nog op TTT?

[verwijderd]
2
Bij een onheuse afwikkeling in de toekomst doe ik met xynix en consorten mee. Het zou mooi zijn als we er voor nu een journalist in mee kunnen krijgen die er een verhaal in ziet waar het grote geld en de boys onderling de munten verdelen en op welke wijze de bespeling tot stand komt.
[verwijderd]
1
Energy
4
De duitsers willen hun belang in here flink afbouwen.Dat wordt langzamerhand wel duidelijk.Waarom? Kwaliteit, andere fabrikanten zijn terughoudend, dat blijft gissen. Ze hebben nog enkele maanden nodig om een andere partij er in te laten stinken.

Ze kunnen dan met bosch samenwerken voor sdc. Tt en bosch zijn hiervan op de hoogte en bosch wil een belang nemen in tt tegen een zo laag mogelijke koers.Daar wordt nu flink voor gedrukt.

Bosch kan nu nog geen belang nemen in tt omdat dat te verdacht is.Hiermee zou normaal gesproken de relatie met de duitse 3 teveel onder druk komen te staan. TT is dan gedeeltelijk in veilige handen en buiten de greep van amerikaanse tech, zoals de fabrikanten graag willen.

[verwijderd]
1
quote:

*Justin* schreef op 21 juni 2017 17:50:

[dateert van mei 2017]

"TomTom voert op dit moment ook testen uit met leasemaatschappijen Athlon en Leaseplan. Deze maatschappijen kunnen wellicht veel kosten besparen door beter inzicht te krijgen in het gebruik van hun lease-auto's. Een succes in dezen gaat over grote aantallen. Titulaer praat over 200.000 tot 400.000 voertuigen. Ik denk alleen wel dat de prijs per voertuig een fractie zal zijn van de huidige gemiddelde abonnementsprijs. Desalnuttemin zou een eventueel succes een mooie groeiversnelling betekenen voor TomTom. [stukje weggehaald]

Titulaer benoemde ook dat TomTom in dezen wel openstaat voor een goede bieding om met anderen te praten. Hij heeft de percentie dat de markt denkt dat TomTom daar niet voor open staat. Onterecht. Het is alleen geheel niet aan de orde. Vodafone of een andere partij tonen tot nu toe geen interesse".


Komt uit een analisten rapport. Lijkt er op dat ze inmiddels het woordje 'bieding' vervangen hebben door 'met andere partijen praten'. De genoemde leasemaatschappijen zijn dus goed voor 200.000 abonnees per stuk (2 namen: Athlon en Leaseplan en goed voor 200-400.000 abonnees).

NB
Ik ga niet mee in het ongeduld wat ik bij sommigen lees. Ik zie wel wanneer het komt. De prijs per voertuig zal lager zijn, maar het volume is huge. Vorig kwartaal had TomTom 723.000 abonnees en daar hebben ze jaren over gedaan om op te bouwen. Dat aantal kan dus met twee losse deals 50% groeien.
Goed gevonden Justin....jammer dat je nog zo weinig post....maar goed, er is weinig te zeggen zonder nieuws.....succes!!
[verwijderd]
2
quote:

VOORTS schreef op 21 juni 2017 18:03:

Leuk 400k voertuigen erbij,maar wat levert het op?
Iets met wpa roept.
Een gewone abonnee betaald EUR 14,30 per maand (= 284 per jaar). Bij 400K abonnees in een keer gelden natuurlijk heel andere prijzen. Dan nog betekent 400K abonnees dat je veel omzet realiseert die puur uit bestaande data bestaat, dus met brutomarges in de orde van grootte 80-90%.
[verwijderd]
1
quote:

Beperktedijkbewaking schreef op 21 juni 2017 17:58:

[...]
Bravo, laat ik de eerste zijn om je te quoten. Maar meen je wat je schrijft?
Focus jij nog op TTT?

Ik focus me nergens specifiek op, ik volg alle onderdelen met enige belangstelling.
Meryntje
1
quote:

TX 7 schreef op 21 juni 2017 18:03:

Bij een onheuse afwikkeling in de toekomst doe ik met xynix en consorten mee. Het zou mooi zijn als we er voor nu een journalist in mee kunnen krijgen die er een verhaal in ziet waar het grote geld en de boys onderling de munten verdelen en op welke wijze de bespeling tot stand komt.
Follow the money ??

Groet uit Grunn.
[verwijderd]
0
omdat er geen nieuws is, oude meuk plaatsen om tt koers proberen te pumpen? mij best. des te harder het ballonnetje leegloopt
[verwijderd]
0
quote:

*messiah* schreef op 21 juni 2017 19:33:

omdat er geen nieuws is, oude meuk plaatsen om tt koers proberen te pumpen? mij best. des te harder het ballonnetje leegloopt
Bashen mag hoor.
trend follower
1
quote:

*Justin* schreef op 21 juni 2017 17:50:

[dateert van mei 2017]

"TomTom voert op dit moment ook testen uit met leasemaatschappijen Athlon en Leaseplan. Deze maatschappijen kunnen wellicht veel kosten besparen door beter inzicht te krijgen in het gebruik van hun lease-auto's. Een succes in dezen gaat over grote aantallen. Titulaer praat over 200.000 tot 400.000 voertuigen. Ik denk alleen wel dat de prijs per voertuig een fractie zal zijn van de huidige gemiddelde abonnementsprijs. Desalnuttemin zou een eventueel succes een mooie groeiversnelling betekenen voor TomTom. [stukje weggehaald]

Titulaer benoemde ook dat TomTom in dezen wel openstaat voor een goede bieding om met anderen te praten. Hij heeft de percentie dat de markt denkt dat TomTom daar niet voor open staat. Onterecht. Het is alleen geheel niet aan de orde. Vodafone of een andere partij tonen tot nu toe geen interesse".


Komt uit een analisten rapport. Lijkt er op dat ze inmiddels het woordje 'bieding' vervangen hebben door 'met andere partijen praten'. De genoemde leasemaatschappijen zijn dus goed voor 200.000 abonnees per stuk (2 namen: Athlon en Leaseplan en goed voor 200-400.000 abonnees).

NB
Ik ga niet mee in het ongeduld wat ik bij sommigen lees. Ik zie wel wanneer het komt. De prijs per voertuig zal lager zijn, maar het volume is huge. Vorig kwartaal had TomTom 723.000 abonnees en daar hebben ze jaren over gedaan om op te bouwen. Dat aantal kan dus met twee losse deals 50% groeien.
Stel dat we vanuit gaan dat deze bovenstaande deal 300k aan de installed subscriber base toevoegd. De ARPU voor Q1 2017 staat op €14.30.

ARPU zal door deze deal wel dalen. Als ik uitga dat deze deal een ARPU heeft van €7.50 (reductie van 50%) dan kom je op een maandelijkse omzet van €2.25 miljoen.

In mijn eigen prognose ga ik voor 2017 uit van een subscriber base van ongeveer 780k oftewel een stijging van 12%.

Als je deze deal los ziet van de bestaande groei kom je dus uit op een subscriber basis van van meer dan een miljoen. En een ARPU van €12.6 met een jaaromzet van €163 miljoen voor allen de recurring revenue. Als je de hardware omzet daarbij nog optelt kom je uit op een omzet van €200 miljoen voor de Telematics BU.

Dutchy Ron
0
Following in the tradition of other tech heavyweights, Snapchat parent company Snap is launching its own mapping feature.

Apple, Google, Uber and Facebook all have their own location sharing features, with Google Maps and Apple Maps two of the more popular apps

www.foxnews.com/tech/2017/06/21/snapc...
[verwijderd]
0
amp-businessinsider-com.cdn.ampprojec...

But here's the real deal: Warnings or not, you absolutely, positively shouldn't take your hands off the wheel. Ever.

The technology is good, but after using it for only about 15 minutes on the highway, I found it abundantly clear that Autopilot is a long, long way from the magical experience of a car driving itself. Or even steering itself.
Beperktedijkbewaking
1
quote:

*Justin* schreef op 21 juni 2017 18:18:

[...]
Ik focus me nergens specifiek op, ik volg alle onderdelen met enige belangstelling.
Voel je je ook zo blue? Ik woon vlakbij de boulevard, maar het is de avond niet. De zon gaat vandaag niet onder, hij sluipt er stiekem vandoor.

Straks is het donker zonder dat de beurzen gesloten zijn. Het geeft me een unheimisch gevoel. Net zoals dat ZF Friedrichshafen, waar Hik ineens mee kwam. Onbewust heb ik in maart vermoedelijk veel van hun troep gezien in das Verkehrshaus in Luzern.
Het kan ook dichterbij, in het BB-museum in Rijswijk. In het meest sombere en klampige deel staat nog AEG-apparatuur uit 1943, bijna gebruiksklaar. Onze PTT-ers toen vonden het ook mooi, ze werkten allen mee.

loesje62
3
quote:

*Justin* schreef op 21 juni 2017 18:18:

[...]

Ik focus me nergens specifiek op, ik volg alle onderdelen met enige belangstelling.
Het valt me op dat alle grote namen uit het verleden bart1805/vinno/inspirator/ mister TomTom"Justin"na verloop van tijd de interrese in het forum/ TomTom verliezen.bij Justin vraag ik me regelmatig af;is hij het moe om als positivo afgezeken te worden door de azijnpissers? Of is hij niet meer de positivo/realist van destijds en is zijn toekomstverwachting t a v TomTom verslechterd? of is the job done ?

Het volgen met "enige" belangstelling lijkt niet de Justin van destijds
[verwijderd]
10
quote:

*Justin* schreef op 21 juni 2017 17:50:

[dateert van mei 2017]

"TomTom voert op dit moment ook testen uit met leasemaatschappijen Athlon en Leaseplan. Deze maatschappijen kunnen wellicht veel kosten besparen door beter inzicht te krijgen in het gebruik van hun lease-auto's. Een succes in dezen gaat over grote aantallen. Titulaer praat over 200.000 tot 400.000 voertuigen. Ik denk alleen wel dat de prijs per voertuig een fractie zal zijn van de huidige gemiddelde abonnementsprijs. Desalnuttemin zou een eventueel succes een mooie groeiversnelling betekenen voor TomTom. [stukje weggehaald]

Titulaer benoemde ook dat TomTom in dezen wel openstaat voor een goede bieding om met anderen te praten. Hij heeft de percentie dat de markt denkt dat TomTom daar niet voor open staat. Onterecht. Het is alleen geheel niet aan de orde. Vodafone of een andere partij tonen tot nu toe geen interesse".


Komt uit een analisten rapport. Lijkt er op dat ze inmiddels het woordje 'bieding' vervangen hebben door 'met andere partijen praten'. De genoemde leasemaatschappijen zijn dus goed voor 200.000 abonnees per stuk (2 namen: Athlon en Leaseplan en goed voor 200-400.000 abonnees).

NB
Ik ga niet mee in het ongeduld wat ik bij sommigen lees. Ik zie wel wanneer het komt. De prijs per voertuig zal lager zijn, maar het volume is huge. Vorig kwartaal had TomTom 723.000 abonnees en daar hebben ze jaren over gedaan om op te bouwen. Dat aantal kan dus met twee losse deals 50% groeien.
Ik lees dit even met een juridisch andere bril. Dit soort informatie wordt dus wel gedeeld met een analist (NB. dus niet via een publiek toegankelijk kanaal!!!!!) maar niet met een particuliere belegger als die daar expliciet om vraagt. Koren op de ongelijke informatievoorzieningsmolen. Zelfde categorie als wat er in het najaar gebeurde toen Harrysnel werd geweerd van een beleggersdag waar onder het mom van een technology day meer en andere informatie werd gedeeld dan met ALLE aandeelhouders. Gewoon keihard een overtreding van de wet!

Verder zeeeeeeeeeer verdacht dat Taco dit wetende de waarde van TTT omlaag praat (zeeeeeeeer veel minder dan Fleetmatics) in plaats van te wijzen op het potentieel dat de lopende en aanstaande contracten/abonnementen van TTT vertegenwoordigt.

En sorry, Justin, het is mij net iets te toevallig dat jij opeens weer opduikt met meerdere posts als ik IR juridisch het vuur aan de schenen leg. Ik verwacht ieder moment "sussende"/"relativerende" uitspraken van jou dat het allemaal zo volstrekt logisch is wat we zien gebeuren bij TomTom (met waarschijnlijk stevig op de man spelen richting mijn kant uit, wat mij koud zal laten).

Nou dat is het niet. Er klopt geen bal van de communicatie van TomTom. Maar ik vermoed dat jij dat niet hier gaat bevestigen. Opel/Renault? Ach ja, zo gaan die dingen. Niets om je druk over te maken.

Ik hoop dat we gezamenlijk de koers blijven volgen van het zo veel en hard mogelijk bewijs verzamelen dat TomTom de wet op de voorkennis overtreedt. En dat er niet teveel forumleden in Justin-katzwijm vallen.
3.395 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 ... 166 167 168 169 170 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 18 apr 2024 17:35
Koers 5,980
Verschil -0,205 (-3,31%)
Hoog 6,230
Laag 5,980
Volume 668.949
Volume gemiddeld 304.081
Volume gisteren 2.045.397

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront