TomTom « Terug naar discussie overzicht

TOMTOM december en de dertiende maand 2017

3.060 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 ... 149 150 151 152 153 » | Laatste
[verwijderd]
1
quote:

JvH schreef op 19 december 2017 08:31:

[...]

Mijn fout, vergeten erbij te zetten dat de vraag gericht was aan Daf66/automaatje.
Die is na de ava 2016 ontslagen. Een hele wijze meneer heeft toen tijdens de ava Automaatje ontmaskerd.
Betrof het nieuws over volvo.
Einde zeer nuttige informant.
JvH
0
quote:

*Natte krant* schreef op 19 december 2017 08:38:

[...]
Die is na de ava 2016 ontslagen. Een hele wijze meneer heeft toen tijdens de ava Automaatje ontmaskerd.
Betrof het nieuws over volvo.
Einde zeer nuttige informant.
Wellicht heeft hij nog wel een lijntje met een oud collega.
[verwijderd]
5
Als ik wat insiders bij TomTom mag geloven is de sfeer binnen het bedrijf juist heel goed. De aandelenkoers is niet iets wat alle medewerkers elke dag bijhouden. Dat de koers in 2017 niet veel heeft gedaan is wat mij betreft logisch. Er is gewoon te weinig wat TomTom naar buiten kan brengen en wat direct omzet en winst oplevert.
Toch staat het bedrijf er uitzonderlijk goed voor. Geen schulden en een assets waar veel bedrijven jaloers op zouden zijn. TomTom krijgt elke dag een enorme hoeveelheid data binnen en dat weten ze om te zetten in relevante waarde toevoegende diensten als telematics, traffic, parkeren etc. Ik verwacht dat TomTom vanaf 2018 meer omzet en winst gaat laten zien op basis van bovenstaande diensten. Vooral omdat deze ook via het Azure platform aangeboden worden aan een zeer grote doelgroep.

De HD kaarten en aanverwante diensten zoals RoadDNA gaan pas vanaf 2019/2020 afgenomen worden. Nu zijn deze diensten echt nog in de R&D fase. Grote deals worden in deze fase nog niet aangekondigd omdat er met heel veel partijen samengewerkt wordt. TomTom heeft wel een zeer grote basis binnen deze R&D projecten en door de enorme hoeveelheid data die TomTom elke dag binnenkrijgt maken ze een grote kans op een aantrekkelijk marktaandeel. Voor de gemiddelde belegger is het echter lastig om hier een inschatting op te maken in (toekomstige) winstgevendheid.

Voor 2018 zie ik in ieder geval een TomTom dat voor het eerst sinds lange tijd weer meer winst gaat laten zien. (op een in eerste instantie lagere omzet). Er zullen demo's komen van de R&D projecten met verschillende partners wat de fantasie in het aandeel wel wat kan terug brengen. Deze demo's starten al begin januari bij de CES2018. Ook in Nederland gaan de R&D projecten zichtbaar op de wegen rijden.

Koersdoelen voor TomTom blijven echter lastig. De koers zou sky high kunnen gaan maar dat wordt door enkele personen al vele jaren geroepen. Ik verwacht zelf dat TomTom volgend jaar richting de € 15,00 kan gaan op basis van bovenstaande argumenten. Daarmee zouden ze wat mij betreft nog steeds ondergewaardeerd zijn voor de assets die ze bezitten en de kansen die ze hebben in een innovatieve wereld.
Regenboog33
0
quote:

TTendofstory schreef op 19 december 2017 09:30:

Wat een rust op het forum en de beurs.
Misschien is iedereen murw geslagen?

TT laat niets van zich horen en gebleken is dat je als kleine belegger toch helemaal geen invloed kunt oefenen. De happy few (die wel bijna 50% van de aandelen heeft) weet precies wanneer ze kunnen gaan cashen. Bij de kleine belegger neemt alleen de frustratie over de radiostilte en (eventuele!) toekomstige verdienmodellen toe.

Vanaf begin januari ga ik overwegen of ik weer ga instappen maar kan ook zomaar zijn dat ik een ander fonds ga zitten, BAM, PNL of anderen. Teleurstelling en frustratie over het bestuur (niet het bedrijf) zijn de 2 woorden die me het meeste bij blijven bij TT.
Energy
0
Toyota volgens mij

quote:

*Natte krant* schreef op 19 december 2017 09:10:

Go Plus navigatie. Van welk bedrijf is dat?
tatje
0
quote:

TTendofstory schreef op 19 december 2017 09:30:

Wat een rust op het forum en de beurs.
Q2

Q2
Harold Goddijn
Yes. So we said on the sport side that we are evaluating [ph] strategic options. We are not doing that on the PND side. PND side is different. It’s very much aligned with our technologies, its cash generative. We have a strong position there. We are generating cash from that product category.

Harold over PND
Harold Goddijn
Yes, I think its right, but its going slower that it has to be. There maybe some pleasant surprises there.

Harold over sports
And I think I'm quite confident about Q3 we will have a much better picture of what that evaluation has yielded.
Harold Goddijn over orderboek automotive
No, I can't give you any color. The general picture is that the total number of orders available is bigger than it was last year.
Marc Zwartsenburg
But that’s still the case?
Harold Goddijn
Of ex-fund.
Marc Zwartsenburg
And that is still the case currently?
Harold Goddijn
Yes, that is still case. So there's more to win or to lose in this year than last year. And we are obviously involved in those RFQs. We think they will be decided this year, that we come with an update and looking to tackle, normally we do I think at Q3.
Taco Titulaer
No, what we said at the start of the year is that we would go to annual update.

Woorden die opvallen.

PND pleasant surprises in Q3

Orderboek : Taco go to annual update.

Die pleasant surprises houden we zeker te goed.

[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
quote:

Mob2020 schreef op 19 december 2017 09:31:

Als ik wat insiders bij TomTom mag geloven is de sfeer binnen het bedrijf juist heel goed. De aandelenkoers is niet iets wat alle medewerkers elke dag bijhouden. Dat de koers in 2017 niet veel heeft gedaan is wat mij betreft logisch. Er is gewoon te weinig wat TomTom naar buiten kan brengen en wat direct omzet en winst oplevert.
Toch staat het bedrijf er uitzonderlijk goed voor. Geen schulden en een assets waar veel bedrijven jaloers op zouden zijn. TomTom krijgt elke dag een enorme hoeveelheid data binnen en dat weten ze om te zetten in relevante waarde toevoegende diensten als telematics, traffic, parkeren etc. Ik verwacht dat TomTom vanaf 2018 meer omzet en winst gaat laten zien op basis van bovenstaande diensten. Vooral omdat deze ook via het Azure platform aangeboden worden aan een zeer grote doelgroep.

De HD kaarten en aanverwante diensten zoals RoadDNA gaan pas vanaf 2019/2020 afgenomen worden. Nu zijn deze diensten echt nog in de R&D fase. Grote deals worden in deze fase nog niet aangekondigd omdat er met heel veel partijen samengewerkt wordt. TomTom heeft wel een zeer grote basis binnen deze R&D projecten en door de enorme hoeveelheid data die TomTom elke dag binnenkrijgt maken ze een grote kans op een aantrekkelijk marktaandeel. Voor de gemiddelde belegger is het echter lastig om hier een inschatting op te maken in (toekomstige) winstgevendheid.

Voor 2018 zie ik in ieder geval een TomTom dat voor het eerst sinds lange tijd weer meer winst gaat laten zien. (op een in eerste instantie lagere omzet). Er zullen demo's komen van de R&D projecten met verschillende partners wat de fantasie in het aandeel wel wat kan terug brengen. Deze demo's starten al begin januari bij de CES2018. Ook in Nederland gaan de R&D projecten zichtbaar op de wegen rijden.

Koersdoelen voor TomTom blijven echter lastig. De koers zou sky high kunnen gaan maar dat wordt door enkele personen al vele jaren geroepen. Ik verwacht zelf dat TomTom volgend jaar richting de € 15,00 kan gaan op basis van bovenstaande argumenten. Daarmee zouden ze wat mij betreft nog steeds ondergewaardeerd zijn voor de assets die ze bezitten en de kansen die ze hebben in een innovatieve wereld.
Je belicht prima de andere kant van het verhaal. AB. Eerlijk! Groei naar €15 op basis van wpa prestaties is wel heeeeeel optimistisch.

Maar ik hoor ook wel geluiden van mensen die verder denken dan hun neus lang is dat men zich zorgen maakt dat TomTom in essentie gewoon weer een "one-trick-pony" is geworden. En dan met een "trick" in een show waar steeds nieuwe tricks worden ontdekt. Het disruptiegevaar van de PND-glansperiode is weer volledig terug.

De meeste medewerkers zijn niet of slechts onbewust bezig met de Boston Consultancy Group Matrix. Die ziet er niet gezond uit voor TomTom. En het track record voor het doorlopen van de stappen Question Mark > Star > Cash cow is voor wat betreft de Goddijntjes ronduit belabberd!

Ik denk dat er bij Imtech voor de crash ook heel wat "blije" mensen rondliepen in het bedrijf, onwetend van de zooi die het management er van aan het maken was.
[verwijderd]
0
quote:

tatje schreef op 19 december 2017 09:42:

[...]

Q2

Q2
Harold Goddijn
Yes. So we said on the sport side that we are evaluating [ph] strategic options. We are not doing that on the PND side. PND side is different. It’s very much aligned with our technologies, its cash generative. We have a strong position there. We are generating cash from that product category.

Harold over PND
Harold Goddijn
Yes, I think its right, but its going slower that it has to be. There maybe some pleasant surprises there.

Harold over sports
And I think I'm quite confident about Q3 we will have a much better picture of what that evaluation has yielded.
Harold Goddijn over orderboek automotive
No, I can't give you any color. The general picture is that the total number of orders available is bigger than it was last year.
Marc Zwartsenburg
But that’s still the case?
Harold Goddijn
Of ex-fund.
Marc Zwartsenburg
And that is still the case currently?
Harold Goddijn
Yes, that is still case. So there's more to win or to lose in this year than last year. And we are obviously involved in those RFQs. We think they will be decided this year, that we come with an update and looking to tackle, normally we do I think at Q3.
Taco Titulaer
No, what we said at the start of the year is that we would go to annual update.

Woorden die opvallen.

PND pleasant surprises in Q3

Orderboek : Taco go to annual update.

Die pleasant surprises houden we zeker te goed.

Gelukkig kunnen ze jou alles wijsmaken.
Ik geloof helemaal geen ene moer meer van wat Kim-Jung HG ons mededeeld.
Mag ik nog even het laatste BNR interview memoreren.
Een ongelofelijke fantast is het.
tatje
1
quote:

VOORTS schreef op 19 december 2017 09:49:

[...]

Gelukkig kunnen ze jou alles wijsmaken.
Ik geloof helemaal geen ene moer meer van wat Kim-Jung HG ons mededeeld.
Mag ik nog even het laatste BNR interview memoreren.
Een ongelofelijke fantast is het.
Gelukkig stoppen ze mijn krant in de bus.

In Amerika gooien ze de krant vaak op het gras.

Bij regen heb je dan een natte krant :-)

Q3

Harold over sports
The review for assessing our longer term options is in full swing. And we expect to give an update at our full-year results earlier if possible.

Earlier if possible !!!

Harold over automotive
For the whole year, we are expecting a 40% revenue growth year-on-year.

Harold over sports.
In the meantime, we continue to look at the options that are available to us. There's a lot of good assets in that business as well. And we've been approached by a number of parties who've asked us to have a look at that business. But review is in full swing. I hope that I -- that by the full-year results we can give you further insight and further information, and perhaps earlier. But that we're not fully in control of that process.

Benaderd door een aantal partijen en misschien eerder dan bij de Q4 cijfers.

Harold over het orderboek
Your second question was on automotive bookings. So it's potentially a big year in automotive. There's a lot of business coming to the market, as I referred to in my opening remarks.

Harold nog eens over het orderboek.
Yes, so I don't want to comment on market share before we give you an overview of the order intake. But we feel good. We feel the good position. That doesn't mean we're going to win everything, but the teams are confident.

Harold over sports
No, I don't -- I really can't do that unfortunately. We haven't disclosed that number. We have done -- so, we lost money, yes, we stopped bleeding by the end of the year, it's black numbers, and try to put it to history as soon as we can.

Weg met die troep is dat een te vrije vertaling :-)

Harold over het orderboek
I'm a bit careful because we've seen some delay from the regional planning from the automotive customers. So, you never know how long that is. The plan was to have more clarity by Q3. That is kind of pushed out to Q4. And it's -- whether they won't happen in Q4 or in 2018, we can also not say that with absolute level of certainty. There is a fair amount of flux in the timelines of the customers with the OEs.

Verder zeggen harold en Taco, wacht nu maar gewoon Q4 af, nu bij Q3 zeggen we niets !!!

tatje
0
quote:

brilkoker schreef op 19 december 2017 09:42:

worden we ook nog eens overgenomen?
we zijn al jaren overname kandidaat.
Alle akties in 2017 zeggen mij, het kan in 2018.

Harold heeft een prijs per aandeel in zijn hoofd, gaat iemand dat bieden, dan gaat de tent.

Kan mij niet voorstellen, dat Tom Tom als kleine speler, de druk van de heetste markt op aarde zelfstandig kan en wil weerstaan.

Ik denk dus dat er al biedingen zijn, die Tom Tom van de markt kunnen halen.

Alles wat ze in 2017 hebben gedaan, is koers controle voor de aandelen inkoop en lean en mean worden.

We zullen het zien, in dit theater :-)
apollo
0
quote:

tatje schreef op 19 december 2017 10:16:

[...]

Alle akties in 2017 zeggen mij, het kan in 2018.

Harold heeft een prijs per aandeel in zijn hoofd, gaat iemand dat bieden, dan gaat de tent.

Kan mij niet voorstellen, dat Tom Tom als kleine speler, de druk van de heetste markt op aarde zelfstandig kan en wil weerstaan.

Ik denk dus dat er al biedingen zijn, die Tom Tom van de markt kunnen halen.

Alles wat ze in 2017 hebben gedaan, is koers controle voor de aandelen inkoop en lean en mean worden.

We zullen het zien, in dit theater :-)
Het is wel te hopen dat ie de brainwave krijgt voordat de rocketman gaat schieten, de Bitcoins in elkaar klappen en Amerika niet afkoelt want dan staan we voordat je het weet op €5,53.
[verwijderd]
2
quote:

tatje schreef op 19 december 2017 10:10:

Verder zeggen harold en Taco, wacht nu maar gewoon Q4 af, nu bij Q3 zeggen we niets !!!
Wat lezen jouw posts een stuk lekkerder als je non-staccato auteurs citeert ;-)

Het blijft grote kletskoek dat lumpy en bumpy verhaal. De markt zou binnen één jaar volledig gewend zijn aan het discontinue karakter van automotive deals. Net zoals dat bij ASML ook is met grote EUV-orders. Dus TomTom zou ook gewoon deals kunnen rapporteren "as they happen". Niks spannends aan qua concurrentiepositie want alle partijen die aan het tenderen zijn weten precies wat daar speelt.

Er is dus maar één en slechts één reden waarom TomTom communiceert zoals het communiceert: de inner circle moet keihard geld verdienen aan de combinatie van onzekerheid bij de outer circle en voorkennis bij de inner circle t.a.v. de order intake en lopende M&A gesprekken.

Hoe simpel is het voor de AFM om aan TomTom duidelijk te maken dat zij het wel/niet binnenhalen van grotere Automotive en Licensing contracten (bijvoorbeeld >5 miljoen) beschouwen als koersgevoelige informatie die gedeeld moet worden met de markt volgens de regels die gelden voor voorkennis? Binnen 1-2 dagen na het feit. En trucjes als splitsen van orders om onder "meldingsgrenzen" te blijven expliciet verbieden met boetes voor ALLE deelorders.

En bij overtreding boetes opleggen + melding in de pers en verhogen van de boetes voor hernieuwde overtredingen. Zijn het nu echt zo'n kleuters daar?
[verwijderd]
0
quote:

Was here schreef op 19 december 2017 09:36:

Toyota volgens mij

[...]
Zag een folder van de Landcruiser.
harrysnel
7
quote:

Mob2020 schreef op 19 december 2017 09:31:

Als ik wat insiders bij TomTom mag geloven is de sfeer binnen het bedrijf juist heel goed. De aandelenkoers is niet iets wat alle medewerkers elke dag bijhouden. Dat de koers in 2017 niet veel heeft gedaan is wat mij betreft logisch. Er is gewoon te weinig wat TomTom naar buiten kan brengen en wat direct omzet en winst oplevert.
Toch staat het bedrijf er uitzonderlijk goed voor. Geen schulden en een assets waar veel bedrijven jaloers op zouden zijn. TomTom krijgt elke dag een enorme hoeveelheid data binnen en dat weten ze om te zetten in relevante waarde toevoegende diensten als telematics, traffic, parkeren etc. Ik verwacht dat TomTom vanaf 2018 meer omzet en winst gaat laten zien op basis van bovenstaande diensten. Vooral omdat deze ook via het Azure platform aangeboden worden aan een zeer grote doelgroep.

De HD kaarten en aanverwante diensten zoals RoadDNA gaan pas vanaf 2019/2020 afgenomen worden. Nu zijn deze diensten echt nog in de R&D fase. Grote deals worden in deze fase nog niet aangekondigd omdat er met heel veel partijen samengewerkt wordt. TomTom heeft wel een zeer grote basis binnen deze R&D projecten en door de enorme hoeveelheid data die TomTom elke dag binnenkrijgt maken ze een grote kans op een aantrekkelijk marktaandeel. Voor de gemiddelde belegger is het echter lastig om hier een inschatting op te maken in (toekomstige) winstgevendheid.

Voor 2018 zie ik in ieder geval een TomTom dat voor het eerst sinds lange tijd weer meer winst gaat laten zien. (op een in eerste instantie lagere omzet). Er zullen demo's komen van de R&D projecten met verschillende partners wat de fantasie in het aandeel wel wat kan terug brengen. Deze demo's starten al begin januari bij de CES2018. Ook in Nederland gaan de R&D projecten zichtbaar op de wegen rijden.

Koersdoelen voor TomTom blijven echter lastig. De koers zou sky high kunnen gaan maar dat wordt door enkele personen al vele jaren geroepen. Ik verwacht zelf dat TomTom volgend jaar richting de € 15,00 kan gaan op basis van bovenstaande argumenten. Daarmee zouden ze wat mij betreft nog steeds ondergewaardeerd zijn voor de assets die ze bezitten en de kansen die ze hebben in een innovatieve wereld.
Goed om eens een positieve insteek te lezen op dit forum. Laat ik eens per alinea reageren.

1) De aandelenkoers voor de werknemers is niet relevant als het grootste deel van hun beloning niet gebaseerd is op de beurskoers. En mocht de beurskoers wel leidend zijn voor beloning dan passen ze gewoon de prestatiecriteria aan of laten deze criteria volledig vallen. Toen de vorige CFO Wyatt vertrok bij TomTom hebben ze haar gecompenseerd voor het feit dat de ze vanwege de lage koers van het aandeel niet kon profiteren van haar optiepakket. Beloningen zijn gekoppeld aan prestaties/beurskoers zodat aandeelhouders ook kunnen profiteren van gemotiveerd personeel. Bij TomTom bestaat de koppeling niet en is beurskoers volledig irrelevant.

Ik lees: “Er is te weinig wat TomTom naar buiten kan brengen en dus logisch dat beurskoers niet omhoog is gegaan”. Twee dingen:
- In het beursjaar 2017 zijn alle aandelen (op die uitzondering na waar echt stront aan de knikker was) gestegen ongeacht het al dan niet uitbrengen van nieuws. TomTom heeft de “normale beursbeweging omhoog” die dit jaar te zien was (en dan vooral bij Tech aandelen) volledig gemist.
- In het beursjaar 2017 waren er genoeg persberichten over de traditionele navigatie business om naar buiten te brengen (zoals deal met Nissan, standaard Traffic bij alle Renault modellen, Opel) die wel invloed hebben op de omzet komende jaren. Bovendien: in tegenstelling tot voorgaande jaren is er geen update van het orderboek gekomen en dat gaat over concrete kwantificeerbare omzet voor komende jaren. Ze konden dus wel deze informatie verstrekken en als ze geen namen willen/mogen noemen dan via orderboek.

Het bedrijf staat er uitzonderlijk goed voor.” Als dit daadwerkelijk het geval is dan moeten ze dit duidelijk maken aan de markt want gezien de beurskoers is er geen hond die dit gelooft.

2) Waarom worden er nog geen samenwerkingstrajecten aangekondigd op het gebied van de zelfrijdende auto met specifieke partners zoals Renault? De hele sector doet dit namelijk gewoon wel en als MobilEye(Intel)/HERE binnenkort met naam komt van autobouwer die zich als laatste aansluit bij dit consortium dan krijgt TomTom koers weer een volgende klap. Want: den Drijver kan zich al jarenlang afvragen “of de relatie met de belangrijke klant Renault nog wel goed is” terwijl er volop met Renault gewerkt wordt aan de volgende fase voor de sector. Maar: IR en management kiezen voor geheimzinnigheid en maken daarmee de koers kwetsbaar voor dalingen/ smoren evt stijgingen in de kiem.

3) Waarom zou er volgend jaar wel openheid komen over de demo’s? Waarom dit jaar alles stilhouden en dan pas volgend jaar naar buiten komen? Als aandeelhouder missen we dan wellicht stijging omdat beurssentiment gedraaid is en dit jaar was de koers eenvoudig hoger te zetten geweest.

4) Ik ben het met je eens dat TomTom op basis van de genoemde assets naar E15 moet gaan. Maar: dat had dit jaar dan al moeten gebeuren bij alle aandacht voor SDC, SmartCity, IOT, Connected Car, overname Fleetmatics.... Als dit alles dit jaar geen aanleiding was om te stijgen waarom dan wel volgend jaar naar de assetwaardering? We gaan m.i. niet naar assetwaardering omdat de assets goedkoop van de beurs gehaald gaan worden. TomTom doet er al jaren alles aan om de assetwaarde te verbloemen denk aan: uitspraak als “we willen niet overgenomen worden we gaan zelfstandig verder”, de winstgevendheid is nog steeds onvoldoende fair value E8 geneuzel van Goddijn, vasthouden aan Consumer dat daardoor bepalend blijft voor outlook WPA/omzet, “Maps minder waard dan Here en Telematics minder dan Fleetmatics je kunt dat niet vergelijken” uitspraak van CFO, de lauwe houding van Goddijn tov technologische ontwikkelingen “ik moet dat nog zien en ik zou het zelf niet eens willen zo’n zelfrijdende auto”, het downplayen van de betekenis van de waarde voor TomTom van de overnamesom voor MobilEye, het tijdrekken met uitspraak “we positioneren ons voor de endgame”, het niet willen wegnemen van onzekerheid in markt over speelveld en relevantie van TomTom bij bv nieuws over Map inspanningen Uber,.......

Mijn speculatie/fantasie die koersverloop kan verklaren van afgelopen jaren: er ligt al tijden een draaiboek dat TomTom van de beurs gaat waarbij Founders een rol spelen. De overname van Here en Fleetmatics kwam slecht uit en management + IR hebben hun uiterste best moeten doen om koers van E12 eind december 2015 weer terug te duwen en daarna vast te zetten bij positieve beurs. Basis voor Exit bod moet niet te hoog liggen. Kregen daarbij hulp van bevriende partijen als analisten, shorters die op hoogte waren van het nog niet willen kapitaliseren en derde partijen waarbij ik denk aan bv Janivo, de Mol, Highclere, TT International. Waarom dit tijdrekken en niet eerder al van de beurs halen? Ik vermoed dat ze gebonden zijn aan afspraak waardoor dit pas mogelijk is na X jaar. Denk bv aan Apple deal met change of control clausule. Wat ook kan is dat er iets dergelijks is vastgelegd bij deal met Bosch eind 2014.

Jmho
[verwijderd]
1

Kans is heel erg groot dat jij helemaal gelijk hebt harrysnel.

Chapeau.

Alles wijst op een dirty exit - delisting tegen de laagst mogelijke prijs.

marathon 11
1
quote:

*Natte krant* schreef op 19 december 2017 10:45:

[...]
Zag een folder van de Landcruiser.
Toyota heeft een onwerkbaar ding in zijn autos.
Updates pas na een jaartje dus bagger.
Werken naar ik begrijp aan een overstap naar TT. Althans in NL naar ik heb begrepen.
Ruil donderdag twee Toyotas in met zon bagger apparaat voor twee nieuwe met helaas weer zon bagger ding maar volgens de verkoper is dit de laatsste keer. Ergens in 2018 komt de verlossing.

Verder is het altijd een risico om in bedrijven te beleggen met een CEO die ook grootaandeelhouder is.
Die geloven vaak in hun eigen onzin en zijn vaak niet meer in staat om zichzelf een spiegel voor te houden.
Deze Harold is daar een schoolvoorbeeld van denk ik. Helaas zit ik er zelf ook heel diep in en heb ruim te hoog ingekocht maar blijf de rit maaruitzitten.
Er komt ongetwijfeld snel een moment waarop activistische beleggers Harold c.s. Richting spiegel dwingen.
Succes allemaal.
3.060 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 ... 149 150 151 152 153 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 24 apr 2024 17:35
Koers 5,730
Verschil +0,210 (+3,80%)
Hoog 5,735
Laag 5,550
Volume 524.733
Volume gemiddeld 317.474
Volume gisteren 546.527

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront