Air France - KLM « Terug naar discussie overzicht

Air-France KLM eindelijk omhoog in 2017?

3.769 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 ... 185 186 187 188 189 » | Laatste
totoo
0
quote:

totoo schreef op 1 januari 2018 04:33:

Is kijken hoe het gaat (leeg)lopen...
Zelf verwacht ik een koers tussen 14+ en 10+ t/m Q1 2018,bij tegenvallende kosten (brandstof prijs etc) kan wel eens de fundatie koers van 10 eur gaan afbrokkelen

..en
Bijlage:
gbakl
0
BoterbijdeVis
0
quote:

BoterbijdeVis schreef op 23 december 2017 23:19:

[...]
Ik gok er op dat we dinsdag (weinig omzet) de 13.88 halen. Ik ga er met mijn verkooporder een pietsie onder zitten. Dikke kans dat ik er dan mooi van af ben met een leuke winst van 0,96 ct p.a
Zo, ik ben er volledig uit op 13,855. Hij mag weer zakken nu.
BoterbijdeVis
0
quote:

gbakl schreef op 2 januari 2018 14:29:

dik voor mekaar, daling komt eraan.
Ik verwacht het ook. Ik durfde daarom niet meer op het evt. aantikken van de 14.03 te wachten.
gbakl
0
thanks,

nou de voornemens waren weer goed, ze hebben ALLE turbo's tm 14,07
om zeep geholpen...
gbakl
0
gbakl
0
die knal gisteren nabeurs wees er al op.
geen enkele financiele expert vindt dit vreemd...4 % erbij zomaar....
omdat het kan.
of ze zijn gewoon sprakeloos, we hebben dit scenario al vaker gezien.
bied/laatboek stelt helemaal niks voor en ze zoeken de koers uit die ze leuk vinden...zeker naar het darten gekeken ? je gooit een pijltje en
DAT wordt het...
gbakl
0
gelukkig een meer normale nabeurs

kleine half miljoen stuks en paar cent omlaag, dus verkoopdruk.
gbakl
0
koers duikt nu pas weer naar de 14 euro en dan worden al die idioten afgestraft die op veel te hoge koers hebben (bij)gekocht :)
gbakl
0
www.iex.nl/Nieuws/ANP-090118-113/Geen...

macht piloten is ongekend, al hebben ze hier wel een punt en zitten er ook bij het management wat kneuzen en die leggen het ook altijd af tegenover de pilotenmaffia, gelijk of niet.
Wilbar
0
Die piloot had het recht volledig aan zijn kant om te weigeren te vertrekken. De fout lag hier gewoon bij de directie die de piloot even wilde vervangen en daarmee een loopje dacht te nemen met de eigen veiligheidsregels. Als er wat gebeurd zou zijn onderweg dan had de wereld te klein geweest om het bedrijf als schuldige aan te wijzen.
Ja, en uiteraard hebben piloten veel macht. Dat is inherent aan de functie. Dat hebben een buschauffeur en een treinconducteur ook.
3.769 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 ... 185 186 187 188 189 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 24 apr 2024 13:52
Koers 9,954
Verschil +0,020 (+0,20%)
Hoog 10,110
Laag 9,898
Volume 467.109
Volume gemiddeld 1.822.429
Volume gisteren 1.126.343

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront