TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom Februari 2018

2.606 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 ... 127 128 129 130 131 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

moneymaker_BX schreef op 22 februari 2018 14:52:

De koers is een weergave van het Management: DRAMATISCH
Je zult het maar op je CV moeten zetten: "manager geweest bij TomTom"
dubbel f
6
Allen, ik ontving deze reactie van de Beleggersservice van het VEB naar aanleiding van de post van Harrysnel die ik naar hen doorstuurde, vandaag: "Hartelijk dank voor uw bericht, het is in goede orde ontvangen. Wij hebben kennis genomen van de inhoud van uw bericht en de inhoud ervan is inmiddels gedeeld met de collega’s die zich bezig houden met deze materie. Uw signaal wordt zeer gewaardeerd.

Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben en nogmaals dank.

Met vriendelijke groet,

Beleggersservice
Vereniging van Effectenbezitters (VEB")"
[verwijderd]
0
Goed bezig dubbel f.

Inmiddels de koers alweer 4 dubbeltjes onder die van maandag.
Er is nog steeds geld aan te verdienen...
harrysnel
0
quote:

dubbel f schreef op 22 februari 2018 16:30:

Allen, ik ontving deze reactie van de Beleggersservice van het VEB naar aanleiding van de post van Harrysnel die ik naar hen doorstuurde, vandaag: "Hartelijk dank voor uw bericht, het is in goede orde ontvangen. Wij hebben kennis genomen van de inhoud van uw bericht en de inhoud ervan is inmiddels gedeeld met de collega’s die zich bezig houden met deze materie. Uw signaal wordt zeer gewaardeerd.

Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben en nogmaals dank.

Met vriendelijke groet,

Beleggersservice
Vereniging van Effectenbezitters (VEB")"
Mooi. Ik geef op dit forum weer hoe ik aankijk tegen de gang van zaken bij TomTom. Dat blijft een interpretatie maar dikwijls wel gebaseerd op controleerbare feiten. Wellicht trekt VEB op basis van die feiten andere conclusies. Dat kan. Heb echter gemerkt aan de reacties en AB-tjes dat er meer mensen zijn die zich kunnen vinden in sommige bijdragen die ik plaats. Als dat niet het geval zou zijn dan "ligt het aan mij" en is mijn verbazing/aversie over wat ik zie gebeuren verder niet interessant. Omdat het een "gedeelde mening" is vind ik het goed dat de VEB op de hoogte is van wat er onder de beleggers leeft. Op deze manier kunnen we de VEB ook helpen om de belangen van de gewone aandeelhouder te behartigen.
Dutchy Ron
0
Als TT een Tesla AP2 deal sluit die binnen nu en 2mnd bekend wordt gemaakt ziet de wereld er voor TT en hier ineens heekanders uit.
Tordan
0
quote:

dubbel f schreef op 22 februari 2018 16:30:

Allen, ik ontving deze reactie van de Beleggersservice van het VEB naar aanleiding van de post van Harrysnel die ik naar hen doorstuurde, vandaag: "Hartelijk dank voor uw bericht, het is in goede orde ontvangen. Wij hebben kennis genomen van de inhoud van uw bericht en de inhoud ervan is inmiddels gedeeld met de collega’s die zich bezig houden met deze materie. Uw signaal wordt zeer gewaardeerd.

Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben en nogmaals dank.

Met vriendelijke groet,

Beleggersservice
Vereniging van Effectenbezitters (VEB")"
Ook een AB voor het doorzenden. Op deze manier zetten we de boel hopelijk in gang.
Geschorst en weet niet waarom
0
Dutch Star Companies ONE (DSCO) haalt bij zijn debuut op de beurs in Amsterdam donderdag circa 55,4 miljoen euro op. DSCO is een investeringsvehikel waar onder meer voormalig topman van Delta Lloyd Niek Hoek en voormalig bestuurder Stephan Nanninga van familiebedrijf SHV bij zijn betrokken.

DSCO geeft bijna 2,8 miljoen aandelen uit voor een prijs van 20 euro per stuk. Voor die prijs worden per aandeel ook twee zogeheten warrants uitgegeven. DSCO zei eerder dat beleggers al ruim 50 miljoen euro hebben toegezegd. Dat bedrag komt volgens het bedrijf nu dus ruim boven de 55 miljoen euro uit.

Met beursvehikel belang nemen in een ander bedrijf
De opbrengst van de beursgang wordt aangewend om binnen twee jaar een belang te nemen in een bedrijf. Er is nog geen mogelijke kandidaat vastgesteld. Wel wil DSCO liever instappen bij een onderneming met een uitstekende staat van dienst, in plaats van een bedrijf waar strategisch het roer om moet.

DSCO heeft een aantal voorwaarden gesteld bij een mogelijke transactie. Zo wordt gekeken naar bedrijven met een bedrijfsresultaat (ebitda) van 25 miljoen tot 75 miljoen euro. Het kan gaan om familiebedrijven, een onderdeel van een onderneming of een belang dat wordt afgestoten door private equity.
[verwijderd]
1
www.thedrive.com/tech/17083/the-battl...

In theory, Tesla is only one acquisition or strategic partner away from being able to define Autopilot's domain in a serious way. They've already announced a big impending map update, but there's no evidence it's domain-related. That's the thing about Tesla and updates: their frequent over-the-air (OTA) software updates mean that, if there's a problem Tesla can solve with a download, they will.
[verwijderd]
0
quote:

Bakker88 schreef op 22 februari 2018 22:37:

Dutch Star Companies ONE (DSCO) haalt bij zijn debuut op de beurs in Amsterdam donderdag circa 55,4 miljoen euro op. DSCO is een investeringsvehikel waar onder meer voormalig topman van Delta Lloyd Niek Hoek en voormalig bestuurder Stephan Nanninga van familiebedrijf SHV bij zijn betrokken.

DSCO geeft bijna 2,8 miljoen aandelen uit voor een prijs van 20 euro per stuk. Voor die prijs worden per aandeel ook twee zogeheten warrants uitgegeven. DSCO zei eerder dat beleggers al ruim 50 miljoen euro hebben toegezegd. Dat bedrag komt volgens het bedrijf nu dus ruim boven de 55 miljoen euro uit.

Met beursvehikel belang nemen in een ander bedrijf
De opbrengst van de beursgang wordt aangewend om binnen twee jaar een belang te nemen in een bedrijf. Er is nog geen mogelijke kandidaat vastgesteld. Wel wil DSCO liever instappen bij een onderneming met een uitstekende staat van dienst, in plaats van een bedrijf waar strategisch het roer om moet.

DSCO heeft een aantal voorwaarden gesteld bij een mogelijke transactie. Zo wordt gekeken naar bedrijven met een bedrijfsresultaat (ebitda) van 25 miljoen tot 75 miljoen euro. Het kan gaan om familiebedrijven, een onderdeel van een onderneming of een belang dat wordt afgestoten door private equity.
Misschien moet Niek Hoek opnieuw een vorkje prikken met Frank Botman en John de Mol (zie foto). www.ftm.nl/artikelen/botman-en-otto-l...

Perfect vehikel om founders TT (deels) te laten uitstappen of meer invloed te verwerven.

TomTom past op de shortlist, gezien de EBITDA range die genoemd wordt, geen grote transitie meer nodig en het beleggen in tomtom door dasym dat toen nog onderdeel van delta Lloyd was.

De Mol (die "niet met een Lollie op de achterbank wilde") is aandeelhouder gebleven in TT, ik vermoed appeased door Goddijn. Met wat? Alleen een goed verhaal?
holenbeer
0
quote:

*Justin* schreef op 22 februari 2018 23:28:

[...]

Misschien moet Niek Hoek opnieuw een vorkje prikken met Frank Botman en John de Mol (zie foto). www.ftm.nl/artikelen/botman-en-otto-l...

Perfect vehikel om founders TT (deels) te laten uitstappen of meer invloed te verwerven.

TomTom past op de shortlist, gezien de EBITDA range die genoemd wordt, geen grote transitie meer nodig en het beleggen in tomtom door dasym dat toen nog onderdeel van delta Lloyd was.

De Mol (die "niet met een Lollie op de achterbank wilde") is aandeelhouder gebleven in TT, ik vermoed appeased door Goddijn. Met wat? Alleen een goed verhaal?

Ik lees dat ze bedrijven met een uitstekende staat van dienst zoeken. Of TT daar in hun ogen aan voldoet is de vraag. Er zijn mensen die er zelfs aan twijfelen of TT wel een bedrijf is, of eerder een not-for-profit-instelling met een beursnotering en bezoldiging boven de Balkenende-norm (zoals veel not-for-profit-instellingen).
Maar goed, als zij snel een fatsoenlijke exit regelen, graag. Plakje cake erbij en klaar.
Beperktedijkbewaking
1
quote:

Dutchy Ron schreef op 21 februari 2018 16:47:

...
Through its software installed on phones, Mapbox said it has plotted some 220 million miles of road data globally.
...
Lijkt me stug. Er is ongeveer 64 mln km weg in de wereld, onverharde wegen meegerekend, zie:
world.bymap.org/Roadways.html

Zelfs als Mapbox elk van de twee rijrichtingen apart mee zou tellen, kom je er nog niet. (Let ook op het verschil kms/miles.)
Onbetrouwbare club, dat Mapbox...

NB. Tomtom claimt een kleine 50 mln km (in SD kwaliteit).

[verwijderd]
0
arturrr.com/2018/02/19/navigation-apps/

Apple Maps vs. Google Maps vs. Waze

Results Summary
If you want to get to your destination most quickly, use Google Maps.

If you want an accurate prediction from your navigation app to help you arrive at your destination on time, use Apple Maps.

If thinking you’ll get to your destination quickly helps to ease your commuter anxiety, use Waze.
[verwijderd]
0
quote:

Dutchy Ron schreef op 23 februari 2018 07:41:

Je vergeet de fiets-/voetpaden ;-)
en de melkweg BDB?
apollo
0
quote:

Sunshine Band schreef op 23 februari 2018 08:18:

[...]

en de melkweg BDB?
Duikboten!!!!!
2.606 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 ... 127 128 129 130 131 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 17:35
Koers 5,700
Verschil -0,280 (-4,68%)
Hoog 5,925
Laag 5,700
Volume 569.243
Volume gemiddeld 304.081
Volume gisteren 668.949

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront