GeoJunxion « Terug naar discussie overzicht

2018

921 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 43 44 45 46 47 » | Laatste
jalivia
0
de bieder op 3,86 ,,waarom pakt hij de 4 euro niet heeft hij er ook 2300 stuks ..te hoog zeker ??
Diegy
0
quote:

Spes schreef op 11 april 2018 18:42:

Koers al zwaar afgestraft zodat het steeds interessanter wordt om in te stappen. Blijkbaar vandaag genoeg instappers.
Koers is zeker erg hard afgestraft. Koers stond 3 maanden geleden nog op 7,25. Is wachten op een positief persbericht en dan kan de koers weer heel hard omhoog. Paar maanden geleden steeg de koers op het persbericht met continental meer dan 20% omhoog.

Dit werd een maand geleden gezegt door and....op dit moment is AND naar eigen zeggen met meerdere potentiële klanten in onderhandeling over kaartlicenties, die in financiële zin aantrekkelijk kunnen zijn..
jalivia
0
HERE opent onderzoeksvestiging in Boulder
AMSTERDAM (AFN) - Navigatiebedrijf HERE Technologies heeft een nieuwe onderzoeks- en ontwikkelingsvestiging geopend in het Amerikaanse Boulder, Colorado. Daar gaan deskundigen uit meerdere vakgebieden voor de branchegenoot van TomTom werken aan geavanceerde processen die ervoor zorgen dat de zogeheten HD Live Map van HERE 'zelfgenezend’ wordt.

Het gaat om een schakeltje in de bredere ontwikkeling om technologie te maken voor autonoom rijdende auto's. Het HERE-team in Boulder bestaat in eerste instantie uit twintig medewerkers. Dat zullen er later meer worden.

HERE werd in 2015 afgesplitst van het Finse technologieconcern Nokia. Het bedrijf wordt gesteund door investeerders als Audi, Bosch, BMW, Continental, Daimler en Intel. De onderneming is statutair gevestigd in Amsterdam en staat onder leiding van de Nederlandse topman Edzard Overbeek. Bij het bedrijf werken in totaal meer dan 8500 medewerkers, in tientallen landen.

(ANP Redactie AFN/Economie, email economie(at)anp.nl, +31 20 560 6070)

Bekijk koersdetails van TomTom
Overzicht Vorige Volgende
Diegy
0
Tijd geleden toen de koers rond de 4 euro noteerde kwamen er overname geruchten. En verdubbelde de koers in zeer korte tijd. Kan natuurlijk zomaar weer gebeuren eerdaags. Zit nog niet in And maar op deze koers wil ik wel een grote pluk hebben voor een ritje naar de 5,50 euro wat zeker op kor4 termijn mogelijk is. And heeft al aangegeven 3 weken geleden met meerdere potentiële klanten in onderhandeling te zijn voor nieuwe opdrachten
[verwijderd]
0
quote:

Diegy schreef op 16 april 2018 09:02:

Tijd geleden toen de koers rond de 4 euro noteerde kwamen er overname geruchten. En verdubbelde de koers in zeer korte tijd. Kan natuurlijk zomaar weer gebeuren eerdaags. Zit nog niet in And maar op deze koers wil ik wel een grote pluk hebben voor een ritje naar de 5,50 euro wat zeker op kor4 termijn mogelijk is. And heeft al aangegeven 3 weken geleden met meerdere potentiële klanten in onderhandeling te zijn voor nieuwe opdrachten
[verwijderd]
0
daar is ie alweer 0903. Kan maar zo weer gebeuren.......... kan ook zo maar niet. Alweer een post zonder inhoud. Lig alweer te schaterlachen op de bank.
Hoop snel weer op een nieuwe post van d.
Het nivo zal niet hoger zijn hahaha
maci
0
"Het" gaat vast zo melden dat "Het" heeft toegeslagen!

AND International Publishers 3,99 0,09 2,31 % 09:04:19
Cum. vol. 1
Diegy
0
quote:

Spes schreef op 11 april 2018 18:42:

Koers al zwaar afgestraft zodat het steeds interessanter wordt om in te stappen. Blijkbaar vandaag genoeg instappers.
De weg omhoog ligt aardig open. Staat echt amper iets in de laat tot aan de 4,70. Vorige week verkocht ook niemand meer tegen de bied. Er moet echt uit de laat worden gekocht
_Aurum_
0
quote:

Diegy schreef op 16 april 2018 09:02:

Tijd geleden toen de koers rond de 4 euro noteerde kwamen er overname geruchten. En verdubbelde de koers in zeer korte tijd. Kan natuurlijk zomaar weer gebeuren eerdaags. Zit nog niet in And maar op deze koers wil ik wel een grote pluk hebben voor een ritje naar de 5,50 euro wat zeker op kor4 termijn mogelijk is. And heeft al aangegeven 3 weken geleden met meerdere potentiële klanten in onderhandeling te zijn voor nieuwe opdrachten
Denk eerder dat je al wel gekocht hebt, waarom zeg je anders steeds het zelfde in de hoop dat anderen ook instappen?
Beperktedijkbewaking
0
Hier nog iets over het 'nieuws' van 20 maart:
www.gismagazine.nl/and-levert-mapfusi...

Daaruit:
"In eerste instantie zullen auto's van Brabantse weginspecteurs hiervoor ingezet worden. Van daaruit zullen waarschijnlijk nog enkele wegbeheerders aanhaken bij de Talking Maps proef waardoor nog meer voertuigen gegevens gaan verzamelen."

Huh?
Vorig jaar zei een BMW-bobo dat hij met 1 miljoen connected auto's de kaarten van Europa wel up-to-date kon houden. Ik vond dat toen al onzin. Ga zelf maar rekenen:
Deel het aantal door die 1 mln vtgn afgelegde km's per week, maand of jaar (schat het zelf maar) door de totale weglengte van behoorlijke wegen in Europa (een goed belegger in AND kan dat natuurlijk door googelen wel vinden).
En je ziet hoe snel men een obstakel of verandering 'ziet'. Het is zeker niet realtime, en ook niet 'near realtime'.

Het volk is goedgelovig. En jullie ook.
Nog meer wegbeheerders?? Aggut, young professionals die ook een urinespoor willen achterlaten. De 'hoger opgeleide' collega's van de mensen die bij de RWS-dienstkringen het echte werk doen.

vd Linde moet eens ophouden met suggereren. Als het om een puur-technische proef gaat, hebben wat meer bevriende dienstautootjes nauwelijks meerwaarde.
Als het om het verwerken van big data gaat weet AND niet waar ze het over hebben.

maci
0
quote:

Beperktedijkbewaking schreef op 18 april 2018 11:21:

Nee, ik hou van feiten. Heb geen andere agenda.

[/quote]

[quote alias=Beperktedijkbewaking id=10781070 date=201804181121]
Nee, ik hou van feiten. Heb geen andere agenda.

Ik hou ook van feiten. Een van die is dat jij je er helaas niet aan houdt.
Nog maar eens enkele citaten (de kern ervan in vet) geciteerd:

quote:
Beperktedijkbewaking schreef op 26 mrt 2018 om 13:26:

[...]
[Knip]

P.S.
De RVC van AND kan mij node gebruiken.

Ik hou het bij een citaat van je met het verzoek je daar aan te houden. Dank daarvoor en dank voor je medeleven.

Beperktedijkbewaking schreef op 21 mrt 2018 om 10:18:

...
[Knip]

Ik beschouw mijn voorspellende taak sinds voorjaar 2017 hiermee als voltooid. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad...

Beperktedijkbewaking 26 mrt 2018 om 18:21
0

quote:
maci schreef op 26 mrt 2018 om 14:53:

[...]
Ik hou het bij een citaat van je met het verzoek je daar aan te houden. Dank daarvoor en dank voor je medeleven.

Beperktedijkbewaking schreef op 21 mrt 2018 om 10:18:

...
[Knip]

Ik beschouw mijn voorspellende taak sinds voorjaar 2017 hiermee als voltooid. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad...

Beperktedijkbewaking Beperktedijkbewaking 26 mrt 2018 om 18:21

OK hoor.
Maar wat een vreemd verzoek. Zo van: ajb geen info meer...
Rare belegger ben jij.
jeff_cassius
1
Knap dat je nog reageert. Deze man/vrouw heeft een minderwaardigheidscomplex zo groot als de provincie Gelderland.
Het is sneu en amusant tegelijk.
DeZwarteRidder
0
AND wil vooral vooruitkijken na teleurstellende jaarcijfers

In 2016 had AND de dekking van zijn kaarten flink uitgebreid en een Amerikaanse kantoor geopend. Twee jaar later blijkt dat dit niet heeft opgeleverd wat ervan werd verwacht. Het bedrijf en topman Hugo van der Linde willen ondertussen vooral graag vooruit kijken naar de kansen voor het recent gelanceerde product voor de automobielindustrie: MapFusion.

AND kwam donderdag met teleurstellende jaarcijfers. Er werd in 2017 een omzet van slechts 1,4 miljoen euro geboekt. Omdat er moest worden afgeboekt op de boekwaarde van de kaarten verscheen onder de streep een nettoverlies van 2,8 miljoen euro.

Beleggers reageerden geprikkeld. De koers van het aandeel AND ging tot ruim een kwart omlaag.

De resultaten vallen ook behoorlijk tegen in het licht van de optimistische toekomst die topman Hugo van der Linde pakweg twee jaar geleden in een interview met Effect schetste. Het bedrijf had toen net het dekkingsgebied uitgebreid naar Noord-Amerika en leek goed gepositioneerd voor groei.

“Als ik kijk wat TomTom en Here op dit moment omzetten, dan lijkt dat alleen al om honderden miljoenen euro’s te gaan. We hoeven dus niet een heel groot stuk uit de markt te halen om te groeien”, zei Van der Linde toen.

Hij gaf als voorbeeld van de diensten die AND kon bieden een kaart voor een oliemaatschappij die in zijn planningssoftware wegen naar zijn faciliteiten wil opnemen die normaal niet op de kaart staan. Twee jaar verder kan eigenlijk niet anders dan worden geconcludeerd dat het omzetpotentieel van dit soort locatiediensten beperkt is. AND lijkt dit zelf te erkennen door 2018 een transitiejaar te noemen waarin het onder meer werkt aan oplossingen die moeten leiden tot meer stabiele inkomstenstromen.

In een schriftelijke reactie maakte bestuursvoorzitter Van der Linde ook duidelijk vooral vooruit te willen kijken. “De resultaten over 2017 zijn inderdaad teleurstellend. Toch hebben we ook positief nieuws ten aanzien van de ontwikkeling van MapFusion, waarmee we een stabielere inkomstenstroom beogen.”

MapFusion is een product gericht op de automobielindustrie. AND maakt het mogelijk om op basis van data die uit voertuigen komt, kaarten te maken die continu ge-update worden. Deze kaarten kunnen gebruikt worden voor toepassingen van autonoom rijden, maar kunnen ook een manier zijn voor bedrijven die data genereren met hun sensors om die te gelde te maken.

Vorig jaar sloot AND een samenwerking met Continental zonder dat het daarbij financiële details gaf. Hetzelfde gold deze week met een samenwerking met het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat. Het gaat hierbij overigens om een pilot.

“We zijn al een tijd bezig met de ontwikkeling van MapFusion en in september 2017 is de vercommercialisering hiervan gestart. Daarmee is MapFusion goed op weg om AND een stap verder te brengen”, aldus Van der Linde.

Voor 2018 geeft het bedrijf geen financiële verwachtingen. Wat deze stap gaat opleveren voor de aandeelhouders is voorlopig dus niet te zeggen.

www.veb.net/artikel/06485/and-wil-voo...
Beperktedijkbewaking
0
Wisten jullie dit?

Most of the navigation layers in Apple Maps are based on TomTom’s data and OSM in countries where TomTom doesn’t have decent coverage. Additionally, the company uses multiple local data providers like Waze for Israel, or AND for some areas in Eastern Europe.
A full list of data sources that Apple uses is available on:

gspa21.ls.apple.com/html/attribution....

snowhmr
0
Ja dit was bij het eerste contract van Apple met TT al uitgezocht door iemand op het forum daar.
921 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 43 44 45 46 47 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 1 jan 0001
Koers 0,000
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 0
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 0

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront