PostNL « Terug naar discussie overzicht

PostNL September 2018 wordt postmaand

4.444 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 ... 219 220 221 222 223 » | Laatste
[verwijderd]
1
quote:

Go Go Go ! schreef op 25 september 2018 22:00:

Zijn er nu nog forumleden te vinden, die blij zijn dat HV haar mond dicht heeft gehouden en gewacht heeft tot de stemming over de moties ? De negatieve adviezen van analisten volgen elkaar nu op en we reageren er wat verbaasd en ook verontwaardigd op. De wereld voor PostNL is morgen nog precies hetzelfde als twee weken geleden.

Zo voelt het dus om in Niemandsland te zijn aangeland. Met elkaar nu in een soort vacuüm gezogen of misschien wel een moeras. Er was er tot vandaag slechts eentje, die er daadwerkelijk verandering in kon aanbrengen en dat is dezelfde die er vanaf morgen iets aan kan doen. Ons eigen schaap, dat weigert te blaten, dat autistische trekjes vertoont en maar niet over de dam wil. Met als resultaat dat de anderen haar ook niet zullen volgen.

Wie gaat daar wat aan veranderen ? Meerdere keren hier de vraag gesteld waarom we de grootaandeelhouders niet horen. Reactie’s gekregen in de trant van “Dat gebeurt wel, maar gemor is binnenshuis, dfat doe je niet in het openbaar” of “Het interesseert ze niet zoveel”. Zal het ze dadelijk nog steeds niets interesseren ? En gaan deze partijen straks zonder gêne aan hun beleggers uitleggen waarom ze beleggen in een aandeel wat per saldo een dalende koers kent met een toenemend aantal negatieve adviezen van analisten ? Of slaat de schrik ons pas echt in de benen wanneer er nog eens eentje plots aankondigt afscheid te nemen van zijn pakket als grootaandeelhouder ?

Uitblijven van consolidatie zou mij als grootaandeelhouder in het verkeerde keelgat schieten. Je kunt niet eindeloos blijven klootzakken met zo’n aandeel. Helemaal niet wanneer er betere alternatieven zijn, toch ?

Het is geen aanname en ik suggereer niets, maar je wenst toch ook geen activistische aandeelhouder met een klein belang die een “Dear Board” brief aan HV en Pimmetje zendt ? Dit om de waarde te ontsluiten ... een scheiding tussen mail en parcels.

Het gaat simpelweg gewoon slecht met PostNL. Nu komen inderdaad analisten ook met negatieve adviezen, gelukkig heb ik jullie al geruime tijd gewaarschuwd dat het niet goed gaat met PostNL.
Saibee
0
quote:

Go Go Go ! schreef op 25 september 2018 22:00:

Zijn er nu nog forumleden te vinden, die blij zijn dat HV haar mond dicht heeft gehouden en gewacht heeft tot de stemming over de moties ?
Beste Go,

Ik vind het prima dat HV, althans naar buiten toe, haar mond dicht gehouden heeft; dat wil absoluut niet zeggen dat er niets speelt.
Ik acht het waarschijnlijk dat er al contacten tussen Postnl en Sandd zijn hoe om te gaan met de mogelijkheden die de politiek nu biedt ten aanzien van consolidatie in de sector.
De laatste vijf kwartaalrapportages waren voor mij als belegger geen pretje maar met haar klaagzangen lijkt HV wel haar doel bereikt te hebben.
De politiek biedt nu een raamwerk waarbinnen consolidatie mogelijk is.

Dat er geen berichten over gesprekken tussen Postnl en Sandd naar buiten komen lijkt me logisch; dit is heel koersgevoelige informatie.
Er is altijd een kans dat de gesprekken op niets uitlopen.
Het is redelijk gebruikelijk dat overnamegesprekken en alles wat daarmee samenhangt binnenshuis blijven en pas als men het eens is met de resultaten naar buiten komt.

Dat Postnl met betrekking tot eventuele schadevergoedingen niet verder komt dan wij bestuderen de zaak is, naar mijn mening, ook logisch.
Als je de overheid/ACM aanklaagt en schadeloosstelling eist moet je heel zeker van je zaak zijn; dit soort procedures kunnen als een boomerang tegen je werken en dat wil je absoluut niet.
De overheid is je grootste klant; een goede relatie met je grootste klant is belangrijk. Natuurlijk geldt wel; voor iets hoort iets.
Dus dat ze de zaak bestuderen prima; een schadevergoeding eisen kan altijd nog; zorg wel dat je de verjaring stuit of vraag op een andere manier compensatie (extra omzet bijvoorbeeld).

De meningen van analisten lopen sterk uiteen.
Natuurlijk is het niet leuk dat sommige buitenlandse banken met koersdoelen van onder de 3 euro komen.
Zelf heb ik het idee dat de analisten met een dergelijk negatieve insteek niet helemaal begrijpen wat er met het besluit van de CBb veranderd is; laat staan de op handen zijnde consolidatie.
Ik heb het idee dat deze analisten de context van de klaagzangen van HV niet helemaal door hebben; dat de Q2-cijfers veel eenmalige pijn bevatten en misschien wel enigszins gemanipuleerd zijn om in ieder geval de politiek te overtuigen dat er consolidatie moet komen.
Dat laatste is overigens speculatie van mijn kant.

Over de shorters.
Leuk dat een paar shorters hun posities wat afgebouwd hebben; of ze met die posities ook iets mee verdiend hebben is een tweede.
Van TKB heb ik begrepen dat short puts ook onder shorten valt; hierbij speculeer je niet op veel lagere koersen.
Als shorters zichzelf met short puts vol stampen zou ik dat niet als een negatief teken zien.

En als extraatje iets over het uitlenen van aandelen aan shorters.
Je kunt ook short gaan zonder dat je aandelen van een ander leent; het zogenaamde naked short gaan.
Ik krijg niet de indruk dat naked shorting door de AFM (in geval van Postnl) anders benaderd wordt.
Tijdens de kredietcrisis keek de AFM, in het geval van banken en verzekeringsbedrijven, tijdelijk wel anders tegen naked shorting aan.
www.openaccessadvocate.nl/tijdschrift...
Porscheknakker
0
Op het Bpost forum lees ik:

"Waar blijft de Deutsche Post met hun fase 1 plan om de postbedrijven in de Benelux in te lijven dan staan we in no time weer aan de 20 euro met @BPOST."

Weet iemand wat dit fase 1 plan van Deutsche Post inhoudt? Ik zou zeggen, als dit klopt, dat er een mogelijkheid aanwezig is dat zowel Bpost als PostNL door Deutsche Post overgenomen zouden kunnen worden.
Dit is iets wat ikzelf al langer denk, dus dat PNL gewoon wordt overgenomen door bijvoorbeeld DHL. Als dat zo is dan wordt de koers van te voren flink georkestreerd en vastgezet. Dat vastzetten gebeurt al enkele weken. De overnameprijs is dan duidelijk.
Hansbeleg
0
quote:

Dagelijkse Kost schreef op 25 september 2018 23:32:

Op het Bpost forum lees ik:

"Waar blijft de Deutsche Post met hun fase 1 plan om de postbedrijven in de Benelux in te lijven dan staan we in no time weer aan de 20 euro met @BPOST."

Weet iemand wat dit fase 1 plan van Deutsche Post inhoudt? Ik zou zeggen, als dit klopt, dat er een mogelijkheid aanwezig is dat zowel Bpost als PostNL door Deutsche Post overgenomen zouden kunnen worden.
Dit is iets wat ikzelf al langer denk, dus dat PNL gewoon wordt overgenomen door bijvoorbeeld DHL. Als dat zo is dan wordt de koers van te voren flink georkestreerd en vastgezet. Dat vastzetten gebeurt al enkele weken. De overnameprijs is dan duidelijk.
De 2 marktleiders zullen echt niet mogen fuseren, vergeet dat maar, helaas.
Toekomstbeeld
0
quote:

prinszicht schreef op 25 september 2018 23:02:

Citi zit op mijn koers. Ofwel, HV gaat niet leveren. Maar mijn betoog is monotoon en verre van professioneel. Maar mijn betogers van vandaag zijn ook om. Met mailtjes aan de VEB als bewijsmateriaal. Het levert geen klap op.

Citi zit long PostNL. Neem dat maar van mij aan. Anders maak je het niet zo persoonlijk. Ook armzalig om zo naar buiten te treden. Een koopadvies over de rug van. Ze hebben geen ongelijk maar het is bijzonder goedkoop.

Het probleem van HV is de keiharde leugen. Daar kan ze niet om heen. Onze Nina Brink 2.0. Wel miljoenen vangen maar geen aandeel PostNL. Wel briefjes rondbrengen, ook die van Sandd. Maar onder de kostprijs. Zelfs met rechterlijke uitspraak.

Het makkelijkste is alles vergeten. Fck Sandd. Levert geen klap op. VVD hupsakee. Hebben ze groot gemaakt. En....we gaan niet winnen van de Belgen. Ondanks dat ze overal teveel voor betalen. Die hebben een oneigenlijke broodheer. De overheid.

We komen op 4 op eigen kracht! Daar heeft Citi het mis. Worden ook betaald door een opdrachtgever. Daarna verkopen. HV heeft te veel schade aangericht.
Citi zit long?

Mailtje aan de veb heb je denk ik niet goed begrepen. Een oproep tot druk om de gesprekken met Sandd aan te gaan. Iets wat jij niet wilt.

Zonder wat te doen naar de 4...prins, een princes op een wit paard die je komt redden is waarschijnlijker!

Saibee
0
quote:

Dagelijkse Kost schreef op 25 september 2018 23:32:

Op het Bpost forum lees ik:

"Waar blijft de Deutsche Post met hun fase 1 plan om de postbedrijven in de Benelux in te lijven dan staan we in no time weer aan de 20 euro met @BPOST."

Weet iemand wat dit fase 1 plan van Deutsche Post inhoudt? Ik zou zeggen, als dit klopt, dat er een mogelijkheid aanwezig is dat zowel Bpost als PostNL door Deutsche Post overgenomen zouden kunnen worden.
Dit is iets wat ikzelf al langer denk, dus dat PNL gewoon wordt overgenomen door bijvoorbeeld DHL. Als dat zo is dan wordt de koers van te voren flink georkestreerd en vastgezet. Dat vastzetten gebeurt al enkele weken. De overnameprijs is dan duidelijk.
Ik vermoed dat het fase 1 plan aan het brein van de poster ontsproten is.
Mocht Deutsche Post serieuze plannen hebben Bpost en Postnl in te lijven dan zou dat buitengewoon interessant zijn maar wat Hans al aangeeft, onwaarschijnlijk (vanwege, in geval van overname, te dominante marktpositie in de Benelux landen).

Postnl kon haar vermeende dominante positie in de postsector ontkrachten door te wijzen op de alternatieve (digitale) verzendmogelijkheden die er tegenwoordig zijn.

Op pakketjesgebied gaat vrijwel alle transport nog via fysieke verzending.
De 3D-printer staat, qua ontwikkeling nog in de kinderschoenen, het gebruik is vooralsnog beperkt.
Een echte teleportmachine waarmee voorwerpen van de ene naar de andere locatie getransporteerd worden (als alternatief voor fysieke verzending via de reguliere pakketdienst) moet nog uitgevonden worden.

Vooralsnog lijkt mij de positie van een combinatie van DHL/BPost en Postnl binnen de Benelux te dominant om consolidatie op een dergelijk hoog niveau toe te staan.
Toekomstbeeld
0
Nog effe over moties 164 en 165, beide aangenomen.

Wat ik al dacht vanmiddag word net bevestigd. De moties staan eigenlijk haaks op elkaar en toch beiden aangenomen. Een paar partijen zijn de weg effe weer kwijt geraakt klaarblijkelijk. Ik sprak al mijn verwondering uit over de stemming Voor van de PVV en de SP bij motie 164. Hadden beiden grote haast met consolidatie zo bleek 12 september tijdens het debat, maar met voorstemmen op motie 164 geeft men de ACM veel ruimte tot onderzoek. Tegenstemmen had tot een sneller pad geleid. Ach ja, wat doe je eraan.

Di 25-9-2018, 23:56
Beste heer Xxxxx,

CU en CDA hebben tegen 164 gestemd en voor 165. VVD en D’66 hebben tegen 165 gestemd en voor 164.

Beide moties zijn aangenomen. Dat betekent dat er dus ook partijen waren die voor béide moties hebben gestemd, hoewel deze eigenlijk politiek haaks op elkaar staan.

Belangrijkste voor nu is dat de motie 165 Van den Berg/Bruins is aangenomen, want daarmee kunnen we consolidatie doorzetten, ook als de ACM zegt dat dat niet mag.

Met hartelijke groet,
Eppo Bruins / CU
Toekomstbeeld
0
quote:

Saibee schreef op 26 september 2018 00:02:

[...]
Ik vermoed dat het fase 1 plan aan het brein van de poster ontsproten is.
Mocht Deutsche Post serieuze plannen hebben Bpost en Postnl in te lijven dan zou dat buitengewoon interessant zijn maar wat Hans al aangeeft, onwaarschijnlijk (vanwege, in geval van overname, te dominante marktpositie in de Benelux landen).

Postnl kon haar vermeende dominante positie in de postsector ontkrachten door te wijzen op de alternatieve (digitale) verzendmogelijkheden die er tegenwoordig zijn.

Op pakketjesgebied gaat vrijwel alle transport nog via fysieke verzending.
De 3D-printer staat, qua ontwikkeling nog in de kinderschoenen, het gebruik is vooralsnog beperkt.
Een echte teleportmachine waarmee voorwerpen van de ene naar de andere locatie getransporteerd worden (als alternatief voor fysieke verzending via de reguliere pakketdienst) moet nog uitgevonden worden.

Vooralsnog lijkt mij de positie van een combinatie van DHL/BPost en Postnl binnen de Benelux te dominant om consolidatie op een dergelijk hoog niveau toe te staan.
Misschien tijd om buiten de bekende box te denken :-)

Postmarkt was fysiek totdat er plots digitaal bijkwam (zoals je opmerkt).
Bij pakketmarkt denkt iedereen aan pakketjes aan de deur bezorgd. Zoek het buiten de box.....denk groter.....heb al diverse voorbeelden genoemd die net zo goed tot de "pakket"markt gerekend zouden kunnen worden:
- bloemen (fleurop), pizza's om maar eens klein te beginnen
- Takeaway, deliveroo
- mensenvervoer ...taxi's/uber .... is een mens geen pakket :-) Wel betaald transport!
- meubelzaken die meubilair transporteren
- verhuistransport van inboedel woningen
- vee/dier transport
- machine transport
- containervervoer
- scheepvaart vervoer over de rivieren en kanalen
- luchtvracht
- etc etc

Want elk transportbedrijf kan op elk moment besluiten om uit te breiden tot elke categorie die ze maar willen. Amazon / Uber zijn voorbeelden die willen uitbreiden en Deliveroo willen kopen. Morgen wil PostNL misschien wel verhuistransport van meubels gaan doen.

UPS, FEDEX, DHL, specialistische transportbedrijven, ze vervoeren de gekste dingen in allerlei vormen en maten.

Wie bepaald wat een pakket is? Is de definitie van "een pakket" gebonden aan maximale maten of substantie of vorm van transport of dat het in karton is verpakt?

Wat the fuck is eigenlijk precies een "pakket"?

Er worden ladders, tuin schuttingen etc bij de Gamma besteld en vervoert en aan huis gebracht door DHL, PostNL etc.....ik reken dat tot pakketten. Maar dus ook meubels, dus ook machines, dus ook bloemen, dus ook pizza's etc etc.

Anyway, denk out of the box :-)
Porscheknakker
0
Zou het niet beter zijn om nu over te stappen naar Bpost ? Zie hieronder de cijfers, die m.i. toch beter klinken dan die van PNL en dus wat meer rust geven.

bpost: resultaten tweede kwartaal 2018

08 aug 2018

Kernfeiten tweede kwartaal 2018

De bedrijfsopbrengsten (inkomsten) bedroegen 928,4 miljoen EUR, d.i. een stijging met 32,7%, gedreven door overnames en de uitmuntende groei van Parcels.
De onderliggende volume-evolutie bij Domestic Mail bedroeg -4,1%, gedreven door verbeterde Transactional Mail ondersteund door een gemakkelijke vergelijkbare basis (-9,9% voor 2Q17 versus -3,2% voor 2Q18) en briefwisseling rond specifieke thema’s in het kwartaal.
Domestic Parcels volumes groeide met 25,8% (+25,5% voor 2Q17), in lijn met de vooruitzichten gedreven door een sterke groei van e-commerce en een aanhoudende positieve trend bij C2C. Prijs/mix-effect van -6,2%, volledig mixgerelateerd.
International Parcels steeg met 4,3 miljoen EUR gedreven door de hogere inkomsten vanuit VS en Europa.
Logistic Solutions steeg met 202,9 miljoen EUR, voornamelijk ingevolge de consolidatie van Radial (EUR +196,1 miljoen EUR).
Additional Sources of Revenues (stijging van 15,6 miljoen EUR), ingevolge de overnames van Imex en M.A.I.L., Inc. in International mail.
Fasering van de kosten in lijn met het traject voor het volledige jaar 2018, organische kosten onder controle. Exclusief de eenmalige elementen (+4,5 miljoen EUR netto), organische kosten beïnvloed door de groei van Domestic Parcels voor +8,3 miljoen EUR en transportkosten verbonden met de evolutie van de internationale activiteiten.
Lagere EBITDA in lijn met de vooruitzichten bedroeg 140,4 miljoen EUR, ingevolge de hogere organische kosten.
De BGAAP nettowinst van bpost NV steeg met 6,1 miljoen EUR en bedroeg 82,6 miljoen EUR.
Bevestiging van de 2018 vooruitzichten en het ‘back-loaded’ traject: genormaliseerde EBITDA onderaan de vork van 560 tot 600 miljoen EUR; dividend ten minste 1,31 EUR
Saibee
0
quote:

Toekomstbeeld schreef op 26 september 2018 00:37:

[...]

Misschien tijd om buiten de bekende box te denken :-)

Postmarkt was fysiek totdat er plots digitaal bijkwam (zoals je opmerkt).
Bij pakketmarkt denkt iedereen aan pakketjes aan de deur bezorgd. Zoek het buiten de box.....denk groter.....heb al diverse voorbeelden genoemd die net zo goed tot de "pakket"markt gerekend zouden kunnen worden:
- bloemen (fleurop), pizza's om maar eens klein te beginnen
- Takeaway, deliveroo
- mensenvervoer ...taxi's/uber .... is een mens geen pakket :-) Wel betaald transport!
- meubelzaken die meubilair transporteren
- verhuistransport van inboedel woningen
- vee/dier transport
- machine transport
- containervervoer
- scheepvaart vervoer over de rivieren en kanalen
- luchtvracht
- etc etc

Want elk transportbedrijf kan op elk moment besluiten om uit te breiden tot elke categorie die ze maar willen. Amazon / Uber zijn voorbeelden die willen uitbreiden en Deliveroo willen kopen. Morgen wil PostNL misschien wel verhuistransport van meubels gaan doen.

UPS, FEDEX, DHL, specialistische transportbedrijven, ze vervoeren de gekste dingen in allerlei vormen en maten.

Wie bepaald wat een pakket is? Is de definitie van "een pakket" gebonden aan maximale maten of substantie of vorm van transport of dat het in karton is verpakt?

Wat the fuck is eigenlijk precies een "pakket"?

Er worden ladders, tuin schuttingen etc bij de Gamma besteld en vervoert en aan huis gebracht door DHL, PostNL etc.....ik reken dat tot pakketten. Maar dus ook meubels, dus ook machines, dus ook bloemen, dus ook pizza's etc etc.

Anyway, denk out of the box :-)
Interessante gedachtegang; maar inderdaad, wat valt precies onder pakketvervoer?
Wanneer spreek je van een pakkettenvervoerder, wanneer heb je het over een transportonderneming en wanneer over een logistieke onderneming?

Wil je als mededingingsautoriteit concurrentie op pakketvervoer of ben je tevreden met concurrentie op een hoger niveau?

Allemaal vragen en lastig als jezelf niet in die branche werkzaam geweest bent.
Postnl wordt niet als logistieke dienstverlener gezien (althans niet in 2016).
www.consultancy.nl/nieuws/12670/de-to...
maar dat kan ook aan de opstellers van het overzicht liggen.
[verwijderd]
0
quote:

Dagelijkse Kost schreef op 25 september 2018 23:32:

Op het Bpost forum lees ik:

"Waar blijft de Deutsche Post met hun fase 1 plan om de postbedrijven in de Benelux in te lijven dan staan we in no time weer aan de 20 euro met @BPOST."

Weet iemand wat dit fase 1 plan van Deutsche Post inhoudt? Ik zou zeggen, als dit klopt, dat er een mogelijkheid aanwezig is dat zowel Bpost als PostNL door Deutsche Post overgenomen zouden kunnen worden.
Dit is iets wat ikzelf al langer denk, dus dat PNL gewoon wordt overgenomen door bijvoorbeeld DHL. Als dat zo is dan wordt de koers van te voren flink georkestreerd en vastgezet. Dat vastzetten gebeurt al enkele weken. De overnameprijs is dan duidelijk.
Dit hebben wij eerder ook al uitgelegd dat gaat niet gebeuren.
[verwijderd]
0
Tja als belegger in PostNL zie ik zo langzamerhand door de bomen het bos niet meer. Het kost dan veel moeite om geen afscheid van dit aandeel te nemen, maar ik hou ze vast tot ergens in december in de hoop, dat zoals elk jaar het alsdan positieve sentiment de koers wat hoger zet, in ieder geval genoeg om afscheid zonder verlies te kunnen nemen.
Mangy_Scoundrel
0
quote:

Toekomstbeeld schreef op 26 september 2018 00:37:

Wat the fuck is eigenlijk precies een "pakket"?

Volgens mij is de definitie voor iedere vervoerder anders.

Voor PostNL is dat iets wat max. 176 × 78 × 58 cm & max. 30kg is, waarbij ik vermoed dat hun distributie centra ingericht zijn op deze maximale maten.

Go Go Go !
0
quote:

Toekomstbeeld schreef op 26 september 2018 00:37:

[...]

......

Wie bepaald wat een pakket is? Is de definitie van "een pakket" gebonden aan maximale maten of substantie of vorm van transport of dat het in karton is verpakt?

Wat the fuck is eigenlijk precies een "pakket"?
.....

In het licht van de hier gisteren besproken motie ... datgene wat bedoeld in de Postwet en betrekking heeft op de UPD.

Artikel 16,, ik denk dat je daar het antwoord kunt vinden.
[verwijderd]
0
quote:

Go Go Go ! schreef op 26 september 2018 08:51:

[...]

In het licht van de hier gisteren besproken motie ... datgene wat bedoeld in de Postwet en betrekking heeft op de UPD.

Artikel 16,, ik denk dat je daar het antwoord kunt vinden.

En de postwet gaat juist aangepast worden om oude termen breder te omschrijven (ano nu) en meer vrijheid te geven mbt invulling van diensten.

Ergo de brede bezorgmarkt is giganitisch breed en er zijn eigenlijk heel veel concurrenten. Dus de ACM heeft hier niets te zoeken. Zullen ze het wel niet mee eens zijn. Er is overigens al een ACM postmonitor waarin ze hun denken vastleggen.
Toekomstbeeld
0
quote:

Go Go Go ! schreef op 26 september 2018 08:51:

[...]

In het licht van de hier gisteren besproken motie ... datgene wat bedoeld in de Postwet en betrekking heeft op de UPD.

Artikel 16,, ik denk dat je daar het antwoord kunt vinden.

Dat is nu precies een antwoord wat voortkomt uit hokjes denken :-)

"Een postpakket wordt in het Postbesluit 2009 gedefinieerd als een geadresseerd verpakt poststuk dat zaken, niet zijnde brieven, bevat"

En nu naar mijn bovenstaande lijst......zijn bloemen die fleurop verzend geen "pakket"? Of een pizza die in een doos vervoert word....

Allemaal nog simpele voorbeelden die voldoen aan "geadresseerd en verpakt en niet zijnde een brief"
Toch worden de bedrijven die actief zijn in deze sectoren nergens meegenomen in de pakketbezorgmarkt.

Dus dat soort van "pakketten" is mijn inziens al een misser vd ACM die ze zelf niet beschouwen in hun onderzoeken/metingen. Ze hebben een hokje gedefinieerd maar snappen zelf niet wat ze ermee afbakenen.

Maar mijn punt is dat de definitie an sich zeer discutabel is: "Een postpakket wordt in het Postbesluit 2009 gedefinieerd als een geadresseerd verpakt poststuk dat zaken, niet zijnde brieven, bevat"

Zie alle eerdere voorbeelden genoemd maar ik noem er 1. Meubels worden naar een consument vervoerd en ingepakt. Wat is dat anders dan een wasmachine of een set kleding die door PostNL naar een consument getransporteerd word.
Waarom duiken bedrijven als Coolblue (doen hun eigen vervoer) niet op in de overzichten?

Antwoord: hokje denken en niet beseffen dat de huidige moderne economie zich niet laat vangen in een hokje. Morgen doet A dit, overmorgen pakken ze B erbij. Een ACM kan de snelheid van verandering in deze tijd niet aan.

[verwijderd]
0
Luitjes het is rood en het blijft rood. door de stijging van de brandstofprijzen zullen de marges voor postnl nog kleiner worden en ze maakte vorige kwartaal al verlies. Dividend is in mijn ogen niet meer houdbaar.
[verwijderd]
0
4.444 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 ... 219 220 221 222 223 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 25 apr 2024 17:35
Koers 1,204
Verschil -0,029 (-2,35%)
Hoog 1,239
Laag 1,195
Volume 1.803.919
Volume gemiddeld 2.175.390
Volume gisteren 1.157.272

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront