TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom nov '18 BUY (of bye?)

8.136 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 ... 403 404 405 406 407 » | Laatste
[verwijderd]
2
quote:

Jopie1962 schreef op 29 november 2018 13:58:

[...]

bijkopen/verkopen/bijkopen/verkopen enz
Op de een of andere manier pakt het in de praktijk altijd precies omgekeerd uit..
[verwijderd]
0
quote:

Febo85 schreef op 29 november 2018 13:55:

[...]

Het IQ van Jos is gelijk aan de dikte van zijn brillenglazen..
Hij leest hier natuurlijk ook wel eens mee en daarom is het voor hem intussen een sport geworden om de koers te downtalken. Ego is groter/belangrijker dan objectieve berichtgeving. (geldt voor veel analisten/beurslui)
[verwijderd]
0
De manier waarop dit aandeel elke keer terug gezet wordt, betekent of een dirty exit uiteindelijk, of een zo laag mogelijk bod van een PE of men probeert nog zo laag mogelijk in te stappen. Zolang het nog kan.
[verwijderd]
2
Powered by the #TomTomHDMap, the #RenaultSYMBIOZ is bringing the future of #AutonomousDriving closer! Our real-time map provides the Symbioz with an extremely accurate and realistic representation of the road ahead. #ShapeTheFuture

Was dit al geplaatst? Ze werken dus gewoon ook nog met Renault, maar dan met hd maps. En ook ket Volvo hd mapping via Apollo. Dus laat Google die ouwe zooi nog even aan deze autofabrikanten geven, dan doet tt de hd Mao’s wel. :)). Succes!!!
steelfighter72
0
quote:

Henk-DJ schreef op 29 november 2018 14:36:

Waar zijn al die positivo's nu?
Gisteren zou de trein vertrekken, laatste kans in te stappen en weet ik veel wat nog meer.
psssst, ik had wel gelijk... de koers stond toen nog op 7,67, ik heb die trein gemist door een "toevallige" storing op 8,40. Ik heb niet eens voor 17:30 uur een koersnotering boven de 8 gezien op iex one en wist daardoor niet eens dat er sprake was van een storing totdat ik op dit forum keek en 8,086 zag staan na sluiting ....
DerksVisie
0
quote:

Gira Freeze schreef op 29 november 2018 15:07:

Powered by the #TomTomHDMap, the #RenaultSYMBIOZ is bringing the future of #AutonomousDriving closer! Our real-time map provides the Symbioz with an extremely accurate and realistic representation of the road ahead. #ShapeTheFuture

Ja je beste techniek gratis delen en je normale kaarten niet aflaten nemen. Dat is wel ontzettend dom.
shaai
0
quote:

Gira Freeze schreef op 29 november 2018 15:07:

Powered by the #TomTomHDMap, the #RenaultSYMBIOZ is bringing the future of #AutonomousDriving closer! Our real-time map provides the Symbioz with an extremely accurate and realistic representation of the road ahead. #ShapeTheFuture

Was dit al geplaatst? Ze werken dus gewoon ook nog met Renault, maar dan met hd maps. En ook ket Volvo hd mapping via Apollo. Dus laat Google die ouwe zooi nog even aan deze autofabrikanten geven, dan doet tt de hd Mao’s wel. :)). Succes!!!
twitter.com/TomTom/status/10680748197...

Imo ook opvallend dat TomTom nu wel zo hiermee naar buiten komt,zelfs eigenlijk regaeert op dat stuk van BusinessInsider en daar extra info aan toevoegt over de eigen rol.
Ook ZONDER downplayen dat ze er (bijv dit of komend jaar) vlp misschien niet zoveel aan verdienen.
[verwijderd]
0
Weet iemand hier hoe het zit met handel in turbo's; schaft een bank dan daadwerkelijk het onderliggende instrument aan? (bij een turbo long; c.q. verkopen ze aandelen bij een turbo short)
Dus heeft de turbo handel invloed op de koers van het onderliggende aandeel?
Bvd.
marktwaarde
0
Tactiek voor de grote partijen is nu denk ik om zoveel mogelijk proberen te kopen zonder dat de koers te hard stijgt.
sniklaas
1
quote:

Febo85 schreef op 29 november 2018 15:01:

[...]

Denkfout ! Als aandeelhouder ben je MEDE-EIGENAAR van een stukje TomTom.
TomTom is dus NIET alleen van Goddijn !
Hij heeft zelfs de plicht als beursgenoteerd bedrijf bepaalde informatie naar nuiten te brengen wat hij stelselmatig NIET doet.
De man is dus eigenlijk NIET geschikt als CEO.
Abje Febo, met je eens, @TT is een beursgenoteerd bedrijf en daarvan MOET de CEO en medebestuursleden de belangen van bedrijf, medewerkers, producten, leveranciers en (alle) aandeelhouders zo goed mogelijk behartigen en de RvC als toezichthouder.

Harold zal vast een prima CEO zijn voor een niet beursgenoteerd @TT maar dat is niet van toepassing, heeft in de afgelopen 14 jaren diverse malen een beroep op de beurs (dus op ons) gedaan voor kapitaal voor oa zichzelf en voor het kunnen doen van aankopen.

Succes.........Peter
[verwijderd]
0
En het irritante prikken naar beneden, blijft maar weer doorgaan. Bizar dat dit allemaal maar kan. Met deze lage free float, en koers die bijna stilstaat, is dit ook erg makkelijk. Maar wel uiterst irritant. Verwacht vanmiddag nog wel wat grotere kopers, die hem naar de 8.30 of hoger tillen.
NewKidInTown
1
quote:

VeniVidiMerui schreef op 29 november 2018 15:20:

Weet iemand hier hoe het zit met handel in turbo's; schaft een bank dan daadwerkelijk het onderliggende instrument aan? (bij een turbo long; c.q. verkopen ze aandelen bij een turbo short)
Dus heeft de turbo handel invloed op de koers van het onderliggende aandeel?
Bvd.
Volgens mij is dan alleen het SALDO van long vs short van belang, wat ze verliezen op de een, verdienen ze aan de andere kant bij gelijkblijvend aantal. Ze zullen dat echt wel hedgen, maar of dat met aan/verkoop aandelen gaat, is mij onbekend. Zou ook op een andere manier kunnen. Verdienen doen ze door middel van de spread en elke maand op de 15e het financieringsniveau aanpassen.
eduardo3105
1
quote:

VeniVidiMerui schreef op 29 november 2018 15:20:

Weet iemand hier hoe het zit met handel in turbo's; schaft een bank dan daadwerkelijk het onderliggende instrument aan? (bij een turbo long; c.q. verkopen ze aandelen bij een turbo short)
Dus heeft de turbo handel invloed op de koers van het onderliggende aandeel?
Bvd.
Ja de bank schaft het onderliggende instrument aan, echter niet één op één. Daar zijn rekenmodellen voor en daarnaast heb je ook turbo's short dus is de invloed beperkt. Hedgefondsen maken wel gebruik om turbo's te laten ploffen als de knockout prijs in de buurt ligt om handel te creëren.
De Roze Ridder
1
[Modbreak IEX: Gelieve elkaar niet persoonlijk aan te vallen, bericht is bij dezen verwijderd.]
boem!
2
quote:

Tom2HD schreef op 29 november 2018 13:51:

www.rtlz.nl/beurs/bedrijven/artikel/4...

Zelfs Josti denkt dat Telematics meer dan een miljard oplevert.
Hij snapt alleen de koerswinst niet haha.
Exact de grondgedachte bij velen.
TTT mag dan meer dan 1 miljard opbrengen maar dat onderdeel brengt nu wel de grootste Ebit binnen en wat presteert TT zonder deze BU in volgende jaren.
Ook de verlieslatende resultaten tot op heden bij AenE geven bij de aangehaalde analisten weinig vertrouwen in de toekomst en zij vrezen aanhoudende verliezen voor dit onderdeel.

Zij gaan daarbij voorbij aan de gepresenteerde cijfers voor Automotive en Enterprise.
De groei in Automotive is fors zelfs met de toegepaste deferred.
De stabilisatie bij Enterprise lijkt verleden tijd niet enkel door de gesloten samenwerkingsverbanden maar ook door Google die Maps nu ook ziet als profitcenter.

De 3q cijfers geven aan dat TT zonder TTT al een positieve Ebit scoort.
2018 EPS 25 cent waarvan TTT 15 cent voor haar rekening neemt.
Outlook 2019 excl TTT 25 cent Eps.
Moet TT excl TTT daarom voor 25 gedeeld door 15 cent verkwanseld worden tegen 1,7 a 2,5 miljard of weten we de rust op te brengen om TT de kans te bieden de werkelijke waarde naar boven te halen van met name Mapsplus.

Ik prefereer te wachten op de jaarcijfers en de daarbij behorende CC om beter te begrijpen waar TT staat in de ogen van HG.
NewKidInTown
0
quote:

VeniVidiMerui schreef op 29 november 2018 15:34:

In het Engels klink 'ie leuker.
Google translate geeft volgens mij een onjuiste vertaling, zou iets met wanker moeten zijn. Wat is sneue in Engels ?
tatje
0
Hoe kan je de rust bewaren, terwijl je veel aandelen Tom Tom hebt.

Gewoon Tom Tom op twitter zoeken.

twitter.com/tomtom

Het volgende dan lezen !

TomTom??Geverifieerd account? @TomTom · 5 u5 uur geleden

TomTom heeft geretweet Business Insider

Powered by the #TomTomHDMap, the #RenaultSYMBIOZ is bringing the future of #AutonomousDriving closer! Our real-time map provides the Symbioz with an extremely accurate and realistic representation of the road ahead. #ShapeTheFuture

Het filmpje afspelen !

En dan, dan wordt je zo rustig en laat je het dagelijkse forumgeklooi, geklooi zijn.

Want de renault Symbioz rijdt al level 4, mag nog niet op de openbare weg en tesla heeft level 2.

Ik blijf erbij, dat het Apple google en Volvo nieuws een doel had.

Uit hoeveel en welke partijen het doel bestaat, weet ik niet.

Maar dirty met al deze geweldige berichten vanuit de TT hoek, kan nooit !

TomTom?Geverifieerd account?

@TomTom

TomTom is shaping the future, leading the way with autonomous driving, smart mobility and smarter cities.

Gewoon mijn mening en geen advies.

Ik ga gewoon door met de planning om vanaf voorjaar 2019 half jaar per jaar op Mallorca of Ibiza te leven :-)

Als je het nieuws van Business insider retweet, dan sta je er toch helemaal achter :-)
Je bent er zelfs super trots op :-)



NewKidInTown
0
Mooi bericht Tatje, het was nog mooier geweest als het was begonnen met: "Hello dear investors, here's YOUR CEO, we'r moving forward and HIGHER"
[verwijderd]
0
quote:

NewKidInTown schreef op 29 november 2018 15:43:

[...]
Google translate geeft volgens mij een onjuiste vertaling, zou iets met wanker moeten zijn. Wat is sneue in Engels ?
www.youtube.com/watch?v=pYBS9Sp0xU8&a...
8.136 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 ... 403 404 405 406 407 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 25 apr 2024 10:32
Koers 5,660
Verschil -0,070 (-1,22%)
Hoog 5,725
Laag 5,640
Volume 56.880
Volume gemiddeld 321.259
Volume gisteren 524.733

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront