Gaussin « Terug naar discussie overzicht

Gaussin 2019

1.238 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 58 59 60 61 62 » | Laatste
Hangyodon
0
Nederlandse bedrijf heeft ook bestelling van psa gekregen ook 80stuks dan krijgen iedereen 80 lijkt me
bodem
0
Heb maar 1 verklaring: de ene kv na de andere
Dat drukt uiteindelijk de koers. Maar leuk is anders na 2 positieve pb.
Hangyodon
0
bij st engineering die 80 stuks je weet immers niet hoeveel gaussin eraan gaat verdienen. volgens mij zijn hun royalties van de winst en niet de totale omzet! en dat kan redelijk tegen vallen voor gaussin. en die 2 wagen van bollero is ook niet veel. Het is wel positief voor gaussin dat 2 grote bedrijven producten van Gaussin gaan gebruiken. Maar de inkomsten is beperkt waardoor de koers en verwachting van particulier beleggers tegenvalt denk niet dat het snel weer 0.30 zullen terug zien.
[verwijderd]
0
www.worldcargonews.com/news/singapore...

Conclusie; Kalmar en Toyota hebben (voorlopig) het nakijken.

2000 stuks in 10 jaar, vanaf 2021 200 AGV's per jaar.
kneut
0
160 Agv's is eigenlijk alleen de start voor Tuas: "een totaal van 2.000 Agv's zal nodig zijn voor de 1e fase en regelmatige offertes zullen worden gelanceerd over een periode van 10 jaar," Gaussin vermeld.

Lekker hoor en dan nog de koers dalen lol
Wittman
0
quote:

kneut schreef op 2 april 2019 09:12:

Wordt spannend voor europlasma volgende week ff duimen
Sluit de tent?
VolvoR
0
quote:

Wittman schreef op 2 april 2019 09:39:

[...]
Sluit de tent?
tent is al gesloten, al bijna 2 weken geen handel mogelijk in het aandeel, is wel intereeese in het bedrijf, maar men moest opnieuw biedingen doen.Mijn frans is ook niet perfect, maar op het franse forum hebben er nog wel veel vertrouwen in.We zullen zien.
Wittman
0
Ik heb een jaartje in Europlasma gezeten maar dat heeft vanzelfsprekend weinig opgeleverd. Nu ben ik nog even Gaussin en Auplata aan het uitzweten; dat gaat de laatste dagen ogenschijnlijk de goede richting uit. On verra bien!
kneut
0
ik had ook beetje litecoins gekocht op de gok, zit ook in de lift als ik dat eerder had geweten
symbol
0
Allemaal mooie maar r&d en beurzen kosten massa’s geld, hoeveel en belangrijk, wanneer is er de ROI hiervan ????
kneut
0
De vertaling:
GAUSSIN Manugistique (EURONEXT GROWTH FR0010342329) kondigt de inzet van 15 mei 2019 van een vloot van voertuigen AIV REVOLUTION® 100% autonoom en 100% elektrisch in reële werking op het multimodale en logistieke platform Delta 3 (http://www.delta-3.com/), in de buurt van Lille (Noord-Frankrijk). De voertuigen zullen worden uitgerust met het ADV® systeem "autonome Driving Vasco", een natuurlijk navigatiesysteem ontwikkeld in het kader van het VASCO-programma gelanceerd in 2016 (zie persbericht van 15 februari 2016).

De grote wereldwijde havenexploitanten en ambtenaren zullen worden uitgenodigd voor deze lancering, evenals Bpifrance, die het VASCO-programma steunde voor het bedrag van 8.800.000 euro, voornamelijk terugbetaalbare voorschotten, waarvan 5.800.000 voor GAUSSIN in de programma "Investments d'avenir". Het project is ook gekenmerkt door drie concurrentie clusters: toekomstige voertuig Polen, I-trans en images & Networks.



AIV REVOLUTION uitgerust met het ADV® systeem "autonome DRIVing VASCO" succes van het VASCO-programma: een productiviteit vermenigvuldigd met twee van het project "VASCO", die samen brengt toonaangevende partners-de Groupe GAUSSIN, BA Systems, de Ecole Centrale de Nantes en de Universiteit van Lille, gericht op de ontwikkeling van de eerste 100% geautomatiseerd systeem met geen infrastructuur begeleiding (zonder apparatuur op de grond) voor het vervoer van containers om te voldoen aan de groeiende wereldwijde vraag naar automatisering van haventerminals.



De klep auto rijden steunsystemen en de recente ontwikkelingen in de autonome auto's hebben de partners in staat gesteld om te profiteren, te testen en te integreren sensortechnologieën van zeer hoge betrouwbaarheid voor het beheer van obstakels.


De AIV REVOLUTION® ADV® "autonome Driving Vasco" is een bijzonder geschikte oplossing voor grote vloten, meestal meer dan 100 voertuigen, waarvoor de grond begeleidingssystemen hebben beperkte prestaties als gevolg van het bedrag informatie en de tijd die nodig is voor berekeningen van voertuig richtlijnen. Deze beperkingen beperken de beweging van conventionele Agv's tot ongeveer 20 bewegingen per uur, terwijl AIV ADV® ongeveer 40 bewegingen per uur, met productiviteit vermenigvuldigd met twee bereikt. De AIV REVOLUTION, uitgerust met het ADV® systeem "autonome Driving Vasco", maakt een driver-Free navigatie op 35 km/h mogelijk en profiteert ten volle van de door automatisering gemaakte winst. De AIV REVOLUTION® ADV® zal beschikbaar zijn voor verkoop met verschillende soorten motoren: LMP® LFP, NMC en LTO batterijen, evenals H20 (waterstof).

GAUSSIN, die heeft geïnvesteerd meer dan 15.000.000 euro in dit programma, zal verantwoordelijk zijn voor de commercialisering van dit nieuwe voertuig.

Technische specificaties van de AIV Revolution ADV® • voertuig 100% elektrisch • autonomie 12 uur • snelheid: 35 km/h • laadvermogen: 70 t • leeggewicht: minder dan 20 t • buiten draairadius: 9,6 m • navigatie zonder dedicated infrastructuur met techno Slag • plaatsende nauwkeurigheid: minder dan 5 cm • de tijd van de batterij verandering: minder dan 5 minuten • het systeemcapaciteit van het vlootbeheer: meer dan 100 voertuigen de capaciteit om bestaande havens te automatiseren zonder de infrastructuur te wijzigen.

Het natuurlijke navigatiesysteem dat in het kader van het VASCO-project wordt ontwikkeld, verandert de weg en opent de deur naar het AGV-materiaal van de havens, luchthavens en logistieke centra, of het nu "groen veld" of "bruin veld" is.

-Groen veld zijn de nieuwe projecten waarvoor de keuze van de automatisering is gepland vanuit de studie-en simulatie fase. Een dozijn havens werden gemaakt vanaf het begin te worden geautomatiseerd. De laatste is Tuas Megaport in Singapore waarvoor GAUSSIN is geselecteerd door PSA Port of Singapore Authority met AGV PERFORMANCE®.

-Bruine velden zijn de bestaande infrastructuren die het grootste deel van de markt vertegenwoordigen. De conversie naar de automatisering van deze havens is moeilijk gezien de onmisbare stopzetting van de operaties voor de installatie van transponders in het bijzonder en de lage productiviteit van de transponder navigatie.

De AIV-revolutie beantwoordt aan het probleem van de exploitanten die de stap willen zetten om het horizontale goederenvervoer te automatiseren, maar die werden belemmerd door het gebrek aan betrouwbare, veilige en efficiënte technologie op de markt.



Het VASCO-systeem vereiste meer dan 100 000 uur ontwikkeling en testen in samenwerking met verschillende havenexploitanten, het BA-systeembedrijf, de laboratoria (LS2N, CRIStAL), de Universiteit van Lille en de Ecole Centrale de Nantes, bekend Internationaal op het gebied van Robotica met als doel het bereiken van een veilige industrialisatie en inzet, in alle soorten configuraties en omgevingen structureel
symbol
0
[verwijderd]
0
quote:

symbol schreef op 10 april 2019 17:29:

Hey Kneut, dit hebben we allemaal al gelezen maar brengt geen zoden aan de dijk
Ik zie dit toch anders als hier geen opdrachten voor binnenkomen weet ik het ook niet meer.....!
Dus dit moet wel orders opleveren... en grote orders.......
kneut
0
Iedereen moet maar kijken wat hij doet ik ben mijn pakket aan het opbouwen en koop nu wekelijks bij
1.238 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 58 59 60 61 62 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 18 apr 2024 16:52
Koers 0,251
Verschil +0,005 (+1,83%)
Hoog 0,258
Laag 0,246
Volume 26.465
Volume gemiddeld 146.058
Volume gisteren 44.103

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront