Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Winkels zetten meer om

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

2 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 8 Branco P 15 augustus 2019 08:57
    Klopt, de ondernemingen die het logistieke voordeel van een fysiek distributienetwerk (fysieke winkels) weten te koppelen aan een goede online/offline strategie inclusief een wervende website én een attractieve fysieke winkel doen het het beste. Niet voor niets heet Amazon al de aantrekkelijke winkelketen Wholefoods overgenomen. Als je de mensen naar de winkels lokt dan hoef je dat laatste stukje logistiek (bezorging aan huis) niet te betalen als onderneming. En juist dat laatste stukje is super duur en ingewikkeld. Wel is het belangrijk, vooral voor de fashionformules, om in de winkel alle producten in alle maten beschikbaar te hebben. Dat laatste is niet altijd het geval en dat is natuurlijk kansloos! :-)
2 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links