Gaussin « Terug naar discussie overzicht

Gaussin 2019

1.238 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... 58 59 60 61 62 » | Laatste
bodem
1

Zoekresultaten
Vertaalresultaat
Frans
Nederlands
Le « Dubaï World Challenge for Selfdriving Transport » est un concours mondial visant à identifier les meilleures technologies pour le transport autonome des personnes.
La dernière phase du concours se déroulera au mois de septembre 2019 à Dubaï et le lauréat remportera le droit exclusif d'opérer à Dubaï et pendant l'exposition universelle EXPO 2020 ainsi qu'une dotation de 3 millions de dollars.

Résultat du concours le 15 Octobre

Signaler un abus
Leren uitspreken
De Dubai World Challenge for Selfdriving Transport is een wereldwijde wedstrijd om de beste technologieën voor het autonome personenvervoer te identificeren.
De laatste fase van de competitie vindt plaats in september 2019 in Dubai en de winnaar wint het exclusieve recht om te opereren in Dubai en Expo EXPO 2020 en een schenking van $ 3 miljoen.

Resultaat van de wedstrijd op 15 oktober
Succes
2
Boursier.com-melding van gisteren ======>

We zijn lange tijd terughoudend geweest om in Gaussin te investeren. Moeten we vandaag onze positie herzien? Het antwoord leunt eerder op de verkeerde kant van de schaal, terwijl de samenleving de tegenslagen blijft opstapelen. Allereerst moet worden opgemerkt dat de accountants van Gaussin niet in staat zijn de gepresenteerde cijfers voor het boekjaar 2018 te certificeren. Het bedrijf heeft nog steeds een omzet van 3,6 miljoen euro in 2018. Euro's die erg laag lijken in vergelijking met eerdere prestaties. Geautomatiseerde containertransportvoertuigen, industriële aanhangwagens en speciale machines ontworpen door Gaussin hebben verre van het verwachte succes. Bovendien kwamen de resultaten met veel verliezen en veel moeilijkheden. De ontwikkeling van een nieuwe reeks elektrische voertuigen leidde tot de afschrijving van de voorraad diesel- en hybride voertuigen, prototypes, bijbehorende activa ...

Bonds. Bovendien hebben de investeringen die nodig zijn om de nieuwe technologie te implementeren tot hoge kosten geleid. Ten slotte bedraagt ??het nettoresultaat van dit laatste boekjaar -14 miljoen euro, terwijl het in 2017 -16,8 miljoen euro bedroeg. Zelfs als de herstructurering van de schuld leidde tot een conversie van een goed onderdeel van de kapitaalobligaties, blijft de financiële situatie fragiel. Continuïteit van de werking blijft duidelijk gesteld voor dit bedrijf ... In de eerste helft van 2019 opschieten omdat het snel affiniteit zal zijn

Gaussin meldt licentie-inkomsten van 11,3 miljoen euro, wat erg bemoedigend lijkt. Maar we hebben slechts een relatief vertrouwen in de informatie verstrekt door het management van Gaussin. Daarom kiezen we ervoor om voorzichtig weg te blijven van deze kwestie ...

conclusie
We blijven uit elkaar ...

Door Christophe Voisin
Wittman
0
Ik heb me zelden drie keer laten vangen door zo'n fonds, maar bij Gaussin is dit wel het geval. Met alle respect voor de mensen die erin geloven; voor mij is het Franse rommel. (Ik heb helaas nog steeds een positie.)
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
Het zal dus afwachten worden tot 15 oktober... Tot die tijd zal de koers rond hetzelfde blijven staan.
Wittman
0
bodem
0
Juist wittman, 400k dacht ik...
Denk nu echt dat dit snel naar heel lage regionen zal vallen.
Wittman
0
Ik had gehoopt om met een beperkt(er) verlies te kunnen uitstappen, maar heb het eigenlijk gewoon gehad met deze rommel. Men kan beter in andere zaken beleggen.
[verwijderd]
0
de toekomst ziet er goed uit , dat het nu niet helemaal draait dat kan goed zijn , maar hervormingen en schakelen naar hogere versnellingen is niet altijd gemakkelijk voor een groeiend en innovatief bedrijf
Wittman
0
quote:

MamiMoMan schreef op 5 september 2019 15:56:

ik weet niet of dat de juiste beslissing was wittman
Ik ook niet. :-)
Wittman
0
quote:

boze ridder schreef op 5 september 2019 15:56:

de toekomst ziet er goed uit , dat het nu niet helemaal draait dat kan goed zijn , maar hervormingen en schakelen naar hogere versnellingen is niet altijd gemakkelijk voor een groeiend en innovatief bedrijf
Absoluut, maar aandeelhouderswaarde vind ik ook belangrijk. Ik heb al drie maal bijgekocht in een dal maar de pieken zijn telkens nét niet hoog genoeg om break-even uit te stappen. Bijna alsof ze weten wat m'n gemiddelde aankoopprijs is.
[verwijderd]
0
quote:

Wittman schreef op 5 september 2019 16:07:

[...]
Absoluut, maar aandeelhouderswaarde vind ik ook belangrijk. Ik heb al drie maal bijgekocht in een dal maar de pieken zijn telkens nét niet hoog genoeg om break-even uit te stappen. Bijna alsof ze weten wat m'n gemiddelde aankoopprijs is.
ik sta ook nog een hele tijd onderwater en heb helaas dezelfde gave als jij , maar binnen een paar jaar kan het er al helemaal anders uitzien...

we hebben kneut nog niet gehoord , wellicht voelt hij zich niet zo lekker momenteel ...
kneut
0
ik voel mij prima, en heb niks verkocht....het is gewoon geduld hebben...en niet zo op de centjeshandel letten.

bekijk de grafiek op 5 jaar....ik heb er nog steeds vertrouwen in.

live.euronext.com/nl/product/equities...
Hangyodon
0
navya se is een van de 5 finalist wedstrijd van dubai laatste tijd heel hard omhoog insider informatie misschien deze gasten hebben veel meer ervaring en tijd in automatisch besturen bussen en er zijn al producten op openwegen. vandaag 25% up
kneut
0
kneut
0
En who the F is nou die Christophe Voisin eigenlijk? waarschijnlijk een frans bellegertje die geld is verloren.

kneut
0
Ik hou me nog steeds vast aan de positieve publicatie van Gaussin zelf,alle negatieve berichten zijn niet onderbouwd:Gaussin boekte in de eerste helft een nettowinst, groepsaandeel, van 6,7 miljoen euro, een stijging van 155% en een bedrijfsresultaat van 9,1 miljoen euro. Het bedrijf gespecialiseerd in transport en logistiek had een operationeel verlies van 6,7 miljoen euro geleden, een jaar eerder tegelijkertijd. De facturering van licenties die aanzienlijke marges genereren, gecombineerd met de vermindering van personeelskosten (-18%) en andere kosten (-4%), maakt het mogelijk om een ??operationele EBITDA van 8 miljoen te bereiken tegen - 5 miljoen in het eerste halfjaar 2018.
De omzet daalde met 17% tot 2,2 miljoen euro.

De Groep heeft contanten van meer dan 7,2 miljoen euro op 30 juni 2019 vergeleken met 4,2 miljoen euro op 31 december 2018. Deze versterking van 3 miljoen euro komt voornamelijk van de zelffinancieringscapaciteit. gerelateerd aan de licentieactiviteit, evenals twee kapitaalverhogingen. Opgemerkt moet worden dat van de € 11,5 miljoen aan gefactureerde licenties, € 4,5 miljoen aan licenties en royalty's in de komende kwartalen moet worden geïnd, ter ondersteuning van de kasstroom van het bedrijf.
Groepsschuld en leningen bedroegen € 10,6 miljoen per 30 juni 2019, vergeleken met € 10,9 miljoen eind december 2018. Het eigen vermogen steeg van € 10 miljoen naar € 23,3 miljoen.
Gaussin is van mening dat zijn vooruitzichten "veelbelovend zijn dankzij de expertise van de groep in het autonome voertuig en een achterstand van 18,1 miljoen euro op 30 juni 2019."
1.238 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... 58 59 60 61 62 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 17:29
Koers 0,247
Verschil -0,004 (-1,40%)
Hoog 0,259
Laag 0,245
Volume 68.640
Volume gemiddeld 146.058
Volume gisteren 26.465

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront