AMG « Terug naar discussie overzicht

AMG September 2019: Als het stof is neergedaald

707 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 » | Laatste
DeZwarteRidder
0
quote:

Just lucky schreef op 26 september 2019 10:26:

[...]Heinz is zeker niet oliedom, het is een sluwe vos. Ik zeg alleen dat ze er waarschijnlijk minder voor krijgen als rechtstreekse levering aan eindgebruikers, maar deze deal geeft natuurlijk wel zekerheid. Dat is goed voor beleggers in deze onzekere tijden.....
Ik denk eerder dat de afnemers meer moeten gaan betalen omdat ze nu bij Glencore moeten zijn.
[verwijderd]
0
quote:

Rider schreef op 26 september 2019 10:29:

Als ik naar orderboek kijk gebeuren er rare dingen, ik heb het gevoel dat shorters proberen de koers onder de 23 te houden.
Ik denk juist dat er een grote shorter aan het coveren is tot aan de 23 euro.
steelfighter72
1
efdé
0
inderdaad, dit contract geeft meer zekerheid en wat meer stabiliteit aan het bedrijf en aan de koers ... op dit lage niveau (cfr grafiek op 3 maand bvb)
Rider
0
quote:

VeniVidiMerui schreef op 26 september 2019 10:32:

[...]
Ik denk juist dat er een grote shorter aan het coveren is tot aan de 23 euro.
Ja tot aan de 23. Maar er zijn maar weinig aandelen beschikbaar. Wie is er nu nog zo dom om te verkopen? Lange termijn ziet er goed uit.
Tom3
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 26 september 2019 10:30:

[...]
Ik denk eerder dat de afnemers meer moeten gaan betalen omdat ze nu bij Glencore moeten zijn.

Waarom waren ze bij Largo blij dat ze van Glencore af waren?
DeZwarteRidder
0
quote:

Tom3 schreef op 26 september 2019 10:45:

[...]Waarom waren ze bij Largo blij dat ze van Glencore af waren?
Waren ze wel blij of deden ze alsof....???
DeZwarteRidder
0
quote:

steelfighter72 schreef op 26 september 2019 10:33:

wat heb je nou liever.... een betrouwbare dikke vette vrouw of een golddigger stoot?
Waar gaat jouw voorkeur naar uit....???
Rider
0
quote:

Tom3 schreef op 26 september 2019 10:45:

[...]

Waarom waren ze bij Largo blij dat ze van Glencore af waren?
Ze moesten wel akkoord gaan want ze hadden toen geen geld zie interview ceo Largo.
Dit is niet het geval bij AMG.
KaPeeN63
0
quote:

Just lucky schreef op 26 september 2019 10:26:

[...]Heinz is zeker niet oliedom, het is een sluwe vos. Ik zeg alleen dat ze er waarschijnlijk minder voor krijgen als rechtstreekse levering aan eindgebruikers, maar deze deal geeft natuurlijk wel zekerheid. Dat is goed voor beleggers in deze onzekere tijden.....
Ook dat klopt.
Als voorbeeld in mijn "werkperiode".
Wij beleverden een "dealer" onze producten die heel Duitsland bediende en dus een betere prijs kon vragen. Als wij dit zelf wilden doen ( dus een hogere eindprijs willen ontvangen) dan moesten wij:
a) filiaaltje opstarten. b) mensen in dienst nemen.
c) vertegenwoordigers in dienst nemen.
Kosten van autos, verblijfkosten, etc. etc.

Soms moet je genoegen nemen met minder winst.
roloff
1
Mooie opsteker voor AMG (en mooie koerssprong). Eén zwaluw maakt echter nog geen ...

Ik verwacht nog heel wat hobbels in het koersverloop.

Als het nieuwtje er af is en er komt een tijdje geen positief bericht zakt de koers weer.
steelfighter72
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 26 september 2019 10:47:

[...]
Waar gaat jouw voorkeur naar uit....???
ik.... een dikke vette betrouwbare vrouw in huis en een stoot voor zo nu en dan ;)
net zoals AMG....
[verwijderd]
0
Mooi nieuws! Scherp gezien idd DZR dat het gaat om *available* production. Ik houd mijn stukken gewoon aan op de lange termijn, heb er wel vertrouwen in.
steelfighter72
0
sjeeee je zou ze al voor 18 euro in je porto hebben... vermoed dat hij over zes maanden minimaal het dubbele noteert
[verwijderd]
0
quote:

KaPeeN63 schreef op 26 september 2019 11:01:

[...]
Ook dat klopt.
Als voorbeeld in mijn "werkperiode".
Wij beleverden een "dealer" onze producten die heel Duitsland bediende en dus een betere prijs kon vragen. Als wij dit zelf wilden doen ( dus een hogere eindprijs willen ontvangen) dan moesten wij:
a) filiaaltje opstarten. b) mensen in dienst nemen.
c) vertegenwoordigers in dienst nemen.
Kosten van autos, verblijfkosten, etc. etc.

Soms moet je genoegen nemen met minder winst.
Dat was zeker nog in de 19e eeuw! Nu gaat veel via e-commerce.
[verwijderd]
0
Iemand al ergens iets gelezen over aanvullende informatie vanuit AMG, wanneer ze deze gaan presenteren, toelichting gaan geven op deze deal?
Margin Call
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 26 september 2019 10:30:

[...]
Ik denk eerder dat de afnemers meer moeten gaan betalen omdat ze nu bij Glencore moeten zijn.

Lijkt me plausibel. Niet geheel vergelijkbaar i.v.m. het aanbod, maar we weten ook hoe Glencore recentelijk de prijzen van kobalt wist te beïnvloeden.
Margin Call
0
quote:

FluitendeVogels schreef op 26 september 2019 12:21:

Iemand al ergens iets gelezen over aanvullende informatie vanuit AMG, wanneer ze deze gaan presenteren, toelichting gaan geven op deze deal?
Besluit je op basis daarvan om in of uit te stappen?
[verwijderd]
0
quote:

DoetOokMaarWat schreef op 26 september 2019 12:36:

[...]
Besluit je op basis daarvan om in of uit te stappen?
Wellicht. Maar vraag me ook af of AMG wat meer gaat doen omtrent communicatie.

Waarom stonden de wonderdokters van ProBeleggen niet klaar met een mooi artikel over de deal?

Het blijft een zwarte doos voor mij, AMG. Zo heel af en toe laten ze iets zien, nog niet eens het topje van de ijsberg, en alleen als het echt moet, wettelijk, en verder houden ze de kaken strak op elkaar. Dat blijft mij ernstig storen.
[verwijderd]
0
Winstgevendheid is uiteindelijk leidend voor de koers op lange termijn. Als niemand iets verkoopt hier en het bedrijf maakt goede winsten en keert leuke dividenden uit, dan wordt het heet onder de voeten van de shorters. Succes iedereen! :)
707 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 18 apr 2024 17:35
Koers 24,500
Verschil +0,340 (+1,41%)
Hoog 24,500
Laag 23,840
Volume 211.210
Volume gemiddeld 245.664
Volume gisteren 140.716

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront