Koffiekamer « Terug naar discussie overzicht

Degiro steeds langzamer

13 Posts
Putschrijvert
1
Hallo, ik ervaar al enkele weken regelmatig en sinds gisteren continu, dat de koers en portefeuille informatie niet of slecht langzaam doorkomt op de app van Degiro. Zowel op iPhone als iPad.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik heb sterk het idee dat het niet aan mij ligt, maar hoor graag anderen hierover.

Groet, Putschrijvert
Putschrijvert
1
Ter aanvulling: Degiro zei gisteren dat ze een storing hadden gehad, maar dat het opgelost is. Nou, nee dus...
Spaarvarken
1
Ik heb vanaf 13-1 grote problemen om data van mijn rekening op mijn IPad(s) binnen te krijgen. Op mijn mails is niet gereageerd. Een telefoontje op 14-1 leverde niets op (we geven het door); een telefoontje op 15-1 leverde een vaag antwoord op dat er 8dd problemen waren en dat ze mij zouden helpen. Op dit moment nog steeds geen data op de IPad, op de PC wisselend (soms traag soms niets), alleen op de telefoon werkt het zij het vertraagd.
Wat mij vooral stoort is dat elke info ontbreekt. Ik ben me al aan het oriënteren bij Flatex
hirshi
1
Er zijn nogal wat probleempjes bij DeGiro.
Mijn dagverschil in euro's was deels niet kloppend in het overzicht, maar dat lijkt opgelost na een klacht.
Als ik een order royeer krijg ik de melding dat dat niet mogelijk is, maar die order wordt dan toch gewoon geroyeerd. Twee keer gebeurd vandaag.
[verwijderd]
1
quote:

Eensteen schreef op 15 januari 2020 14:21:

Ik heb vanaf 13-1 grote problemen om data van mijn rekening op mijn IPad(s) binnen te krijgen. Op mijn mails is niet gereageerd. Een telefoontje op 14-1 leverde niets op (we geven het door); een telefoontje op 15-1 leverde een vaag antwoord op dat er 8dd problemen waren en dat ze mij zouden helpen. Op dit moment nog steeds geen data op de IPad, op de PC wisselend (soms traag soms niets), alleen op de telefoon werkt het zij het vertraagd.
Wat mij vooral stoort is dat elke info ontbreekt. Ik ben me al aan het oriënteren bij Flatex
lekkerlevenmetminder.nl/2019/12/20/de...
Putschrijvert
0
Bedankt voor de reacties. Het is dus niet alleen mijn probleem, wat prettig is om te weten. Op de PC werkt het bij mij trouwens wel goed, maar op iPhone en iPad dus nog steeds heel slecht.

Zelf kijk ik naar Lynx als alternatief. Ga me daar aanmelden in elk geval, kan ik ook eens kijken wat zij verder te bieden hebben. Wat ik zo snel aan verschillen zie: Lynx heeft opties op US aandelen, Lynx heeft tot 100.000 euro geen negatieve rente, Lynx is wel langzamer qua geld inboeken (dat duurt een dag als ik het goed begrijp). Uitboeken weet ik niet, maar dat is bij Degiro ook niet heel snel.
Sem_7
0
quote:

Putschrijvert schreef op 15 januari 2020 11:52:

Ter aanvulling: Degiro zei gisteren dat ze een storing hadden gehad, maar dat het opgelost is. Nou, nee dus...
Storing zelfs in zo'n slappe markt...

Wat zal er gebeuren wanneer er echt iets aan de hand is....!!!???
Spaarvarken
0
Tot op dit moment nog steeds geen werkende site. Alleen als ik overschakel naar de oude weergave, krijg ik de mobiele site te zien. Die geeft echter geen goed inzicht. Nogmaals, ik hoop dat ze bij degiro meelezen en willen aangeven wat precies de storing is en in hoeverre we zelf daar wat aan kunnen doen. Op mijn mails is in ieder geval de respons 0,0. Ook ben ik benieuwd of er klanten zijn die op de Ipad wel een goed werkend systeem hebben (met de nieuwe configuratie).
De afgelopen 3 dagen is mijn mening over degiro in ieder geval sterk negatief bijgesteld!!
Spaarvarken
0
quote:

alexnr75 schreef op 15 januari 2020 18:47:

Bij werkt zowel mobiel als op mijn laptop De Giro prima!!
De vraag betreft echter het werken op de IPad. In mijn bericht van 14.21 uur heb ik geschreven dat die bij mij ook werken. Op de IPad werk je met Safari en het vermoeden bestaat dat daar het probleem zit. De vraag is dus vooral op die groep gericht.
Spaarvarken
0
J3 blijft ermee bezi, in dit geval toch een tussenoplossing: download Google Chrome en zoek dan “Degiro inloggen”. Als je op deze manier inlogt werkt de site prima. Conclusie: het probleem zit dus in de koppeling naar de Safari-browser
FelixPartymix
0
quote:

Eensteen schreef op 15 januari 2020 19:07:

[...]
De vraag betreft echter het werken op de IPad. In mijn bericht van 14.21 uur heb ik geschreven dat die bij mij ook werken. Op de IPad werk je met Safari en het vermoeden bestaat dat daar het probleem zit. De vraag is dus vooral op die groep gericht.
Ik ervaar geen problemen in safari op mijn ipad pro. Het werkt zelfs beter dan de oude versie.
Heb je toevallig geen vreemde adblockers actief o.i.d.?

Mmmmm correctie, het werkt inderdaad niet goed nu. Een paar dagen geleden nog wel....
FelixPartymix
0


En nu werkt ie weer wel....Something fishy is going on....
Mijn conclusie tot dusver: het werkt niet 100% .... :(
13 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
860,01  -5,35  -0,62%  19 apr
 Germany40^ 17.714,20 -0,69%
 BEL 20 3.827,75 +0,03%
 Europe50^ 4.904,14 -0,28%
 US30^ 37.851,00 0,00%
 Nasd100^ 17.004,48 0,00%
 US500^ 4.960,72 0,00%
 Japan225^ 37.028,48 0,00%
 Gold spot 2.392,50 0,00%
 EUR/USD 1,0655 +0,11%
 WTI 82,10 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

WDP +3,12%
Kendrion +2,92%
EBUSCO HOLDING +2,67%
Vopak +2,61%
NX FILTRATION +2,17%

Dalers

JUST EAT TAKE... -5,11%
TomTom -4,68%
Fugro -4,30%
ASMI -4,00%
BESI -3,64%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront