TomTom « Terug naar discussie overzicht

Maart 2020: De Maand Van 50 Miljoen Inkoop Eigen Aandelen Met Als Resultaat..............

1.358 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 » | Laatste
Wereldbelegger
0
Dus Dutchy Ron slaat met zijn trades er een slaatje uit?
Tsjonge en ik maar denken dat hij een actieve belegger is.

quote:

vreemd vermogen schreef op 25 maart 2020 16:40:

[...]
Hoezo?? Iemand die er zo prat op gaat in deze bijzondere moeilijke tijden er een slaatje uit te slaan en dat ook nog eens pontificaal post mag best wel een ironische, kritische dan wel cynische opmerking krijgen. De wereld van de beurshandel is hard. Keihard. Men gaat nu letterlijk over lijken. Nou ja DR waarschijnlijk niet. Maar een gepaste afstand nemen van minimaal 1,5 meter van je posts is wel gewenst.
[verwijderd]
0
Mooi TomTom-dagje. Wie er een touw aan kan vastknopen: meesterbelegger en heel rijk!

Fijne avond en morgen weer een dag.
Wereldbelegger
0
TomTom vandaag in procenten 5 maal meer gestegen dan de AEX.

Waar blijven de loftrompetten?
OF
Zoveel in één keer stijgen? Daar moet iets achter zitten......
Een grote inkoper in dienst van?
Toch een overname op komst?
Minimaal 17,50 dankzij Microsoft?
((-;

Vive tu vida positivamente
0
quote:

Wereldbelegger schreef op 25 maart 2020 17:27:

TomTom vandaag in procenten 5 maal meer gestegen dan de AEX.

Waar blijven de loftrompetten?
OF
Zoveel in één keer stijgen? Daar moet iets achter zitten......
Een grote inkoper in dienst van?
Toch een overname op komst?
Minimaal 17,50 dankzij Microsoft?
((-;

Je bent soms onuitstaanbaar.
TomTom stond tov AEX 10% achter ( tov maandag + dinsdag) nu nog maar 2% achterstand.
Mooi dagje met hoog volume, morgen de €7,- ver achter ons laten en verder herstel!!
tatje
0
quote:

Vive tu vida positivamente schreef op 24 maart 2020 15:38:

Koersverloop lijkt verdacht veel op koersverloop vorige eigen aandelen inkoop.
Partij ingehuurd die met programma koersen zo laag mogelijk houd om in te kopen?

Alleen stond de koers toen op “ normale” hoogte en niet zo bizar laag als nu.
Het zou HG sieren om de koers omhoog te kopen ipv zo goedkoop mogelijk, dan krijgt men gelijk ook meer vertrouwen in het bedrijf.

Gisteren AEX min 2% en TomTom min 8%
Vandaag AEX plus 7% en TomTom slechts plus 3%
Verschil in 2 dagen 10% achter lopen op de AEX, dit is toch echt niet normaal, dit kan toch niet?!!!!!

Ha Vive tu vida positivamente, ze hebben naar jou geluisterd.

Manipuleren, dat kunnen ze goed.

10% laten zakken in 2 dagen en dan als je denkt, moet ik nu twijfelen, komt er een 10% stijging.

Tegendraads om ze te kunnen verzamelen.

1 uitspraak vandaag dekt de hele lading !!!

Boem : Het rode/groene knipperlicht zal pas echt oplichten dan wel doven bij de presentatie van de kwartaalcijers.

Dan krijgen we in ieder geval de richting !

Ook al valt Q1 tegen en ook al zullen de vooruitzichten TT nog kwartalen pijn doen.

Toch blijf ik bij mijn uitspraak: uitstel geen afstel.

De volkswagen cloud in MCVP
De alliantie cloud RNM in MCVP
Toyota doet al van alles in de azure cloud.
Ford werkt met microsoft: With Ford, we are exploring how quantum algorithms can help improve urban traffic congestion and develop a more balanced routing system. We’ve also built strong partnerships with TomTom for traffic-based routing.
PSA en FCA zullen ook wel komen.

We hebben het wel over de 5 grootste oems ter wereld.

Dutchy Ron
0
Lucid will unveil the Air in April at the New York Auto Show. The luxury sedan will have 1,000 horsepower, a range of 400 miles when fully charged. A base model with less range will start at about $60,000. Higher performing versions will cost considerably more.

Contract met TT is wellicht wat gedateerd maar we zullen het snel weten of TT in Lucid Air zit
H. Berkhof
0
quote:

Dutchy Ron schreef op 25 maart 2020 18:37:

Lucid will unveil the Air in April at the New York Auto Show. The luxury sedan will have 1,000 horsepower, a range of 400 miles when fully charged. A base model with less range will start at about $60,000. Higher performing versions will cost considerably more.

Contract met TT is wellicht wat gedateerd maar we zullen het snel weten of TT in Lucid Air zit
Ik denk dat die niet door gaat DR.
H. Berkhof
0
H. Berkhof
0
Zomaar een vraag: wie wil/kan mij verklaren de volgende move op Equiduct MarketView:

€ 6,675 250.000 17:26:16290

Is dit een koop of een verkoop ?
Dutchy Ron
0
quote:

Ikkenietweten schreef op 25 maart 2020 19:22:

Ja, wie wil dat niet, maar gelukkig kun je met geld geen gezondheid kopen.
Kiezen tussen economie of gezondheid (lees:70+ laten sterven)
Kuiken
0
bron FD:

1 uur Rémy Baurichter
AUTO
Huwelijk Fiat-Chrysler en Peugeot op losse schroeven door coronacrisis

The logos of car manufacturers Fiat and Peugeot are seen in front of dealerships of the companies in Saint-Nazaire, France, November 8, 2019. REUTERS/Stephane Mahe - RC2Z6D99SW25
The logos of car manufacturers Fiat and Peugeot are seen in front of dealerships of the companies in Saint-Nazaire, France, November 8, 2019. REUTERS/Stephane Mahe - RC2Z6D99SW25REUTERS
In het kort:

Het voorgenomen huwelijk tussen Peugeot en Fiat staat op losse schroeven door de coronacrisis.De autofabrikanten wilden fuseren via een aandelenruil, maar nu heerst grote onzekerheid over onderliggende marktwaarde.De waardering van deelnemingen na recente koersdalingen levert een extra struikelblok op.
De geplande fusie tussen autobouwers Peugeot en Fiat-Chrysler staat op losse schroeven als gevolg van de onrust op de financiële markten, zo meldde persbureau AFP woensdag. Eind oktober maakten de twee autofabrikanten bekend te willen samensmelten tot één bedrijf. Begin 2021 moest deze fusie voltooid zijn, maar anonieme bronnen zeggen tegen Agence France Presse dat er grote twijfels bestaan of Peugeot (PSA)UG€11,97+10,63% en Fiat-Chrysler (FCA)FIAT€6,85+3,01% deze deadline gaan halen, áls de fusie überhaupt nog doorgaat.
Een belangrijk struikelblok voor Peugeot is onderdelenbouwer Faurecia. De Franse automaker heeft een deelneming van 46% in Faurecia, en was voornemens dit pakket te verdelen onder eigen aandeelhouders, als onderdeel van de fusie met Fiat-Chrysler. Door de coronacrisis en de bijkomende onrust op de financiele markten, verloor Faurecia ruim een miljard aan marktwaarde. De vraag is of Peugeots aandeelhouders een fusie met Fiat op deze voorwaarden nog zien zitten.
Twijfel over marktwaarde
Maar twijfel over de waarde van de twee autobouwers zélf is nu evenzeer een obstakel. Peugeot en Fiat-Chrysler waren op de dag voordat ze hun fusieplannen bekendmaakten respectievelijk €23 mrd en €21 mrd waard. Dat maakte een 'fusie van gelijken' mogelijk. De twee bedrijven gingen akkoord om ieder de helft van de eigen aandelen met de ander uit te ruilen. Daarbij werd de aandeelhouders van Fiat-Chrysler eenmalig een dividend van €5,5 mrd toegezegd. Door de crisis is ook dit dividend nu punt van twijfel geworden, schrijft AFP.
'De vraag die de twee bedrijven zichzelf zullen moeten stellen is: wie krijgt het hardst onder Covid-19 te lijden?', zegt Hans-Peter Wodniok, auto-analist bij marktonderzoeksbureau Alpha Value. 'Als je het mij vraagt is FCA de meest kwetsbare van de twee.' Hij wijst erop dat Fiat-Chrysler met merken zoals Jeep, Dodge en Chrysler veel meer blootgesteld is aan de Noord-Amerikaanse markt. Die staat op het punt om klappen te krijgen door de coronacrisis, die daar volgens hem nog in alle hevigheid moet beginnen.
Peugeot heeft weliswaar ook last van het virus, dat in Europa voor een dip in de autoverkopen zorgt, maar kan in elk geval een deel van zijn inkomsten uit Azië halen via een joint venture met automaker DongfengD4D€0,67+10,00% in China. In dat land lijkt het virus inmiddels op zijn retour.
Fusie door overname
Als de marktwaardes van de twee autofabrikanten al te ver uit elkaar beginnen te lopen, kan er van een evenredige uitruil van aandelen geen sprake meer zijn. Dan moet de fusie op een andere manier gestalte krijgen, bijvoorbeeld door een overnamebod.
'Uitgesloten', zegt Wodniok. 'Voor een overname is geld nodig van banken, en die staan nu niet te springen om met geld over de brug te komen. Als ze ook maar zouden overwegen om de deal te financieren, zouden ze dat alleen doen als ze zeker weten dat Covid-19 deze maand nog verdwijnt, en dat consumenten daarna direct weer beginnen met geld uitgeven. Met andere woorden: erg onwaarschijnlijk.'
Fiat-Chrysler en Peugeot willen samengaan om de hevige concurrentie in de markt voor elektrische auto's te kunnen bijbenen. Samen zouden ze 's werelds vierde grootste autofabrikant worden met jaarlijkse productie van 8,7 miljoen voertuigen en een gecombineerde jaaromzet van €170 mrd.
H. Berkhof
0
quote:

Dutchy Ron schreef op 25 maart 2020 20:01:

[...]

Kiezen tussen economie of gezondheid (lees:70+ laten sterven)
Donald Trump versus Bill de Blasio.

Achter wie staat u?
Dutchy Ron
0
vreemdvermogen
0
quote:

Wereldbelegger schreef op 25 maart 2020 17:05:

Dus Dutchy Ron slaat met zijn trades er een slaatje uit?
Tsjonge en ik maar denken dat hij een actieve belegger is.

[...]
Ja Dombo. Van mij mag hij een actieve belegger zijn, maar een forumdeler die zich verlekkert aan de omstandigheden daar heb ik geen respect voor. Het gaat hier niet om Tomtom maar over eigen gewin.
Ach het is bijna Pasen. Wie weet valt er nog wat te verdienen.
www.youtube.com/watch?v=WGijqYKKMEE
Dutchy Ron
0
Ondanks duikeling in laatste half uur US toch akkoord bereikt na sluiting.

Het Witte Huis bereikte na lang onderhandelen eindelijk een akkoord met de Senaat over een steunpakket van ongeveer 2 biljoen dollar om de economie van de Verenigde Staten te helpen tijdens de coronapandemie. Het is de grootste noodsteun ooit. Er wordt nu alleen nog gesteggeld over de woordkeuze in een maatregel over werkloosheidsuitkeringen.

Onder meer luchtvaartbedrijven, casino-uitbaters en cruisemaatschappijen stonden bij de winnaars. De coronacrisis heeft er bij die sectoren in het bijzonder hard ingehakt. American Airlines, Norwegian Cruise Lines, Carnival en MGM Resorts noteerden plussen tot 23,3 procent.

Ook mijn casino aandelen WYNN en LVS herstellen in rap tempo nu casino’s in Azië weer de deuren openen.

Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen ..... profiteer vd grote koersschommelingen!

Anne79
0
quote:

Ikkenietweten schreef op 25 maart 2020 19:29:

Zomaar een vraag: wie wil/kan mij verklaren de volgende move op Equiduct MarketView:

€ 6,675 250.000 17:26:16290

Is dit een koop of een verkoop ?
Uhhh...als iemand verkoopt moet iemand kopen, toch?
1.358 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 14:54
Koers 5,840
Verschil -0,140 (-2,34%)
Hoog 5,925
Laag 5,730
Volume 303.287
Volume gemiddeld 304.081
Volume gisteren 668.949

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront