Air France - KLM « Terug naar discussie overzicht

Air France 2020

3.382 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 166 167 168 169 170 » | Laatste
NELU1952
0
Jullie hebben gelijk , momenteel is KLM vuilnisbak aandeel, maar de overheid heeft
miljoenen aandelen gekocht tegen 14 eur p/a , overheid heeft miljarden voor betaald. Dus KLM mag niet kapot gaan. Overheid wacht tot KLM weer met winst draait.Maar OK , de aandeel is momenteel niet meer waard dan 3-4 euros
Studentenrekening
0
quote:

NELU1952 schreef op 25 maart 2020 15:11:

Jullie hebben gelijk , momenteel is KLM vuilnisbak aandeel, maar de overheid heeft
miljoenen aandelen gekocht tegen 14 eur p/a , overheid heeft miljarden voor betaald. Dus KLM mag niet kapot gaan. Overheid wacht tot KLM weer met winst draait.Maar OK , de aandeel is momenteel niet meer waard dan 3-4 euros

De overheid boeit de hele aandelenprijs helemaal niets. Ze zitten er niet in om het aandeel met winst te verkopen. Het gaat hen alleen maar om invloed op het beleid bij AF-KLM. Ze kunnen het straks nationaliseren en gratis alle overige aandelen overnemen. Dan hebben ze maximale invloed op het beleid.
EIF
0
Citi heeft een koersdoel van 9 naar 1 euro afgegeven. Hmm, lijkt me wel erg negatief
@iPlof
0
quote:

Studentenrekening schreef op 25 maart 2020 16:15:

[...]

De overheid boeit de hele aandelenprijs helemaal niets. Ze zitten er niet in om het aandeel met winst te verkopen. Het gaat hen alleen maar om invloed op het beleid bij AF-KLM. Ze kunnen het straks nationaliseren en gratis alle overige aandelen overnemen. Dan hebben ze maximale invloed op het beleid.
Nationalisatie is zeer omstreden in NL. Flinke kater nog van ABN en Fortis en die hadden NUTS functie en spaargeld.
KLM mag belangrijk gevonden worden maar de aandeelhouder gaat meebetalen.
Middels een claimemissie en de staten doen mee als aandeelhouders.

Deze krankzinnig hoge koers (niveau van 2017 toen het nog prima ging) is het uitgelezen moment.
Waarschijnlijk tijdelijk hoog gehouden om de verwatering iets te beperken.

Koers daarna max een knaak.
finance2u
0
quote:

plof® schreef op 25 maart 2020 16:52:

[...]
Nationalisatie is zeer omstreden in NL. Flinke kater nog van ABN en Fortis en die hadden NUTS functie en spaargeld.
KLM mag belangrijk gevonden worden maar de aandeelhouder gaat meebetalen.
Middels een claimemissie en de staten doen mee als aandeelhouders.

Deze krankzinnig hoge koers (niveau van 2017 toen het nog prima ging) is het uitgelezen moment.
Waarschijnlijk tijdelijk hoog gehouden om de verwatering iets te beperken.

Koers daarna max een knaak.
Ik kan me niet voorstellen dat een emissie nog voor 2,50 zal gebeuren..maar VEEL lager...wie wil nu aandelen in een bedrijf wat ook zonder schulden nauwelijks winst kan maken in goede tijden en daardoor ook nooit dividend geeft, enorm veel moeten investeren komende jaren in schonere vliegtuigen
finance2u
0
Schaaij waarschuwt voor nationalisatie ,citi waarschuwt dat het aandeel naar 1 gaat..lekker vooruitzicht..kopen joh! Haha
dramm
0
Van 9 afwaarderen naar 1 euro wie neemt dat serieus ,ik blijf eraf hoor maar slaat nergens op en Lufthansa 0,50 cent
[verwijderd]
0
Schaai blijft maar mails uitsturen, complete theorien en strategien, waarom komt hij niet meer bij Harrie langs?

Ik denk dat die 1 euro en 50 cent restwaardes zijn om vanaf deze koers de rechtzaken uit te zitten die er ongetwijfeld zullen komen na nationalisatie, denk aan een Imtech, SNS die na jaren procederen nog wat centjes kregen.
dramm
0
quote:

drooglegging schreef op 25 maart 2020 18:12:

Schaai blijft maar mails uitsturen, complete theorien en strategien, waarom komt hij niet meer bij Harrie langs?

Ik denk dat die 1 euro en 50 cent restwaardes zijn om vanaf deze koers de rechtzaken uit te zitten die er ongetwijfeld zullen komen na nationalisatie, denk aan een Imtech, SNS die na jaren procederen nog wat centjes kregen.
Precies en de particulier was de pisang ,witteboord praktijken .
[verwijderd]
0
www.parool.nl/nederland/schiphol-is-a...

Een Auto in Amsterdam doet 7,50 euro per uur, wat zal een verkeerskist per uur doen?
Nog een geluk dat SPL ff geen parkeerkosten vraagt...

"Schiphol kan ruim 200 toestellen stallen op de luchthaven. Dat maximumaantal komt snel dichterbij nu, na Transavia, ook KLM vanwege de coronacrisis steeds meer toestellen aan de grond houdt. Inmiddels staan er al 50 KLM-toestellen her en der over Schiphol verspreid"
[verwijderd]
0
www.nhnieuws.nl/nieuws/264412/video-o...

Deze website heeft een specialist op het gebied luchtvaart en alles daar omheen.

Een near escape in de lucht, een voorzorgslanding, een tower blooper, een loozing op flightradar met de rondjes, dronken piloten, altijd als eerste met het nieuws, landelijke media nemen het vaak over...
@iPlof
0
quote:

drooglegging schreef op 25 maart 2020 19:09:

www.parool.nl/nederland/schiphol-is-a...

Een Auto in Amsterdam doet 7,50 euro per uur, wat zal een verkeerskist per uur doen?
Nog een geluk dat SPL ff geen parkeerkosten vraagt...

"Schiphol kan ruim 200 toestellen stallen op de luchthaven. Dat maximumaantal komt snel dichterbij nu, na Transavia, ook KLM vanwege de coronacrisis steeds meer toestellen aan de grond houdt. Inmiddels staan er al 50 KLM-toestellen her en der over Schiphol verspreid"
Lelystad toch nog in gebruik dit jaar.
Alleen niet op de manier waarop idioten als Benchop, Elbers en de vvd kliek hadden gehoopt.
[verwijderd]
0
Lelystad is al 10 jaar bedrijfsklaar, de bankstellen in de lounges zijn verpakt in doorzichtig plastic, ze kunnen morgen open als het moet.
De brandweer, de toren, de afhandeling, allemaal tip top aanwezig.

10 jaar procederen, rechtzaken, procedures, hoger beroepen, raad van staten troep, herzieningen, inspraakavondjes...vanaf morgen lang parkeren P1 voor vliegtuigen.
manuss
0
quote:

dramm schreef op 25 maart 2020 18:04:

Van 9 afwaarderen naar 1 euro wie neemt dat serieus ,ik blijf eraf hoor maar slaat nergens op en Lufthansa 0,50 cent

Ja dat krijg je met de koers van een bedrijf dat aan het infuus ligt. Gelukkig op tijd verkocht.
[verwijderd]
0
quote:

drooglegging schreef op 25 maart 2020 18:12:

Schaai blijft maar mails uitsturen, complete theorien en strategien, waarom komt hij niet meer bij Harrie langs?

Ik denk dat die 1 euro en 50 cent restwaardes zijn om vanaf deze koers de rechtzaken uit te zitten die er ongetwijfeld zullen komen na nationalisatie, denk aan een Imtech, SNS die na jaren procederen nog wat centjes kregen.
Wat zegt schaaaij allemaal nog meer in zijn mails behalve nationalisatie? Ben wel benieuwd of hij gelijk krijgt
[verwijderd]
1
Hele lange, on samenhangende verhalen, ik kom er in ieder geval niet doorheen, heb trouwens nooit mijn email adres afgegeven aan deze wereldverbeteraar.

Al die stilstaande toestellen is niet goed hoor!
Alles gaat vastkoeken, lekker vochtig in de nachten, 6 meter onder zeenivo, koud vochtig windje er doorheen, SPL is geen gortdroge Mojave woestijn.
Ik zou in ieder geval de motoren insealen.

Vogelnestjes in the Dreamliner 787? de gekartelde achterkant van de motoren leent zich daar geweldig voor.

Mos op de cockpit van de triple seven, onze linkse vrienden zullen dat goedkeurend aanschouwen.
andre68
0
Ik snap ook niet dat KLM op 5+ staat. Jaren geleden kocht ik eens KLM voor 5 en zakte daarna door naar 3. En toen werd er echt volop gevlogen.
FairValue
0
Wie weet hoe hoog de cash burningrate is van AFKLM per dag?

Minimaal 10% van de personeelslasten in Nederland. Overheadkosten. Leascontracten voor de kisten. Bepaald onderhoud dat doorloopt. Huur andere contracten?

Hoeveel miljoen per dag zijn ze kwijt met zo goed als geen inkomsten en wanneer is de bodem er?
Wiemaa
0
quote:

andre68 schreef op 26 maart 2020 08:15:

Ik snap ook niet dat KLM op 5+ staat. Jaren geleden kocht ik eens KLM voor 5 en zakte daarna door naar 3. En toen werd er echt volop gevlogen.
Short gaan kan niet meer op DeGiro, dus ja logisch de huidige bezitters verkopen niet en wachten dom tot ze de stukken mogen inleveren aan de overheid om maximaal geschoren te worden. Zodoende geen normale koersvorming meer.
3.382 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 166 167 168 169 170 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 17:37
Koers 9,956
Verschil +0,076 (+0,77%)
Hoog 10,050
Laag 9,540
Volume 1.672.155
Volume gemiddeld 1.815.589
Volume gisteren 2.158.542

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront