Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

'Air France-KLM dichtbij 10 miljard euro noodsteun voor crisis'

Lees over dit aandeel ook

  1. 03 apr IATA: luchtvrachtvervoer blijft goed groeien 1
  2. 12 mrt Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

11 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 22 april 2020 21:43
    Doe normaal. Natuurlijk betalen ze dat niet terug
    Iedereen zeikt maar over de luchtvaart maar willen allemaal voor paar tientjes naar het Zuiden
    Luchtvaart is een must. Je kunt de maatschappijen niet failliet laten gaan want dan staan alle vliegtuigen weg te rotten en mogen we allemaal met de auto naar het zuiden

    Zeg het maar!!

    Beste is nationaliseren en normale prijzen betalen voor het vliegen

    Dus geen tientjes meer maar hondertjes

    Kerosine belasten zoals de auto brandstof

    En vluchten naar China moeten 10 keer zo duur worden
    Dan is het zo afgelopen met die Chinese rommel die we importeren
  2. [verwijderd] 22 april 2020 22:04
    Ik denk dat een faillissement uiteindelijk beter uit zal pakken als nationalisatie, maar je hebt gelijk het is ook een optie, waarbij in ieder geval de aandeelhouders hun deel van het risico op hun bordje krijgen.

    Gewoon lekker veel beenruimte in de toekomst en inderdaad: ticket Zuid Europa gewoon 1000 Euro.

    Punt is dat elke luchtvaartmaatschappij ook over een half jaar de helft van zijn toestellen aan de grond heeft staan. Onverkoopbaar 2e hands spul
  3. forum rang 4 Mijn Vriend 23 april 2020 08:20
    quote:

    Clowns n Animals schreef op 22 april 2020 22:03:

    Als klm failliet is staat er morgen een ander...
    En wat dan nog?Een ander Schiphol staat er niet meteen, en gewoon eisen dat vliegtuigen die daar willen landen dan tenminste x-percentage echt jong NL-personeel hebben. Nu nog ff te vroeg om het over landingsslots te hebben.
  4. Heinz 23 april 2020 09:13
    quote:

    dasD schreef op 22 april 2020 21:43:

    Luchtvaart is een must. Je kunt de maatschappijen niet failliet laten gaan want dan staan alle vliegtuigen weg te rotten en mogen we allemaal met de auto naar het zuiden
    Manmanman, jij denkt dat de vliegtuigen na een faillissement staan weg te rotten? Wat een onzinnige onjuiste argumentatie en onwetendheid.
  5. LG$ 2020 23 april 2020 09:42
    Garantie van belasting betaler op leningen is ronduit belachelijk.
    Graag doorstart en zoveel mogelijk van netwerk en banen behouden. Luchtvaart komende jaren wordt nu eenmaal lastig, dus veel werkloze piloten en assets. Als je het nu niet doet is het eeuwig zonde, en blijf je trekken aan een dood paard!
    Oftewel failliet laten gaan (100 is zeer mooie leeftijd)en doorstart met banken en overheid/overige groot-aanhouderd. Piloten max 150k dan kans op toekomstige gezonde bedrijfsvoering.
11 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Air France-KLM

9,794 11:03
-0,086 -0,87%
Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links