Air France - KLM « Terug naar discussie overzicht

Air France 2020

3.382 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 ... 166 167 168 169 170 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

gbakl schreef op 18 mei 2020 19:29:

niets dus:
althans voorspelbaar en er wordt weinig opgeheven...

shortsell.nl/short/AirFrance-KLM/90/a...

stabiele ruime 22% belang bij de hedgefunds die volop manipuleren.
af en toe de koers omhoog en vaak de koers omlaag.

afgelopen donderdag werden nog alle turbos long om zeep geholpen tm 3.67
en morgen moeten de turbos short vrezen op niveau 4.25 - 4.35.

leuk om het spelletje mee te spelen maar je moet ontzettend actief er
bovenop zitten en que stoploss afstand houden.
Welke verklaring is er dan voor - 10% vandaag?
andre68
0
-10%...maar waarom? Kan niet zomaar. Aandelen emissie aanstaande? Nationaliseren?
Heb destijds mijn vingers flink gebrand aan Fortis....dat weerhoudt mij ervan hier in te stappen.
Kogovus
0
quote:

Red_ schreef op 19 mei 2020 16:36:

[...]

zo vroeg op de dag al dronken?
Op het AM forum zit er ook 1 die al vroeg in de middag zijn "verzonnen winsten" onder het genot van een 6 pack wijn aan het ophemelen is.

Tja, maar wellicht krijgt hij gelijk, wie weet.
andrejes
0
quote:

andre68 schreef op 19 mei 2020 16:46:

-10%...maar waarom? Kan niet zomaar. Aandelen emissie aanstaande? Nationaliseren?
Heb destijds mijn vingers flink gebrand aan Fortis....dat weerhoudt mij ervan hier in te stappen.
emissie doen ze niet op laagste koers ooit lijk mijn
[verwijderd]
0
quote:

andre68 schreef op 19 mei 2020 16:46:

-10%...maar waarom? Kan niet zomaar. Aandelen emissie aanstaande? Nationaliseren?
Heb destijds mijn vingers flink gebrand aan Fortis....dat weerhoudt mij ervan hier in te stappen.
Het hoeft er natuurlijk niks mee te maken te hebben, maar shortselling in Frankrijk is sinds vandaag weer toegestaan, was al 2 maanden verboden. (het was dus niet toegestaan een short positie te nemen in air france-klm)
wieweet
0
BabyDoc
0
Zit er wel aan te denken om short te gaan. Dit gaat zeker genationaliseerd worden.
bp5ah
0
quote:

SanStock schreef op 19 mei 2020 11:20:

interessant om klm op 3,6-3,8 range in te kopen voor long? iemand ideeen?
Je kan ze oppikken, dan is het een kwestie van High Risk, High Reward als het goed gaat, anders ga je op je snufferd. Niemand weet waar dit heen gaat. Misschien gaat het wel naar 1 ???

BabyDoc
0
finance2u
1
quote:

juxe35 schreef op 19 mei 2020 17:07:

Iemand een verklaring voor de 10% daling van vandaag?
Uiteraard. Gisteren werd aan het eind van de dag de koers nog gauw even hoger gezet...zodat vandaag op een hoger niveau weer massaal short gegaan kon worden! De deadline voor het shortverbod liep rond middernacht af en nu zijn er diverse shortpartijen die posities innemen en de koers vakkundig gaan slopen! En terecht overigens want als je als bedrijf amper winst kunt maken in de goede tijden, hoe zal het dan vergaan met een ENORME zak schulden die als een molensteen om je nek zit? Als Piet particulier heb je hier totaal niets te zoeken voor de lange termijn ..wellicht een ultra kort dag succesje daargelaten..maar dat is gokken ipv beleggen
gbakl
0
quote:

JanBergerac schreef op 19 mei 2020 16:36:

[...]

Welke verklaring is er dan voor - 10% vandaag?
zelfde als afgelopen donderdag, of zijn we dat alweer vergeten ?
toen ging de koers heel fors omlaag naar 3.66 en sloot op 3.86 die dag.

dus hoezo nu opeens wel ok om te shorten ?
[verwijderd]
1
Komt lekker overtuigend over, de telegraaf, desondanks :

www.telegraaf.nl/financieel/71059078/...

"Dinsdag viel de luchtvaartcombinatie met bijna 10% terug, richting het laagste niveau ooit. De reden: buitenlandse beleggers, ook die in Frankrijk, mogen hun geld weer inzetten op dalende koersen."
Ruimte
0
Vandaag of morgen krijgen we meer ruimte Er wordt namelijk minder gevlogen. Het wordt weer echt blauw, helder ....
wieweet
0
Wilde weer een gokje wagen maarre weet nu echt even niet waar het aandeel gaat eindigen Altime low 3,05 kan zomaar weer gaan vallen. Blijf er toch maar even van af.

vrgr
tmaster
0
Ja hoe groot is de kans dat de toko echt failliet gaat met 2 landen die er alles aan doen om dit te voorkomen. Too big to fail?
Als de overheid al stiekem 14% van de aandelen koopt, waarom zou Frankrijk niet het zelfde (kunnen) doen? Waarom zou er geen overname bod kunnen komen ?
Schiphol, de toevoer industrie het gaat om zeer veel banen. Ik ga ervanuit dat men alles uit de kast haalt om KLM Air France niet failliet te laten gaan.
Een gokje op dit niveau lijkt mij dus wel kunnen.
3.382 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 ... 166 167 168 169 170 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 17 apr 2024 17:35
Koers 9,484
Verschil +0,086 (+0,92%)
Hoog 9,656
Laag 9,394
Volume 1.948.038
Volume gemiddeld 1.783.194
Volume gisteren 1.988.971

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront