Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

'AF-KLM staat voor aanzienlijke kostenreductie'

Lees over dit aandeel ook

  1. 03 apr IATA: luchtvrachtvervoer blijft goed groeien 1
  2. 12 mrt Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

8 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 6 juli 2020 10:38
    "ING blijft bij zijn hold-advies op AF-KLM met een koersdoel van 8 euro. Het aandeel noteerde maandag na krap een uur handelen 0,9 procent hoger op 4,25 euro."

    In de periode 2017 tot 2020 noteerde dit aandeel tussen de 5 á 10 euro. Hoe kun vandaag de dag met de huidige informatie als "expertzijnde" op een koersdoel van 8 euro komen. De marges waren al in topjaren zoals 2018 en 2019 matig. Het is allemaal leuk en aardig dat ze hun personeelsbestand inkrimpen, maar dat is een druppel op een gloeiende plaat. Vaste lasten van leegstaande gates, vliegtuigen etc. moeten gewoon doorbetaald worden. Smart money zit al te speculeren op een verdere daling van de koers, zie het oplopende shortpercentage van afgelopen twee maanden.
  2. [verwijderd] 6 juli 2020 11:49
    Crimineel om er nog steeds 8 euro op te zetten.
    - Eigen vermogen waarschijnlijk al negatief
    - geen enkel vooruitzicht dat er zo lang wij leven de 10 miljard steun/ leningen terug betaald kunnen worden, heb ik het nog niet over de schulden die er al stonden
    - laat staan dat er ooit dividend uitgekeerd kan worden.

    Enige optie buiten een evt failliet is een giga aandelenuitgifte en daarvoor moet ING kennelijk de aandelenkoers hoog houden...
  3. geobeo 6 juli 2020 13:41
    quote:

    Knife Catcher schreef op 6 juli 2020 11:49:

    Crimineel om er nog steeds 8 euro op te zetten.
    - Eigen vermogen waarschijnlijk al negatief
    - geen enkel vooruitzicht dat er zo lang wij leven de 10 miljard steun/ leningen terug betaald kunnen worden, heb ik het nog niet over de schulden die er al stonden
    - laat staan dat er ooit dividend uitgekeerd kan worden.

    Enige optie buiten een evt failliet is een giga aandelenuitgifte en daarvoor moet ING kennelijk de aandelenkoers hoog houden...
    Dit hebben we andere banken ook al zien doen toch?

    Hoge koersdoelen afgeven, pumpen en dan de eigen positie hoger liquideren. Morgan Stanley deed dat dacht ik laatst ook al.

    Handel met voorkennis en manipulatie van koersen is verboden, maar wetten gelden niet voor banken.
8 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Air France-KLM

9,878 15:07
-0,056 -0,56%
Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links