TomTom « Terug naar discussie overzicht

Sept 2020: De Maand Van D Deals En Nieuwsberichten En Natuurlijk De Langverwachte Stijging Van De Koers olv Goddijn&Co

1.463 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 70 71 72 73 74 » | Laatste
H. Berkhof
0
quote:

Johan8 schreef op 11 september 2020 21:54:

Was wel benieuwd of DNB assets nog uitgebreid
heeft
Was? Nu niet meer dan? ;-))
boem!
0
@Johan8

Ik kan je helaas niet helpen aan het overzicht.

Wat ik wel weet is dat er gezien het koersverloop niet veel veranderd kan zijn in de van belang zijnde posities.

Ook eind augustus zal het belang van de FFF een 50-55% bedragen met daarnaast een aanvulling van 15-20% aan belangen opgebouwd door financiele instellingen.

Om de koers in beweging te krijgen is een mutatie in het sentiment noodzakelijk.

Momenteel schetsen de FFF een goudgarant toekomstbeeld en handelen daar ook naar.

De financiele instellingen hebben zo hun twijfels over het realiseren van dit toekomstbeeld vanwege de onzekerheid of HD-maps wel noodzakelijk zijn voor mn Level2-5 en de hoge R&D uitgaven die hiervoor nodig zijn terwijl de huidige waarde van HERE voldoende tegenwicht biedt voor het eventueel mislukken van de uitgesproken ambitie.

Daarnaast hebben we de groep die de ambitie al als mislukt beschouwd maar de waarde van HERE als excuus gebruikt om zijn/haar positie in TT te verantwoorden.

De correctie op de koers wordt pas ingezet indien er meer duidelijkheid ontstaat over de haalbaarheid van de uitgesproken ambitie.

De bijstelling van deze drie meningen vindt niet plaats door het verstrekken van persberichten van algemene aard maar door de presentatie van cijfers waaruit de voortgang blijkt van de uitgesproken ambitie.

We zullen daarom nog een maand moeten wachten.

Bij de presentatie van de 3q cijfers zullen de permanente/tijdelijke gevolgen van de uitbraak van Covid-19 duidelijker worden voor ons als belegger, waarbij de gevolgen voor A&E vele malen belangrijker zijn omdat dat het onderdeel is waarop de ambitie als enig onderdeel is gebaseerd.



de koe
2
TomTom kan met RoadCheck Autopilot-achtige systemen helpen verbeteren.

De filmpjes van Tesla’s die met flinke snelheid en zonder te remmen tegen een obstakel aan rammen, wie kent ze niet? Vaak staat er als bijschrift of in de titel dat Autopilot actief was. Of dat waar is of niet, is achteraf gezien natuurlijk lastig om na te gaan. Wat we echter wél weten, is dat die zelfrijdende technologie nog helemaal niet uitontwikkeld is. Je moet altijd blijven opletten, hoe vertrouwend het ook voelt.

Willem Strijbosch, hoofd autonoom rijden bij TomTom, geeft bij de BNR Nationale Autoshow een anekdote over die Autopilot. “Tesla-rijders zullen het vast kennen. Je neemt een afrit, maar je merkt dat de Tesla met een aardige snelheid richting de bocht rijdt. Dan denk je, hm, toch maar even ingrijpen.”

Strijbosch stelt dat Tesla’s – en andere (bijna) autonome auto’s – vaker problemen hebben met specifieke stukken wegen. Scherpe bochten, bijvoorbeeld, maar tunnels ook. En als je als autofabrikant wéét dat je bestuurders altijd op specifieke punten ingrijpen, zou het niet beter zijn als de auto daar standaard stopt met autonoom rijden?

Welnu, dat is wat TomTom heeft ontwikkeld met RoadCheck. Deze software weet welke stukken weg veilig zijn voor autonome auto’s en kan de autonome functies voor dat stukje van de weg uitschakelen. Zo zou het kunnen dat je tijdens het semi-autonoom rijden een melding van je auto krijgt, dat je een stuk weg benadert waar deze niet zelfstandig kan rijden. Dan krijg jij, als bestuurder, de controle weer in handen om zo de weg veilig te vervolgen.

Het werkt zo. RoadCheck monitort bij auto’s wanneer autonoom rijden wordt in- en uitgeschakeld. Merkt TomTom dat weggebruikers bij een specifieke bocht altijd ingrijpen? Dan kan dat betekenen dat de auto die bocht niet goed begrijpt. In dat geval kan RoadCheck tegen de autofabrikant zeggen dat dat stukje weg niet veilig is voor autonoom rijden. De autofabrikant kan er weer voor kiezen om die melding te negeren, of autonoom rijden daar even uit te schakelen. Dan kan de autofabrikant onderzoeken wat er precies mis is met die bocht, om via een softwareupdate het probleem te kunnen verhelpen.

Er zijn wel een aantal mitsen en maren. Zo bepaalt de autofabrikant altijd wat het zelf doet met een melding van RoadCheck. TomTom kan dus zeggen dat een stukje weg onveilig is voor autonoom rijden, maar daar kan de autofabrikant maling aan hebben. Het tweede – en groter puntje – is dat fabrikanten het systeem zelf moeten ondersteunen.

Op dit moment ondersteunt niemand het systeem. Pas volgend jaar kan je een auto kopen waar dit in zit, zegt Strijbosch. Althans, als je in de VS woont, dan. Want voor Europese auto’s zijn er nog geen plannen. Wel benadrukt Strijbosch dat ze met autofabrikanten in gesprek zijn, maar concrete data en automerken kon hij niet noemen. Wel heeft TomTom de ambitie om dit in iedere auto die autonoom kan rijden te hebben. “Om er zo zeker van te zijn dat alle autonome auto’s zo veilig mogelijk zijn.”
www.autoblog.nl/nieuws/zo-kan-tomtom-...
VanillaSky
0
quote:

Knife Catcher schreef op 11 september 2020 11:04:

Vrijdag de dag van de rapporten. Hier uit een ander rapport:

According to this study, over the next five years the HD Maps market will register a 40.4%% CAGR in terms of revenue, the global market size will reach $ 3817.7 million by 2025, from $ 982.3 million in 2019

Hoe moeten we de uitspraken van HG over de CAGR TomTom dan zien?

redandblackonline.com/hd-maps-market-...

Vraag me toch altijd af welke omzetten hier allemaal in meegeteld worden. Ik doe niet veel uit op dit soort rapporten.

Harold geeft vorig jaar aan dat de EERSTE HD omzet eind 2021 begin 2022 in de omzet gaat lopen maar zeer klein is. Ik verwacht in 2022 een AUTOMOTIVE omzet van zeg 325 mio - maar laten we uitgaan van tussen de 300 - 400 mio (zeg de range negativo tot positivo). Dan is een ZEER klein deel HD Maps aldus Harold, dan praat je m.i. zeker niet over meer als 50 MIO omzet (lijkt mij al teveel gezien 50mio op 325mio best significant is).

Als we uitgaan van bovenstaand 982 mio omzet in 2019 - omzet TT circa 0. Daarna 40% CAGR geeft het volgende:

2019 - 982 mio
2020 - 1.375 mio
2021 - 1.925 mio
2022 - 2.695 mio

TT anno 2022, aldus Harold en de interpretatie van een kleine omzet, 50 MIO betekend een aandeel in deze omzet van wel te verstaan 1.85%.

Die Rapporten komen hier al jaren voorbij maar er klopt weinig van en vraag me af wat ze allemaal wel niet meetellen. Relatie mbt tot TT is dan ook nihil want er klopt niks van die groei percentages mbt wat TT laat zien aan cijfers.

Onderstaand overigens het Transcript van vorig jaar waarin Harold bovenstaande vermeld:

Francois-Xavier Bouvignies - UBS Investment Bank, Research Division - Technology Analyst
Okay. And maybe one word on your HD Map. How should we think about your contracts in HD Maps? Can you give us more clarity of -- should we
expect the contracts in the auto bookings in HD Map this year? What kind of business model and ASP should we look at for this HD Map?

Harold C. A. Goddijn - TomTom N.V. - Co-Founder, Chairman of the Management Board & CEO
Yes, I think we -- it will be very disappointing if we don't do deals in the HD Maps space this year. So I -- we have a number of opportunities lined
up. I think it'll happen this year for delivery in -- towards the end of 2021, 2022, I think we will see TomTom HD Maps showing up in some systems
for automated driving.

Francois-Xavier Bouvignies - UBS Investment Bank, Research Division - Technology Analyst
And do you think there's going to be meaningful contract sizes for your auto bookings, like visible? Or it's too early?

Harold C. A. Goddijn - TomTom N.V. - Co-Founder, Chairman of the Management Board & CEO
That will be visible. It will be relative to the traditional business, it will be a small number, but it's certainly meaningful and is the beginning of a
new line of products if you like. And what we would like to see, of course, that, that take up will kind of developalong the lines of we've seen for
traffic, where you have a relatively slow start, but once you have -- once it's accepted and it works, then theadaptation rate will go up quickly.
And I think that will happen. I think we're in a good position to land some of those deals and to start translatingour market -- our product position
also in a real market position.

Gravenbeek
0
quote:

de koe schreef op 12 september 2020 09:07:

TomTom kan met RoadCheck Autopilot-achtige systemen helpen verbeteren.

De filmpjes van Tesla’s die met flinke snelheid en zonder te remmen tegen een obstakel aan rammen, wie kent ze niet? Vaak staat er als bijschrift of in de titel dat Autopilot actief was. Of dat waar is of niet, is achteraf gezien natuurlijk lastig om na te gaan. Wat we echter wél weten, is dat die zelfrijdende technologie nog helemaal niet uitontwikkeld is. Je moet altijd blijven opletten, hoe vertrouwend het ook voelt.

Willem Strijbosch, hoofd autonoom rijden bij TomTom, geeft bij de BNR Nationale Autoshow een anekdote over die Autopilot. “Tesla-rijders zullen het vast kennen. Je neemt een afrit, maar je merkt dat de Tesla met een aardige snelheid richting de bocht rijdt. Dan denk je, hm, toch maar even ingrijpen.”

Strijbosch stelt dat Tesla’s – en andere (bijna) autonome auto’s – vaker problemen hebben met specifieke stukken wegen. Scherpe bochten, bijvoorbeeld, maar tunnels ook. En als je als autofabrikant wéét dat je bestuurders altijd op specifieke punten ingrijpen, zou het niet beter zijn als de auto daar standaard stopt met autonoom rijden?

Welnu, dat is wat TomTom heeft ontwikkeld met RoadCheck. Deze software weet welke stukken weg veilig zijn voor autonome auto’s en kan de autonome functies voor dat stukje van de weg uitschakelen. Zo zou het kunnen dat je tijdens het semi-autonoom rijden een melding van je auto krijgt, dat je een stuk weg benadert waar deze niet zelfstandig kan rijden. Dan krijg jij, als bestuurder, de controle weer in handen om zo de weg veilig te vervolgen.

Het werkt zo. RoadCheck monitort bij auto’s wanneer autonoom rijden wordt in- en uitgeschakeld. Merkt TomTom dat weggebruikers bij een specifieke bocht altijd ingrijpen? Dan kan dat betekenen dat de auto die bocht niet goed begrijpt. In dat geval kan RoadCheck tegen de autofabrikant zeggen dat dat stukje weg niet veilig is voor autonoom rijden. De autofabrikant kan er weer voor kiezen om die melding te negeren, of autonoom rijden daar even uit te schakelen. Dan kan de autofabrikant onderzoeken wat er precies mis is met die bocht, om via een softwareupdate het probleem te kunnen verhelpen.

Er zijn wel een aantal mitsen en maren. Zo bepaalt de autofabrikant altijd wat het zelf doet met een melding van RoadCheck. TomTom kan dus zeggen dat een stukje weg onveilig is voor autonoom rijden, maar daar kan de autofabrikant maling aan hebben. Het tweede – en groter puntje – is dat fabrikanten het systeem zelf moeten ondersteunen.

Op dit moment ondersteunt niemand het systeem. Pas volgend jaar kan je een auto kopen waar dit in zit, zegt Strijbosch. Althans, als je in de VS woont, dan. Want voor Europese auto’s zijn er nog geen plannen. Wel benadrukt Strijbosch dat ze met autofabrikanten in gesprek zijn, maar concrete data en automerken kon hij niet noemen. Wel heeft TomTom de ambitie om dit in iedere auto die autonoom kan rijden te hebben. “Om er zo zeker van te zijn dat alle autonome auto’s zo veilig mogelijk zijn.”
www.autoblog.nl/nieuws/zo-kan-tomtom-...
volgend jaar kun je zo’n auto kopen als je in de VS woont :-)
Wederom heeft Musk aangegeven dat ze alle puzzelstukjes om volledig autonoom rijden mogelijk te maken eind van dit jaar gereed hebben.
Gaan we dan eindelijk vernemen dat Tesla daad werkelijk een klant is ? Na de slip of de tong van HG.

Trouwens kan ook niet missen, in het voorbeeld refereert Strijbosch ook steeds naar Tesla.
tatje
0
SD krijgen ze bij TT in 1 keer en dan passen ze deferred toe.

Adas en HD zou een jaarlijkse fee worden.

1e kwartaal 2020 was deferred automotive een plus van 37,1, dus een toename, ondanks dat in maart de autos die van de band rolden al minder waren door corona.

Zonder die mindering in maart zou deferred automotive in Q1 2020 misschien wel meer dan 40 miljoen in de plus zijn geweest.

In Q2 2020 rolden er bijna geen autos van de band in april en mei en juni misschien de 60 a 70%.
Deferred automotive was in Q2 2020 dan ook een vermindering van 5 miljoen.

Ik kom in 2023 uit op een ebitda van rond de 150.
Deferred zal dan een groei laten zien op jaar basis van 70 a 80.

Kunnen wat kl.ten in het werkkapitaal :-)

Maar een FCF van 200 miljoen moet kunnen, want we hebben ook nog 600 miljoen aan verrekenbare verliezen uit 2019 2020 2021.

Als FFF 60% en de medewerkers 10% en de mol 10% en bij de fondsen door morningstar geplaatst zit 17%.
Heb het nog niet over WIJ, de banken en de pontjes, DNB SG en anderen.

We doen het zelf, of er moet een bod komen, dat we niet kunnen weigeren.
Dat bod van Apple was dus te laag.

Voor mij is het zeker dat Tim Cook CEO van Apple juni 2018 in Amsterdam was, om een overname te bespreken.

Het bod van Apple en de vraagprijs van TT lagen te ver uit elkaar.

Dus ging Apple de VS mappen in juli 2018.

Maandag komt mijn zoon en zet de TT GO app erop.

ketchup
0
De 60% FFF, daar zit de Mol en andere intimi al bij
De free_ float van 40% moet uitgekocht worden
boem!
0
Uitgefactureerde SD-Automotive omzet:
2016 191 mio
2017 245 mio
2018 318 mio
2019 381 mio

Backlog 1 juli 2019 1,6 miljard
Backlog 31 dec 2019 1,8 miljard

In 2021 begint de HD-omzet voorzichtig in te stromen.

De door @Vanillasky opgegeven omzet in 2022 ad 325 mio lijkt mij iets te bescheiden.
tatje
0
Zijn er al biedingen geweest op Tom Tom.

Ik denk, heel veel.

2015 Here wordt overgenomen.

Harold : we zijn verder dan Here, want al die partijen die in waren voor Here, zijn ook bij ons geweest.

Ik denk dat al die partijen bij Harold zijn geweest, om amsterdamse vliegen te vangen :-)

Ik gok, maar Ketchup weet het.

Tja, verschil moet er zijn :-)

ketchup
0
Als ik t zeker zou weten zoog ik me helemaal vol
Denk dat er belangstelling is geweest van Bosch
De rest weet ik niet
DerksVisie
0
quote:

ketchup schreef op 12 september 2020 12:49:

Als ik t zeker zou weten zoog ik me helemaal vol
Denk dat er belangstelling is geweest van Bosch
De rest weet ik niet
Die belangstelling is er zeker maar HG wil niet. Althans de komende jaren nog niet. Hij wil zichzelf een allerlaatste keer bewijzen zodat die niet in de geschiedenisboeken komt als de man van de navigatiekastjes maar de man van de zelfrijdende auto.

Hoogmoed voor de val? Of Steve Jobs die terugkeert naar Apple? Dat zullen we pas weten over 5 jaar.

win some...
1
HUAWEI offers 6-months of free TomTom subscription via AppGallery
TomTom assures that it doesn’t monetize user’s personal data, and that its navigation app offers a fully ad-free experience.

Published 11 September 2020, 07:16 EDT
Nadeem Sarwar

HUAWEI has made a slew of announcements related to its in-house app repository and the HUAWEI Mobile Services (HMS) core ecosystem during the ongoing HUAWEI Developer Conference 2020. The Chinese company partnered with TomTom to provide navigation services on its smartphones now that Google Maps is out of the picture, alongside a host of other popular alternatives accessible via the Play Store. Today, HUAWEI announced a useful incentive, as part of which, all AppGallery users will get 6 months of free TomTom subscription. This is definitely an attractive offer and aims to disrupt a market that is dominated by the likes of Google Maps and HERE among others.

To recall, TomTom currently offers its service via three subscription tiers – a basic plan that costs €1.99 per month, and then there are 6-month and 1-year plans that will cost users €8.99 and €12.99 respectively. So essentially, downloading the TomTom app from AppGallery will save you €8.99, and in return, you get access to TomTom’s premium services such as speed camera warnings, lane guidance, traffic monitoring, route searching, and locally downloadable 3D maps among others. It must also be noted that the app already offers a 30-days free subscription to users on a trial basis, which can later be renewed by users.

For information’s sake, both TomTom Go Navigation and TomTom AmiGO apps are currently listed on the AppGallery. Yesterday, HUAWEI also revealed that the download rate for TomTom AmiGO went up by 22 times after partnering with HUAWEI for a marketing boost. And just in case you’re curious, TomTom assures that it doesn’t monetize user’s personal data, and that its navigation app offers a fully ad-free experience. And if you’re looking to purchase one of its subscription plans, TomTom has also integrated HUAWEI’s In App Purchase (IAP) kit that comes bundled with the HMS core to offer a secure and seamless payment experience.

pocketnow.com/huawei-offers-6-months-...
DerksVisie
0
Goede zet van Huawei, TomTom en Huawei zijn aan het werk om een "Google Maps" variant voor de Huawei App Gallery te maken. Maar *voorspelbaar genoeg* kreeg TomTom dit niet op tijd af en is dit een goede tussenoplossing.

@Tatje Wat betreft Tesla in Amerika zou goed kunnen. Wel is het heel erg jammer dat het product (RoadMap) vooralsnog maar door 1 autofabrikant gebruikt gaat worden. Zelfs een beetje teleurstellend.

[verwijderd]
0
quote:

DerksVisie schreef op 12 september 2020 15:18:

[...]

Die belangstelling is er zeker maar HG wil niet. Althans de komende jaren nog niet. Hij wil zichzelf een allerlaatste keer bewijzen zodat die niet in de geschiedenisboeken komt als de man van de navigatiekastjes maar de man van de zelfrijdende auto.

Hoogmoed voor de val? Of Steve Jobs die terugkeert naar Apple? Dat zullen we pas weten over 5 jaar.
Nee, dat weten we nu al. Goddijn is geen Steve Jobs, mag niet in zijn schaduw staan
Wereldbelegger
1
FFF 50-55%
financiele instellingen 15-20%
totaal 70-75%?

dus freefloat 25-30%?

tatje:
Als FFF 60% en de medewerkers 10% en de mol 10% en bij de fondsen door morningstar geplaatst zit 17%.
Heb het nog niet over WIJ, de banken en de pontjes, DNB SG en anderen.

Ketchup:
De 60% FFF, daar zit de Mol en andere intimi al bij
De free_ float van 40% moet uitgekocht worden

Verschillen zijn nogal verschillend ((-;

quote:

boem! schreef op 12 september 2020 02:44:

@Johan8

Ik kan je helaas niet helpen aan het overzicht.

Wat ik wel weet is dat er gezien het koersverloop niet veel veranderd kan zijn in de van belang zijnde posities.

Ook eind augustus zal het belang van de FFF een 50-55% bedragen met daarnaast een aanvulling van 15-20% aan belangen opgebouwd door financiele instellingen.

Om de koers in beweging te krijgen is een mutatie in het sentiment noodzakelijk.

Momenteel schetsen de FFF een goudgarant toekomstbeeld en handelen daar ook naar.

De financiele instellingen hebben zo hun twijfels over het realiseren van dit toekomstbeeld vanwege de onzekerheid of HD-maps wel noodzakelijk zijn voor mn Level2-5 en de hoge R&D uitgaven die hiervoor nodig zijn terwijl de huidige waarde van HERE voldoende tegenwicht biedt voor het eventueel mislukken van de uitgesproken ambitie.

Daarnaast hebben we de groep die de ambitie al als mislukt beschouwd maar de waarde van HERE als excuus gebruikt om zijn/haar positie in TT te verantwoorden.

De correctie op de koers wordt pas ingezet indien er meer duidelijkheid ontstaat over de haalbaarheid van de uitgesproken ambitie.

De bijstelling van deze drie meningen vindt niet plaats door het verstrekken van persberichten van algemene aard maar door de presentatie van cijfers waaruit de voortgang blijkt van de uitgesproken ambitie.

We zullen daarom nog een maand moeten wachten.

Bij de presentatie van de 3q cijfers zullen de permanente/tijdelijke gevolgen van de uitbraak van Covid-19 duidelijker worden voor ons als belegger, waarbij de gevolgen voor A&E vele malen belangrijker zijn omdat dat het onderdeel is waarop de ambitie als enig onderdeel is gebaseerd.



boem!
0
quote:

Wereldbelegger schreef op 12 september 2020 16:31:

FFF 50-55%
financiele instellingen 15-20%
totaal 70-75%?

dus freefloat 25-30%?

tatje:
Als FFF 60% en de medewerkers 10% en de mol 10% en bij de fondsen door morningstar geplaatst zit 17%.
Heb het nog niet over WIJ, de banken en de pontjes, DNB SG en anderen.

Ketchup:
De 60% FFF, daar zit de Mol en andere intimi al bij
De free_ float van 40% moet uitgekocht worden

Verschillen zijn nogal verschillend ((-;

[...]
De free float is en blijft 55% indien de FF hun belang aanhouden.
JP Samosa
0
quote:

DerksVisie schreef op 12 september 2020 15:18:

[...]

Die belangstelling is er zeker maar HG wil niet. Althans de komende jaren nog niet. Hij wil zichzelf een allerlaatste keer bewijzen zodat die niet in de geschiedenisboeken komt als de man van de navigatiekastjes maar de man van de zelfrijdende auto.

Hoogmoed voor de val? Of Steve Jobs die terugkeert naar Apple? Dat zullen we pas weten over 5 jaar.

Das een goeie!
Ik denk dat je gelijk krijgt, HG komt in de Sprookjesgeschiedenis boeken
Wereldbelegger
0
Snap ik niet!

quote:

boem! schreef op 12 september 2020 16:39:

[...]

De free float is en blijft 55% indien de FF hun belang aanhouden.
Lionfart
0
Baidu gaat ritjes met zelfrijdende taxi's aanbieden in Beijing

Door Bauke Schievink
Admin Mobile / Nieuwsposter
Beoordeel dit artikel • 12-09-2020 12:3941
Baidu breidt zijn vloot met robottaxi's uit naar Beijing, waardoor Chinezen in de hoofdstad een ritje kunnen krijgen met een zelfrijdende auto, al rijden er voorlopig nog wel menselijke chauffeurs mee. Eerder werd er al in kleinere Chinese steden getest.

Volgens de Chinese techgigant bestrijken de robottaxi's een netwerk van wegen met een totale lengte van 700 kilometer in de stad Beijing. Met de taxidienst, die de naam Apollo Go draagt, kunnen klanten op ongeveer honderd verschillende plaatsen in de stad in te stappen of uit te stappen.

Wie een ritje wil maken met de zelfrijdende taxi's moet zich registreren op Baidu Maps of op de website van Apollo Go. Er zijn voorlopig echter maar 40 zelfrijdende taxi's, maar er zijn wel plannen voor uitbreiding als de initiële introductie goed verloopt.

De komst van de Apollo Go-taxi's naar Beijing volgt nadat Baidu vorige maand begon met testen in twee kleinere Chinese steden. Een jaar geleden begon Baidu met de eerste tests met zelfrijdende auto's, toen nog op testwegen met een totale lengte van 50 kilometer; het bedrijf kreeg toestemming om de robottaxi's commercieel in te zetten nadat er meer dan een half miljoen kilometer met succes was afgelegd.
tweakers.net/nieuws/172086/baidu-gaat...
hvasd2
0
quote:

Johan8 schreef op 11 september 2020 21:54:

Was wel benieuwd of DNB assets nog uitgebreid
heeft
ABM FN-Dow Jones) DNB Asset Management heeft een flink groter belang in TomTom gemeld. Dit bleek uit een melding in het kader van de Wet op het financieel toezicht, gedateerd op 4 september 2020.

DNB meldde een kapitaalbelang van 5,10 procent met een stemrecht van eveneens 5,10 procent.

Op 27 september vorig jaar had DNB nog een kapitaalbelang van 3,05 procent.

Wet op het financieel toezicht
1.463 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 70 71 72 73 74 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 24 apr 2024 17:35
Koers 5,730
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 5,735
Laag 5,550
Volume 524.733
Volume gemiddeld 321.259
Volume gisteren 524.733

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront