AMG « Terug naar discussie overzicht

AMG september 2020. ING verlaagd, maar ik verhoog.

380 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 » | Laatste
[verwijderd]
0
Analyse
0
quote:

Gerard M. schreef op 23 september 2020 23:44:

AMG is nu 436 miljoen dollar waard.

Dat is veel te laag.
Dat vraag ik me serieus af. Op basis van toekomstverwachting zeker veel te laag. Maar een verwachting is geen zekerheid en de huidige situatie is gewoon niet goed voor AMG. Koers zit nu op de zwarte piste lijkt wel.
drooglegging1920
0
Nou benieuwd naar de cijfers volgende maand en kijken wanneer het 'grote' nieuws komt van onze vriend Heinz wat betreft informatie voorziening AMG en de toekomst.....zal wel leuk zijn dat Heinz weer met een positief bullshit verhaal komt als de koers al onder de 10 euro is....zijn geloofwaardigheid is dan definitief passe
tmaster
0
quote:

drooglegging1920 schreef op 23 september 2020 22:01:

Hier in het engels

m.investing.com/news/stock-market-new...
Dus die hele daling is gebasseerd op een enkele analist? Die zijn eigen mening verkondigd? En ook nog aangeeft dat 'het zou kunnen dat...'misschien. Dus zeker is hij niet van zijn zaak.

Als electrische auto's op die manier goedkoper worden kunnen er allemaal maar meer van verkocht gaan worden want voor jan modaal zijn ze nu nog niet te betalen. Die prijsdaling wordt dus naar mijn mening, (maar ja wie ben ik?) volledig gecompenseerd door een veel hogere afzet van electrische auto's.
We gaan het zien de komende jaren. Ik blijf gewoon zitten in AMG voor de lange termijn. 12 of 10 euro zijn gewoon mooie bijkoop moment.
Er blijft altijd wel een overname boven AMG hangen bij deze prijzen. Ook zijn er nog steeds plannen voor een splitsing.

joostUSA
0
Overdreven koersreactie de laatste dagen zeg. Steun rond de 14.2, wellicht spoedig testen.
Instapmoment
0
quote:

joostUSA schreef op 24 september 2020 10:20:

Overdreven koersreactie de laatste dagen zeg. Steun rond de 14.2, wellicht spoedig testen.
Lijkt mij ook.. Ik heb bijgekocht aan 14,64.
[verwijderd]
0
quote:

Instapmoment schreef op 24 september 2020 10:57:

[...]

Lijkt mij ook.. Ik heb bijgekocht aan 14,64.
Heel erg overdreven ja, maar dat zie je meer in deze markt! En amg heeft niet zn hoge omzet en dan gaat het snel naar beneden of naar boven. Alles op deze koersen is mooi meegenomen.
[verwijderd]
0
quote:

Stokely schreef op 23 september 2020 16:54:

[...]
En ga je nog positie in amg nemen?
?????
rene66
0
Wellicht is één of andere partij de koers aan het drukken en gaat binnenkort een bod doen. Ze geven aan de directie en de mensen die het voor het zeggen hebben een flink som mee en de beschermingsconstructie is dan ook niet meer van toepassing. Ik sta nergens meer van te kijken.
drooglegging1920
0
drooglegging1920
0
Below Fair Value: AMG (€15.4) is trading below our estimate of fair value (€21.9)

Significantly Below Fair Value: AMG is trading below fair value by more than 20%.
Analyse
0
quote:

drooglegging1920 schreef op 24 september 2020 11:53:

Wat is AMG nu nog waard? Wat is de fair value... Volgens mij 25 per aandeel?
Goede vraag wat is fair value. Veel berichtgeving over critical materials en de verwachte groei daarin. Alleen de jaartallen daarbij van soms 2025 betekent nog veel overbruggen. AMG moet gewoon onder aan de streep zwarte cijfers gaan draaien en heel snel lijkt mij. En die verhalen van Heinz over ijzersterke liquiditeitspositie. Allemaal leuk en aardig maar alles is gefinancierd en het Eigen Vermogen daalt zienderogen.
Lamsrust
0
quote:

Analyse schreef op 24 september 2020 12:43:

[...]
Goede vraag wat is fair value. Veel berichtgeving over critical materials en de verwachte groei daarin. Alleen de jaartallen daarbij van soms 2025 betekent nog veel overbruggen. AMG moet gewoon onder aan de streep zwarte cijfers gaan draaien en heel snel lijkt mij. En die verhalen van Heinz over ijzersterke liquiditeitspositie. Allemaal leuk en aardig maar alles is gefinancierd en het Eigen Vermogen daalt zienderogen.
..

Eens. Unibail management hamerde ook altijd op de ijzersterke liquiditeitspositie doch komt met een claimemissie vanwege de wat zwakkere solvabiliteitspositie.

AMG is eigenlijk een soort TomTom - gigantische kennis op hun vakgebied, welke kennis benodigd is gelet op de toekomstige trends in mobiliteit/energie - echter op dit moment vertaalt die kennis zich niet in significante positieve kasstromen. Daarmee worden het ideale overnamekandidaten om deze kennis te integreren in andere organisaties.

Overname AMG wordt gecompliceerd omdat het zo'n enorm pallet aan allerlei activiteiten is, i.e. lithium/tantalum winning, recycling, en allerlei activiteiten in de technologies tak. Een koper van AMG zou deze dan weer moeten opdelen.

Zoals ik gisteren schreef lijkt mij de snelste weg om het solvabiliteitsprobleem op te lossen een verkoop/inbreng van de recycling activiteiten in de Shell JV, waarna AMG zich focust op de ECO2RP activiteiten, i.e. lithium/tantalum en Technologies, waarbij de activiteiten van de laatste afdeling diversificatie behoeven, zodat ze minder afhankelijk zijn van automotive/aerospace.
herbie bell
1
ik heb nog eens een aankoop van AMG gedaan vandaag . 14.60.
Ik verwacht (het is al zo dikwijls gebeurd) dat binnenkort het aandeel weer 17+ staat en dan verkoop ik die.

Ik heb wel nog een groot pakket staan van vroeger (mijn gemiddelde is 25+) en dat hou ik voor lange termijn.

Ooit komt het goed..

Ik ben en blijf optimistisch.
Ik zit in de metaalhandel en momenteel niet gemakkelijk, maar het komt terug

Vermoedelijk zal AMG flop mij nu bekritiseren, gelukkig maar. DAn heeft hij ook iets te doen
Analyse
0
quote:

Lamsrust schreef op 24 september 2020 13:18:

[...]..

Eens. Unibail management hamerde ook altijd op de ijzersterke liquiditeitspositie doch komt met een claimemissie vanwege de wat zwakkere solvabiliteitspositie.

AMG is eigenlijk een soort TomTom - gigantische kennis op hun vakgebied, welke kennis benodigd is gelet op de toekomstige trends in mobiliteit/energie - echter op dit moment vertaalt die kennis zich niet in significante positieve kasstromen. Daarmee worden het ideale overnamekandidaten om deze kennis te integreren in andere organisaties.

Overname AMG wordt gecompliceerd omdat het zo'n enorm pallet aan allerlei activiteiten is, i.e. lithium/tantalum winning, recycling, en allerlei activiteiten in de technologies tak. Een koper van AMG zou deze dan weer moeten opdelen.

Zoals ik gisteren schreef lijkt mij de snelste weg om het solvabiliteitsprobleem op te lossen een verkoop/inbreng van de recycling activiteiten in de Shell JV, waarna AMG zich focust op de ECO2RP activiteiten, i.e. lithium/tantalum en Technologies, waarbij de activiteiten van de laatste afdeling diversificatie behoeven, zodat ze minder afhankelijk zijn van automotive/aerospace.
Wellicht onderschrijf je met jouw bericht wel de huidige problematiek bij AMG: "het pallet aan allerlei activiteiten". Zie daar maar eens goed focus op te houden. Alleen opdelen in deze tijd is verre van gunstig. AMG zit gewoonweg in een zeer vervelende spagaat. Komt ook totaal geen nieuws of updates naar buiten. Dacht dat ze daar een bureau voor in de arm hadden genomen maar daar komt ook niet veel van los. Zometeen de Q3 cijfers met het riedeltje ijzersterke cash flow etc. maar bottom line weer een verlies.
Patience
0
Ook al zou de cijfers goed zijn en dan hoogste uit ga je met 8% omhoog terwijl je al nu 15 a 16% gezakt bent dus heb je nog verlies en dan begint het riedeltje opnieuw.
380 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 11:57
Koers 23,820
Verschil -0,680 (-2,78%)
Hoog 24,160
Laag 23,600
Volume 76.009
Volume gemiddeld 245.664
Volume gisteren 211.210

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront