Air France - KLM « Terug naar discussie overzicht

Air France 2020

3.382 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 ... 166 167 168 169 170 » | Laatste
Erwin L
0
Op naar het zuiden: Koersdoel november max. €1,00, dwz: Optimistisch scenario (oa vanwege kapitaalinjectie van overheden waar de zittende aandeelhouders de prijs voor gaan betalen).
[verwijderd]
0
(CercleFinance.com) - Despite the peak of the summer season, Air France-KLM has suffered a significant downturn since the end of August, Oddo says, with the broker also mentioning the low visibility over the winter season.

In Q4, the airline aims to reach 60% of the short- and medium-haul capacity offered in 2019 and 50% for long-haul.

In a cautious scenario, Oddo considers that cash levels should be enough to meet the financing needs of a financial year 2021, which would not see any significant improvement.

Due to the very high short-term volatility, Oddo is finally maintaining its neutral recommendation and has cut its target price for the share to 4 euros (vs. 4.2 euros previously).

Copyright (c) 2020 CercleFinance.com. All rights reserved.
The information and analyses distributed by Cercle Finance are only intended as decision-making support for investors. Cercle Finance's responsibility may not be entailed, either directly or indirectly following the use of such information and analyses by readers. Any non-professional investor is recommended to consult a professional advisor before making any investment decision. This indicative information in no way constitutes any invitation to sell or buy securities.
Nuchtertransparant
2
Om laten vallen die club. Uit de inboedel circa 50% opkopen voor heel weinig. En dan weer rustig opbouwen al naar gelang de marktvraag zich gaat herstellen. Huidige plannen met ruim 3 miljard leningen zijn veel te verstrekkend voor het realistische perspectief de komende 3 tot 5 jaar. En bij een doorstart kunnen de salarissen van met name de grootverdieners gelijk in lijn met budget airlines gebracht worden.
We hebben geen geld over voor state-of-the-art teststraten en de zorg maar willen wel ruim 3 miljard steken in vliegende bussen.... Ik snap er echt niets van!
andre68
0
quote:

Tzalwel schreef op 24 september 2020 10:21:

[...]

Als begin volgend jaar het vaccin er is zal KLM toch wel verdubbelen in koers obv verwachting.
Tot die tijd eerst 2 keer halveren tot 0.75 euro. Dan verdubbelen naar 1.5.....wegwezen dus.
[verwijderd]
0
quote:

Nuchtertransparant schreef op 24 september 2020 11:24:

Om laten vallen die club. Uit de inboedel circa 50% opkopen voor heel weinig. En dan weer rustig opbouwen al naar gelang de marktvraag zich gaat herstellen. Huidige plannen met ruim 3 miljard leningen zijn veel te verstrekkend voor het realistische perspectief de komende 3 tot 5 jaar. En bij een doorstart kunnen de salarissen van met name de grootverdieners gelijk in lijn met budget airlines gebracht worden.
We hebben geen geld over voor state-of-the-art teststraten en de zorg maar willen wel ruim 3 miljard steken in vliegende bussen.... Ik snap er echt niets van!
Alsof de budget maatschappijen het toonbeeld zijn voor hoe er dient om te worden gegaan met werknemers, afdragen van sociale lasten, etc.

@iPlof
0
"easyJet en Amsterdamse piloten akkoord over versobering

FONDS KOERS VERSCHIL VERSCHIL % BEURS
easyJet PLC
£ 4,937 -0,117 -2,31 % London Stock Exchange

(ABM FN-Dow Jones) easyJet heeft met de Vereniging Nederlandse Verkeersvliegers een akkoord weten te bereiken over een versobering van de arbeidsvoorwaarden voor piloten. Dit maakte de Britse prijsvechter donderdag bekend."

Zo doet men dat dus, de markt is veranderd, de arbeidsvoorwaarden veranderen dus mee.
Deze mensen bij easyjet hebben nog steeds een uitstekend pakket. Net als Emirates dat zich aanpast en waar nog steeds de arbeidsvoorwaarden goed zijn overigens.

Bij KLM doet men NIKS, he personeel zit al maanden op halve kracht, geen versobering niets en kletsmajoor Elbers zit in talkshows, wijst af en toe naar Hoekstra en dat is het..
Masterkale
1
Ik ben dinsdag uitgestapt met 10% verlies en ben blij toe want dit heeft me weer wat bespaard. Voorlopig is dit aandeel de moeite niet waard wat mij betreft. Zware vooruitzichten ivm corona, duur personeel, leningen, Co2 verhaal, concurrentie etc. Verder is het wel een bedrijf wat men niet snel laat schieten maar ik heb er geen goed gevoel meer bij.
Stephan010
0
Koers staat nog steeds hoog. NL overheid kan niet jaren garant staan, zal binnenkort miljarden aan emissie komen.
Is ook bij IAG gebeurt en daar staat koers ongeveer op 1 euro.
Nuchtertransparant
2
Dit is een mooi weer kabinet. Daar loopt het nu ook op stuk. Zijn alleen maar gewend om in tijden van economische voorspoed te regeren en hebben nog geen echte tegenslagen gehad. McKinsey mensen zijn adviseurs die staan aan de zijkant en overspoelen je met powerpoints slides en goedbedoelde adviezen. Allen hebben ze nog nooit een nacht wakker hoeven liggen omdat ze dachten: heb ik morgen wel genoeg geld om de salarissen over te maken.
Alleen maar praten en praten. Geen woorden maar daden. Vriend van mij werkt bij Ethidad. Fors, echt fors salaris ingeleverd. Al maanden en maanden geleden. Het is net als met die teststraat: lullen, lullen en lullen en niks maar dan ook niks geleverd wat in de buurt komt van Duitsland, Denemarken etc. Het is een schande.
Blijf het zeggen: om laten vallen, inclusief die talkshow host Elbers. En dan uit de failliete boedel een doorstart maken. Met een flinke sanering. Gaat nergens over dit. We zijn van die 750 miljoen aandelenkoop door Flopke al een kleine 500 miljoen kwijt, laat het daar maar bij.
andre68
1
Ben er ook uit na flinke rit down vanaf 3.85. Net ff niet scherp genoeg geweest en niet kort genoeg op de bal gespeeld met dit gok-aandeel.
Daarvoor de afgelopen maanden een 4-tal ritjes gemaakt van +20-30 ct . Dus per saldo weinig opgeschoten.
Zie het nu echter niet meer zitten. Het sentiment draait zo negatief m.b.t. de reisbranche momenteel.
HvR88
2
Ik zit vast op de 4,7. In juni leek het even goed te gaan. Wat een gokkast is dit geworden.
[verwijderd]
1
Elke opleving van de koers is een verkoopkans, maar het is de vraag of die kansen snel genoeg komen.

Je kunt je laatste fiches op rood of op zwart zetten, maar ook je laatste fiches afgeven, verlies tellen en het casino verlaten.
andre68
3
quote:

Knife Catcher schreef op 25 september 2020 09:45:

Elke opleving van de koers is een verkoopkans, maar het is de vraag of die kansen snel genoeg komen.

Je kunt je laatste fiches op rood of op zwart zetten, maar ook je laatste fiches afgeven, verlies tellen en het casino verlaten.
Dat heb ik 4 x gedaan. Met dubbeltjes winst per keer. Maar de laatste keer down deze week koste alle winst van die 4 x. En al weer een dubbeltje lager als waar ik ze vanochtend voor verkocht.
Het gaat ALTIJD harder down dan up. Ik leer het ook nooit;-). De enige die verdient is Binck.

@iPlof
0
Long gaan was uiteraard een gok.
Dat dit bedrijf inmiddels gewoon kapot is en de koers volgt naar beneden is de realiteit.
De Kromme
0
Het gaat hard nu, maakt even niet uit wie gelijk of ongelijk heeft. Al en met al een triest verhaal met alleen maar verliezers (shorters uitgezonderd)
kuddedier
1
quote:

Scapa schreef op 24 september 2020 13:02:

[...]

Alsof de budget maatschappijen het toonbeeld zijn voor hoe er dient om te worden gegaan met werknemers, afdragen van sociale lasten, etc.

Alles leuk en aardig maar als dat zonodig betaald moet worden van belastinggeld dan moet je ook onder ogen zien dat de werknemers daar gewoon ambtenaren zijn. En dat betekent ook een navenante beloning.
Voor een piloot kom ik dan bijvoorbeeld niet hoger dan salaris schaal 15 (5400-7700 Eur) bruto per maand. Dit is de hoogste salarisschaal voor specialisten zonder leidinggevende functie bij het rijk.
Nuchtertransparant
1
quote:

kuddedier schreef op 25 september 2020 10:30:

[...]
Alles leuk en aardig, maar als dat zonodig betaald moet worden van belastinggeld, dan moet je ook onder ogen zien dat de werknemers daar gewoon ambtenaren zijn. En dat betekent ook een navenante beloning.
Voor een piloot kom ik dan bijvoorbeeld niet hoger dan salaris schaal 15 (5400-7700 Eur) bruto per maand. Dit is de hoogste salarisschaal voor specialisten zonder leidinggevende functie bij het rijk.
Helemaal eens. En bij een Easyjet of Ryanair liggen de salarissen ook niet heel veel hoger dan dat. Overigens dragen ze gewoon netjes hun belastingen en premies af. Snap die hele suggestie ook niet.
3.382 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 ... 166 167 168 169 170 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 17:37
Koers 9,956
Verschil +0,076 (+0,77%)
Hoog 10,050
Laag 9,540
Volume 1.672.155
Volume gemiddeld 1.815.589
Volume gisteren 2.158.542

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront