Gaussin « Terug naar discussie overzicht

Gaussin 2020

1.801 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 87 88 89 90 91 » | Laatste
kneut
0
Volgens mij valt het mee blijven op 5,50 hangen ,ik kan daar mee leven al 6 dagen winst ..volgende week door de 6
Succes
0
Aan de omzetten te zien lijkt het erop dat iemand zich aan het inkopen is.
Bijna geen winstnemingen meer zoals in het verleden steeds gebeurde ...

Nou, leuk dagje ....:--)
Succes, morgen op naar de 6 ...
[verwijderd]
0
google vertaald :

De voertuigen van Gaussin rijden op hun beurt op waterstof
Roman Epitropakis Goed nieuws, waterstof, autonoom voertuig, elektrisch voertuig, investering

Geplaatst op 10/07/2020 OM 12:30 uur
Made in France De Franse stuwadoor Gaussin onthulde dinsdag 6 oktober de variatie van twee modellen transporters in waterstofversie die zullen worden gebruikt voor logistiek en havenafhandeling. Deze twee voertuigen zijn het resultaat van acht jaar onderzoek en talrijke samenwerkingsverbanden die hebben bijgedragen aan de opbouw van een waterstofindustrie in Bourgogne-Franche-Comté.
Gaussin-vrachtwagens nemen de waterstofverschuiving over
ATM-H2 en APM-H2, de twee nieuwe waterstofvoertuigen die op 6 oktober door Gaussin werden gepresenteerd.

over hetzelfde onderwerp

Faurecia huldigt zijn wereldwijde waterstofexpertisecentrum in Bavans in Faurecia opent zijn wereldwijde waterstofexpertisecentrum in Bavans
Michelin presenteert prototype waterstofraceauto in Clermont-Ferrand Michelin presenteert prototype waterstofraceauto in Clermont-Ferrand

Het Franse Gaussin, gespecialiseerd in het ontwerp en de montage van voertuigen voor logistiek en handling, doet op haar beurt zijn intrede in waterstof. Op het hoofdkantoor in Héricourt (Haute-Saône) onthulde het op dinsdag 6 oktober twee modellen: de ATM-H2 voor transport in logistieke centra en zijn grote broer de APM-H2, gemobiliseerd voor haventransport.

Ze zijn het resultaat van acht jaar onderzoek, met name met de CEA en haar laboratorium dat zich toelegt op duurzame energiebronnen, LITEN.

Partnerships met Faurecia en Blue Solutions

Gaussin, opgericht in 1880, was deze zomer in gewicht verdubbeld na de recente overname van Metalliance: het heeft nu 200 medewerkers en een omzet van 45 miljoen euro. Om deel uit te maken van de energietransitie en het zwaar transport te helpen zijn transformatie te maken, heeft het een alliantie gesloten met autoleverancier Faurecia, die de waterstoftanks voor deze voertuigen levert. Diezelfde dag opende deze laatste ook zijn wereldwijde expertisecentrum voor waterstofopslagsystemen in Bavans (Doubs).

De ATM-H2 heeft een trekkracht van 38 ton dankzij een 15 kW brandstofcel versterkt door een lithium-ion-ijzerfosfaat accu met een vermogen van 100 kW. Zijn grote broer, de APM-H2, kan 75 ton trekken en krijgt een brandstofcel van 30 kW, ondersteund door een lithium-metaal-polymeerbatterij met een vermogen tussen de 200 en 250 kW. De batterijen worden geleverd door het bedrijf van de Bolloré-groep, Blue Solutions. Gaussin ging niet in op zijn brandstofcelleveranciers, verspreid over de hele wereld. De voertuigen zullen naar verwachting respectievelijk in maart en juni 2021 in de verkoop gaan.

Een toekomstig landelijk instituut om waterstof op te slaan

Een paar kilometer van de Gaussin-fabriek zal in 2021 ook het toekomstige Nationaal Instituut voor Waterstofopslag (Isthy) worden opgericht op het Aeroparc de Fontaine (Territoire de Belfort). Onder leiding van Rougeot Energie, een dochteronderneming van de gelijknamige bouwgroep, zal dit project de fabrikanten van de waterstofsector in staat stellen om de veiligheidstests die op de tanks worden uitgevoerd aanzienlijk te versnellen (overdruk, brand, brand, kilometerstand, enz.) .

Op weg naar de zelfrijdende auto

Hoewel ze kunnen worden bestuurd, zijn de voertuigen van Gaussin ontworpen om volledig autonoom te zijn dankzij de combinatie van GPS-technologie (kruising van gegevens van 5 GPS) en sensoren van verschillende typen: lidar, ultrasoon, radar, camera. Met de sleutel een precisie tot 3 cm.

Twee modellen, daarna allemaal in waterstofversie voor 2021

Gaussin rekent op de assemblage in Héricourt (de productie van 20% van hun componenten wordt uitgevoerd door Metalliance, de andere onderdelen worden geproduceerd door partners) van 200.000 voertuigen in de komende tien jaar met klanten als Amazon of UPS. . Na ATM en APM is de Franse fabrikant van plan om al zijn voertuigen tegen de tweede helft van 2021 om te bouwen tot een waterstofversie. Het bedrijf richt zich in eerste instantie op Europa en de Verenigde Staten, deze Deze laatsten hebben volgens Gaussin een zeer volwassen markt op het gebied van waterstoflaadinstallaties.

www.usinenouvelle.com/article/les-veh...
Succes
0
@ La Reina, bedankt voor het plaatsen!

Gaussin rekent op de assemblage in Héricourt .... van 200.000 voertuigen in de komende tien jaar met klanten als Amazon of UPS ..... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou als dat uitkomt dan is €100,-/aandeel nog weinig ....

Denk dat ik nog wel een tijdje blijf zitten. Na twee jaar verlies, wil ik ook wel eens 2 jaar winst mee maken... op naar de 10euro als mooie tussenstation naar wie weet ...

Succes allen!
MamiMoMan
0
Ik moet zeggen dat dit echt de goede kant op gaat. Ik heb even de kat uit de boom gekeken, maar ga morgen nog een stukje bijkopen. Als ze hun doelen kunnen waarmaken dan zou dit wel eens heel snel als een trein de lucht kunnen in gaan.

succes iedereen.
Piet1974
0
@succes, ook dik 2jaar verlies gehad en blijven bijkopen en nu al dikke winst en binnen 2 jaar zijn we "rijk" grtjs
[verwijderd]
0
Ja hier nog eentje hoor, had ook 20 k verlies en al een beetje een hekel gekregen aan Gaussin...ben blijven zitten met de RS onder het idee, slechter kan niet. Ging eerst niet best met die 1,15, had de neiging alles te verkopen, niet gedaan, bijkopen en nu betaalt het zich uit.....ik blijf gewoon zitten (denk ik nu). Op dat filmpje stond op 1 van die tanks het UPS teken, dus dat kun je echt niet zomaar plaatsen...verwacht dus dat Gaussin niet alleen met grootspraak komt over deals.
Iedereen hier suc6!
Piet1974
0
Als de Belgen eind 2022 wereldkampioen zijn in Qatar zijn wij wereldkampioen poen scheppen!!!??????
bodem
1
Tijdje weg geweest van het forum
Stond op 41k verlies, met die akelige 0.11
Nu mooie papieren winst, als de beloften uitkomen staan we eind 2021 aan + 18€.
[verwijderd]
0
Ik denk dat ik mijn target van €7 euro best verhoog! Vasthouden dit aandeel, tot het nieuws van UPS valt!
Speculatie
0
Allen - gister ochtend nog weten in te stappen op ~4.5 en einde dag nog iets bijgekocht. Maar wat een ontwikkeling;

Theo3
0
[verwijderd]
0
quote:

Theo3 schreef op 8 oktober 2020 09:44:

Is het feest voorbij nu de daling inzet?
Dat weet (bijna) niemand.
1.801 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 87 88 89 90 91 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 18 apr 2024 16:52
Koers 0,251
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,258
Laag 0,246
Volume 26.465
Volume gemiddeld 146.058
Volume gisteren 26.465

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront