TomTom « Terug naar discussie overzicht

Januari 2021, het jaar van de positieve ommekeer en herstel.

1.088 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ... 51 52 53 54 55 » | Laatste
boem!
1
quote:

Wereldbelegger schreef op 23 januari 2021 10:23:

als ik uw redenatie volg dan negeer ik ook de koersen van 31 dec.
Het is niet meer en niet minder dan een overzicht van 15 handelsdagen vooraf gaande aan de nog acht dagen te gaan voor de Q4 en FY cijfers in 2020 en 2019.
Ik had ook twee maanden kunnen doen of vijf handelsdagen.
Elk aantal is arbitrair.

De enige conclusie die er uit te trekken is dat TT in aanloop naar de cijfers in 2021 de koersstijging in procenten in 15 handelsdagen zichtbaar beter is dan die in de aanloop naar de cijfers in 2020.

Dat is een hoopvol gegeven.
En geeft voor mij de verwachting aan dat de €10, die een barrière lijkt te zijn, toch geslecht gaat worden.
Ik hoop alleen niet dat dat wishfull thinking is.
Maar garantie of "zeker weten" spreek ik niet uit.

[...]
Ik verklaar de stijging met 4% en 13% in de aanloop naar de cijfers als een gevolg van de gestegen verwachting van het verdienpotentieel bij de markt.

Ook de daling met 5% van de huidige koers tov die van een jaar terug herleid ik tot die verwachte verdiencapaciteit.

Opmerkelijk voor mij is de nagenoeg gelijke waardering die de markt aan TT toekent. terwijl TT vorig jaar nog een winst in de FCF boeken wist te zetten van 66 mio waar nu een verlies van 30 mio wordt voorzien.

Ik leid hieruit af, dat het vertrouwen in TT is toegenomen.

Het is vanuit het perspectief dat de koers het verdienpotentieel dat de markt aan het bedrijf toekent volgt waarop mijn voorspelling van 11,40 euro na de publicatie van de 2020 cijfers en de aanpassing naar 22,80 euro bij geleverd verder bewijs is gestoeld.
Dutchy Ron
0
Ik kan niet wachten tot de Chinese EV/AV modellen van BYD, NIO, Xpeng, etc beschikbaar komen in Europa en VS.

Nu is ADAS alleen beschikbaar in China...... omdat AutoNavi die kaarten van China heeft, dus TT en HERE zullen de kaarten gaan leveren voor Europa en VS. Dit is een kwestie van tijd en ik verwacht de eerste modellen uit China eind 2021 dus de deals voor de HD-maps en traffic info zullen spoedig volgen.

Xpeng says its cars are equipped with 14 cameras and other critical sensors. Nvidia's Xavier computing system powers XPILOT 3.0.

The highway driving feature will be available on the premium version of the P7 and available to customers in China only.
Dutchy Ron
0
Ik schaf bij een dipje ook NIO en XPENG aandelen aan..... die gaan Tesla achterna en zijn daar al mee begonnen.
Dutchy Ron
0
TomTom gaat samenwerken met Ford en General Motors


2018-04-25 AMSTERDAM TomTom, het Amsterdamse navigatiebedrijf, gaat samenwerken met de autoindustrie in de Amerikaanse staat Michigan. De afspraak is onderdeel van een overeenkomst die staatssecretaris Mona Keijzer vandaag sloot met de Amerikaanse gouverneur Rick Snyder.

De Amerikanen willen graag gebruik maken van Nederlandse hightech kennis bij de ontwikkeling van zelfrijdende auto´s. Voor Nederlandse bedrijven zoals TomTom, is de overeenkomst een goede manier om zaken te doen in het hart van de Amerikaanse autoindustrie. De Amerikanen en Nederlanders gaan onderzoek en ontwikkeling beter op elkaar afstemmen.

TomTom is bekend geworden van de navigatiekastjes in de auto maar richt zich tegenwoordig vooral op de ontwikkeling van software voor zelfrijdende auto´s. Het bedrijf richt zich niet meer op de consumentenmarkt maar doet vooral zaken met bedrijven in de autoindustrie. Met de overeenkomst krijgt men meer grip op de Amerikaanse markt.

Naast TomTom zijn Nederlandse ondernemingen als VDL, NXP, Technolution en Prodrive betrokken als hightech toeleverancier van grote autobouwers als General Motors en Ford. Volgens gouverneur Rick Snyder is de overeenkomst belangrijk bij de ontwikkeling en productie van slimme vervoersmiddelen. De technische ontwikkelingen hierbij gaan snel en mondiale afspraken over gebruikte technieken zijn van groot belang, aldus de Amerikaan.

Ook staatssecretaris Mona Keijzer is blij: "Deze overeenkomst geeft hen extra innovatiemogelijkheden in het hart van de Amerikaanse auto-industrie. De samenwerking heeft ook economische waarde voor zowel Michigan als Nederland. Bijvoorbeeld als de productielijnen van toeleveranciers en autoproducenten beter op elkaar worden afgestemd."

www.nhnieuws.nl/nieuws/223567/TomTom-...

Als GM Cruise inderdaad TT maps en traffic info gaat gebruiken zou dat fantastisch zijn en verklaren waarom MSFT er ff wat geld tegenaan gooit om eea te versnellen om aan te tonen dat Azure Maps en MCVP werken en iedere OEM dom is als ze niet ook aansluiten.
tatje
1
Begin 2019 de eerste HD orders.

We zijn 2 jaar verder !

Sara moest je de boel verwijderen, toen ze 13/15 van de grootste oems ter wereld kiezen voor HD van Tom Tom plaatste.

Begin 2019 kwamen er 2 orders in HD op de markt, we zijn 2 jaar verder.

Over die 2 HD orders zei Harold in het transcript Q1 2019 het volgende.

So those are really highly regarded carmakers, and we will start supplying those maps in 2021.

Heeft iedereen zn HD keuze gemaakt, want we zijn 2 jaar verder.

Backlog, dass een wassen neus, want dat bestaat uit.

Backlog 1 jan 2020 1,8 miljard.
- recognised revenu ( geboekte omzet in de V en W )
+ order intake
+ of - Reassessment of the value of all awarded contracts from previous periods ( herwaardering van alle reeds bestaande contracten.
Backlog 31 dec 2020 of 1 jan 2021 ?????

Ze geven niet aan, hoe de herwaardering bestaande contracten is en hoe groot het orderboek is.

Dus zeggen ze lekker niets.

Zouden ze de herwaardering en het orderboek ook geven, dan zouden we er op vooruit gaan.

NU NIET.

Heb altijd gezegd, Backlog is gekomen om het orderboek , niet meer te laten zien.

Ze begonnen met de backlog op de CMD sept 2019.

Backlog per 1 juli ( denkelijk ) 1,6 miljard.

Wat weten we van 1 jan 2019 tm 30 juni 2019 geen Kl.ten ! puntje staat voor a :-)
tatje
0
Zolang de andere kant van het ordercontract ook zijn mond houdt, doet TT dit ook.

Pas als iets in de openbaarheid komt of gaat komen, of moeilijk qua centen omzet is in te schatten, komt TT met een PB.

Wij beschikken is het motto.

[verwijderd]
0
Kuiken
1
bron FD

Delfts 'jasje' geeft je batterij een boost
Noël Ummels 05:36
Start-up Delft IMP lijkt goud in handen te hebben met zijn nanocoatings, die de prestaties van (auto)-batterijen verbeteren. Nu alleen nog opschalen


Batterijen bestaan uit korreltjes, die door gebruik verouderen. Door in een buizenstelsel molecuul voor molecuul een beschermlaagje aan te brengen, gaan ze tweemaal zo lang mee. Illustratie: TU Delft/FD Studio
Het vergde een disruptor in de vorm van Tesla om de auto-industrie wakker te schudden. Nu, ruim een decennium na het verschijnen van het eerste model van het merk en ruim een eeuw na de eerste prototypes van elektrische auto’s, gaat het ineens hard.
Dat is mede te danken aan het tempo waarin batterijen zich ontwikkelen, al ontwikkelen die zich juist ook zo snel door de exploderende vraag. Het is een markt waarin Delft IMP een kleine speler met een grote impact wil worden. Dat begon al voor die eerste Tesla, zo’n vijftien jaar geleden.
‘Nanotechnologie werd toen heel populair, maar zoals vaker in de wetenschap bleven vindingen in de reageerbuisfase steken’, vertelt Ruud van Ommen, hoogleraar chemische technologie aan de Technische Universiteit Delft. Zo ook nanolaagjes ter bescherming van poeders. Handig, als je bedenkt dat 70% van de industriële producten bestaat uit poeders.
‘Waaronder batterijen. Die poeders zijn in feite allemaal korreltjes — gezamenlijk de kathode —, die door het gebruik verouderen. Dat gaat ten koste van de levensduur, zoals je na verloop van tijd merkt aan je laptop of telefoon. Door molecuul voor molecuul een beschermlaagje op de kathode aan te brengen, gaan ze tweemaal zo lang mee.’ Dat coaten vindt plaats in een buizenstelsel, waarbij geldt: hoe meer poeder, hoe dikker de buis, hoe meer coating, hoe langer de buis.
Roderik Colen:


‘We hebben nu een machine die tien kilo poeder per uur aankan, we moeten naar duizend’
Het principe is gebaseerd op atomic layer deposition, pkortweg ALD, een techniek die in de jaren zestig voor het eerst werd toegepast, in een Russisch lab. Tien jaar later, aan de andere kant van het IJzeren Gordijn, kwamen ze in Finland geheel autonoom tot hetzelfde proces. Dat was de theorie, de praktijk was weerbarstiger.
Stap naar de industrie
‘Hartstikke mooi als je een publicatie in een tijdschrift als Nature krijgt, maar opschalen is iets wat wetenschappers nog weleens over het hoofd zien. Je moet ook de stap naar de industrie maken, van de reageerbuis naar een bruikbare machine. Dat is waar ik mee verder ben gegaan en zo’n acht jaar geleden kon ik patent aanvragen.’ Niet op het nanolaagje zelf dus, maar op de grootschalige productie van nanolaagjes op poeders. Al is ‘grootschalig’ nu nog een groot woord.
In 2014 werd de start-up Delft IMP opgericht, als spin-off van de TU Delft, met het doel de uitvinding te vermarkten. Roderik Colen ging er twee jaar geleden aan de slag als ceo. ‘We hebben nu een machine die tien kilo poeder per uur aankan, maar we moeten naar honderd kilo per uur.
Of beter nog: duizend’, zegt hij. ‘Dat is nodig om voldoende volume te kunnen draaien voor de industrie. Vandaar dat we investeerders zoeken om machines voor een grotere productie te kunnen bouwen. Zodra we daarmee aan de slag gaan, zullen we zeker op wat hindernissen stuiten, maar het principe werkt en dus is elk probleem op te lossen. Want dat is het mooie van de uitvinding: het is tegelijk complex en elegant.’
Sinds Delft IMP vorig jaar de eerste batterijen met coating produceerde, gaat het snel. ‘De eerste klanten hebben al hun interesse kenbaar gemaakt om onze machines te kopen’, zegt Colen. Wat dat betreft is het goede reclame dat het bedrijf is doorgedrongen tot de laatste vijf van de New Energy Challenge van Shell. Shell is tevens een potentiële investeerder, net als Tesla en andere autofabrikanten.
‘We praten ook met partijen als Panasonic en Varta, maar verreweg de grootste markt voor batterijen is de auto-industrie. Denk aan Tesla dat in Berlijn een gigafactory bouwt, zoals Elon Musk het noemt. Zo verrijzen er tientallen in Europa; het besef is doorgedrongen dat we batterijfabricage niet alleen aan Azië mogen overlaten. Bij al die batterijfabrikanten kunnen straks onze machines staan.’
Ruud van Ommen:


‘Er is bij lange na niet genoeg kobalt als we massaal elektrische auto’s gaan rijden’
Minder kobalt
De pitch klinkt overtuigend: batterijen met een grotere energiedichtheid en een tweemaal zo lang leven, dus de helft minder milieubelasting. Of zelfs nóg minder. Hoogleraar Van Ommen: ‘Nu moet kobalt batterijen beschermen, wat bij Tesla neerkomt op tien kilo per auto.’ Niet alleen wordt kobalt onder erbarmelijke omstandigheden gewonnen in Afrikaanse mijnen, de voorraad slinkt ook snel.
Colen: ‘Het is bij lange na niet genoeg als we massaal elektrische auto’s willen gaan rijden. Alternatieven zijn dus noodzakelijk en daar kunnen wij ons steentje aan bijdragen. Onze batterijbescherming kan het gebruik van kobalt beperken of zelfs overbodig maken. Bovendien maakt die batterijen veel goedkoper door de grotere energiedichtheid.’
Brandstofcel en elektrolyse
Behalve op batterijen richt Delft IMP zich op andere duurzame toepassingen, zoals brandstofcellen en elektrolyse, dat laatste als proces om ongebruikte energie van bijvoorbeeld windmolens in groene waterstof om te zetten. Ook bij massaproductie van de brandstofcel dreigt schaarste. ‘Daar gaat tien tot twintig gram platina in en gezien de beperkte wereldproductie ben je er zo doorheen’, zegt Van Ommen. ‘Met onze coating kan dat tot een factor 10 minder. Vergelijk het met een voetbal en een pingpongbal: het binnenste wordt niet gebruikt, dus dan is een pingpongbal veel effectiever.’
Colen: ‘Nu is het nog een klodder platina, maar met de nauwkeurigheid van onze technologie kun je zo’n bal precies afmeten.’ En die technologie is toekomstbestendig, onderstreept de ceo. ‘Over vijf jaar komen er vastestofbatterijen op de markt voor auto’s. Dat is de heilige graal, niet meer brandbaar, zoals de huidige lithiumionbatterijen, en ook die kunnen wij van een coating voorzien

Originele link van het artikel: fd.nl/futures/1370568/delfts-jasje-ge...
Dutchy Ron
1
Het is voor mij wel duidelijk GM en Cruise gaan volledig over op Azure Maps met TT ...... dit was tussen de regels door de vooraankondiging in september 2020 toen de TT roadcheck werd gepresenteerd.

Navigation and mapping company TomTom has released an innovative new product for automakers called RoadCheck. The program allows automakers to decide where their vehicle can operate safely in autonomous mode using TomTom's comprehensive map data.

RoadCheck launched today and it's an industry first.

RoadCheck is an ideal product for vehicles capable of level 2 automated driving. However not all vehicle's offer these driver assist features at the moment.

Examples of these systems level 2 automated driving systems include Tesla's Autopilot and Cadillac's SuperCruise. Tesla's Autopilot for example, can only be activated on roads that Tesla's has mapped. While GM's SuperCruise works on roughly 200,000 miles of highways in the U.S. it's not available on many secondary roads in the U.S., at least for now.

Het gaat met name om de laatste zin.
m.futurecar.com/4129/TomTom-Launches-...
Dutchy Ron
0
We were the first company to offer broad highway coverage across the U.S., Europe and East Asia – and continue to expand our AD coverage and features.

The TomTom HD Map is a digital map product which makes autonomous vehicles safer and more comfortable by complementing sensors, powering accurate localization and enabling path planning. TomTom's HD Map is the first to cover highways and interstates across the USA, Western Europe, Japan and South Korea.
Dutchy Ron
1
Goed artikel voor de liefhebbers
Why Baidu's Plans to Build Electric Vehicles with Automaker Geely is the Right Choice

www.futurecar.com/4375/INDUSTRY-ANALY...

Baidu's Apollo Platform Has Helped the Company Become a Global Leader in Autonomous Driving Technology

The comprehensive Apollo resources include a computer simulation engine, which provides developers a robust platform to test their autonomous driving algorithms before deploying their vehicles on public roads.

The simulation engine offers embedded high-definition (HD) maps with centimeter level accuracy and is backed by vast amounts of real-world driving data collected by Baidu's fleet of mapping vehicles.

The enormous amount of map data collected includes the location of traffic lights, road signs and lane markers so developers can fine tune their autonomous driving algorithms for eventual deployment on public roads in China.

This vast trove of data is highly valuable for Baidu and can help the company to develop an entire mobility ecosystem centered around autonomous mobility, including the use of artificial intelligence, big data and 5G connectivity that supports it.

"The three core components of Apollo's fully automated driving technology are mass-produced vehicles, the 'experienced AI driver', and the 5G Remote Driving Service," said Li.

Now the company has all three.
Dutchy Ron
0
Ook de moeite waard ....... 3e generatie navigatie......innovatief

Xpeng Motors today announced that it will be the world’s first automaker to deploy a surrounding reality display for navigation assisted autonomous driving in its mass-produced vehicles. Xpeng will be using the 3rd-generation in-car navigation system by Amap, China’s leading mapping, navigation, and? location-based services?provider.

Amap’s navigation system employs artificial intelligence, visual technology, and high precision maps to provide the most accurate lane-level navigation, delivering co-guidance for both vehicle and driver. By integrating navigation with high-precision maps, it operates as both an infotainment and autonomous driving feature.

According to QuestMobile, Amap has over 570 million monthly active users as of September 2020. Currently, Amap’s high precision maps cover over 300,000 km (186,000 mi) of highways and urban expressways and are expanding its coverage of urban roads. Amap's real-time traffic updates cover more than 360 cities and 95% of China's highway system.

Zie ook de schermvoorbeelden op deze pagina
insideevs.com/news/481597/xpeng-surro...
Dutchy Ron
0
January 22, 2021 08:24 AM Eastern Standard Time
GUANGZHOU, China--(BUSINESS WIRE)--XPeng Inc. (“XPeng” or the “Company”, NYSE: XPEV), a leading Chinese smart electric vehicle (“Smart EV”) company, today announced that it will be the world’s first auto maker to deploy Amap’s 3rd-generation in-car navigation system. The XPeng P7 smart EV sedan will be the first mass production vehicle to use a Surrounding Reality (SR) display for navigation assisted autonomous driving.

Amap is China’s leading mapping, navigation and location-based services provider. Designed for intelligent driving, Amap’s 3rd-generation in-car navigation system leverages Artificial Intelligence (AI) visual technology and high precision maps to provide highly accurate lane-level navigation, delivering co-guidance for both vehicle and driver. By integrating navigation with high-precision maps, it operates as both an infotainment and autonomous driving feature. Precision navigation tracks, not only the current road, but also individual lanes. Dynamic information and autonomous driving decision information are accurately matched with lane-level navigation, so that the driver can perceive the vehicle’s driving status more intuitively in real time.

According to QuestMobile, Amap has over 570 million monthly active users as of September 2020. Currently, Amap’s high precision maps cover over 300,000 kilometers of highways and urban expressways, and are expanding coverage of ordinary urban roads. Its real-time road condition updates cover 360+ cities and 95% of the highway network across China.

The SR display function redefines driver-vehicle interaction. When the Navigation Guided Pilot (NGP) function is in use, the status of the vehicle and its surrounding environment are clearly and vividly displayed in 3D rendering on the central panel, enhancing the user's driving experience and sense of safety. The SR autonomous driving display integrates the more comprehensive, accurate, and real-time data of Amap’s high precision maps, including real-time traffic information, lane-level road conditions, and traffic forecasts, to offer a superior experience of lane-level navigation assisted autonomous driving.

“The strong partnership between XPeng and Amap developed the NGP function that adds extraordinary value to users. The NGP seamlessly incorporates high-precision maps into autonomous driving, coordinating the maps with perception and planning, and delivers the outcome at the user interface level. We will further deepen this partnership to lead the smart EV transformation and to optimize our customers’ driving experience," said Dr. Xinzhou Wu, Vice President of XPeng.

XPeng has integrated Amap’s navigation information with its NGP function, not only providing the driver with a clearer SR 3D rendering display, but also assisting drivers to make judgments, delivering a safer driving experience. XPeng’s NGP technology demands higher-precision maps with greater accuracy, comprehensive coverage, rich detail, better driver-vehicle interaction, reliability, real-time navigability and location identification.

XPeng’s NGP highway navigation solution conducts navigation assisted autonomous driving from point A to B based on the navigation route set by the driver. The new NGP function performs automatic speed limit adjustment, automatic switching to highways, optimized lane choices, automatic entering and exiting ramps, and automatic overtaking, making highway driving a safer, smoother, easier and more pleasant experience.

In beta test driving for a cumulative distance of 7,718 km, conducted on highways in Guangzhou during 11 to 15 January, XPeng’s NGP function required only 0.77 driver interventions per 100km driven, and achieved a lane change and overtake success rate of 98.65%, and a success rate of 89.52% when entering and exiting highway ramps.

Ik had er nog nooit van gehoord, van Amap, maar het ziet er indrukwekkend uit en van Xpeng gaan we nog veel horen.
[verwijderd]
1
TomTom had een samenwerkingsverband met AutoNavi dus nu met Alibaba Amap.

TomTom voert de deal uit met partner Autonavi. Deze leverancier van digitale kaarten en navigatiesoftware kwam onlangs volledig in handen van het Chinese internetconcern Alibaba. Tomtom zette in 2010 het samenwerkingsverband met AutoNavi op.

https://www.nu.nl/beurs/3788691/tomtom-samen-met-audi-in-china.html
boem!
2
@Wies voorziet een correctie plaatsvinden op de beurs door het volledig uit de pas lopen van mainstreet tov wallstreet.

Ik ben het eens met zijn analyse dat wallstreet de rekening gepresenteerd krijgt van het uit de pas lopen door verhoging van de lasten voor bedrijven en aandeelhouders.

Het is nl wallstreet dat zelf heeft gezorgd voor deze scheefgroei door het geld dat beschikbaar is gesteld na de vorige crisis slechts 1 kant op te schuiven waarbij enkel de kapitaalverschaffers hebben geprofiteerd van de toegenomen welvaart.

De aandacht die besteedt is aan het creeeren van aandeelhouderswaarde door de bedrijven te overladen van "gratis" schulden zal nu zijn tol gaan eisen waardoor dividendbetalingen niet langer houdbaar lijken te zijn in het vooruitzicht van de noodzakelijke versterking van het weerstandsvermogen van de bedrijven.

Het is vanuit dit perspectief niet vreemd dat men terugvalt op de enig juiste parameter om de gezondheid van bedrijven te meten en dat is de kasgeneratie van het betrokken bedrijf.

Vanuit de operationele FCF zullen de bedrijven de keuze moeten maken waaraan zij die willen besteden.
Daar hebben zij drie opties voor:
1) investeringen om in de toekomst relevant te blijven
2) afbouwen van schulden om het weerstandsvermogen van de bedrijven te verhogen met name in het licht dat de huidige operationele FCF veel voordeel geniet van de historisch lage rente.
3) uitbetalen aan aandeelhouders via dividend en/of aandeleninkoopprogramma's.

De disruptie die zich heeft aankondigd binnen een aantal sectoren verplicht de bedrijven om het investeringsnivo op te schroeven terwijl ook het weerstandsnivo van bedrijven wel wat verbetering behoeft.

Het moge duidelijk zijn dat bedrijven met voldoende operationele FCF de beste kansen kunnen worden toebedicht om op langere termijn aandeelhoudersuitkeringen veilig te stellen.
Houdbare aandeelhoudersuitkeringen zijn slechts mogelijk indien die in balans zijn met de twee andere opties.

tatje
1
Tja. Backlog.

Stel 1 jan 2019 was de stand 1400 miljoen.
+herkende omzet 266
+ orderboek
+ of - herwaardering reeds toegekende orders
Stand 1 jan 2020 1800 miljoen

Dus het orderboek en de herwaardering reeds toegekende orders zijn samen 666 in 2019

Vroeger kregen we nog 1 maal per jaar het orderboek.

Maar nu geven ze het orderboek niet meer en je kunt omdat herwaardering toegekende orders onbekend is, het orderboek ook niet meer berekenen.

Die herwaardering reeds toegekende orders ( Reassessment of the value of all awarded
contracts from previous periods ) worden 1 maal per kwartaal geherwaardeerd door TT en de betreffende oems.
we will reassess the future regularly, at least once a quarter.

download.tomtom.com/open/banners/Capi...

Kijk je naar slide 6.

Daar staat echt TODAY 1,6 miljard of te wel 1600 miljoen.

TODAY is toch 24 sept of ben ik nu gek.

Dus 24 sept was de backlog 1,6 miljard
herkende omzet ( ik neem het 4e kw en die 3 dagen van sept vergeet ik even. ) 70
backlog 31 dec 2019 1,8 miljard.

Dus het orderboek en een plus of min van de herwaardering reeds bestaande orders moeten in Q4 2019 270 groot zijn.

Kijk je naar slide 6, ja dasss het fijne van de backlog, dan kun je zien wat de toegekende omzet wordt in 2021 enz.

Mooi he.

And the other thing which is positive obviously is that we will add deals to the 2021 picture. That is less the case obviously for the H2 2019 because we're almost done for the year. So, this is a fair estimate of where IFRS revenue will end up in 2019.

Ik blijf erbij, dat ze het orderboek niet meer willen laten zien.

Backlog en alle posten benoemen, dus ;

- herkende omzet
- orderboek
- herwaardering reeds toegekende orders.

Waarom die 3 niet alle drie laten zien in cijfers.
Waarom niet !

Mijn mening, vaag blijven zodat de koers zeker tot 2021 2022 controleerbaar blijft.

Benieuwd naar de vaagheid bij de cijfers Q4 en FY 2020.

Ben dan weer enkele dagen zoet :-)

1.088 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ... 51 52 53 54 55 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 16:07
Koers 5,825
Verschil -0,155 (-2,59%)
Hoog 5,925
Laag 5,730
Volume 351.790
Volume gemiddeld 304.081
Volume gisteren 668.949

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront