TomTom « Terug naar discussie overzicht

Februari, de maand van de definitieve ommekeer en herstel.

1.672 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 ... 80 81 82 83 84 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

Makita schreef op 19 februari 2021 17:48:

*APPLE IN TALKS WITH LIDAR SUPPLIERS FOR SELF-DRIVING CAR
molto interessante
Wereldbelegger
1
Volgens het IEX overzicht is op het scheiden van de markt nog een Turbo Long handeltje gestart.
Een echte positivo die de ronde acht als hoopvol begin van de volgende week ziet.

Doet me denken aan die gevleugelde opmerking bijna elke vrijdag in het voorgaande jaar:
"Niet het weekend in, zonder TomTom."

Toch jammer dat zo'n traditie sneuvelt bij een wat lagere koers van dit "Strong Buy" aandeel.
Want het blijft een veelbelovend aandeel, met al die vooruitzichten die gepresenteerd zijn en vergezichten die geschilderd worden.

Rekeninghoudend met Tweede Paasdag zijn er nog maar 36 handelsdagen voor de Q1 cijfers.
Daar wordt de doorgewinterde en verkleumde TomTom-aandeelhouder weer warm van.
Dus UP met die koers en heb je nog wat centen over? Opladen is het devies.

Long
19-2-2021
Instrument Aanbieder Stoploss Hefboom Bied Laat Spread Koers Volume Tijd
Trader Long Goldman Sachs 5,26 0 0 0 3,480 +2,96% 2.000 18:30
Turbo Long BNP 7,2 5,23 0 2,01 0 1,545 +9,19% 278 18:30
[verwijderd]
0
quote:

Makita schreef op 19 februari 2021 17:48:

*APPLE IN TALKS WITH LIDAR SUPPLIERS FOR SELF-DRIVING CAR
Laat je gedachtes eens los op dit en vertel.............
[verwijderd]
0
Apple naar verluidt in actieve gesprekken met meerdere LiDAR-sensorleveranciers voor zelfrijdende voertuigen
vrijdag februari 19, 2021 8:31 am PST door Joe Rossignol
Apple is volgens Bloombergin gesprek met meerdere leveranciers van LiDAR-sensoren die geschikt zijn voor een zelfrijdend voertuig. Het rapport beweert dat Apple op zoek is naar sensoren die over vier tot vijf jaar nog steeds als "cutting edge" zouden worden beschouwd.

Heeft TomTom die techniek?
[verwijderd]
0
quote:

moneymaker_BX schreef op 19 februari 2021 19:59:

[...]

Laat je gedachtes eens los op dit en vertel.............
Tesla wil zonder lidar. Apple dus blijkbaar met. Lidar wordt gecheckt tegen HD kaart denk ik dan, dus mogelijk interessant voor TomTom business case HD maps.
sjeroen
0
quote:

moneymaker_BX schreef op 19 februari 2021 20:02:

Apple naar verluidt in actieve gesprekken met meerdere LiDAR-sensorleveranciers voor zelfrijdende voertuigen
vrijdag februari 19, 2021 8:31 am PST door Joe Rossignol
Apple is volgens Bloombergin gesprek met meerdere leveranciers van LiDAR-sensoren die geschikt zijn voor een zelfrijdend voertuig. Het rapport beweert dat Apple op zoek is naar sensoren die over vier tot vijf jaar nog steeds als "cutting edge" zouden worden beschouwd.

Heeft TomTom die techniek?
Ik geloof niet dat tomtom een LIDAR leverancier is? maar misschien heb ik het mis.
[verwijderd]
0

TomTom gaat zelfrijdende auto testen om slimme kaarten te ...www.rtlnieuws.nl › tech › artikel › tomtom-zelfrijdende...
5 sep. 2019 — TomTom stapt ook in de zelfrijdende auto. En dan niet om mensen uiteindelijk TomTom-auto's te verkopen, maar om met die auto de technologie door ... die TomTom gebruikt, is onder andere uitgerust met acht lidar-sensors ...

Artikel uit 2019 DUS WEL
LIDAR technologie wordt ook door TomTom gebruikt
[verwijderd]
0

UvA en TomTom openen samen nieuw onderzoekslab voor ...www.uva.nl › nieuws › persberichten › 2019/11 › uva-...
13 nov. 2019 — In samenwerking met TomTom gaat de Universiteit van Amsterdam (UvA) ... van voertuigen en het combineren van LIDAR laser- en camerabeelden. ... we grensverleggend onderzoek naar AI-technologie nodig hebben.
win some...
0
Interessant artikel over HERE dat helaas deels achter een paywall zit. In meerdere opzichten ook interessant voor de casus TomTom.

www.manager-magazin.de/unternehmen/he...

Digitaler Kartendienst in der Sackgasse
Die Autobauer BMW, Audi und Daimler haben Milliarden in Here investiert, um beim autonomen Fahren unabhängig von Google zu bleiben. Der Traum ist geplatzt, Insider bezeichnen die Lage als "kritisch". Der Chef sucht neue Geldgeber.
Von Jonas Rest
18.02.2021, 12.00 Uhr


Das Datenhaus Here, 2015 von Audi, Daimler und BMW für 2,6 Milliarden Euro von Nokia übernommen, sollte zum Bollwerk der deutschen Autoindustrie im Kampf gegen Google um Roboterautos und Digitalisierung werden. Here-Chef Edzard Overbeek (53) beschwor das "gewaltige Potenzial" auch abseits der Branche, man träumte von einer Vervierfachung der Umsätze.

Der Traum ist geplatzt. Der Umsatz sinkt, erreichte 2020 nicht einmal eine Milliarde Euro, weniger als 2015. Seit der Übernahme haben sich über 1,1 Milliarden Euro Verlust angehäuft. Einige Haupteigner verlieren die Lust und wollen massiv sparen. Die Lage sei "kritisch", sagen Insider.

Im Kern der Misere stehen die HD-Karten fürs autonome Fahren. Mit ihnen sollte Here den deutschen Autokonzernen die Unabhängigkeit sichern – die strategische Rationale für den Kauf von Here. Overbeek investierte Hunderte Millionen Euro in die Technologie.

Doch das autonome Fahren – und damit auch die erwarteten Einnahmen – kommt nicht nur viel später als erwartet. Es ist sogar unklar, ob Here dazu überhaupt noch etwas beitragen kann. Die führenden Hersteller autonomer Fahrsysteme erstellen ihre Karten in Eigenregie. Und die Roboautos halten ihre Karten selbst aktuell. Nicht nur die Google-Ausgründung Waymo geht so vor, sondern auch Argo AI, das Gemeinschaftsunternehmen von Volkswagen und Ford. Da hilft es wenig, dass Here HD-Karten für die Fahrassistenz der neuen Mercedes-S-Klasse liefern darf.
[...]
[verwijderd]
0
Het jaarlijkse blaasstukje van Edzard in het FD heb ik ook gemist. Elk jaar geld vragen aan de aandeelhouders houdt natuurlijk een keer op. De Tech van TomTom is efficiënter, dus een fusie zou voor HERE goed zijn (kan bijna iedereen bij HERE naar huis). Maar Duitse autobouwers zitten niet zo ruim meer bij kas....

Beter voor TomTom aandeelhouders om het te verkopen aan Microsoft.
[verwijderd]
1
Journal du Net
@JDNebusiness
·
Jan 16
Edzard Overbeek (Here Technologies) : "En 2020, Here Technologies a réorienté ses investissements de l'automobile vers la livraison"

16 januari
Edzard Overbeek (Here Technologies): "In 2020 heeft Here Technologies zijn investeringen verplaatst van automotive naar bezorging"

===

Edzard Overbeek, CEO HERE

www.journaldunet.com/economie/transpo...

Onze inkomsten zijn licht gedaald ten opzichte van het jaar 2020. Aan de andere kant hebben we een toestroom van klanten uit de 'last mile'-wereld gezien, of het nu gaat om e-commerce sites, restaurants, pakketbezorgers of om een maaltijd. We hebben het merendeel van onze investeringen in 2020 op deze sectoren gericht en niet op de automobielsector. We hebben onze navigatie- en kaartsystemen aangepast zodat ze rekening houden met de specifieke kenmerken van de bewegingen van een bezorger, zoals frequente stops.

Dit maakt het mogelijk om hun bezorgrondes te optimaliseren en een betere inschatting te geven van het tijdstip van aankomst bij hun klanten. Voor mensen die eten bezorgen, kan ons algoritme ook prioriteit geven aan de bezorgvolgorde op basis van of de gerechten warm of koud zijn. We werken met een aantal apps voor het bezorgen van eten, maar ik kan ze niet noemen. Dit last mile-bedrijf is dit jaar bij Here met ongeveer 30 tot 40% gegroeid.

===

Dus HERE investeert amper in automotive dus ook niet voor haar drie initiële eigenaren Audi, BMW en Daimler?? Interesting. Goed voor TT marktaandeel potentie.
Meryntje
1
Volgens FD van 28-02-2021 roept VW alle verkochte electrische auto’s uit de ID-serie terug naar de garage. Het regent klachten over storingen van de electronica , de navigatie en het gebruiksgemak.

Sluit (mooi) aan op wat winsome heeft geplaatst:

Interessant artikel over HERE dat helaas deels achter een paywall zit. In meerdere opzichten ook interessant voor de casus TomTom.

www.manager-magazin.de/unternehmen/he...

Digitaler Kartendienst in der Sackgasse
Die Autobauer BMW, Audi und Daimler haben Milliarden in Here investiert, um beim autonomen Fahren unabhängig von Google zu bleiben. Der Traum ist geplatzt, Insider bezeichnen die Lage als "kritisch". Der Chef sucht neue Geldgeber.
Von Jonas Rest
18.02.2021, 12.00 Uhr

Das Datenhaus Here, 2015 von Audi, Daimler und BMW für 2,6 Milliarden Euro von Nokia übernommen, sollte zum Bollwerk der deutschen Autoindustrie im Kampf gegen Google um Roboterautos und Digitalisierung werden. Here-Chef Edzard Overbeek (53) beschwor das "gewaltige Potenzial" auch abseits der Branche, man träumte von einer Vervierfachung der Umsätze.

Der Traum ist geplatzt. Der Umsatz sinkt, erreichte 2020 nicht einmal eine Milliarde Euro, weniger als 2015. Seit der Übernahme haben sich über 1,1 Milliarden Euro Verlust angehäuft. Einige Haupteigner verlieren die Lust und wollen massiv sparen. Die Lage sei "kritisch", sagen Insider.

Im Kern der Misere stehen die HD-Karten fürs autonome Fahren. Mit ihnen sollte Here den deutschen Autokonzernen die Unabhängigkeit sichern – die strategische Rationale für den Kauf von Here. Overbeek investierte Hunderte Millionen Euro in die Technologie.

Doch das autonome Fahren – und damit auch die erwarteten Einnahmen – kommt nicht nur viel später als erwartet. Es ist sogar unklar, ob Here dazu überhaupt noch etwas beitragen kann. Die führenden Hersteller autonomer Fahrsysteme erstellen ihre Karten in Eigenregie. Und die Roboautos halten ihre Karten selbst aktuell. Nicht nur die Google-Ausgründung Waymo geht so vor, sondern auch Argo AI, das Gemeinschaftsunternehmen von Volkswagen und Ford. Da hilft es wenig, dass Here HD-Karten für die Fahrassistenz der neuen Mercedes-S-Klasse liefern darf.

GuS

jovi
0
Dank win some…, Makita, *JustMe* en Meryntje voor dit nieuws c.q. deze beschouwingen over kaartenmaker HERE. Meest kernachtige samenvatting over HERE is “Der Traum ist geplatzt”.

Enerzijds lijkt het allemaal gunstig voor TOMTOM: Microsoft zal zich in haar streven om op het gebied van locatie technologie onafhankelijk te zijn van Google, vooral meer en meer voor TomTom blijven kiezen.

Anderzijds voor de automotive wereld is het nu toch wel een hele ommekeer geworden. OEM’s zullen zich niet willen over leveren aan een monopolist. Daar waar het op het gebied van (HD) kaarten eerst leek te gaan tussen HERE en TOMTOM, wordt het nu kiezen tussen Apple, Google en Microsoft… In die zin is het jammer dat HERE en TOMTOM hun onafhankelijkheid verliezen/verloren.

TOMTOM mag zich gelukkig prijzen dat Microsoft haar volledig in de armen heeft gesloten. Prettig, een mooie toekomst lijkt verzekerd. Maar de volgende vraag wordt of en wanneer Microsoft TOMTOM ruimhartig laat meedelen in de winsten die hier gemaakt gaan worden…
tatje
0
Naar aanleiding van de cijfers bij Here.

Iemand de cijfers 2020 Here !

Dus de 3 strijd is de 2 strijd geworden.

Google versus Microsoft Tom Tom.

Bij TT zie je ook een verschuiving !!

CMD dag sept 2019
download.tomtom.com/open/banners/Capi...
slide 5
besteding R en D.

4 feb 2021
corporate.tomtom.com/static-files/252...
slide 7
besteding R en D.

application layer van 30 naar 35% en groeiend.
engineering van 45 naar 50% en groeiend.

Maar ik dacht dat Harold het ook ergens heeft gezegd.
We gaan door met alles van HD beter te maken, maar uitbreiden van de kaarten HD heeft ff geen zin.
boem!
0
quote:

ketchup schreef op 19 februari 2021 17:06:

[...]

er is mi nog maar één bron die van belang is Barclays
al de rest zijn nu geen analisten meer, maar verslaggevers
HG spreekt en zij rapporteren, dat is iets anders als analyseren.

dit is het end-spiel en het gaat mi meer opbrengen dan die 11-12 euro die de analist van IEX voorziet, maar ook hij gelooft dat TT een investering waard is voor een overname, voor cijfers gaan ze de Bank niet breken de komende jaren.

nu het interessant gaat worden, haken de trouwe analisten af - je moet je afvragen waarom ?
waarom jaren achter elkaar advies afgeven voor koop aanbeveling of het koersdoel nu 10 - 12 of aan 15 staat, immer kopen en nu dat er eindelijk licht aan het einde van de tunnel is, de toko compleet geschoond, cash rich, cash generende en met een klantenboek waar een paard U tegen zegt en ..... nu haken ze af ?

waarom ? omdat hun werk erop zit ... nu komt Barclays inbeeld, want die heeft een ander adressenboek en dat is er eentje met gegadigden.

opladen .. de cavalerie komt eraan.

Zou zomaar kunnen INDIEN de FF's toestemmen in een overname.

@Wies is consistent in zijn beweringen:
TT heeft nog nooit dividend betaald en zal dat ook nooit doen.
HG is een gehaaide en greedy boef die zich heeft volgevreten aan inkomsten ten koste van de overige aandeelhouders.
HG zal TT binnen 1,5 jaar verpatsen via een dirty exit waarbij de reguliere aandeelhouder evenals met de verkoop van TTT weer te kakken wordt gezet.
Enige voordeel is dat de reguliere aandeelhouder minimaal 50% premie tegemoet kan zien tov de huidige koers.

Ook ik ben consistent:
Ik zie in HG iemand die met een waanzinnig succesvolle IPO tegen 17,50 euro naast hemzelf ook de andere FF's financieel onafhankelijk heeft gemaakt.
Geen van de FF's heeft de behoefte gevoeld om extra te cashen bij koersen van 50 euro.
Nadat Google besloot in 2008 haar navigatie gratis aan te bieden nadat TT geweigerd had om haar assets te verkopen aan Google besloten de FF's de handschoen op te nemen en het gevecht aan te gaan.
Dat dit als konsekwentie had dat er per FF 40 mio benodigd was om deze strijd aan te gaan was voor geen van de FF's een belemmering.
Men heeft toen besloten dat de maps (C&S) de toekomst moest worden van het nieuwe TT.

Vanaf 2009 t/m 2014 heeft het voortbestaan van TT meerdere malen aan een zijden draadje gehangen.
Toen in 2015 duidelijk werd dat de markt in "Location Technology" wel degelijk een toekomst zag kwam ook TT weer op het netvlies van een aantal "analisten" die daar een makkelijke prooi in zagen voor Big-Car en/of Big-Tech.
Dit vuurtje werd nog eens aangewakkerd door de verkoop van HERE aan de 3 duitse OEM's voor 3 miljard.
Men heeft al die tijd nooit geluisterd naar wat HG als spreekbuis van de FF's ons telkenmale heeft verteld:
TT positioneeerd zich als een onafhankelijke, zelfstandige aanbieder van Location Based Technology die anders dan voor een niet te weigeren bod niet in is voor een overname.

Waar TT wel aan werkt en vertrouwen in heeft is doorgroeien in LBT naar een omzet van 550 mio 2023 wat neerkomt op een FCF van mininaal 42 cent per aandeel.
Deze 42 cent geeft een koerswaarde aan van 10 euro en is dan ook niet het hogere doel van de durfinvesteerders zoal ik de FF's wel durf te betitelen na de lange tijd die zij al moeten wachten op een redelijk rendement.

Ik verwacht dat een FCF van 25% bij een omzet van 1,8 miljard volledig aan de voorwaarden van een durfinvesteerder voldoet met een dividend per jaar van 3,50 euro en een koers van 85 euro.

ketchup
0
Boem, ik hoop dat JIJ gelijk krijgt en dat meen ik 100% - want mijn enige doel is aan mijn investering maximaal te verdienen
tatje
0
Tom Tom in Microsoft ipv Here is goud waard.

Het platform.

Alain op de CMD
Here heeft geen platform, Google weet ik niet, kan niet in de keuken kijken.

Chris Pendleton op de CMD.

corporate.tomtom.com/static-files/a24...

slide 2 Azure maps.

Tja :-)

Vroeger kregen we elke 3 maanden een afname en dan duurde het 6 tot 9 maanden om het te verwerken.

Het werkte niet voor ons.

En daarom hebben we Azure maps gemaakt, effectively Tom Tom.
boem!
0
quote:

ketchup schreef op 20 februari 2021 10:01:

Boem, ik hoop dat JIJ gelijk krijgt en dat mening ik 100% - want mijn enige doel is aan mijn investering maximaal te verdienen
Dat begijp ik en daarnaast heb jij al meerdere malen bewezen dat jij eerlijk bent in je uitspraken.

Daarom begrijp ik jouw faxinatie niet voor een voortijdige verkoop van de assets.

Afgaande op de 3,2 miljard die HERE heeft opgeleverd moet het voor TT niet zo moeilijk zijn om daar nu 4 miljard op te maken.(30 euro per aandeel).

Indien men hiervan afziet en men besluit het verdiende geld vanuit de kas in te zetten voor een jaarlijks dividend van 1 euro per aandeel komt datzelde koersdoel van 30 euro binnen bereik.

Ik ga ervan uit dat de FF's als doorgewinterde beleggers heel goed weten hoe de koers gestuurd kan worden.
HG geeft ook met zijn nieuw gratis verworven aandelen aan nog wel 5 jaar actief te blijven.

Indien jij gelijk krijgt wint iedere reguliere aandeelhouder 20%-90% tov van zijn huidige positie.

Indien ik gelijk krijg moeten we afwachten hoe HG het ervan afbrengt.
win some...
2
TomTom heeft een platform waarop hoge marge omzet kan worden gedraaid. Het bedrijf is normaal gesproken (afgezien van corona) in staat tot een positieve cashflow te komen. Tegelijkertijd komt de potentie voor 'leverage' er steeds maar niet uit. De omzet bij Location Technology stijgt wel, maar de kosten nemen tegelijkertijd ook toe.

Om echt stappen te maken moet er meer omzet over het platform gaan. Een extra omzet van 150 mio zou al voor een extra FCF van 1 euro per aandeel zorgen. Genoeg voor een verdubbeling van de koers. Maar hoe kom je aan die extra omzet? TT heeft geïnvesteerd in HD-maps in de verwachting dat dit voor extra omzet zou zorgen. Door de vertraging in het ontwikkelen van het autonoom rijden is dit voorlopig niet het geval.

Daarom is het denk ik van groot belang het komende jaar naar de ontwikkelingen bij HERE te kijken. Audi, BMW en Daimler hebben de afgelopen jaren veel extra geld in HERE moeten investeren bovenop hun initiële investering voor de overname. Deels hebben ze hun investering weer terug door verkoop door verkoop van een deel van hun belang aan Intel, Bosch, Continental, Mitsubishi Corporation en NTT. Wat gaan zij verder doen? Voor de overgang naar elektrisch rijden is veel geld nodig en HD-maps lijken in de nabije toekomst nog niet echt bruikbaar/noodzakelijk. De bereidheid om tekorten bij HERE aan te vullen lijkt af te nemen en dus zou het zo maar kunnen dat ze hun belang in HERE verder te gelde maken. Als men hiervoor weer in zee gaat met een non-automotive partij, dan is dit een bevestiging van verandering in strategie. En dat zou op termijn kansen bieden voor TomTom om wel die noodzakelijke extra omzet te boeken.
[verwijderd]
2
quote:

afgemeld schreef op 20 februari 2021 09:32:

Dank win some…, Makita, *JustMe* en Meryntje voor dit nieuws c.q. deze beschouwingen over kaartenmaker HERE. Meest kernachtige samenvatting over HERE is “Der Traum ist geplatzt”.

Enerzijds lijkt het allemaal gunstig voor TOMTOM: Microsoft zal zich in haar streven om op het gebied van locatie technologie onafhankelijk te zijn van Google, vooral meer en meer voor TomTom blijven kiezen.

Anderzijds voor de automotive wereld is het nu toch wel een hele ommekeer geworden. OEM’s zullen zich niet willen over leveren aan een monopolist. Daar waar het op het gebied van (HD) kaarten eerst leek te gaan tussen HERE en TOMTOM, wordt het nu kiezen tussen Apple, Google en Microsoft… In die zin is het jammer dat HERE en TOMTOM hun onafhankelijkheid verliezen/verloren.

TOMTOM mag zich gelukkig prijzen dat Microsoft haar volledig in de armen heeft gesloten. Prettig, een mooie toekomst lijkt verzekerd. Maar de volgende vraag wordt of en wanneer Microsoft TOMTOM ruimhartig laat meedelen in de winsten die hier gemaakt gaan worden…

Toen HERE werd overgenomen door Daimler, Audi en BMW, had het ten opzichte van TomTom een technologische achterstand van een jaar of 3 op het gebied van geautomatiseerd realtime mapmaking platform. De vraag die toen gesteld werd bij TomTom aandeelhoudersvergaderingen was of HERE die zou kunnen inlopen cq kopiëren. Antwoord was toen dat dat in principe zou kunnen maar ook mislukken: ("bij ons was het na 2 keer mislukken de 3e keer raak" zei TomTom) en dat het veel geld en focus zou kosten.

De zorg destijds van financieel analisten in TT conference calls (en ook op dit forum) was dat de investeerders diepe zakken hebben om in HERE te investeren. Goddijn zei dat hij zich afvroeg of die nieuwe structuur met veel verschillende eigenaren van HERE wel een goed recept is voor de benodigde focus. Bovendien was het natuurlijk niet zo dat er 'miljarden in HERE gepompt werden', er was miljarden betaald aan Nokia voor de aandelen van HERE. De kosten voor de innovatie binnen HERE zelf komen daar dan nog bovenop.

Als je nu leest over HERE lijkt er toch een soort patroon. Eerst was er een leegloop van talent, daarna bouwden Audi, Daimler en BMW hun belangen af om andere investeerders toe te laten (dus nog meer verschillende wensen) en volgens het artikel zijn de initiële investeerders erg teleurgesteld dat er "na honderden miljoenen investeringen geen resultaat is".

Ik denk dat dat het gevolg is van meerdere aandeelhouders met elk hun eigen wensen. Aandeelhouders die ook een korte termijn resultaat willen zien. Autofabrikanten die op dit moment de pijn ervaren van Covid hebben geen zin in nóg meer weglekkende miljoenen. Het lijkt er op dat de 3 initiële overnemers gewoon niet het geduld hebben gehad voor de ontwikkeling van HERE, wat ook bemoeilijkt werd door zwalkend beleid en veel positiewisselingen daar.

Inmiddels heeft HERE haar investeringen verlegd naar 'delivery'. Net zoals UBER nu delivery als hoofd inkomsten heeft en spijt heeft dat ze had ingezet op autonoom rijden, wat miljarden heeft gekost. Het lijkt dus ook een soort push naar korte termijn resultaat en bezorging is nu met COVID natuurlijk helemaal hot. TomTom heeft dat soort besognes niet, die kunnen een langetermijnstrategie uitstippelen en zich daaraan vasthouden.

Nu HERE niet meer gericht is op autofabrikanten is de vraag wat BMW, Audi en Daimler er nog te zoeken hebben als aandeelhouders. Inmiddels is HERE ook weer op zoek naar nieuwe investeerders en 'staat de bom op barsten'. De aandeelhouders willen blijkbaar gewoon rendement zien terwijl het eerst toch vooral een strategische technologische overname leek te zijn die niet voor harde returns hoeft te zorgen. Dat zegt ook iets over de visie bij de autofabrikanten die HERE gekocht hebben.
1.672 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 ... 80 81 82 83 84 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 11:53
Koers 5,830
Verschil -0,150 (-2,51%)
Hoog 5,925
Laag 5,730
Volume 220.420
Volume gemiddeld 304.081
Volume gisteren 668.949

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront