Air France - KLM « Terug naar discussie overzicht

Air France-KLM 2021

3.174 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 ... 155 156 157 158 159 » | Laatste
Nico V
1
quote:

Jemoetwat schreef op 7 april 2021 11:32:

[...]
Je snapt er ook niks van, je hebt gewoon geluk.
En je weet wat ze zeggen, geluk is met de dommen :)
Als jij het zo wil afdoen dan vind ik dat best. Dan kun je het voor je zelf een plaatsje geven.

Ik kan er alleen maar om lachen dat jij mij volgt op ieder draadje en me probeert neer te halen wanneer ik mooie rendementen behaal. Dat zegt alles over jou :-)
FairValue
0
quote:

Nico V schreef op 7 april 2021 12:34:

[...]

Als jij het zo wil afdoen dan vind ik dat best. Dan kun je het voor je zelf een plaatsje geven.

Ik kan er alleen maar om lachen dat jij mij volgt op ieder draadje en me probeert neer te halen wanneer ik mooie rendementen behaal. Dat zegt alles over jou :-)

En weer geen inhoud. Nico waar blijft je uitleg....
BeursVis
1
quote:

FairValue schreef op 7 april 2021 12:45:

[...]

En weer geen inhoud. Nico waar blijft je uitleg....
Maak je nou niet zo druk, hij doet het op gevoel en dat werkt voorlopig behoorlijk goed voor hem. De rest van de beleggers wacht lekker af tot KLM op €3 staat en dan is Nico hopelijk al uit gestapt en heeft hij dikke winst.
gbakl
0
voor wie 'logisch' wil beleggen/speculeren of onderbouwing vraagt wordt het nu toch
wel hoog tijd om elders te gaan kijken en minder zinloze tijd te verspillen.
.
intussen is er weinig of geen weerstand in de markt en kan lekker op turbo's worden
gejaagd:
.
AIR FRANCE-KLM SL 5.64 HB 27.85 FN 5.64 R 1.00 ING BEST Sprinter Short
Roels
0
quote:

BeursVis schreef op 7 april 2021 12:48:

[...]

Maak je nou niet zo druk, hij doet het op gevoel en dat werkt voorlopig behoorlijk goed voor hem. De rest van de beleggers wacht lekker af tot KLM op €3 staat en dan is Nico hopelijk al uit gestapt en heeft hij dikke winst.
Nico lijkt me meer het type van buy the dip.
gbakl
0
Ik wil best af en toe switchen van short naar long, zeker bij een lachwekkend aandeel
als dit hier maar ook daar ben ik maar mee gestopt want je kunt onmogelijk inschatten wanneer je
weer uit die longs moet, het kan altijd nog gekker en hoger en nog gekker...
FairValue
0
quote:

Roels schreef op 7 april 2021 14:00:

[...]

Nico lijkt me meer het type van buy the dip.
Alleen wat is de dip. Dit lijkt me een dead cat bounce in plaats van een dip. Hoewel failliet zal het niet snel gaan met deze belastingcenten maar fundamenteel is de waarde nog steeds negatief. Met een negatief EV van ruim 1 miljard en nu 600 miljoen stuks aandelen is de de boekwaarde 0 of - 1,4 euro per aandeel. Dus ja welke dip.

Verder lijkt het me ook de laatste kans voor AFKLM, hierna wordt het wel heel moeilijk dit geld verslindende vehicle van vers geld te voorzien.
gbakl
0
Nico lijkt me meer het type van buy the dip ?
.
misschien is Nico wel een studie waard want koersstijgingen gaan hier wel veel
soepeler dan opvolgende dalingen en mogelijk zijn er meer Nico's dan wij kunnen
vermoeden en deze Nico's kopen dan op elk niveau en ver boven de dip.

verkopers zijn er in elk geval nauwelijks dus zoek het maar uit.
is het aandeel voor een flinke doelgroep koopwaardig nu of alleen voor
een regisseur, maar ook dat zou niet nog maandenlang kunnen voortduren.

maar er is altijd wel iets koopwaardig, zoals de put opties die vandaag weer in de
aanbieding zijn.
maar welke maand/welk jaar ? en hoe hoog gaan luchtkastelen ?

[verwijderd]
3
quote:

Nico V schreef op 7 april 2021 10:24:

En mij maar belachelijk proberen te maken als ik zeg dat we binnenkort op 6 euro staan. Stelletje forum-kneusjes.

Wie begrijpt er nou niks van?

Met Basic Fit heb ik ook 70 procent rendement gemaakt terwijl iedereen aangaf dat de koers te hoog stond. Men verklaarde mij voor gek en ik zou niks van beleggen snappen. Gratis geld met short gaan was het verhaal. Eindstand: de shorters hoor je niet meer en hebben hun posities met flinke verliezen kunnen sluiten.

Ik sluit niet uit dat we hier hetzelfde gaan mee maken.

grappig.

Je maakt winst op een fonds en denkt nu van jezelf dat je een beleggingsgoeroe bent.

Het grootste kneusje ben je toch echt zelf omdat je belegt als een kip zonder kop.
Je hebt namelijk GEEN ENKELE motivatie genoemd in AL je zinloze ego tripper posts over waarom de koers dan zou moeten stijgen.

Volgens mij heb jij uberhaubt nog nooit naar enige fundamentals bekeken van AFKLM.

Dat je toevallig een keer de loterij wint wil niet zeggen dat je ergens verstand van hebt.

Het enige wat jij hier op het forum doet is lopen brallen hoe goed je bent omdat de koers van KLM TEGEN ALLE REALITEIT IN toch stijgt.

Ben je nou trots op jezelf? Of wat?

Als je een echte vent was geweest, en niet een kneusje die wij zijn, dan zou je je posts eens toelichten met een motivatie ipv de onzin die je nu post.

Je hebt echt totaal geen inhoud. Wat doe je hier eigenlijk behalve lopen opscheppen over je resultaat? Wat is je verdere inbreng?

[verwijderd]
0
quote:

Nico V schreef op 7 april 2021 12:34:

[...]

Ik kan er alleen maar om lachen dat jij mij volgt op ieder draadje en me probeert neer te halen wanneer ik mooie rendementen behaal. Dat zegt alles over jou :-)
Haha, misschien komt het doordat jij je op ieder draadje gedraagt als een hork.
Niemand volgt jou, Nico. Je draagt namelijk helemaal niets bij aan dit forum. Het stijgt je een beetje naar je bol.
Ga lekker genieten van de groene cijfers op je beleggingen gokjes.
gbakl
0
fd-ochtendnieuwsbrief

Nederland ziet zijn aandelenbezit zo verwateren tot 9,3%, nog minder dan de Chinese partner van de luchtvaartgroep China Eastern. Die doet wél mee met de emissie. Belangrijker nog dan dat: de Fransen verdubbelen hun belang in de groep ruimschoots tot maximaal 29,9%. Dat percentage ligt net onder de grens die hen kan verplichten een bod te doen op de gehele groep, iets wat de Franse minister van financiën Bruno Le Maire plechtig belooft niet te doen.

Nederlandse overheid en Delta Airlines doen als grootaandeelhouders niet mee in de race
naar nog meer aandelen.

PS nog meer aandelen in handen van niet handelende en nooit verkopende partijen wil zeggen de het regisseren van de koers steeds gemakkelijker wordt.

(ondanks dat wat wijsneuzen hier soms denken dat Hoekstra zit te handelen als hij in beeld/op TV op een smartphone zit te kijken...)
gbakl
0

Een kleine, maar tijdelijke meevaller is dat Nederland kan profiteren van zijn extra stemrecht. Naar Frans recht verdubbelt dat, zodra een aandeel twee jaar in bezit is. Nederland is inmiddels zo ver en noteerde vanaf afgelopen maand 19%. Na de emissie zal het stemrecht van de Nederlandse staat op de aankomende aandeelhoudersvergadering uitkomen op 14%. 'Dit is ten opzichte van vorig jaar een stijging toen het stemrecht zo’n 10% bedroeg

""naar Frans recht""...daar zitten we maar mooi aan vast, blijkt steeds weer.

maar OK, pas over twee jaar gaat het extra aangekochte stemrecht voor de Franse overheid in,
al heb ik toch het idee dat ze meer dan ooit aan de zwaarwegende touwtjes trekken daar.
gbakl
0
In een dinsdag verstuurde brief aan de Tweede Kamer maken de ministers Wopke Hoekstra (Financiën) en Cora van Nieuwenhuizen (Luchtvaart) weinig woorden vuil aan de veranderde en
verminderde positie vd Nederlanse overheid.

misschien ook maar beter als ze zich een tijdje aan de zijlijn opstellen en mogelijk zien
we Cora ook niet meer terug op deze ministerspost. (verkeer en waterstaat waar je opeens en heel
modern infrastructuur ipv. verkeer moet lezen...het is maar net wat-er-staat).

de kansen van Hoekstra stijgen alleen maar.

FairValue
0
Onder de regenboog
0
Wij stappen er even tussenuit, vinden het wel mooi zo.
Stappen er weer in als de boel echt open gaat of als de koers weer terug loopt.
Succes allemaal !
[verwijderd]
0
Sinds de aankondiging gewoon verder up, vandaag de stijger met bijna 7% aandikking.

Misschien kunnen ze de leningen en NOW-gelden onder netto-winst in de boeken zetten als verklaring voor de stijging vandaag.

Vandaag het IATA bericht: het gaat zo slecht dat het alleen maar beter kan gaan.

Wat doet de SPM(Steun Per Medewerker) vandaag?

Het principe van "Wie heeft de langste lul" gaat duur betaald worden, goed dat Hoekstra de rem erop heeft gezet.
gbakl
0
quote:

Onder de regenboog schreef op 7 april 2021 16:27:

Wij stappen er even tussenuit, vinden het wel mooi zo.
Stappen er weer in als de boel echt open gaat of als de koers weer terug loopt.
Succes allemaal !
.
een omzet/volume van 10M.

het zou wel interessant zijn uit te vinden dat behalve aan "wij van onder de regenboog"
aan wie die omzet te danken is....zo in grote lijnen.
FairValue
0
Dat zou een hele hoop verhelderen inderdaad. Alle partijen die verantwoordelijk zijn voor meer dan 0,1% gewoon melden bij de AFM en publiceren!
gbakl
0
@drooglegging
Wat doet de SPM(Steun Per Medewerker) vandaag?
.
geen idee, maar wel dat:
.
www.iex.nl/nieuws/716810/Passagiersve...
.
het niet bepaald snel de goede kant op gaat.
misschien toch maar deel salaris aanvullen met wat aandelen, dat geeft wat meer
garantie dat het wel de goede kant op gaat ?
Wolff in schaapskleren
0
ik sluit me aan in het rijtje forum-leden dat het koersverloop niet snapt: BIZAR!
Flinke verwatering voor de bestaande aandeelhouders en de koers gaat in 2 dagen bijna 10% omhoog. Terwijl deze al gestegen is van < 3 naar 5 euro. Technisch gezien zijn de aandelen helemaal niets waard gezien de resultaten en verwachtingen, de koers wordt omhoog gedrukt om een emissie te ondersteunen. Dat kan toch niet anders? Er zitten veel grote aandeelhouders in die gewoon niet verkopen, dus is de markt bij te sturen blijkbaar. Heb vandaag een paar puts gekocht, maar ben erg benieuwd of er een daling gaat komen de komende weken. Zware gok dus...
3.174 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 ... 155 156 157 158 159 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 18 apr 2024 17:36
Koers 9,880
Verschil +0,396 (+4,18%)
Hoog 9,914
Laag 9,662
Volume 2.158.542
Volume gemiddeld 1.783.194
Volume gisteren 1.948.038

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront