AMG « Terug naar discussie overzicht

Draadje met INHOUD! geen toogpraat a.u.b.

2.642 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 ... 129 130 131 132 133 » | Laatste
Nuchtere Kijk Op
0
Lithium en kobalt zijn twee grondstoffen waar we straks heel veel meer over gaan horen. Binnen 10 - 15 jaar zullen er wereldwijd
namelijk meer dan 60 miljoen elektrische auto’s per jaar verkocht worden en dit zal natuurlijk voorlopig zorgen voor een explosieve vraag naar deze 2 grondstoffen.

Weet iemand of AMG ook in kobalt zit ?? Lithium en vanadium valt genoeg over te lezen.

Of anders goede tip wie WEL met kobalt gaat profiteren de komende jaren?

B.v.d. en Gr. NKO
DeZwarteRidder
0
quote:

Nuchtere Kijk Op schreef op 6 mei 2021 12:20:

Lithium en kobalt zijn twee grondstoffen waar we straks heel veel meer over gaan horen. Binnen 10 - 15 jaar zullen er wereldwijd
namelijk meer dan 60 miljoen elektrische auto’s per jaar verkocht worden en dit zal natuurlijk voorlopig zorgen voor een explosieve vraag naar deze 2 grondstoffen.

Weet iemand of AMG ook in kobalt zit ?? Lithium en vanadium valt genoeg over te lezen.

Of anders goede tip wie WEL met kobalt gaat profiteren de komende jaren?

B.v.d. en Gr. NKO
Kobalt is allang uit de mode en AMG zit daar niet in.
Nuchtere Kijk Op
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 6 mei 2021 12:22:

[...]

Kobalt is allang uit de mode en AMG zit daar niet in.
Uit de mode?
Aandachtige lezer
0
quote:

Nuchtere Kijk Op schreef op 6 mei 2021 13:02:

[...]

Uit de mode?
Nog niet. Maar het is wel de bedoeling dat ze daar op den duur van af raken.
Nuchtere Kijk Op
0
quote:

Aandachtige lezer schreef op 6 mei 2021 13:20:

[...]

Nog niet. Maar het is wel de bedoeling dat ze daar op den duur van af raken.
Uit de mode? Vanaf raken? kan er geen kobalt van bakken ;-)
Nuchtere Kijk Op
0
ff_relativeren
0
De € 0,10 slotdividend wordt uitgekeerd op 13 mei.
De ex-dividend datum is 10 mei.
De registratiedatum voor dividendrecht is 11 mei.
Er wordt 15% belasting ingehouden op de dividend-uitkering.

Bron : amg-nv.com/feed-posts/amg-advanced-me... .
herbie bell
0
AMG confirmed that its started producing and selling aluminothermic chrome metal in the fourth quarter of 2020 after qualifying it with buyers. The plant is located in New Castle, PA, was formerly owned by Kennametal.

Bron ryan notes 6.5.2021
herbie bell
1
AMG’s new chrome metal plant in New Castle, PA, will produce ultra high-purity chromium metal for aerospace applications. The US plant will receive its feed from AMG’s Sheffield, UK plant; the New Castle plant will not initially produce standard-grade aluminothermic chrome metal. The US plant will round out the company’s sales portfolio.

beetje verwarrend. Zie ook vorig bericht

geldmaker
0
quote:

herbie bel schreef op 7 mei 2021 16:06:

AMG’s new chrome metal plant in New Castle, PA, will produce ultra high-purity chromium metal for aerospace applications. The US plant will receive its feed from AMG’s Sheffield, UK plant; the New Castle plant will not initially produce standard-grade aluminothermic chrome metal. The US plant will round out the company’s sales portfolio.

beetje verwarrend. Zie ook vorig bericht

Mooi gevonden Herbie bel, dit soort info zou toch door AMG officieel geplaatst te moeten worden. Zo in en in triest dat sommige forumleden alles moeten opspitten om dit te kunnen melden..
wesmail
0
CHINESE PREMIES VOOR LITHIUMCARBONAAT WORDEN KLEINER NAARMATE DE HYDROXIDEPRIJS VERSNELD STIJGT
7 mei 2021

De premie van lithiumcarbonaat ten opzichte van lithiumhydroxide op de Chinese binnenlandse markt, gezien in het eerste kwartaal van 2021, begint af te nemen, aangezien de verschuivende vraag naar kathodechemie de hydroxideprijzen in China blijft ondersteunen, terwijl de stijging van carbonaat afneemt te midden van beperkte spottransacties.

De Chinese lithiumhydroxideprijzen zagen in april 15,5% (EXW China) maand-op-maand stijgen volgens de meest recente Lithium Price Assessment van Benchmark .

Ondertussen stegen de lithiumcarbonaatprijzen van batterijkwaliteit in dezelfde periode met slechts 6,6% (EXW China), met een afvlakking van de beweging in de tweede helft van de maand als gevolg van een extreem beperkte voorraadafdekking van de spotliquiditeit, vergeleken met eerdere winsten van 14,2%. moeder in maart en 19,1% moeder in februari.

Terwijl de opname van lithiumijzerfosfaat (LFP) kathodechemie dit jaar boven verwachting in China is gestegen en de vraag naar lithiumcarbonaat heeft beïnvloed, begint de markt ook een stijgende vraag te zien naar de voorheen weinig gebruikte hoge nikkelchemie, voornamelijk NCM 811, aangezien de product ondergaat commerciële implementatie na een lange periode van onderzoek en ontwikkeling.

Hierdoor is het gebruik van hydroxide op de Chinese markt toegenomen en beginnen de binnenlandse prijzen te stijgen.

Bovendien, vanwege de beperktere aanbodstructuur voor hydroxide als gevolg van een beperktere omzettingscapaciteit, is de chemische stof gevoeliger voor krapte in de levering met een meer bescheiden toename van de marktvraag waardoor de chemische stof een tekort krijgt.

Bovendien is het onwaarschijnlijk dat carbonaatprijzen tegen een hogere prijs dan hydroxide in China worden gehandhaafd, aangezien nieuwere hydroxideconversiefaciliteiten de flexibiliteit hebben om over te schakelen op carbonaatproductie als de prijzen hoog zijn, wat betekent dat de capaciteit kan worden vergroot in een carbonaat-premiumomgeving zoals de huidige zou moeten het bedrijf heeft toegang tot grondstoffen.

Het aanhoudende opwaartse momentum van de Chinese hydroxideprijzen zou ervoor kunnen zorgen dat de chemische stof zijn premie ten opzichte van in het binnenland verhandeld lithiumcarbonaat terugkrijgt, waardoor de historische marktrelatie van vóór de carbonaatprijsstijging in het eerste kwartaal van 2021 wordt hersteld.

Buiten China blijven de prijzen van zowel lithiumhydroxide als lithiumcarbonaat stijgen, aangezien de prijzen op de internationale markt zich bewegen om de Chinese binnenlandse prijzen in te halen te midden van het krappere wereldwijde aanbod.

Veel van de langetermijncontracten in deze regio's hebben geïntegreerde prijsverlagingen, waarbij de prijzen elk kwartaal opnieuw worden onderhandeld, waardoor de onderkant van de prijsklassen voor lithiumchemicaliën in april naar boven kwam toen de rally in het eerste kwartaal van 2021 in deze contracten werd ingeprijsd.

Op de Aziatische, Noord-Amerikaanse en Europese markten blijft hydroxide de chemische stof met een hogere waarde, vanwege de langere termijn van contracten en de kostenstructuur die gepaard gaat met het omzetten van carbonaat in hydroxide, wat het historische conversieproces is, in tegenstelling tot het produceren van hydroxide rechtstreeks uit spodumeengrondstof.

De wereldwijde toeleveringsketen van lithium is gebaseerd op gecompliceerde relaties tussen de markten, waarbij Chinese prijzen vaak het vroegtijdige waarschuwingssysteem zijn voor het marktsentiment in de rest van de wereld.

Het begrijpen van de relatie tussen deze markten is de sleutel tot het voorspellen en interpreteren van prijsbewegingen in de lithiumindustrie.
wesmail
0
Na de piek in de Chinese spotprijzen van eind december 2020 tot eind januari verwacht onderzoeksbureau Fitch Solutions Country Risk and Industry Research dat de brede lithiumprijzen snel zullen normaliseren.

De Chinese spotprijzen voor lithiumcarbonaat en lithiumhydroxide van batterijkwaliteit zijn sinds eind vorig jaar getuige van een stijging als gevolg van een krappere aanvoer. De rally werd in januari geïntensiveerd doordat Chinese lithiumproducenten, zoals Jiangxi Ganfeng, een beperkt aanbod voorspelden tijdens de eerste twee maanden van het jaar als gevolg van de toegenomen vraag stroomafwaarts in de aanloop naar het Chinese maannieuwjaar.

Ondanks een stijging van tussen de 50% en 80% (op basis van lithiumhydroxide of lithiumcarbonaat) tussen eind december 2020 en eind januari, blijven de lithiumprijzen aanzienlijk lager dan de pieken in 2016 en 2017 voordat ze in 2018 crashten, wat bevestigt naar de resterende aanvoer, zegt Fitch Solutions .

Zo zijn de prijzen van hoogwaardig lithiumcarbonaat in oktober 2018 nog steeds ongeveer 1,5% hoger dan dezelfde spotprijs tijdens de huidige rally.

ADVERTENTIE

De lithiumprijzen zijn ondertussen gepositioneerd om op middellange termijn te profiteren van de versnelde opkomst van elektrische voertuigen (EV's), wat de optimistische vooruitzichten van het bureau voor een aanhoudend prijsherstel ondersteunt.

Lithium is een belangrijke grondstof (CRM) noodzakelijk zijn voor de overgang naar een groene economie toepasselijke gebruik in lithiumionbatterijen die gewoonlijk worden gebruikt in EV productie , evenals elektrische inrichtingen of naast solar panels om overtollige opslaan van zonne -energie .

In tegenstelling tot eerdere opwinding over overdreven verwachtingen van een steile en aanhoudende vraag naar lithium vanaf 2016, heeft de wereldeconomie het afgelopen jaar belangrijke beleidsstappen en milieuverbintenissen genomen die de toon zullen zetten voor een betrouwbare groei van de vraag.

"Ons autoteam voorspelt momenteel dat de wereldwijde EV-vloot gemiddeld 23,6% zal groeien op jaarbasis tussen 2021 en 2030, en 83,6 miljoen EV's op de wegen wereldwijd zal bereiken tegen 2030, vergeleken met 10,3 miljoen in 2020," merkt Fitch Solutions op , eraan toevoegend dat Als gevolg hiervan verwacht zij dat het wereldwijde aanbod van lithium de komende jaren zal afnemen, aangezien de vraag constant stijgt, wat een opwaartse druk op de prijzen zal uitoefenen.

In deze context zegt Fitch Solutions dat aanzienlijke investeringen in lithiumontwikkelingen nodig zijn om een ??aanbodstekort binnen het decennium te voorkomen.

Volgens persbureau Barrons heeft het ongeveer 60.000 ton lithiumcarbonaat-equivalent (LCE) nodig om een ??miljoen elektrische voertuigen te produceren, waarbij de US Geological Survey rapporteert over de wereldwijde jaarlijkse lithiumproductie van ongeveer 410.000 ton LCE in 2019.

Ervan uitgaande dat er geen groei in de absolute lithiumproductie en de jaarlijkse EV-verkoopprognoses van het Fitch Solutions- autoteam is, verwacht het bureau dat de levering van lithium in de komende vijf jaar problemen zal krijgen om de vraag naar de autosector alleen te beheren , met een waarschijnlijk tekort tegen 2027 wanneer de wereldwijde EV de verkoop zal naar verwachting 10,9 miljoen bedragen.

Terwijl het autoteam momenteel voorspelt dat de EV-verkoop in 2030 14 miljoen stuks zal bedragen, verklaarde Tesla-CEO Elon Musk in september 2020 dat hij verwacht dat de EV-verkoop in de hele industrie tegen 2030 30 miljoen stuks zal bedragen.

Met ongeveer 60.000 ton LCE die nodig is om een ??miljoen EV-eenheden te produceren, zegt Fitch Solutions dat het doel van Musk vereist dat de lithiumvoorraad 1,8 miljoen ton LCE bereikt, ongeveer 439% groter dan de wereldwijde productie in 2019.

Mocht de vraag van de industrie zo hoog stijgen, merkt Fitch Solutions op dat het zou verwachten dat de wereldwijde lithiumvoorziening "waarschijnlijk niet in staat zal zijn om een ??dergelijke groei op te vangen bij de huidige projectontwikkelingssnelheden ".

Dit brengt aanzienlijke opwaartse risico's met zich mee voor de lithiumprijzen in de tweede helft van het decennium, betreurt het bureau, hoewel het opmerkt dat de zorgen over het aanbod "niet nieuw zijn" en zeggen dat landen initiatieven hebben genomen om hun toeleveringsketens te versterken.

Financiële steun en investeringsstimulansen zullen van cruciaal belang blijven voor stroomopwaartse producenten om lopende lithiumprojecten vooruit te helpen die vertraging hebben opgelopen als gevolg van een getemperd beleggerssentiment na de sterke prijsdaling vanaf 2018.

Onlangs, op 26 januari, de Europese Unie (EU) goedgekeurd $ 3,5 miljard aan subsidies voor de 12 lidstaten als onderdeel van de Europese Battery Innovation project verspreid over de hele batterij productieketen, met inbegrip van de winning.

“We verwachten dat door de overheid geleide initiatieven de lithiumvoorziening zullen helpen versterken, waardoor sommige zorgen over de voorziening zullen worden weggenomen. Bovendien verwachten we lithiumhydroxide inhalen lithiumcarbonaat gebruik op langere termijn, profiteert van verhoogd aanbod van hardrock mijnbouw projecten .”

Lithiumcarbonaat zal op korte termijn vaker worden gebruikt bij de ontwikkeling van batterijen, zegt het bureau, en merkt op dat de vraag blijkt uit de Chinese spotprijzen voor lithiumcarbonaat die lithiumhydroxide overtreffen tijdens de recente prijsstijging voor het eerst sinds april 2018.

Lithiumhydroxide zal de komende jaren echter waarschijnlijk een sterkere groei doormaken, geholpen door een toename van de ontwikkeling van hard-rock lithium in Europa en Australië en vooruitgang in batterijtechnologieën die lithiumhydroxidekathodes begunstigen.

Lithiumrijk spodumeen dat uit hardsteenmijnen wordt geëxtraheerd, kan aanvankelijk worden verwerkt tot lithiumhydroxide, terwijl lithium-pekels die in Latijns-Amerika gebruikelijk zijn, eerst moeten worden verwerkt tot lithiumcarbonaat voordat ze tegen een meerprijs worden omgezet in lithiumhydroxide.

Bovendien zegt Fitch Solutions dat een toename van de levering van lithiumhydroxide ook zal helpen het prijsverschil tussen de twee vormen van lithium van batterijkwaliteit te verkleinen. Een toenemende wens om de prestaties van lithiumijzerfosfaatkathodemateriaal te verbeteren, zal ook een verhoogde productie van lithiumhydroxide ondersteunen, aangezien autofabrikanten proberen de prijzen van batterijpakketten te verlagen tot onder $ 100 / kW.

“We benadrukken een verhoogde focus op duurzaamheid in de hele waardeketen als een mogelijke bedreiging voor de vraag naar lithiumcarbonaat en dus voor de prijzen langs de lijn.

“Als grote economieën uit te breiden het bereik van duurzaamheidscriteria stroomopwaarts, water -intensieve, koolstofuitstoot lithium pekel operaties kon gunst aan groenere lithiumhydroxide praktijken zoals koolstof-neutrale directe lithiumwinning verliezen wordt ontwikkeld in Duitsland,” het agentschap zegt.

Het voegt eraan toe dat de EU ook probeert een koolstofbelasting aan de grens in te voeren om 'koolstoflekkage' te voorkomen, wat waarschijnlijk de toekomstige kosten van de invoer van lithiumcarbonaat uit Latijns-Amerika zou verhogen
wesmail
2
Heinz was tijdens zijn presentatie vooral bezig met uitleggen hoe weinig ongevallen er afgelopen jaar zijn gebeurd in de bedrijven van AMG. Daarnaast heel veel tijd genomen door bestuursvoorzitter om uit te leggen dat de vergoedingen en bonussen voor het management echt door de beugel kunnen. Zelfs een duur bureau ingehuurd om daar een rapportje over te schrijven. En dat de heren zo goed waren geweest om over hun hart te strijken en zich opnieuw voor enige jaren opnieuw te verbinden aan AMG. Dit bestuur zuigt AMG inderdaad leeg. Iedereen roemt over de kennis van Heinz, waarom zijn de prestaties van AMG dan zo beroerd? Dit jaar terecht geen bonus, volgend jaar kan die zomaar weer 70% van hun jaarsalaris zijn. De inhoudelijke info over hoe het echt met AMG gaat is miniminiminimaal. Vragen van aandeelhouders wordt niet inhoudelijk op ingegaan. Heinz leest een vooraf opgeschreven antwoord voor. En dan nog zeggen dat hij het directe contact met de aandeelhouders zo mist. Weinig inspirerend, enthousiast, gedreven.

Tja, als er geen corona was geweest en de vliegtuigindustrie volop draaide dan hadden we niet geklaagd over de aandelenkoers. Weet ik. Ik voorzie ook dat we nog langer geduld moeten hebben met echt hogere koersen en dat de bewegelijke koersen blijven.
De chinesen en russen kunnen zo de hype in de grondstoffenprijs weer om zeep helpen. Hebben ze eerder gedaan. Het is aan ons om te beslissen of we hier blijven hangen te klagen of dat we op zoek gaan naar andere 'pareltjes'. Ik hou ze zelf vast maar ga wel deels eruit zodra de koers aantrekt.

AMG is ook bezig met CO2 rechten. Voor zover ik het zeer gebrekkige Engels van Heinz kon volgen kan dat zelfs een inkomstenbron opleveren voor AMG door hun overschot te verkopen. Alles vraagt heel veel tijd, onderzoek, rapporten.

Succes allen.
wesmail
0
Chili gaat tot 80% belasting heffen op koperproductie. Overheden in allerlei landen gaan dat vast volgen. Er is heel veel geld nodig om de gevolgen van de C-19 te betalen.
Koper, timmerhout, chips, tin, ijzererts, cokes, koffie, mais, lithium. Grondstoffenprijzen stijgen, mijnbouwers maken gigantische winsten, en overheden willen een groter deel. Ook in Afrika komen er al signalen dat landen belastingen gaan verhogen op grondstoffen. Ik vind het terecht. Zo vloeit geld van rijke landen/consumenten waar die grondstoffen blijkbaar nodig zijn naar arme landen. Helaas zijn overheden vaak corrupt.
wesmail
0
Deskundigen van sectorale ministeries, het voorzitterschap van de Republiek, het kabinet van de premier en werkgeversorganisaties, waaronder FEC en FENAPEC, ontmoetten elkaar rond minister van Industrie Julien Paluku in Kinshasa als opmaat naar de aanstaande participatie in de Congolese hoofdstad van het Business Forum. Deze bijeenkomsten zullen zich richten op het thema: "DRC Business Forum: ontwikkeling van een waardeketen en een markt voor elektrische batterijen en hernieuwbare energiebronnen in Afrika."

Het doel is om de verschillende partners te mobiliseren om de transformatie van lithium op het grondgebied van Manono in Tanganyika en andere natuurlijke hulpbronnen die in het land overvloedig zijn, te starten met de installatie van transformatiefabrieken.

Julien Paluku Kahongya, minister van Industrie, herinnerde bij deze gelegenheid aan het belang van een paradigmaverschuiving om de DRC in staat te stellen het proces van transformatie van zijn materialen op lokaal niveau te starten.

“De eerste lithiumreserve ter wereld, na Australië, is de DRC. Het is in de provincie Tanganyika op het grondgebied van Manono waar we bijna 16 miljoen pond hebben. Helaas is het dit lithium dat wordt geëxploiteerd voor de fabricage van batterijen. De DRC, die de belangrijkste producent is, moet de managementparadigma's van onze natuurlijke hulpbronnen veranderen zoals de president van de republiek wil. We moeten beginnen met het exploiteren van onze eigen rijkdom door het ter plekke te transformeren, om fabrieken op te zetten die elders in Congo staan ??”, aldus Julien Paluku.

De laatste denkt dat de oprichting van grondstofverwerkingsfabrieken op lokaal niveau het creëren van verschillende banen zal bevorderen.

“Als we alleen grondstoffen exporteren, creëren we banen elders in plaats van thuis. Het is bedoeld om de werkloosheid te bestrijden. Hetzelfde geldt voor goud. Wij produceren goud. terwijl de goudsmelterijen zich in de buurlanden bevinden. Terwijl ze geen goudvoorraden hebben, ”zei hij.

Bovendien vindt Jean-Marc Kilolo, de functionaris voor economische zaken van de Economische Commissie voor Centraal-Afrika van de Verenigde Naties, dat lobbyen bij Afrikaanse financiers en elders, evenals bij internationale industriëlen, de truc zou zijn om lokale industrieën op te richten.

“We moeten zowel de nationale als internationale financiers mobiliseren. We denken aan Afrikaanse financiers, elders en aan internationale fabrikanten. We moeten ze overtuigen om hun bedrijfsmodel te veranderen. Niet langer alleen mineralen uit Congo halen, maar ook rijkdom creëren voor het welzijn van de Congolese natie. Congo is 's werelds grootste lithiumreserve ”, stelt hij.

De oprichting van verwerkingsfabrieken op lokaal niveau door de DRC, die de grootste voorraad lithium bezit, een strategisch mineraal voor de productie van batterijen, zal het scheppen van banen bevorderen.

Ik zag onlangs een filmpje over Ivanhoe koperproducent. Wel indrukwekkend hoor. Jammer dat ze al zo hoog staan genoteerd.
moneypocket
0
quote:

wesmail schreef op 8 mei 2021 12:56:

Heinz was tijdens zijn presentatie vooral bezig met uitleggen hoe weinig ongevallen er afgelopen jaar zijn gebeurd in de bedrijven van AMG. Daarnaast heel veel tijd genomen door bestuursvoorzitter om uit te leggen dat de vergoedingen en bonussen voor het management echt door de beugel kunnen. Zelfs een duur bureau ingehuurd om daar een rapportje over te schrijven. En dat de heren zo goed waren geweest om over hun hart te strijken en zich opnieuw voor enige jaren opnieuw te verbinden aan AMG. Dit bestuur zuigt AMG inderdaad leeg. Iedereen roemt over de kennis van Heinz, waarom zijn de prestaties van AMG dan zo beroerd? Dit jaar terecht geen bonus, volgend jaar kan die zomaar weer 70% van hun jaarsalaris zijn. De inhoudelijke info over hoe het echt met AMG gaat is miniminiminimaal. Vragen van aandeelhouders wordt niet inhoudelijk op ingegaan. Heinz leest een vooraf opgeschreven antwoord voor. En dan nog zeggen dat hij het directe contact met de aandeelhouders zo mist. Weinig inspirerend, enthousiast, gedreven.

Tja, als er geen corona was geweest en de vliegtuigindustrie volop draaide dan hadden we niet geklaagd over de aandelenkoers. Weet ik. Ik voorzie ook dat we nog langer geduld moeten hebben met echt hogere koersen en dat de bewegelijke koersen blijven.
De chinesen en russen kunnen zo de hype in de grondstoffenprijs weer om zeep helpen. Hebben ze eerder gedaan. Het is aan ons om te beslissen of we hier blijven hangen te klagen of dat we op zoek gaan naar andere 'pareltjes'. Ik hou ze zelf vast maar ga wel deels eruit zodra de koers aantrekt.

AMG is ook bezig met CO2 rechten. Voor zover ik het zeer gebrekkige Engels van Heinz kon volgen kan dat zelfs een inkomstenbron opleveren voor AMG door hun overschot te verkopen. Alles vraagt heel veel tijd, onderzoek, rapporten.

Succes allen.
Ik houd mij maar vast dat Heinz over 2 jaar verdwenen is! Je hebt volledig gelijk qua gebrekkig Engels. Ik begrijp nu absoluut niet hoe deze man de CEO kan zijn. Hij heeft wel veel kennis, maar voor aspirant grote beleggers volstrekt niet interessant als hij met zijn uitspraken achter de overlegtafel zit. Meneer vult nog even 2 jaar zijn zakken en mag dan riant het verzorgingstehuis in. Begrijp sowieso niet dat deze CEO nog zolang wil werken; ben zelf al op mijn 52ste deels met pensioen, ondanks dat ik niet zijn riante salaris iedere maand ontvang. Ach...laten we hopen dat de markt verder aantrekt en dat Heinz dan vertrekt omdat hij het werk niet meer aan kan.
Gerard M.
1
Weet iemand of AMG al onderdeel is van de European Raw Materials Alliance en de European Battery Alliance?

2020 critical raw materials (new as compared to 2017 in bold)
Antimony Hafnium Phosphorus
Baryte Heavy Rare Earth Elements Scandium
Beryllium Light Rare Earth Elements Silicon metal
Bismuth Indium Tantalum
Borate Magnesium Tungsten
Cobalt Natural graphite Vanadium
Coking coal Natural rubber Bauxite
Fluorspar Niobium Lithium
Gallium Platinum Group Metals Titanium
Germanium Phosphate rock Strontium

ec.europa.eu/growth/industry/policy/e...
Aanmeldformulier: erma.eu/about-us/join-erma/

ec.europa.eu/growth/industry/policy/e...
Aanmeldformulier: www.eba250.com/contact-us/?cn-reloaded=1

Verdere info:
The European Raw Materials Alliance ---> erma.eu/
2.642 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 ... 129 130 131 132 133 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 14:26
Koers 23,880
Verschil -0,620 (-2,53%)
Hoog 24,160
Laag 23,540
Volume 103.306
Volume gemiddeld 245.664
Volume gisteren 211.210

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront