TomTom « Terug naar discussie overzicht

Tom Tom September 2021 in de aanloop naar de Q3 cijfers (14-10-2021) is €6,- het koersdoel

2.479 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 ... 120 121 122 123 124 » | Laatste
Dutchy Ron
0
Partnerships zijn essentieel in India
De producten die in India worden geproduceerd voor TomTom komen bijna niet op de Indiase markt terecht. “India heeft in de afgelopen jaren een sprong gemaakt waarmee het een hoop stappen oversloeg en direct in het smartphone tijdperk terecht is gekomen. We maken daarom geen specifieke producten voor India, maar eigenlijk ook niet voor andere landen. Ons belangrijkste product is onze global map en die is voor de hele wereld.” Wel maakt TomTom door partnerships deel uit van speciale producten voor India, zoals de MG Hector. De eerste connected car die MG Motors speciaal ontwierp voor de Indiase en Aziatische markt. “MG koopt voor zo’n auto onze volledige range aan producten, maar de kaarten van de regio waarin de auto wordt verkocht, worden extra verrijkt met lokale data.”

www.indiaconnected.nl/blog-artikelen/...
Dutchy Ron
0
quote:

dachthetniet schreef op 17 september 2021 12:10:

De 7 lijkt een mooi doel voor vandaag.
Dat schreef ik 2 wkn geleden al, daar liggen de expiratiebelangen. ………de kans dat TT volgende week weer 7,50 is groot …. Daarom koop ik ook altijd (bij) op dit soort dagen
Dutchy Ron
0
MG India replaces TomTom by MapMyIndia for Gloster. Read the complete report here.
MG India has recently unveiled its flagship offering ‘Gloster’ in the Indian market. It is all set to hit the showroom floors by sometime next month. Once launched, it will rival the likes of Toyota Fortuner and more. The Chinese-owned British brand has experienced the outrage of the Indian audience across social media platforms as tension rose on the India-China borders. In turn, this has affected the brand’s value in the country. However, it seems like the carmaker is working hard to get rid of the word ‘Chinese’ that is often associated with it by the buyers. As, for the Gloster, MG has collaborated with MapMyIndia for the sat-nav support. Earlier their cars like Hector and Hector Plus had map support from TomTom, which is a firm from a foreign country.

indianauto.com/news/mg-gloster-tomtom...

Dat zeg ik het is bijna niet meer bij te houden
Gvv2024
0
Kreeg net een aankondiging van de Saxo bank van een "buitengewone algemene vergadering" op 28/10/2021. Wie gaat erheen om zijn stem uit te brengen ?
Gvv2024
0
quote:

Testcase2020 schreef op 17 september 2021 12:18:

Kreeg net een aankondiging van de Saxo bank van een "buitengewone algemene vergadering" op 28/10/2021. Wie gaat erheen om zijn stem uit te brengen ?
Na wat grondiger lezen begrijp ik dat je alleen digitaal kunt stemmen en niet op lokatie ?
Hmmm kost nog geld ook !
tatje
2
* JustMe * schreef.

- De top 3 klanten zijn goed voor 20%, 8,4% en 4,8% van onze omzet. Dat zijn Volkswagen op 1 en Daimler en BMW op 2 of 3. Samen dus eenderde van HERE omzet.

Ik ga uit van 2020, toen was de omzet 857, laten we de volgorde aanhouden.
- volkswagen 171
- Daimler 72
- BMW 35

neem je dat echter van de automotive omzet 610, dan zijn de percentages.
- Volkswagen 28%
Daimler 12%
BMW 6%

Dan bestaat de automotive omzet voor 46% uit de eigenaren !

want non - automotive zoals ze dat in 2020 noemden, heeft toch geen omzet van de duitse oems !

Ik vind
NKID
Riet van Milt
wereldbelegger
ikkenietweten
dacht het niet

Gewoon toppers, wat anderen er ook van vinden.
NewKidInTown
0
quote:

tatje schreef op 17 september 2021 12:21:

Ik vind
NKID
Riet van Milt
wereldbelegger
ikkenietweten
dacht het niet

Gewoon toppers, wat anderen er ook van vinden.
Weer helemaal eens met je.

6,025
boem!
0
VW zit niet te wachten op een impairment van 500 mio.

Want dat is het gevolg indien zij switchen van HERE naar TT.

Daarmee tekenen zij het doodvonnis van HERE-Automotive.

Aan de andere kant zijn zij onder aanvoering van Diess wel op weg om hun eigen bestaanszekerheid veilig te stellen met miljarden investeringen in EV en SDC.

Dutchy Ron
0
Ik zat net te kijken bij de vacatures van CARIAD, enorm veel vacatures….zij pakken het groots aan met VW maar zitten nog in de opstartfase en moeten alles nog grotendeels inrichten…….. dus die in-house maps van CARIAD zijn gewoon afkomstig van HERE of TT met een CARIAD sausje.
tatje
0
- “Om een innovatieve cultuur te krijgen moet er een grotere tolerantie komen ten aanzien van risico’s nemen. Dat kan alleen met een langetermijn strategie en funding waarin je niet alleen bezig bent met de korte termijn vereisten van je klanten”.

Mag je zeggen !

Behandel ons als een start up met kansen buiten automotive.

Een start up , daar moeten meestal centen bij.

Eigenlijk zei de CEO het al, grote kansen buiten automotive.

Het roer om :-)
nr36
0
FD

De zelfrijdende auto komt weer uit zijn schulp
De mobiliteitsbeurs in München is de nieuwe variant van de klassieke autoshow in Frankfurt. Verdeeld over de stad waren vorige week allerlei nieuwe mobiliteitsconcepten te zien, maar de meeste aandacht ging toch wel uit naar nieuwe elektrische modellen en autonoom rijdende auto’s.

Dat laatste is opvallend te noemen. Immers na het fatale ongeval drie jaar geleden in de Verenigde Staten met een fietser die werd gegrepen door een autonome Volvo van Uber, viel de uitrol volledig stil en was het enthousiasme helemaal weg. Het is uit onderzoek bekend dat we een ongeluk door falende techniek zo’n tien keer erger vinden dan een ongeval dat een mens veroorzaakt. Veel proefprojecten lagen een tijdje stil, maar ondertussen gingen veel onderzoeks-afdelingen verder. Sensoren worden steeds goedkoper en de software steeds beter. Naast de testen met honderden zelfrijdende Tesla’s, komen allerlei bedrijven nu met nieuwe activiteiten.

Het autoverhuurbedrijf Sixt en techbedrijf Mobileye brengen vanaf 2022 een zelfrijdende taxivloot naar München. De wet- en regelgeving in Duitsland maakt al een grootschalige test mogelijk. Als het project slaagt is het de bedoeling om het uit te breiden naar andere steden. Het VW-concern zegt met de volledig zelfrijdende ‘ID.Buzz’ in 2025 te komen, een sympatiek ogend elektrisch VW-busje. De ID.Buzz is uitgerust met radars, lidars (waarbij gebruik wordt gemaakt van laserpulsen om afstand te meten) en camera’s. Ze zouden ook inzetbaar zijn voor autonome taxidiensten.

Ook een interessante tussenvorm is die waarbij de auto op afstand bestuurd kan worden. Als je een rijbewijs hebt en een deelauto bestelt, wordt de auto bij jou voor de deur afgeleverd. Echter niet met een chauffeur, maar de auto wordt op afstand bestuurd vanuit een centrale. Datzelfde principe is in Singapore al een paar jaar een proef, en het lijkt een soort tussenvorm alvorens de echte zelfrijdende auto voldoende betrouwbaar is.

Ik denk dat langere stukken autonoom rijden op de snelweg de komende jaren kan en zal worden ingevoerd. Het probleem ligt nog in de binnenstedelijke omgeving. Gezien alle aankondigingen van techbedrijven en fabrikanten verwacht ik opnieuw een reeks projecten en proeven. Maar zullen we de komende jaren in de stad het niveau ontstijgen van de proeven met 20 km/u-karretjes, en de echte overgang gaan maken naar zinvolle toepassing van autonome autotechniek, dus met volwassen, normale snelheid? Er is in ieder geval voldoende aandacht.

marathon 11
0
quote:

NewKidInTown schreef op 17 september 2021 12:29:

[...]
Weer helemaal eens met je.

6,025
<€6 toch!!! Inderdaad toppertjes!!!
Dutchy Ron
0
Luokung Announces eMapgo Signs Cooperation Agreement with Microsoft for Launch of Autonomous Driving Services

finance.yahoo.com/news/luokung-announ...

EMG has already obtained service contracts from a European car manufacturer and a U.S. car manufacturer. These contracts are expected to be implemented in the coming months.

Ik neem aan dat het hier om Europese en US merken gaat op de wegen in China
Wereldbelegger
0
In aanloop naar de Q3 cijfers verwacht ik nog wel een hogere koers.
Bij 7,50 gooi ik de helft van de aandelen eruit en pak met een gak van 6,65 wat geld.

Ik gok op een koersdaling de dag na de cijfers op 15 okt.
En raap de aandelen weer goedkoper op.

quote:

Dutchy Ron schreef op 17 september 2021 12:13:

[...]

Dat schreef ik 2 wkn geleden al, daar liggen de expiratiebelangen. ………de kans dat TT volgende week weer 7,50 is groot …. Daarom koop ik ook altijd (bij) op dit soort dagen
Dutchy Ron
0
LKCO steeg van 1,35 naar 1,80 en sloot op 1,50….. als ik de grafiek zo even snel bekijk dan lijkt aandeel in een opgaande trend te zitten…… zo’n deal met MSFT helpt daarbij.

Leuk Chinees alternatief voor TT ….. hebben ook al contract op zak van Volvo in China en zijn de 3e mapmaker in China (na Baidu en Navinfo)
www.nasdaq.com/articles/why-chinese-s...
Wereldbelegger
0
Dank u!
Dank voor uw openhartigheid.
Voor op een tegeltje.

btw
Dus dit zijn de namen waarvan u zeker weet dat het vijf aliassen zijn van één persoon zoals u al maanden suggereert maar niet de namen wilde durfte te noemen.

quote:

tatje schreef op 17 september 2021 12:21:

Ik vind
NKID
Riet van Milt
wereldbelegger
ikkenietweten
dacht het niet

Gewoon toppers, wat anderen er ook van vinden.

Wereldbelegger
0
En wordt Volvo een beursgenoteerde onderneming volgens de Chinese eigenaar.
Wordt Volvo Europa dan ook klant van Luokung?
Kan allemaal.

quote:

Dutchy Ron schreef op 17 september 2021 13:59:

LKCO steeg van 1,35 naar 1,80 en sloot op 1,50….. als ik de grafiek zo even snel bekijk dan lijkt aandeel in een opgaande trend te zitten…… zo’n deal met MSFT helpt daarbij.

Leuk Chinees alternatief voor TT ….. hebben ook al contract op zak van Volvo in China en zijn de 3e mapmaker in China (na Baidu en Navinfo)
www.nasdaq.com/articles/why-chinese-s...
boem!
0
quote:

ketchup schreef op 17 september 2021 11:21:

Tatje, juist als HG de intentie zou hebben lange termijn dividend te willen uitkeren dan is dat enkel op basis van continuïteit en als dat zo zou zijn dan is het juist nu het moment het aantal aandelen fors te reduceren, het is een enorm verschil als je dividend uitkeert basis 100 mio uitstaande aandelen of 132 mio uitstaande aandelen

dividend is enkel aantrekkelijk als er een long term committent plaatje aan vast zit, daarom zie je ook grote bedrijven als een Nestlé over jaren met lange termijn inkoopplannen komen , zij doen het voor 25 miljard CHF, MSFT voor 60 miljard $ en bij Apple loopt het al in de 100
dat is niet omdat ze nou zo enthousiast op de all time high aandelen willen inkopen, Neen dat doen ze juist om op termijn earnings per share te kunnen garanderen en laten groeien.

HG kan dat nu ook doen op een mini basis en dan niet aan ATH maar tegen ATL ( all time low ) voor beurswaarde

waarom doet hij het niet ? en laat me niet lachen om te denken dat HG bij een omvallen van HERE ( wat al krankzinnig klinkt) een Intel of Nippon Inc zomaar even aan discount prijzen via de curator op een zijspoor zet.
TT heeft verklaard slechts dividend uit te keren indien daar een langdurig beleid aan gekoppeld kan worden.

Ik ben er niet zeker van of dividend danwel een SBB de meeste invloed zal hebben op de koers.

Feit blijft wel dat de FCF over 2021 weinig ruimte laat.

Vanwege de lage FCF gaat mijn voorkeur uit om de FCF in te zetten als dividenduitbetaling.

Dat heeft als voordeel dat men geen risico loopt met de reeds verdiende centen in de kas maar tegelijkertijd vertrouwen uitspreekt in het toekomstig FCF model.

Jij geeft aan een deconfiture van HERE krankzinnig te vinden terwijl HERE-Automotive toch echt op dood spoor rijdt indien VW de switch maakt naar TT.
2.479 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 ... 120 121 122 123 124 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 17:35
Koers 5,700
Verschil -0,280 (-4,68%)
Hoog 5,925
Laag 5,700
Volume 569.243
Volume gemiddeld 307.306
Volume gisteren 668.949

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront