Air France - KLM « Terug naar discussie overzicht

Air France-KLM 2021

3.174 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 ... 155 156 157 158 159 » | Laatste
@iPlof
0
gbakl
0
Deutsche Lufthansa AG
€ 8,262 -0,08 (-1,03%)
.
gewetensvraag...
.
als dit voorlopig ongeveer de koersimpact is op een claimemissie zoals bij LH en zoals we eerder al zagen
bij AF/KLM op 4.84 euro

dan kunnen we wel wat geleidelijke koersdaling verwachten maar zeker geen afstort...

toch ?
Cacla
0
gbakl
0
beetje geweld had ik verwacht, maar dit is overdreven ;O)
.
zoals ik zei elke koers kan gemaakt worden lijkt wel...
er is flink aan de boom geschud
[verwijderd]
0
quote:

gbakl schreef op 20 september 2021 14:47:

Deutsche Lufthansa AG
€ 8,262 -0,08 (-1,03%)
.
gewetensvraag...
.
als dit voorlopig ongeveer de koersimpact is op een claimemissie zoals bij LH en zoals we eerder al zagen
bij AF/KLM op 4.84 euro

dan kunnen we wel wat geleidelijke koersdaling verwachten maar zeker geen afstort...

toch ?
de koers Lufthansa gaat omlaag zodra de claim eruit is denk ik

AF-KLM gaat nu nog mee omhoog op USA; zojuist de airlines allemaal groen tot donkergroen.
ik teken even uit waar ik weer puts AF-KLM ga kopen
NLvalue
1
Moedige poging om er nog chocola van de te maken. Sinds vanochtend staat de UK rente boven die van Griekenland - ik stuur mijn rationele hersenhelft maar even op vakantie naar Zakynthos en vertrouw op de andere helft..
gbakl
0
LONDON, Sept 20 (Reuters Breakingviews) - International Consolidated Airlines (IAG)’s decision not to pass another hat round its shareholders looks like the right one – just [nL4N2QL03P]. Unlike Germany’s Deutsche Lufthansa [nL1N2QL0CV], which unveiled a 2.1 billion euro rights issue on Sunday, the British Airways owner never had to accept state support that needs to be paid back. With 10 billion euros of liquidity, there’s also no immediate risk of a crunch. The big risk is that a sluggish recovery throws Chief Executive Luis Gallego’s deleveraging plans off course.

The carrier’s net debt, which stood at 12.1 billion euros in June, is scary given ongoing restrictions and slashed business travel budgets. However, analysts polled by Refinitiv predict the company will generate EBITDA of 3.5 billion euros next year. That suggests leverage of 3.5 times, just below the 3.6 times IAG had back in 2012, after the financial crisis. Two years later, the ratio was below 2. Gallego will be hoping for a repeat performance. But aviation optimists have recently had a habit of being wrong. (By Ed Cropley)
pakket
0
Was toch een vrij logisch gevolg na de berichten dat de wereld weer open ging voor reizen. Je kon der op wachten..
Alle schorters moeten nu als de weerlicht hun posities glad strijken . En dat zijn er nogal wat. Net als een elastiek die los word gelaten... 20 euro plus koers in de maak. Veel jongetjes met puts zijn de klos... Geld is op om calls te kopen en megaverlies komt tevoorschijn als de puts verkocht worden. Als sneeuw voor de zon..Onbeperkt verlies: Wanneer u long zit kan u namelijk enkel uw inleg verliezen (indien niet gekocht op marge). De prijs kan immers niet lager zakken dan € 0. Terwijl bij een shortpositie uw verlies theoretisch gezien oneindig is. Een aandeel kan in theorie immers ongelimiteerd blijven stijgen.
pakket
0
Die Yteke de Jong is mede schuldig aan de constante stromen van negatief nieuws over AF. Ze kon wel een 2e agenda hebben bij een "short-firma" Ze heeft het elastiek alleen maar verder opgerekt. Dom of stom, of allebei..
Cacla
1
quote:

pakket schreef op 21 september 2021 08:49:

Was toch een vrij logisch gevolg na de berichten dat de wereld weer open ging voor reizen. Je kon der op wachten..
Alle schorters moeten nu als de weerlicht hun posities glad strijken . En dat zijn er nogal wat. Net als een elastiek die los word gelaten... 20 euro plus koers in de maak. Veel jongetjes met puts zijn de klos... Geld is op om calls te kopen en megaverlies komt tevoorschijn als de puts verkocht worden. Als sneeuw voor de zon..Onbeperkt verlies: Wanneer u long zit kan u namelijk enkel uw inleg verliezen (indien niet gekocht op marge). De prijs kan immers niet lager zakken dan € 0. Terwijl bij een shortpositie uw verlies theoretisch gezien oneindig is. Een aandeel kan in theorie immers ongelimiteerd blijven stijgen.

Ik denk niet dat jij het snapt. Ook bij het kopen van put opties kun je alleen je inleg verliezen...
gbakl
0
pretpakket heeft geen idee wat turbo's of opties doen maar wil erover meepraten uit leedvermaak of
andere typische argumenten en suggereert ook nog even dat iedereen die wel eens short gaat nu in de goot ligt.

weet hij veel...
gbakl
0
nieuwe target:
.
Air France - KLM BAR 4.25 LEV 18.7340780753118 STR 4.25 P 1 2021-12-17 SG Turbos à maturité Put
gbakl
0
nog wel wat groeistuipjes te verwachten bij (groene) opening USA
.
Air France-KLM
€ 4,19 +0,10 (+2,47%)
@iPlof
0
Internationaal is het luchtvaartfeestje over.. (Lufthansa, Delta AAL, UAL etc in de min)
Alleen AF-KLm nog in de plus.
gbakl
0
koers lufthansa ?
.
Deutsche Lufthansa AG (LHA.DE)
XETRA - XETRA Delayed Price. Currency in EUR
++++++++
6.20-2.18 (-26.05%)
As of 9:05AM CEST. Market open.
[verwijderd]
0
quote:

gbakl schreef op 22 september 2021 09:13:

koers lufthansa ?
.
Deutsche Lufthansa AG (LHA.DE)
XETRA - XETRA Delayed Price. Currency in EUR
++++++++
6.20-2.18 (-26.05%)
As of 9:05AM CEST. Market open.
De claim staat apart genoteerd nu
Met de claim kun je voor 4 euro een aandeel aanschaffen
koers 6.20 (4 euro + 2.20)
Dus koers -2.20 Euro Logisch toch?
3.174 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 ... 155 156 157 158 159 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 18 apr 2024 17:36
Koers 9,880
Verschil +0,396 (+4,18%)
Hoog 9,914
Laag 9,662
Volume 2.158.542
Volume gemiddeld 1.801.173
Volume gisteren 1.948.038

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront