Plug Power « Terug naar discussie overzicht

Forum Plug Power Inc geopend

4.434 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 ... 218 219 220 221 222 » | Laatste
voda
3
Renault belicht Master Van H2-Tech met brandstofcel
Lars Krijgsman 1 uur geleden

Medio dit jaar gaf Renault's HYVIA de eerste informatie vrij over een versie met brandstofcel van zijn grootste bedrijfswagen: de Master. Vandaag geeft Renault meer informatie vrij over een specifieke carrosserievariant daarvan, de Renault Master Van H2-Tech.

© Aangeboden door AutoWeek
Hyvia is een samenwerkingsverband tussen Renault en Plug Power, een bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in waterstof en de toepassing ervan. Hyvia kondigde eerder dit jaar de komst aan van diverse varianten van de Master met een brandstofcel aan boord. Er zou niet alleen een Master Chassis Cab als 'H2-Tech' komen, maar ook een Master Citybus H2-Tech en een Master Van H2-Tech. Die Master Van-variant is de gesloten bestelversie van de Master en het is die carrosserievariant van de bedrijfswagen waarvan Renault nu de waterstofversie belicht en schetst.

© Aangeboden door AutoWeek
Renault meldt dat de Master Van H2-Tech volgend jaar op de markt komt. Afhankelijk van de gekozen versie biedt die tot 12 kubieke meter aan bagageruimte. De Master Van H2-Tech krijgt een 33 kWh grote accu aan boord die je via een stekker kunt opladen. Daarbij heeft de Master Van H2-Tech vier samen 6 kilo grote waterstoftanks aan boord die ogenschijnlijk in het verhoogde dak een plek krijgen. Renault belooft een actieradius van tot 500 kilometer, maar zegt nog niet hoe sterk de elektromotor is.

De Fransen zijn apetrots op het feit dat niet alleen de Master in Frankrijk wordt gebouwd, maar dat ook het gros van de aandrijflijn van de waterstofversies uit hun thuisland komt. Zo rolt de Master Van in Batilly van de band, wordt de elektromotor gebouwd in Cléon, komen de waterstoftanks uit Faurecia en worden de brandstofcellen geassembleerd in Flins.

Renault Master

Hyvia komt ook met eigen waterstoftankstations, kleine tankpunten die het bedrijf wil verkopen, maar die ook gehuurd en geleaset kunnen worden. Ook deze stations bouwt Renault in Flins. Zoals gezegd blijft het niet bij de Renault Master Van H2-Tech. Er komt ook een Chassis Cab-versie met een laadvolume van 19 kubieke meter en een Citybus-variant die geschikt is voor personenvervoer. De Chassis Cab moet een actieradius van 250 kilometer kunnen halen, de Citybus, die plek biedt aan tot vijftien passagiers, moet zo'n 300 kilometer ver kunnen komen.

www.msn.com/nl-nl/auto/nieuws/renault...
Bijlage:
voda
1
Plug Power neemt Applied Cryo Technologies definitief over
Geen financiële details.

(ABM FN-Dow Jones) Plug Power gaat definitief door met de overname van Applied Cryo Tecnologies. Dit kondigde de waterstofspecialist donderdag aan zonder financiële details te vermelden.

De overname zal naar verwachting tegen het einde van dit jaar afgerond zijn.

De transactie is nog wel onderworpen aan de gebruikelijke voorwaarden, waaronder het verkrijgen van alle goedkeuringen van de toezichthouders.

Applied Cryo Technologies levert technologie, apparatuur en diensten voor het transport en opslag van onder meer vloeibare waterstof, zuurstof en andere gassen.

Door: ABM Financial News.

info@abmfn.nl

Redactie: +31(0)20 26 28 999
Barren Wuffett
0
#longterm
0
quote:

nine_inch_nerd schreef op 14 oktober 2021 15:43:

-4%?
Valt bericht tegen? Of meer verwacht door beleggers?
Even wat verkoopdruk na gigantische stijging van afgelopen dagen, lijkt me niet meer dan normaal...
pakman
0
quote:

nine_inch_nerd schreef op 14 oktober 2021 15:43:

-4%?
Valt bericht tegen? Of meer verwacht door beleggers?
manu rustig blijven gaat gewoon goed komen, is het niet vandaag dan morgen..maar goed gaat het komen.
nine_inch_nerd
1
quote:

pakman schreef op 14 oktober 2021 15:52:

[...]

manu rustig blijven gaat gewoon goed komen, is het niet vandaag dan morgen..maar goed gaat het komen.
Ik ben rustig. Hartslag 60. Ik heb mijn slag geslagen vorig jaar ($7 gestart en diverse malen bijgekocht en verkocht $58). Heb ze nu niet meer, prijs is te hoog en excitement is minder.
Wat ik wilde zeggen, is, dat het vaak niet te begrijpen is hoe aandeelhouders een bericht (of geen bericht) interpreteren....

NB: ik volg mijn oude liefde natuurlijk nog wel
pakman
0
quote:

nine_inch_nerd schreef op 14 oktober 2021 16:07:

[...]

Ik ben rustig. Hartslag 60. Ik heb mijn slag geslagen vorig jaar ($7 gestart en diverse malen bijgekocht en verkocht $58). Heb ze nu niet meer, prijs is te hoog en excitement is minder.
Wat ik wilde zeggen, is, dat het vaak niet te begrijpen is hoe aandeelhouders een bericht (of geen bericht) interpreteren....

NB: ik volg mijn oude liefde natuurlijk nog wel
snap het, maar kijk over een jaar of 3/5 nog eens naar de prijs ga je spijt krijgen
Eric61
0
en dat weet je niet zeker.

4 jaar geleden in waterstofaandelen gestapt en heb nu alleen nog NEL.

Over 4 jaar weten we of je gelijk hebt.

20 jaar terug Microsoft gekocht en ook achteraf slecht mee gehandeld maar ik krijg hier wel een klein dividend op en dat geeft nog niet 1 waterstoffonds.

RW1963
0
quote:

pakman schreef op 14 oktober 2021 16:10:

[...]

snap het, maar kijk over een jaar of 3/5 nog eens naar de prijs ga je spijt krijgen
Dat heb ik elders ook vaker gelezen en toch kwam het niet altijd uit!
pakman
1
quote:

RW1963 schreef op 14 oktober 2021 17:07:

[...]

Dat heb ik elders ook vaker gelezen en toch kwam het niet altijd uit!
maar dit is een andere "playground" dit gaat over de toekomst van onze planeet en of we op dit niveau kunnen voortleven, op de oude voet gaat echt niet meer dus er is geen keus infeite en PP is de marketleader
Maros1974
1
Geduld heb ik wel maar dit is wel een flinke correctie. Gewoon blijven zitten voorlopig, komt wel goed.
#longterm
0
quote:

Maros1974 schreef op 14 oktober 2021 17:14:

Geduld heb ik wel maar dit is wel een flinke correctie. Gewoon blijven zitten voorlopig, komt wel goed.
Bijkopen juist!
RW1963
1
quote:

pakman schreef op 14 oktober 2021 17:10:

[...]

maar dit is een andere "playground" dit gaat over de toekomst van onze planeet en of we op dit niveau kunnen voortleven, op de oude voet gaat echt niet meer dus er is geen keus infeite en PP is de marketleader
Ik hoop dat je gelijk gaat krijgen ;-)

(maar ik blijf alert)
DeZwarteRidder
1
Mercedes-AMG Boss Says V-8 Engine Will Be In Demand For "Next Ten Years"

Mercedes' parent company Daimler has proposed tens of billions of dollars in battery-electric vehicle development between 2022-2030 and could go fully electric by the end of the decade. The company's move from combustion engines to electric wasn't entirely shared by the head of AMG, Maybach, and G-Class.

In a recent interview, Mercedes-AMG head Philipp Schiemer told Road & Track that he expects the V-8 engine to stick around for another decade or so.

"I think there will be a future, yes," Schiemer said. "I think for the next ten years we will see the V-8s, for sure. We have a lot of customers who love their cars and I still think that we will see those people buying the [V-8] cars for a long time."

He said there is still "very high demand for" V-8 luxury and high-performance vehicles worldwide despite the push to greenify the industry.

AMG Chief Technical Officer Jochen Hermann provided an example of the V-8's future with the Mercedes-AMG GT 63 S e-Performance, which has hybridization built into it.

"You have this extra power, like low-end torque which is usually more of an issue for a combustion engine. We get that instant torque, whereas, you know, on a German Autobahn[...] this is where the V-8 engine really kicks in," Hermann said.

He noted combining the V-8 with a performance hybrid system increases the vehicle's performance.

The hopes of winding down the use of combustion engines in new vehicle production might not entirely be the case for some high-performance Mercedes models. It appears AMG is still a huge fan of the V-8 engine.

Greta Thunberg and her gang of climate alarmists will likely be displeased by the comments made by AMG heads to keep the V-8 engine in production for a decade or more. Tyler Durden Mon, 09/27/2021 - 02:45
Belegopjeboterham
2
quote:

DeZwarteRidder schreef op 15 oktober 2021 13:48:

Mercedes-AMG Boss Says V-8 Engine Will Be In Demand For "Next Ten Years"

Mercedes' parent company Daimler has proposed tens of billions of dollars in battery-electric vehicle development between 2022-2030 and could go fully electric by the end of the decade. The company's move from combustion engines to electric wasn't entirely shared by the head of AMG, Maybach, and G-Class.

In a recent interview, Mercedes-AMG head Philipp Schiemer told Road & Track that he expects the V-8 engine to stick around for another decade or so.

"I think there will be a future, yes," Schiemer said. "I think for the next ten years we will see the V-8s, for sure. We have a lot of customers who love their cars and I still think that we will see those people buying the [V-8] cars for a long time."

He said there is still "very high demand for" V-8 luxury and high-performance vehicles worldwide despite the push to greenify the industry.

AMG Chief Technical Officer Jochen Hermann provided an example of the V-8's future with the Mercedes-AMG GT 63 S e-Performance, which has hybridization built into it.

"You have this extra power, like low-end torque which is usually more of an issue for a combustion engine. We get that instant torque, whereas, you know, on a German Autobahn[...] this is where the V-8 engine really kicks in," Hermann said.

He noted combining the V-8 with a performance hybrid system increases the vehicle's performance.

The hopes of winding down the use of combustion engines in new vehicle production might not entirely be the case for some high-performance Mercedes models. It appears AMG is still a huge fan of the V-8 engine.

Greta Thunberg and her gang of climate alarmists will likely be displeased by the comments made by AMG heads to keep the V-8 engine in production for a decade or more. Tyler Durden Mon, 09/27/2021 - 02:45
oud nieuws en niet interessant voor plug power.
voda
1
Phillips 66 & Plug Power to Advance Green Hydrogen Projects

Strategic Research Institute
Published on :
18 Oct, 2021, 6:30 am

Phillips 66 and leading provider of turnkey hydrogen solutions for the global green hydrogen economy Plug Power Inc announced that the companies have signed a memorandum of understanding to collaborate on the development of low-carbon hydrogen business opportunities. As part of this agreement, the companies will explore ways to deploy Plug Power’s technology within Phillips 66’s operations, leveraging Plug Power’s experience as a full value chain provider within the hydrogen economy. Plug Power will benefit from Phillips 66’s capabilities as a developer of large-scale energy infrastructure, operator of industrial-scale hydrogen production facilities, and presence in the fuels marketing segment in the US and Europe.

The companies’ memorandum of understanding provides a framework for working together on three key objectives:

1. Integrating and scaling low-carbon hydrogen in the industrial sector

2. Advancing hydrogen fueling opportunities for the mobility sector

3. Developing hydrogen-related infrastructure to support the build-out of the hydrogen value chain

Phillips 66, which has 13 wholly owned and joint venture refineries in the US and Europe, owns extensive hydrogen-related infrastructure and uses hydrogen in the manufacturing of transportation fuels. With over 20 years of history, and customers like Amazon, Walmart and Home Depot, Plug Power is a leader in hydrogen fuel cells and electrolyzers. The company has begun construction on state-of-the-art green hydrogen production facilities in California, New York, Tennessee and Georgia that will ultimately supply 500 tons per day of liquid green hydrogen by 2025.
Bijlage:
Mariske
2
quote:

DeZwarteRidder schreef op 13 oktober 2021 19:22:

[...]
Al die nieuwsberichten zijn vooral bedoelt als afleidingsmanoevre voor de komende kwartaalcijfers.
Oei , de kwartaalcijfers gingen toch slecht zijn. Alle beurshuizen verhogen hun koersdoel nav beter dan verwachte vooruitzichten
Belegopjeboterham
0
quote:

Mariske schreef op 18 oktober 2021 16:28:

[...]
Oei , de kwartaalcijfers gingen toch slecht zijn. Alle beurshuizen verhogen hun koersdoel nav beter dan verwachte vooruitzichten

ach vorige keer zei hij ook dat het slecht zou zijn.

Het integendeel gebeurt altijd met alles wat de ridder zegt, dus laat hem maar heel lang negatief praten :)
Jinxter
2
quote:

Belegopjeboterham schreef op 19 oktober 2021 21:23:

[...] ach vorige keer zei hij ook dat het slecht zou zijn.

Het integendeel gebeurt altijd met alles wat de ridder zegt, dus laat hem maar heel lang negatief praten :)
De Prins op het witte paard post veel in verschillende forums
Er zitten ook wel degelijk goede postings bij. Mijn inziens is het doel om de discussie opgang te houden.

Met iets wat negatieve reacties zijn er altijd wel mensen die daar weer op reageren, waardoor het forum weer meer hits krijgt.

Ik ben Positief over waterstof aandelen en blijf dat ook.

Cheers today!
4.434 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 ... 218 219 220 221 222 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 22:00
Koers 2,570
Verschil -0,140 (-5,17%)
Hoog 2,730
Laag 2,540
Volume 32.211.826
Volume gemiddeld 40.803.929
Volume gisteren 16.360.578

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront